Hier is het ook helemaal wit! De zon schijnt alleen vol op dus ik ben benieuwd hoe lang het blijft liggen
Hee meiden, -Fijn van de echo eloveh! En mooi dat het je geruststelt ook! -Bloesempje: Gelukkig dat het bloeden helemaal weg is! Wel naar dat je meteen pijn hebt als je iets doet. Hou je het nog een beetje vol? -Welkom juffie! En gefeliciteerd met de goede echo. -Geslacht; zijn wij de enige die het niet op voorhand willen weten? -Dit kindje is meer opgekruld denk ik SYRV. -Ohh vervelend PMK...Je hebt hem niet wakker gemaakt? Als mijn man snurkt maak ik hem wakker en moet hij anders gaan liggen. Meestal helpt dat wel. -Hier: Ook helemaal wit maar gaat gauw dooien. Ik voel me gelukkig weer een stuk beter dan gisteren. Nog wel vrij vaak plassen maar niet meer ieder kwartier... Hoop dat het zo blijft of beter nog wordt. Morgen weer aan het werk met een beetje geluk. Wij hebben onze eerste boden gedaan op wat babykamertjes van marktplaats, ben benieuwd!
HAHA Modra... die vent van mij is niet wakker te krijgen hoor... ja dan is ie ff wakker maar 2 sec later ligt ie weer te snurken. Maakt niet uit hoe hij ligt. Uiteindelijk wel een manier gevonden om het een beetje stiller te krijgen dus toen wel weer in slaap gevallen, maar heb lang wakker gelegen Trouwens Modra, dat ze niets in de urine test kunnen vinden zegt niets he. Ik heb ALTIJD blaasontstekingen die op kweek gezet moeten worden, want urine zegt altijd geen infecties. Mocht je dus twijfelen, gewoon even een kweekje aanvragen.
Hoi meiden! Mag ik me nog in de groep gooien? Ik durf nu pas voorzichtig te hopen dat de zwangerschap goed gaat... Ik ben nu 12+5, maar heb al sinds het begin zware bloedingen in mijn baarmoeder. Het bloed loopt me regelmatig langs de benen, al lijkt het de laatste weken wat beter te gaan. Ook heb ik een flinke blaasontsteking die ze niet onder controle krijgen, heb al 5 kuren gehad. Op ongeveer dezelfde manier ben ik een paar jaar geleden mijn zoontje in de 4e maand verloren, dus ik ben erg bang. Met het kindje gaat het gelukkig tot nu toe goed! Ik denk dat het een meisje wordt, dat gevoel is heel sterk. Ik heb verder nog een zoontje van 6 en een dochtertje van 4. Ik ben zelf 27. Groetjes! !
Welkom Juffie! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd . @ bloesempje: wat naar dat je telkens gelijk pijn krijgt als je wat doet. Ik hoop dat het snel betert! @ PMK: Hier ben ik meestal zelf diegene die snurkt. En normaal slaap ik overal doorheen maar sinds ik zwanger ben lukt dat niet meer. Zoals vannacht werd mijn man wakker van een nachtmerrie en ging uit bed, ik zat ook gelijk rechtop. Hij kon daarna niet meer slapen en lag te draaien dus ik ben ook pas anderhalf uur later weer in slaap gevallen. Maar ach, dat heb je over voor de liefde natuurlijk, haha . @ maleficent: welkom! En wat een naar gedoe allemaal! Zo kan je er natuurlijk niet van genieten! Ik duim voor je dat de kleine wel gewoon gaat blijven zitten!! #sneeuw: hier niks van sneeuw of ijs. Maar bij mijn familie in België lag 7cm. Ze durfden al bijna niet meer hierheen rijden... #geslacht vertellen: als wij het weten krijgt de rest van de wereld het ook te weten. Maar we hebben nog niet echt een echo gepland staan voor een geslachtsbepaling. Maar ik ben niet zo goed met dingen waar ik zelf heel enthousiast van word geheim houden . Verder ben ik het even vergeten. Hier: mijn schoonvader viert vandaag zijn 50e verjaardag. Mijn schoonmoeder heeft een verrassingsfeestje georganiseerd en mijn familie zou al eerder naar ons huis komen omdat ze anders zo ver moeten rijden voor hier een paar uurtjes te zijn. Nu waren ze al later vertrokken, niet echt een verrassing: ze zijn nooit echt stipt. En door de sneeuw daar was er nog een ongeluk gebeurd waardoor ze hopeloos in de file staan. Nu is het nog maar de vraag of ze überhaupt op tijd komen voor het feestje... Pfff, ik kan mij er soms zo aan ergeren dat ze hun afspraken zelden of nooit nakomen. Nu kunnen ze aan dat ongeluk en bijhorende file niks doen, maar een uur te laat vertrekken als je weet dat je nog 2u moet rijden... Ok, frustratie is er weer uit. Sorry, voor het gezeur
Dag dames! Hier weer een beetje in het land der levenden aangekomen. Veeeeeel teveel geschreven om alles te beantwoorden haha Juffie en maleficent, welkom!! Tatie, wat ontzettend fijn dat de nipt goed was en wat leuk dat jullie het geslacht al weten! Van harte gefeliciteerd! Hier heel het gezin flink de griep gehad. Het is echt, echt een bagger griep. jongste is nog steeds niet opgeknapt en kijkt nog heel zielig uit zijn oogjes
Welkom Maleficent, wat een naar verhaal! Gezellig dat je hier mee komt kletsen, gaan er extra veel duimen voor je draaien!
Welkom Maleficent. Ontzettend naar van het bloedverlies en het lijkt mij dan ook moeilijk om er van te kunnen genieten. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter worden voor je. Wil je ook bij ons op de lijst? Zou je mij dan even je uitgerekende datum kunnen geven? Als ik het goed heb is het 3 aug? Sillemie: Brr ja hier op zich wel een redelijk lichte slaper, maar nu.... ik wordt van elk klein dingetje wakker en ik val al zo moeilijk in slaap... brrr!!! Ook kan ik heel goed begrijpen dat je je irriteert aan mensen die zich niet aan de afspraak kunnen houden. Ik herken het bij mezelf ook... Hier ook kennissen die altijd te laat zijn ipv de afgesproken tijd.
Hihi, jij bent de grootste verslaafde van dit topic, je heb 250 berichten hier al geplaatst! Gezellig hoor! @ Echo's, woow echt mooie echo's en al zo duidelijk! @ geslacht; wij willen het wel weten en het maakt ons niet uit of een ander het ook weet! We denken allemaal namelijk een meisje.. @ sneeuw; hier ligt nog steeds wel sneeuw, heeft wel gedooid trouwens dus het meeste is wel weg! @ hier; het gaat wel de betere kant op, niet meer zoveel overgeven.. Wel onder controle bij de huisarts vanwege de pijn in mijn zij nog, dus ook mijn urine word op kweek gezet ivm blaas ontstekingen..
MamaNiess Tsja veel vrije tijd om handen, dan kijk je vaker hier dan dat je heel de dag alleen maar bezig bent Daarnaast ook natuurlijk zelf niet zo'n last gehad van de misselijkheid zoals velen hier... Dus dat is ook mijn redding geweest en natuurlijk de lijst vaak updaten Ach.. het houdt je bezig!! Ga vanavond op tijd mijn bed in... over 2 uurtjes lig ik er al in denk ik *gaap*
Hier wel vaak aan het mee lezen hoor, maar reageren vaak niet de puf voor. maar ik lees alles wel aandachtig!
Ik lees wel altijd trouw alle berichten mee, maar altijd antwoorden op je telefoon is nogal vermoeiend haha. Nieuwe dames, welkom!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Mijn baas was er niet! stond te shaken voor de deur van mijn werk had ik alle moed bij elkaar verzameld is hij er weer niet. grrrr Heb vandaag het hartje gehoord van de baby, via de angelsound! pas nu ben ik ECHT verliefd.. ben echt eventjes in de wolken van mijn ukkie. Heb daarna even een bestelling gedaan bij de babydump een shirtje, en vast wat beddengoed enz.. jej
Bedankt voor de warme welkom! Ik schiet nog een beetje op en neer tussen hoop en wanhoop, maar van alle warme verhalen hier krijg ik vast positieve vibes. Is goed ja, leuk! De datum is inderdaad 3 augustus, het 4e kindje (waarvan er 1 dus helaas in de zwangerschap is overleden) en ik wil borstvoeding geven.
MamaNiess Gewoon mee babbelen wanneer jij het lekker vind typen. Op mijn tel typ ik ook wel eens, maar eigenlijk veel vaker via de laptop Moet ook goed naar mijn lijf luisteren ivm de reuma dus vaak tussendoor gewoon een korte pauze. Kom ik even koekeloeren en reageren haha Nietverwacht Ahwww nu ben je verliefd!! Lekker verliefd blijven zou ik zeggen!!! Leuk dat je het hartje kon vinden! Dat is soms nog wel eens even zoeken Maleficent Positief blijven! Ik kan heel goed begrijpen dat dat in jouw geval moeilijk is, maar dat is het enige wat ik je kan mee geven Zelf ben ik ook ontzettend onzeker geweest en ook een paar andere dames in dit topic met veel bloedverlies. We blijven de moed erin houden! YAY! We beginnen eindelijk wat meer roze vermoedens op de lijst te krijgen haha Nu kijken hoeveel roze we uiteindelijk mee eindigen na al dat blauw! Loopt nu aardig gelijk op. Afspraken VK en GYN januari 2015 26, Wensmamma - Echo tbv de nekplooimeting 26, Sierra - Gesprek Gyn 29, Bloesempje - Termijn echo + VK 29, LauieD - Termijn echo 30, Elita - Combinatietest 30, SYRV - Geslachtsbepalende echo Februari 3, Modra - VK 4, Tatie - VK 5, Sillemie - Termijn echo 6, Aowyn - VK 9, Wensmamma - Gyn 9, SYRV - VK 12, Nietverwacht - VK 12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo 14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo 14, Nietverwacht - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn 23, Rhea90 - Echo 27, PMK - VK Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 10, Modra - 20 weken echo 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje - Vermoeden ♥ 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥ 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 21 Augustus 21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Maleficent, welkom! Wat erg dat jullie tweede zwangerschap zo is geeindigd! En vervelend dat je nu veel bloedverlies hebt. Kan me voorstellen dat je soms gek wordt van onzekerheid! is er een reden bekend waardoor je bloed verliest? zal ook lastig zijn om je rust te pakken met twee kinderen om je heen? of kunnen ze je misschien al helpen? merkte vandaag aan mijn oudste dat ie heel begaan is en echt kijkt hoe hij kan helpen met tafeldekken en borden pakken en zo. Hij wilde zelfs al de was gaan ophangen, maar dat heb ik toch zelf maar (zittend) gedaan Vandaag heb ik twee vuilniszakken verzameld met oude kleding: een met jongens spul en een met kleding van mijn dochter waar we veel over gediscussieerd hebben, omdat zij het wel mooi vond en ik niet (gekregen spullen vooral). Het levert alleen nog niet echt ruimte op, alleen wat minder gestouw om de kasten dicht te krijgen . Nietverwacht, wat ontzettend balen dat je baas er niet was! sta je daar helemaal voorbereid en op van de zenuwen en kan je het niet uitvoeren! Wanneer moet je weer? Modra, voel je je nog steeds beter, en moet je morgen dan weer werken? sterkte dan alvast. Pmk, lekker veel blijven posten hoor! ik probeer met je mee te doen. Mamaniess, hoe kan je eigenlijk zien wie hoe vaak gereageerd heeft? Ben wel benieuwd?!
Heey tatie, bedankt. Nee, ze hebben helaas geen flauw idee waardoor de bloedingen ontstaan. Maar zowel gyn als vk zeggen dat er niks aan te doen is behalve rusten. En inderdaad, de kindjes kunnen al veel zelf. Mijn dochtertje van 4 is gelukkig ook heel zelfstandig, en mijn vriend ontlast me heel veel. Ik kan dus rustig aan doen.
EVEN EGO: *klaagmodus aan* Ik word gek van mezelf! Strontchagrijnig, kotsmisselijk, pijn(tjes) waar ik niks mee kan, restless legs, bah bah bah!!! Ben mn bed en slaapkamer zat, maar uit bed ga ik toch weer dingen lopen doen en heb ik weer pijn, wat ook niet opschiet Kan me werkelijk niet herinneren dat ik me bij zoonlief ook maar een moment zo unhappy gevoeld heb, terwijl ik zo onwijs dankbaar ben voor dit spontane wondertje, waardoor ik mezelf alleen maar schuldig en dus nog rotter ga voelen. *klaagmodus uit* Zo, dat is eruit, ben benieuwd of het ook oplucht. Heb uit frustratie vanavond nog een broek, 2 shirts en 2 vesten besteld, terwijl er vandaag al een broek en shirt binnengekomen zijn, ik vorige week nog een jurkje en 2 shirts gekocht heb en ik ook nog van alles heb van mn vorige zwangerschap... Oftewel, ik mag vanaf nu alleen nog 1 wit singlet/hempje kopen en 2 zwarte leggings, dan ben ik meer dan overcompleet.