1 t/m 15 augustus

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Modra, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Borelli

Borelli Actief lid

Jul 13, 2012
    240
    0
    0
    Komt goed hier hoor dames. Ik wil hier gewoon geen slecht nieuws meer lezen... ;)

Jullie mogen allemaal op naar mooie babies eind juli en in augustus! Vind het fijn om een beetje op de hoogte te blijven hoe het met jullie gaat.
    En inderdaad PMK nu weer lekker vooruit kijken nou de MK achter me is en natuurlijk dubbel genieten van mijn 2 mooie meiden.

2. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    View attachment 439402

Dit is echt mijn buik nu, puilt zo enorm uit vergeleken met wat ik normaal heb zitten. Schrik er gewoon een beetje van! (En ja! Ik zie dat ik de spiegel schoon moet maken hahahaha!)
    Heb ook echt dagelijks bandenpijn en voel echt dat mn baarmoeder aan het groeien is. Natuurlijk zit er ook een beetje buikvet van mezelf bij :D, maar dat is echt niet de reden dat ie nu zo uit zet!! ;)

3. tatie

tatie Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,026
    110
    63
    Ik dacht: lekker veel geschreven, gezellig! Maar begrijp nu dat het een nare, spannende dag is geweest.

Bloesempje, wat een schrik zeg. Inderdaad: ik zou nu ook alles uit mijn handen laten vallen en echt aan jezelf en je kindje denken. Dus fijn dat je leidinggevende begripvol is, maar anders toch ook pech voor haar. Gewoon advies van vk opvolgen en tot donderdag geen gedoe met werk. Sterkte hoor!

Borelli, wauw, wat klink jij goed! En lief dat je meevolgt. Hoop dat het voor jou nu inderdaad achter je ligt allemaal en dat de curettage het laatste rotte was waar jullie doorheen moesten. Vind je een super vrouw!

Pmk, mooie, echte zwangerschapsbuik hoor! En ik zie helemaal niets vies aan je spiegel? ;)

Hier de maandag weer overleefd en nu zes maandagen op rij vrij! Zo blij! Ga lekker veel uitslapen :)

Nu homeland van gisteren kijken. Tot later!

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    @ Borelli: sterkte, hoop dat het ondanks alles toch een beetje mee gevallen is. En inderdaad lief dat je nog af en toe mee leest!

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Mooi buikje al hoor! En heel herkenbaar. Mijn broeken zitten echt verschrikkelijk! Ik ben dan ook heel blij met mijn positiebroeken. Ik zal ook even een foto bij voegen.

Hier trouwens weer bruinverlies. Na het bloedverlies van zaterdag avond was het gister zo goed als weg. Maar vanmorgen weer bruinverlies. Ik vraag me af of ik hier de verloskundige voor moet bellen? Ik zou eigenlijk niet weten wat zij zou moeten doen, het was maar kort en niet super veel bloedverlies en geen stolsels of buikpijn. Dus ja.. Morgen wordt de angel sound geleverd, hoop dat ik dan het hartje kan vinden en er wat geruster op ben.

Edit: sorry voor de gedraaide nekken :D

Attached Files:

6. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Ook al een goede buik heb je zitten SYRV! Prachtig om te zien zo vlot al! Hier ook positie broeken, of broeken in een maat groter! En met een wijd truitje erover kan ik het nog redelijk weg werken haha :p

Je bloed verlies, jeetje... wat ontzettend onzeker moet je daar van worden zeg. Ik weet niet zo goed was voor advies ik moet geven omdat volgens mij de VK het ook een beetje afdoet als het alleen een klein beetje bruin is elke keer..... Heel vervelend! Ik weet wel als ik echt enorm zou blijven twijfelen ik gewoon een pret echo zou laten inplannen als de VK niets zou willen doen. Al zou het alleen voor mijn eigen rust zijn....

7. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    Hé meiden!

Ik dacht ook jeetje, wat is er veel geschreven. Maar hé wat ontzettend schrikken Bloesempje! Wat moet dat naar zijn geweest! Gelukkig dat het met de beeb goed was! Heel rustig aan, fijn dat de leidinggevende het begrijpt. Duim hard voor je mee!

Wat een mooie buiken SYRV en PMK! Fijn dat morgen de angelsound komt SYRV, ik hoop ook dat het je gerust stelt. :) Grappig PMK, in mijn hoofd zag jij er anders uit al weet ik niet hoe, haha. :p

Ik begin alleen wel een beetje te twijfelen over mijn buik, is dit oké, zou mijn buik niet boller moeten zijn? Net deze foto gemaakt.

Vandaag pittige dag op werk gehad... Bewoner die erg verstoord was...Laten we zeggen dat ik blij ben dat ik nu nog sneller kon rennen dan zij, anders weet ik niet hoe het gekomen was. Ben er nu met wat schrammen vanaf gekomen... Wel last van mijn onderbuik na de lange dag, want werkte ook extra lang ivm ziekte, maar dat zal ook wel met de blaasontsteking te maken hebben.

Attached Files:

8. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Dankje pmk! En waarom weg werken, is toch niet nodig? Show the baby belly! :D Tenzij je het nog voor je wil houden natuurlijk.
    Die pretecho staat al gepland de 30e. Ik hoop dat ik het tot die tijd uit hou, en anders bel ik gewoon de verloskundige en overleg ik het met haar.

@modra: hou is op met twijfelen! Ik zie duidelijk een lichte bolling ontstaan! En tuurlijk is dit oke, alle buiken in alle vormen en maten zijn toch oke? ;) Je hebt een prachtige buik, dus niks om over te twijfelen!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook echt niet zo mooi slank was als jij, dus die bolling is bij mij helaas niet allemaal van de baby;)
    En wat een enge situatie op je werk zeg! Gelukkig ben je er (op de schrammen na) zonder kleerscheuren vanaf gekomen! Blijf je trouwens dit soort dingen ook later in je zwangerschap nog doen? Dus waarbij je potentieel gevaar loopt? Ik weet natuurlijk niet met wat voor cliënten/patiënten je precies werkt, maar wat ik zo lees klinkt het alsof het een best risicovolle groep is.

9. Monique041982

Monique041982 Actief lid

Apr 19, 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    (Prut, hele bericht weg)

Bloempje, jeetje wat schrikken zeg!!! Doe vooral rustig aan en hou vooral veel (bed)rust. Wel fijzn dat je leidinggevende zo goed gereageerd.

Modra, een mooi buikje toch. Als je slank bent lijkt het altijd minder dan dat je wat gevilder bent. Je 'eigen' buik wordt dan eerst wat omhoog geduwd. Dat ervaar ik in ieder geval ;). En je hebt natuurlijk een verschil tussen eerste zwangerschap en tweede, derde zwangerschap.

Morgen de laatste dag bij deze werkgever en dan anderhalve week vrij. Volgende week een midweek naar cp huttenheugte. Heerlijk!!

Gisteren hebben we het bekend gemaakt op facebook. Wat een leuke reacties weer :D.
    We hebben deze foto gebruikt

Attached Files:

10. sierra

sierra Actief lid

Jul 22, 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Pmk, syrv en modra wat een mooie buikjes. Ook wel heel leuk om die verschillen te zien, maar zijn allemaal even mooi. Ook jou kleine schattige bolling modra;)

Borelli toch wel fijn dat de curretage achter de rug is, en super lief dat je hier soms nog even komt spieken.

Hier ook veel last van bandenpijn, is alleen maar een goed teken:D

11. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Modra!! Niet twijfelen hoor! je bent ontzettend slank en dan kan het gewoon iets langer duren... Je lichaam moet de ruimte creeeren! Ik ben natuurlijk heel dik geweest en ben daarna stevig geweest (maat 42), dus mijn lijf is al volledig uitgerekt geweest en heeft alle ruimte om te groeien :p

Ik zie inderdaad ook duidelijk een bolling bij je ontstaan, dus helemaal goed! Ziet er prima uit hoor meid :D

Naar van je werk, maar gelukkig dat je er goed vanaf gekomen bent!

12. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    #1632 Modra, Jan 19, 2015
    Last edited: Jan 19, 2015
    Haha, dank je wel SYRV. :) Ja, was er wel van geschrokken, omdat je nu en vooral straks zoveel kwetsbaarder bent... Dat vind ik eng. Maak me meestal niet zo heel druk om mezelf, maar nu wel om de beeb. En dan de realisatie dat ik dit over een paar maand niet meer zo had kunnen doen. Werk met ernstig verstandelijk gehandicapte jongvolwassenen. Heb het er met mijn leidinggevende over gehad. Die snapte het goed en ik moet meer hulp gaan vragen, zeker wanneer ik straks minder mobiel ben, dit soort dingen aan anderen overlaten zoveel mogelijk. Ik kan niet alles voorkomen, maar wel een ander hulp vragen, zelf uit de situatie stappen. Gelukkig gebeurt het zelden dat het zo heftig is.

@PMK, Monique, Sierra: Ook dank je wel, jullie reacties stellen me wel gerust! :) Ik vind de anderen ook mooie foto's, mooi lijf met mooie buiken! En dit gaat een beetje raar klinken...Maar ik was als kind en puber altijd een beetje mollig en later is dat er wat vanaf gegaan...Maar van dat beeld van mijzelf ben ik nooit helemaal afgekomen denk ik... Dus ik heb ook een licht vertekend zelfbeeld of zo. Zie mijzelf niet altijd als heel slank. En dan is mijn buik gewoon nog wat minder bol en zie ik anderen met een mooie duidelijke bolling en dan begin ik wat te twijfelen. Dus dank voor de reacties! :) zie wel inderdaad bij mezelf ook bolletje haha. :p

Monique: Leuke foto hé! Haha, super! Geniet van jullie midweekje, lekker hoor! :)

13. tatie

tatie Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,026
    110
    63
    ik ga vroeg slapen, maar wilde alleen nog even snel reageren op jouw berichtje, Modra. Ik had bij mijn eerste zwangerschap inderdaad ook pas veel later dat je het echt van buiten kon zien. Clienten hadden het pas met zekerheid in de gaten toen ik al bijna 20 weken was! Wordt vanzelf een enorme buik, die op het laatst ook nog in de weg gaat zitten :) :)

14. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Monique! Leuke foto hoor! Fijn dat het nu bekend is, dan hoef je niet 'stiekem' meer te doen op facebook!

Sierra.. is inderdaad een goed teken hahah! :D We nemen het voor lief hé!

Opa belde mij vanavond op. Hij klonk ineens erg opgewekt en goed! De chemo en bestraling slaan aan, dus extra goed nieuws! Zo blij voor hem dat alles nu een beetje de goede kant op lijkt te gaan, maar we blijven duimen! Nu zijn longen nog nakijken, maar dat staat voor volgende week in de planning.

15. sierra

sierra Actief lid

Jul 22, 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Pmk: wat goed nieuws zeg!!

En idd de pijntjes nemen we voor lief.;)

Moest vandaag erg lachen me vriend kwam thuis van ze werk, en geeft me altijd een knuffel en kus als hij thuiskomt, gaat hij vandaag met zijn hand over mijn buik en begint tegen de baby te praten. Wel lief zijn voor mama he en nog hele gesprekken. (ik was de dag ervoor een beetje aan het klagen over buikpijn:)) het was zo schattig:D

16. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    @pmk: wat een goed nieuws!!
    @monique: wat een leuke manier op het te vertellen

@buikjes: mijn buikje is ook nog niet zo aanwezig. Wel duidelijk een zwanger buikje vind ik :p Net een foto gemaakt. Zal hem even uploaden via mijn telefoon. Zit nu op mijn werk pc :D

17. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Mijn buikje :D

Attached Files:

18. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Oh Wensmamma! Die is toch ook zeker aanwezig hoor :D Mooi buikje!!

Hier vanmorgen maar weer eens na lange tijd op de weegschaal gestaan. Ik was helemaal verbaast! Met zo'n pens dat ik heb zitten dacht ik echt dat ik minimaal 5 kilo aangekomen was ofzo... Daarnaast natuurlijk ook aanleg om nu snel aan te komen na het afvallen, dus ik hield mijn hart al vast.....

Ik ben echt trots op mezelf!!! "Slechts" 1,8 kilo maar aangekomen!! Schrok er een beetje van dat het maar 'zo weinig' was!! :D Had mij echt op veel meer ingesteld!

19. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ja het is echt idioot eigenlijk, want voordat ik zwanger was deed ik er van alles aan om mijn buikje te verbergen en nu mag iedereen hem zien :D

Wel fijn toch dat je maar zo weinig bent aangekomen? Ik ben dus 2 kilo ofzo afgevallen, vind ik ook helemaal niet erg ;) .

20. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Haha wensmamma... ik heb juist het tegenovergestelde een beetje. Voor mijn gevoel is de pens die ik nu heb echt zo'n vet pensje lijkt het wel... Probeer hem dus nog een beetje te verbergen tot ie wat mooier bij getrokken is :D

Ja.. was een hele verademing dat het "maar" 1,8 kilo was zeg. Had echt veel meer verwacht, wou bijna niet kijken haha! Afvallen is ook niet erg nee :p Maar ben stiekem toch blij dat ik aangekomen ben ipv afgevallen :) Hoe gek dat ook klinkt!!

Share This Page