Weet je het geslacht al?? Wat snel zeg!!! en super fijn dat de NIPT goed was!! Lekker genieten verder!
Tatie dat is snel met het geslacht!! Is het wel 100% zeker? Ik ga je aanpassen op de lijst!! Gefeliciteerd! Afspraken VK en GYN januari 2015 23, PMK - VK 23, Tazzy - Echo 23, Eloveh - Termijn echo 26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting 26, Sierra - Gesprek Gyn 29, Bloesempje - Termijn echo + VK 29, LauieD - Termijn echo 30, Elita - Combinatietest 30, SYRV - Geslachtsbepalende echo Februari 3, Modra - VK 4, Tatie - VK 5, Sillemie - Termijn echo 6, Aowyn - VK 9, Wensmamma - Gyn 9, SYRV - VK 14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn 23, Rhea90 - Echo Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 10, Modra - 20 weken echo 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥ 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ 12. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 21 Augustus 21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Wauw tatie! Allereerst wat geweldig dat de nipt goed was! En wat ontzettend leuk dat jullie een meisje krijgen! Gefeliciteerd!
Wat fijn die goede echo's Tatie, wat fijn dat alles goed is! en leuk een meisje! PMK, wat grappig met die babydump wagen haha, leuk als de buren het niet weten. ook leuk een Enthousiaste moeder. ouders: Hier geen ouders meer, mijn moeder is 7,5 jaar geleden overleden. mijn vader 1.5 jaar geleden toen ik 13 weken zwanger was van mijn zoontje. maar weer zeker dat hun hartstikke blij waren geweest. Hier heb ik enorme buikpijn al een paar dagen, volgens de vk moet ik rustig aan doen alleen lukt dit niet zo goed. Vriend zegt continue dat ik rustig moet doen. Maar hij doet geen drol in huis of met onze zoon.Want ja! hij is moe van werk. (sorry beetje baaldagen) heb wel lekker weekend, dus daar ben ik wel erg blij mee.
Superleuk Tatie! Via NIPT ist geslacht toch 100% zeker, kijken ze toch naar de chromosomen? Kan me voorstellen dat het even wennen is, had ik ook bij zl en zal ik nu ook hebben als het weer een jongen blijkt. Niet teleurgesteld ofzo (helemaal niet zelfs, hoewel ik daar toen wel bang voor was omdat mijn voorgevoel zo sterk was), maar wel even omschakelen, gewoon omdat je voorgevoel dus niet klopt!
Balen zeg, nietverwacht, dat je vriend nog steeds niets doet. De volgende keer dat hij zegt dat je rust moet houden zou ik gewoon eerlijk aangeeft dat je niet goed weet hoe, omdat je het gevoel hebt dat alles in huis en rond jullie zoon op jou neerkomt.
Hier weer een super echo gehad, de kleine was lekker druk heen weer aan het stuiteren, heerlijk om te zien Ze probeerden nog een 3D foto te maken maar dat lukte niet goed omdat de kleine veels te druk was Verder hebben ze bij mij de eierstokken nog even nagekeken en helaas was 1 eierstok weer zo groot bijna 10 cm. Dat er weer een kans is op een gedraaide eierstok, ook was er weer vocht in me buik. Maar gelukkig gaat het met de kleine goed, en maandag overleg met de gyn hoe nu verder.
Goedemorgen! Wat fijn sierra!. Ik voel dat mn baarmoeder de laatste 2 dagen flink aan het groeien is! Zit nu al best hoog. Ennuh, ik ben last van vvergeetachtig denk ik.. ik heb namelijk mijn bril ergens neergelegd gisteren maar ik weet dus niet meer waar. En kan mijn reservebril ook al nergens vinden haha.
Even snel voor ik weg moet voor de verloskundige... SIERRA WAUWWWW!! Mooie echo meid!! Wees maar trots op dat hummeltje van je!! Ennuh... YAY!!! Eindelijk die enge baby weg! Plaats gemaakt voor een prachtig plaatje nu
Succes met zoeken Nietverwacht! Weet niet welke sterkte jij hebt maar ik zou echt een groooot probleem hebben zonder bril/lenzen!
Wat ontzettend fijn dat de nipt goed was. En gefeliciteerd Tatie! Leuk, een meisje. Mooie echo's Famke& Sierra! Meh, hier nog één dag aan de antibiotica voor blaasontsteking maar wordt nog steeds 's nachts om de 1,5 uur wakker omdat ik moet plassen... En als ik net geweest ben meteen weer aandrang. Echt heel vervelend... Heb het gevoel dat de kuur amper geholpen heeft tot nog toe. Terwijl ik wel eens vaker een kuur voor blaasontsteking heb gehad en het meteen aansloeg. Maarja moet eerst kuur afmaken.
Nee...En als ik nu nog thuis kon zitten en beetje rustig aan doen... Maar moet ook vandaag, weekend en de dagen erna werken. Kijk wel hoe het gaat...
Weet ik, maar als ik mij ziekmeld moet er iemand anders voor mij werken...En we zitten al ontzettend krap op werk...Dus tenzij het echt moet...
Let goed op jezelf hoor, verwaarloosde blaasontsteking kan een nierbekkenontsteking worden en dan ben je een stuk verder van huis, das nmlk wel gevaarlijk voor de baby! Snap je verder heel erg goed hoor! Ik lig hier ook alleen maar plat omdat de vk zei dat dat moest...
Aan jezelf en je ukkie denken he Modra. Dat werk dat moeten ze maar oplossen, dat ligt vast niet stil als jij ziek bent Jeuaj ik heb mijn bril gevonden! Na een uur zoeken en alles overhoop halen lag hij gewoon in de vensterbank hahaa.
Hou die blaasontsteking maar goed in de gaten! En als het na dat kuurtje niet over is moet je maar weer naar de dokter. @nietverwacht: dat probleem had ik gisteren ook 😉! Al lag mijn bril beter verstopt, was onder een papierbakje geschoven op mijn bureau. Ik ben sowieso al vergeetachtig maar nu is het helemaal hopeloos . @bloesempje: hou je het plat liggen nog vol? Hier: Moe moe moe! Ik geef op donderdagavond al jaren 3 uur na elkaar gymles maar nu ben ik aan het einde echt uitgeblust. Ik kan dan amper mijn ogen openhouden in de auto op weg naar huis. En vrijdags bekoop ik het altijd door de hele dag doodmoe te zijn. Ik hoop echt dat ik mijn energie weer ga vinden. Normaal ben ik iemand die niet kan stilzitten, veel sport en liever met de trap gaat dan met de lift. Maar nu ben ik na 1 trap al compleet buiten adem. Ok, en nu weer aan de studie, de laatste loodjes!