Toch ziekgemeld vandaag... Vind ik heel vervelend om te doen... Ik was dan ook al onderweg naar werk en was voor vertrek gaan plassen maar ik moest meteen weer... Toen toch maar omgedraaid. Het is eigenlijk geen doen zo. Als ik zit kan ik nog wel even niet gaan maar als ik loop/fiets moet ik steeds plassen. Ik had gisteravond gebeld toen zeiden ze lever vanochtend maar urine in. En vanochtend zeiden ze dat dat eigenlijk geen zin had omdat de kuur nog niet af was. Later nogmaals gebeld omdat ik op deze manier ook van 't weekend niet kan werken... En mocht ik toch urine inleveren. Na half 3 bellen...Is alleen de vraag of ze zeggen dat ik eerst moet afwachten of dat ik al een nieuwe/andere kuur krijg. @Nietverwacht: hehe, dat herken ik wel alles nazoeken en iets dan op zo'n plek terugvinden. @Sillemie: Oh jee, kunnen de drie uren niet iets ingekort? Is anders ook zowat! Hoop het ook! En succes met leren.
pmk, veel plezier bij de vk straks! Misschien wel hartje luisteren? En mooi plaatje hoor Sierra, wauw! Wat een leuke echo weer! Het blijft bijzonder! Modra, heel verstandig om toch om te keren naar huis. Op de wc heeft je werk toch ook 'niks aan je'. Nietverwacht, wat leuk dat jij dat kan voelen. Ik heb eigenlijk nog nooit zelf die harde rand gevonden van de grens van de baarmoeder zeg maar. Wel altijd bij de vk op tafel, maar dan half uur later thuis alweer niet @vergeetachtigheid; valt hier gelukkig nog mee. Misschien omdat ik mezelf aangeleerd heb voor alles een vaste plek te hebben, omdat ik anders ook eindeloos zocht. Ben tegenwoordig ook een kei in lijstjes bijhouden Ben alleen vaak kwijt waar ook weer het lijstje is. Bloesempje, goede vraag van Sillemie; hou je het nog een beetje vol? Leuke serie op dvd zoeken misschien? Sterkte hoor! Gisterenavond verteld aan grote broer en zus dat ze een zusje krijgen; ze vonden het allebei geweldig! Heerlijk om die gezichtjes te zien! Was ook zo geweest bij een broertje hoor Oh ja, zit eigenlijk op het werk; dus zal daar ook weer eens wat nuttigs gaan doen
Goed van je dat je toch thuis bent geleven Modra! Tatie, wat leuk dat ze zo reageerden! Alleen maar fijn toch.
Fijn dat ze zo reageerden Tatie @modra: verstandig om thuis te blijven hoor. Je moet nu toch extra goed op je gezondheid letten. Ook al is het dan nog krapper op t werk. Jij bent toch echt belangrijker @vergeetachtigheid: is hier echt extreem. Ik vergeet alles en kan me vaak niets meer herinneren. Nu was ik altijd al erg vergeetachtig, maar het is nu niet leuk meer. Op t werk moet ik nu echt goed opletten.
Modra: Goed dat je je ziek gemeld hebt! Inderdaad op jezelf letten. Vergeetachtigheid: Totaal geen last van eigenlijk.... tenminste, nog niets van gemerkt laat ik het zo stellen! Verloskundige: Alles is goed.. bloeddruk is goed, bloeduitslag is goed, baarmoeder kwam al boven schaambot uit dus ook goed.. hartje goed gehoord. Kleine ging zich/haar alleen ineens gauw weer verstoppen toen ze het hartje de eerste keer gevonden had, dus ze kon opnieuw gaan zoeken Blijkt trouwens dat ik een hele andere bloedgroep heb dan dat ik al die jaren gedacht heb hahaha... Maar goed dat ik het nooit nodig gehad heb
Thanks meiden. Leuk tatie! Fijn dat het allemaal goed was pmk! Welke bloedgroep dacht je te hebben en welke bloedgroep heb je? Ik gaf altijd bloed en mijn man sinds kort ook. Ik weet dus al dat mijn bloedgroep O negatief is, universele donor, dus zijn ze altijd wel blij mee. Maar nu mag het heel lang niet...Die van mijn man is A positief, wij zitten dus wel met rhesusfactor. Maar ah. De verloskundige zei trouwens dat het kindje de grootste kans had positief bloed te krijgen, blijkbaar is positief bloed dominant. Mijn moeder heeft echter ook negatief bloed, mijn vader positief...En ze hebben 4 negatieve kinderen, 1 positieve. Ben benieuwd!
Haha... nou mijn beide ouders hebben O positief, dus mijn ma had mij altijd verteld dat ik ook O positief had (nooit op getest, nooit nodig gehad). Bleek dat ik dus A positief had Ik zo uhh echt waar? Blij dus dat ik het nooit nodig gehad heb anders had ik straks nog de verkeerde bloedgroep door gegeven haha Sowieso had ik mij er wel op laten testen dan als het nodig was Die van mijn vriend weet ik eigenlijk niet!! maar op mijn kaart staat "Rhesus (c) klein ag. Positief" Dus neem aan dat je dat bedoeld?
Oh, wat grappig. Ik weet niet precies hoe dat gaat, meende ook dat als je beide ouders O hadden dat je dan ook O had. Maar dat zal wel niet helemaal opgaan! Rhesusfactor krijg je volgens mij alleen mee te maken als de moeder negatief bloed heeft. Dan kan het zijn dat zij antistoffen aanmaakt tegen het bloed van een positief kindje en kan het kindje ziek worden. Daar krijg je dan tijdens de zwangerschap een injectie tegen. En na de bevalling nog één mocht het kindje werkelijk positief bloed hebben. Zoiets is het, weet het ook niet precies hoor.
Ja, dat zei mijn moeder ook precies dat... beide ouders O+ dan heb jij ook O+, maar ik bewijs maar weer dat dat niet altijd op gaat
Ben wel benieuwd welke bloedgroep ik heb. Kom ik dan eens te weten na 34 jaar Morgen gaan de pappa en ik naar Babypark in Amersfoort. Kijken voor een kinderwagen. Niet dat we er al eentje gaan aanschaffen, maar kijken kan altijd! En ons ook goed laten informeren enz. We hebben een mooi bedrag van zijn moeder gekregen, dus we kunnen investeren in een goede kinderwagen! Ben bijna vrij, straks even een dutje doen, want vanavond ga ik uiteten en anders lig ik al om half 9 te slapen
Verstandig om dan even een dutje te doen wensmamma! Ik hoef gelukkig nergens heen vanavond Scheelt weer! Weer mijn film avondje... vrijdag dus vriendlief zijn game avondje Nu al zin in lekker lui vanuit bed!
Hier weer een prachtige echo gehad!! Meteen vijf dagen vooruit gezet! Uitgerekende datum is nu 2 augustus
Modra: goed dat je bent omgekeerd en naar huis bent gegaan. Jij bent belangrijker. Wensmama: sterkte met de vergeetachtigheid hier moet ik soms echt wel om mezelf lachen dingen die ik doe, maar op je werk word het idd vervelend. Veel plezier vanavond en morgen. Pmk: fijn dat de controles goed waren bij de vk, het lijkt toch wel spelen wat de kleintjes al doen. Geniet lekker van je luie filmavondje. Ik ga even nog een echo spammen ik vind deze zo schattig bij deze zie het gezichtje heel goed en een armpje en handje.😍
Mooie echo's hé! Grappig Tazzy je ziet echt een neusje! Hier uitslag gehad van de dokter, urine was schoon... Dus ik heb geen blaasontsteking meer blijkbaar. Dokter zei dat het door de zwangerschap kan komen. Ik begrijp dat je dan wat vaker moet plassen maar of dit dan normaal is...Moet nog om de haverklap naar de wc... Jullie hebben dat toch ook niet? Dat je meteen weer het gevoel hebt dat je moet plassen als je net hebt geplast? En dat je ook 's nachts om de 1,5 uur wakker wordt om te plassen? Met de verloskundige gebeld die zei probeer cranberrycapsules en bel anders morgen weer dat je evt nog een keer urine kunt inleveren. Dat ga ik ook wel doen, maar ik weet niet meer wat ik moet want het zou gewoon over moeten zijn. En als dit normaal voor mij is weet ik het niet, want heb zo niet het gevoel dat ik normaal kan functioneren terwijl er dus niks is...
Haha Tazzy jouw kindje is nu al een fotomodel. Het gaat er helemaal goed voor liggen! @PMK: Als je beide ouders O+ zijn dan moet jij ook O+ zijn, want O is een recessieve bloedgroep. Dus dan klopt het bij een van je ouders niet aangezien jij A+ hebt. Anders zouden genetici met stomheid geslagen zijn. Tenzij dat je als baby een volledig bloedtranfusie gehad hebt, dan kan het namelijk wel. Van ouders met dominante bloedgroep naar kinderen met resesieve bloedgroep (of rhesusfactor) kan wel. Dus Modra wat jij zegt is goed mogelijk. Maar de kansberekening ga ik er maar even niet op los laten . @ wensmama: zo'n dutje kan heerlijk zijn. Dat heb ik net ook gedaan voordat ik moest gan werken. Hier: Ik zit op werk, maar werd vergeten door mijn leerling. Dus nu zit ik te wachten tot mijn volgende leerling komt om 16u. En nu zit ik dus te niksen op werk, doe ik eerlijk gezegd liever thuis .
Wauw tazzy wat een prachtige echo! Zo duidelijk. Modra wat apart, ik herken het eigenlijk niet. Pas toen ik tegen de 40 weken zwanger was moest ik zo vaak naar de wc. Sierra! Mooie foto Wensmamma: veel plezier bij de babypark morgen! Ze hebben daar wel een ruime keus aan kinderwagens! Vind alleen het personeel in babypark amersfoort vreselijk! Ik ben overstag.. heb toch een geslachtsecho gepland! 14 februari om 12 uur we laten het geslacht in een envelop doen en kunnen dan altijd kijken of we gaan kijken. Heb trouwens 12 februari weer de volgende afspraak vij de verloskundige, mogen we naar het hartje luisteren
Bah Modra, dat is echt heel irritant! Als ze iets zien kunnen ze tenminste nog wat doen. Ik hoop dat het snel betert of dat ze toch de oorzaak kunnen vinden.