1 t/m 15 augustus

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Modra, Nov 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Weet je het geslacht al?? Wat snel zeg!!! en super fijn dat de NIPT goed was!! Lekker genieten verder!

2. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    #1702 pmk, Jan 22, 2015
    Last edited: Jan 22, 2015
    Tatie dat is snel met het geslacht!! Is het wel 100% zeker? :D Ik ga je aanpassen op de lijst!! ;) Gefeliciteerd!

Afspraken VK en GYN

januari 2015
    23, PMK - VK
    23, Tazzy - Echo
    23, Eloveh - Termijn echo
    26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting
    26, Sierra - Gesprek Gyn
    29, Bloesempje - Termijn echo + VK
    29, LauieD - Termijn echo
    30, Elita - Combinatietest
    30, SYRV - Geslachtsbepalende echo

Februari
    3, Modra - VK
    4, Tatie - VK
    5, Sillemie - Termijn echo
    6, Aowyn - VK
    9, Wensmamma - Gyn
    9, SYRV - VK
    14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo
    16, PMK - Geslachtsbepalende echo
    17, MamaNiess - Gyn
    23, Rhea90 - Echo

Maart
    3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo
    10, Modra - 20 weken echo
    16, PMK - 20 weken echo
    16, SYRV - 20 weken echo
    26, Famke 1989 - 20 weken echo

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

2 Augustus
    2. Sophietje11
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

12 Augustus
    12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥
    12. eloveh, 24 jaar, 1e kindje

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden ♥

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh

21 Augustus
    21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Wauw tatie! Allereerst wat geweldig dat de nipt goed was! En wat ontzettend leuk dat jullie een meisje krijgen! Gefeliciteerd! :D

4. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

Oct 9, 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Wat fijn die goede echo's

Tatie, wat fijn dat alles goed is! en leuk een meisje!

PMK, wat grappig met die babydump wagen haha, leuk als de buren het niet weten. ook leuk een Enthousiaste moeder.

ouders: Hier geen ouders meer, mijn moeder is 7,5 jaar geleden overleden. mijn vader 1.5 jaar geleden toen ik 13 weken zwanger was van mijn zoontje. maar weer zeker dat hun hartstikke blij waren geweest.

Hier heb ik enorme buikpijn al een paar dagen, volgens de vk moet ik rustig aan doen alleen lukt dit niet zo goed. Vriend zegt continue dat ik rustig moet doen. Maar hij doet geen drol in huis of met onze zoon.Want ja! hij is moe van werk. (sorry beetje baaldagen)

heb wel lekker weekend, dus daar ben ik wel erg blij mee.

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Superleuk Tatie! Via NIPT ist geslacht toch 100% zeker, kijken ze toch naar de chromosomen? Kan me voorstellen dat het even wennen is, had ik ook bij zl en zal ik nu ook hebben als het weer een jongen blijkt. Niet teleurgesteld ofzo (helemaal niet zelfs, hoewel ik daar toen wel bang voor was omdat mijn voorgevoel zo sterk was), maar wel even omschakelen, gewoon omdat je voorgevoel dus niet klopt!

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Balen zeg, nietverwacht, dat je vriend nog steeds niets doet. De volgende keer dat hij zegt dat je rust moet houden zou ik gewoon eerlijk aangeeft dat je niet goed weet hoe, omdat je het gevoel hebt dat alles in huis en rond jullie zoon op jou neerkomt.

7. sierra

sierra Actief lid

Jul 22, 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Hier weer een super echo gehad, de kleine was lekker druk heen weer aan het stuiteren, heerlijk om te zien:D
    Ze probeerden nog een 3D foto te maken maar dat lukte niet goed omdat de kleine veels te druk was

Verder hebben ze bij mij de eierstokken nog even nagekeken en helaas was 1 eierstok weer zo groot bijna 10 cm. Dat er weer een kans is op een gedraaide eierstok, ook was er weer vocht in me buik.
    Maar gelukkig gaat het met de kleine goed, en maandag overleg met de gyn hoe nu verder.

Attached Files:

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Superfijn Sierra! Hoop voor je dat het voor jou meevalt, ben benieuwd wat de gyn ervan denkt!

9. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

Oct 9, 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Goedemorgen!

Wat fijn sierra!.

Ik voel dat mn baarmoeder de laatste 2 dagen flink aan het groeien is! Zit nu al best hoog.

Ennuh, ik ben last van vvergeetachtig denk ik.. ik heb namelijk mijn bril ergens neergelegd gisteren maar ik weet dus niet meer waar. En kan mijn reservebril ook al nergens vinden haha.

10. pmk

pmk Fanatiek lid

Oct 17, 2014
    1,024
    0
    36
    Even snel voor ik weg moet voor de verloskundige... SIERRA WAUWWWW!! Mooie echo meid!! Wees maar trots op dat hummeltje van je!!

Ennuh... YAY!!! Eindelijk die enge baby weg! Plaats gemaakt voor een prachtig plaatje nu ;)

11. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Ziet er idd veel beter uit PMK ;) Vanaf volgende week mag ik een week naar die creapy baby kijken ;)

12. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Succes met zoeken Nietverwacht! Weet niet welke sterkte jij hebt maar ik zou echt een groooot probleem hebben zonder bril/lenzen!

13. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    Wat ontzettend fijn dat de nipt goed was. En gefeliciteerd Tatie! Leuk, een meisje. :)
    Mooie echo's Famke& Sierra! :)
    Meh, hier nog één dag aan de antibiotica voor blaasontsteking maar wordt nog steeds 's nachts om de 1,5 uur wakker omdat ik moet plassen... :( En als ik net geweest ben meteen weer aandrang. Echt heel vervelend... Heb het gevoel dat de kuur amper geholpen heeft tot nog toe. Terwijl ik wel eens vaker een kuur voor blaasontsteking heb gehad en het meteen aansloeg. Maarja moet eerst kuur afmaken.

14. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Mmm, klinkt niet echt alsof de kuur aanslaat Modra :(

15. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    Nee...En als ik nu nog thuis kon zitten en beetje rustig aan doen... Maar moet ook vandaag, weekend en de dagen erna werken. Kijk wel hoe het gaat...

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Er bestaat zoiets als ziekmelden he... Blaasontsteking moet je niet verwaarlozen!

17. Modra

Modra Fanatiek lid

Jul 24, 2014
    1,656
    445
    83
    Groningen
    Weet ik, maar als ik mij ziekmeld moet er iemand anders voor mij werken...En we zitten al ontzettend krap op werk...Dus tenzij het echt moet...

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Let goed op jezelf hoor, verwaarloosde blaasontsteking kan een nierbekkenontsteking worden en dan ben je een stuk verder van huis, das nmlk wel gevaarlijk voor de baby! Snap je verder heel erg goed hoor! Ik lig hier ook alleen maar plat omdat de vk zei dat dat moest...

19. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

Oct 9, 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Aan jezelf en je ukkie denken he Modra. Dat werk dat moeten ze maar oplossen, dat ligt vast niet stil als jij ziek bent

Jeuaj ik heb mijn bril gevonden! Na een uur zoeken en alles overhoop halen lag hij gewoon in de vensterbank hahaa.

20. Sillemie

Sillemie Bekend lid

Dec 11, 2014
    877
    1,051
    93
    Female
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Hou die blaasontsteking maar goed in de gaten! En als het na dat kuurtje niet over is moet je maar weer naar de dokter.

@nietverwacht: dat probleem had ik gisteren ook 😉! Al lag mijn bril beter verstopt, was onder een papierbakje geschoven op mijn bureau. Ik ben sowieso al vergeetachtig maar nu is het helemaal hopeloos :p.

@bloesempje: hou je het plat liggen nog vol?

Hier: Moe moe moe! Ik geef op donderdagavond al jaren 3 uur na elkaar gymles maar nu ben ik aan het einde echt uitgeblust. Ik kan dan amper mijn ogen openhouden in de auto op weg naar huis. En vrijdags bekoop ik het altijd door de hele dag doodmoe te zijn. Ik hoop echt dat ik mijn energie weer ga vinden. Normaal ben ik iemand die niet kan stilzitten, veel sport en liever met de trap gaat dan met de lift. Maar nu ben ik na 1 trap al compleet buiten adem. Ok, en nu weer aan de studie, de laatste loodjes!

Share This Page