1 t/m 15 augustus

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Modra, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Bloesempje: Ouch.. gevaar is dus nog niet geweken. Lekker rustig aan doen meis!! Veel rusten! Hopelijk komt het helemaal goed dan zo! Duimen blijven draaien...!!

2. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Gelukkig bloesempje. Goed rust houden nu he. Dan blijven wij duimen dat alles goed blijft gaan. Begrijp ik nu goed dat er in je baarmoeder ineens bloed stond? Weet je ook hoe dit kan komen of is dit onbekend en pech gehad?

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Pffffff bloesempje we duimen door. Wisten ze een oorzaak van? Knuffs

PMK thanks. Dan voel ik mij goed en kan ik goed genieten!

4. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Ook hier draaien de duimen overuren voor je bloesempje! Rustig aan doen, luister naar je lichaam. Dikke knuffff

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Fijn dat alles goed was bloesempje!
    Bij mij was er toen met 6w6d ook bloed te zien in de baarmoeder. Maar mij werd niet zo expliciet gezegd dat het gevaar nog niet geweken was. De echoscopiste zei dat het bloed nog naar buiten zou kunnen komen of door mijn lichaam zou kunnen worden opgenomen. Met de echo van 9w6d zag ze nog een heel klein beetje bloed, maar het was zo goed als weg.

Maar goed, gewoon het zekere voor het onzekere nemen natuurlijk en lekker rustig aan doen!

6. sierra

sierra Actief lid

Jul 22, 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Bloesempje wat een schrik zeg, gelukkig was met de kleine alles goed, doe maar lekker rustig aan.

7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Oh wat een opluchting dat met baby alles goed is. Goed rusten nu en hopen dat t snel weg is t bloed. Ik blijf nog voor je duimen iig!

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    #1608 Bloesempje, Jan 19, 2015
    Last edited: Jan 19, 2015
    Vk schrok zichtbaar van de hoeveelheid bloed toen ik me uitkleedde (was inwendige echo), moet echt maandverband gebruiken want het loopt continue door, net een menstruatie. Hoop dat het nu met rust wat stopt.
    Ze heeft goed gekeken of ze een reden kon vinden van de bloeding maar ze zag niets geks. Geen hematoom oid, geen enkele aanwijzing. Behalve het bloed in mn baarmoeder zag alles (kindje, vliezen, baarmoeder zelf) eruit zoals het moet.
    Kreeg mn leidinggevende niet te pakken dus heb alles maar op de mail gezet, ga ervan uit dat ze niet moeilijk doet. Manlief wil dat ik zeker tot volg week donderdag (volgende echo) thuisblijf. Vk vond mn werk ook verre van ideaal, adviseerde pas te gaan werken als bloeden paar dagen weg is en de pijn uiteraard ook.

9. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou zeker voor donderdag niet gaan werken. En maar starten met rekening houden met 1 week bedrust en dit op geleide van je klachten aanpassen. Goed voor jezelf en de baby zorgen!

10. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Deze week ga ik zeker niet en heb half half laten doorschemeren bij mn l.g. dat het eigenlijk ook afgeraden wordt om volg. week te werken tot die donderdag (echo).

11. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Gewoon voet bij stuk houden hoor! Het gaat om de gezondheid van jou en jullie kindje. Ik neem aan dat je leidinggevende dat toch ook snapt.

12. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Ze belde net en ze snapt het idd ;) Vnvnd hebben we (nou ja, ze dus inmiddels) een vergadering en heb gezegd dat ze hrt maar gewoon eerlijk moet vertellen. De belangrijke/leuke collega's weten het al dus dat scheelt. Ben dus deze en volgende week niet aan het werk.

13. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Fijn dat je leidinggevende er begrip voor toont. Lekker je rust nemen mop! :)

14. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Fijn hoor dat ze zo reageert! Lekker rust nemen nu.

15. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Hmm hebben jullie ook al zo'n buik? Sprak mijn moeder en die zei niets raars aan... Ik had zelf (mijn moeder dus) bij de eerste ook al een grote buik met 12-13 weken!! Ik zelf denk bij mij een combinatie van veel vruchtwater en natuurlijk dat het bij mij niet meer uit hoeft te rekken (ben erg dik geweest, dus is al eens eerder uitgerekt geweest! :p )

Schrik er een beetje van. Had het wel met 16-20 weken verwacht, maar niet nu al met 12-13 weken! :$ Ben ook 'maar' 2,4 kilo aangekomen nog.

16. Borelli

Borelli Actief lid

Jul 13, 2012
    240
    0
    0
    Zo dat was schrikken zeg, ik kwam net thuis van curettage en zag toen je bericht over je bloedverlies. Niet nog 1 bij het lijstje..
    Zo blij om te lezen dat je uk het goed doet. Inderdaad even helemaal rust nemen en goed dat je vriend er ook zo over denkt (en je werk). Hopelijk stopt het bloeden snel. Ik duim ook voor je...

17. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Borelli hoe gaat het met je??

Bloesempje fijn dat je leidinggevende zo reageerde!! Nu voor jou alleen maar rustig aan doen!

18. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Borelli, fijn om te zien dat je hier nog af en toe komt buurten. Hoe gaat het nu inderdaad met je? Curretage gehad, sterkte meid :( In ieder geval heb je het nu 'allemaal achter de rug' hoe hard dat ook klinkt.

19. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Jeetje Borelli, heftig zeg! Voel je je naar omstandigheden oke?Lief dat je nog steeds zo meeleeft!

20. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    @pmk: niet een echte buik, maar mijn buik voor de zwangerschap is t ook niet. Ik ben bijna 2,5 kilo afgevallen. Dat doet misselijkheid met je. Vandaag de 1e dag sinds 5 weken dat ik niet misselijk ben. Moet wel op tijd eten. Eigenlijk zoals t was voor de 6 weken. Ik heb toch liever pijn dan misselijk zijn. Pijn ben ik gewend ;)

Share This Page