1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Zit hier in de wachtkamer met 5 bejaarde mannen en 1 bejaarde vrouw, tis vooral tromboseprikken geloof ik... :D Hoop dat ik het goed begrepen heb en dat ik hier ook terecht kan met mijn formulier ;)

2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Welkom Juffie en Maleficent!
    Spannend Juffie de nipt, kan me voorstellen dat je beetje nerveus bent!
    Wat vreselijk naar van het bloeden zeg Maleficent, hopelijk biljft de kleine gewoon zitten!

@mamaniess: fijn dat het iets beter gaat met je. Hopelijk zet de trend zich voor.

@pmk: vervelend dat je zo licht slaapt. Ik heb daar gelukkig geen last van, maar ja ik heb dan ook niemand naast me liggen in bed :p

@bloesempje: oh ik zou ook helemaal gek worden van het moeten blijven liggen.

@hier: vandaag de echo voor de nekplooimeting. Stiekum toch weer beetje zenuwachtig. Ik ga ervan uit dat alles goed is met baby, maar ja je weet het niet he. Vandaag krijgen we ook meteen de uitslag, wat wel fijn is.

Wij zijn er uit qua kinderwagen. Het wordt de Mutsy evo urban nomad. Haha mondvol. Hij is zo mooi!!
    Ik merkte zaterdag wel dat ik niet lang kan staan (5 min)/lopen/zitten. Erg vervelend kan ik zeggen. Vanmiddag weer afspraak bij de fysio, het staan wist ik vrijdag nog niet dus zal ik haar even vermelden. Hoop echt dat ze wat voor me kan betekenen.

Wij hebben het op facebook laten weten door een kalender te nemen. Uitroeptekens bij de datum neer te zetten. Schoentjes erbij en echo foto. En daar dan een foto van gemaakt. Had ik op pinterest gezien.
    Ik zie hier ook leuke manieren!

Als wij eenmaal weten of we een jongen of meisje krijgen mag van mij de hele wereld het ook weten. Wat ik wel heel leuk vind is dat we de 14e de echo hebben en de 16e komt mijn mams langs. Dus ik wil cupcakes bakken en dan een blauwe of roze kleurstof kopen en dan neemt ze een hap en ziet ze een roze of blauwe binnenkant :D

Sinds zaterdag ook in het bezit van een angelsound. Als we vandaag het hartje niet horen bij de gyn dan kijken we of we hem bij mij thuis wel kunnen horen!!

3. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @bloesempje: haha gezellig :p

4. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Nou, tis gelukt, vijf buisjes(!). Ben totaal gesloopt na zoiets onzinnigs als even heen en weer lopen om bloed te laten prikken. Wat lever je toch snel in als je een paar dagen plat ligt!
    @wensmama, zal zo jullie wagen eens googlen, ben benieuwd! Verdelen jullie alle kosten nu ook 50/50, net als de zorg straks? Ik zit ook te denken aan een gender reveal taart ofzo voor de familie, even kijken hoe we dat leuk kunnen organiseren! Maar goed, eerst donderdag maar een goede echo, daarna de geslachtsbepaling maar eens proberen te regelen!

5. Maleficent

22 jan 2015
    53
    0
    0
    SYRV en Bloesempje, ik heb tot nu toe elke week wel een echo gehad, volgens mij wist niemand goed wat ze ermee aan moesten. Ik heb deze week eigenlijk voor het eerst geen echo. Volgende week wel weer. Bij mij weten ze ook niet waar het bloeden precies vandaan komt.

SYRV, ik moet soms ook héél goed zoeken om het hartje te vinden hoor, en dan ligt mijn placenta niet eens aan de voorkant. Dus geen zorgen! De apparatuur van de vk zal sowieso beter zijn.

Wensmama, bedankt! En een heel leuke kinderwagen inderdaad. :)

Bloesempje, gezellig, een uitstapje tussen de bejaarden. ;) Je gaat dat soort dingen echt meer waarderen als je verder alleen plat mag liggen he? Hihi!

Is misschien al eens eerder gevraagd, maar hebben jullie een voorgevoel over het geslacht? Ik heb al vanaf het begin zoooo sterk het gevoel dat het een meisje is, dat ik uit m'n schoenen val als het toch een jongen is. :p

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Bedankt voor de geruststellende woorden;). Het zal wel goed zitten, ik heb vorige week nog het hartje bij de vk gehoord dus ik maak me niet echt zorgen gelukkig!

@bloesempje: fijn dat het is gelukt met bloed prikken, maar nu snel je bed weer in jij! ;)

@wensmama: veel succes vandaag! Show je de echo later? Ben benieuwd!

@maleficent: in de lijst staat achter elke naam vermoeden en dan een blauw of roze hartje erachter. Zo kun je zien wie welk geslacht vermoed. Alleen tatie weet al dat ze een meisje krijgt, de rest is dus nog in spanning.
    Ik heb precies hetzelfde als jij maar dan andersom! Als het hier geen jongen is dan eet ik echt mijn schoenen op zelfs! Haha! Ik zou ontzettend blij zijn met een meisje, maar ik denk echt dat het een jongen is;). Vrijdag weten we het hopelijk!

7. Maleficent

22 jan 2015
    53
    0
    0
    Ahh, dat verklaart een hoop. Ik kan op m'n tablet de hartjes niet zien. Vroeg me al af waarom overal alleen 'vermoeden' stond. :D
    Dat heb ik ook ja, een jongen zou net zo welkom zijn, maar ik geloof er gewoon niet in. :p Hier pas geslachtsecho met 16+1, dus duurt nog een aantal weekjes...

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Balen, weer volop menstruatiepijn na mn uitje van vanmorgen :(

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Welkom Juffie en Maleficent!!

Dames jullie gaan te hard haha. Ik probeer dagelijks bij te lezen via mobiel. Reageren schiet er gewoon bij in. Ben druk druk en heb ook al eentje nog rondlopen overdag haha. s Avonds ben ik best moe, vooral na het werk (sta 7,5u en een half uur pauze) dus luier ik lekker op de bank haha.

Diegene die nog bloeden bah bah nooit leuk, knuffs en hopelijk houdt het ooit op!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ohja misselijkheid is hier voorbij. Alleen heb ik snel honger en dan kan ik weeeig worden. Wel heb ik nog een vervelende hoest op de borst van die verkoudheid :( Als ik stevig hoest en mijn blaas is niet leeg dan lek ik :(

11. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    #1811 pmk, 26 jan 2015
    Laatst bewerkt: 26 jan 2015
    SYRV Geduld is een schone zaak :) Hier ook voorliggende placenta, maar toch wel kunnen vinden op 1x na. Op een gegeven moment heb je vanzelf door waar jouw kleintje het liefst ligt en dan vind je hem in no time!

Bloesempje Succes met bloed prikken! Het is inderdaad slopend als je een hele tijd weinig/niets gedaan hebt om dan ineens weer op gang te komen. Gelukkig na een paar dagen ben je er wel vanaf, maar jij moet nog steeds rust houden! Hop je bedje in! Hopelijk trekt die menstruatiepijn dan ook gauw weer weg!

Wensmamma Leuk hoor met de cupcakes! Hier gaat mijn moeder mee naar de geslachtsecho, dus die kan het dan meteen zien! Is alleen wel een hele reis voor haar, dus moet nog even kijken wat ze daarna wilt doen. Meteen weer naar huis of een hapje mee eten ;)

Maleficent Heb al meerdere gehoord over zwarte hartjes op telefoon/tablet.. zelf geen last van, maar zal hem dan toch eens een beetje aanpassen zodat je overal het 'juiste' geslacht kan zien! :)

Hier Weinig te melden.. Heb in de folder van de kruidvat gezien dat ze allerlei artikelen verkopen vanaf morgen! Luiertassen, voedingskussens, baby kleding, bad standaardje, hydrofiele doeken etc etc! Ga toch eens een kijkje nemen!

Afspraken VK en GYN

januari 2015
    29, Bloesempje - Termijn echo + VK
    29, LauieD - Termijn echo
    30, Elita - Combinatietest
    30, SYRV - Geslachtsbepalende echo

Februari
    3, Modra - VK
    4, Tatie - VK
    5, Sillemie - Termijn echo
    6, Aowyn - VK
    9, Wensmamma - Gyn
    9, SYRV - VK
    12, Nietverwacht - VK
    12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo
    14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo
    14, Nietverwacht - Geslachtsbepalende echo
    16, PMK - Geslachtsbepalende echo
    17, MamaNiess - Gyn
    23, Rhea90 - Echo
    27, PMK - VK

Maart
    3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo
    10, Modra - 20 weken echo
    16, PMK - 20 weken echo
    16, SYRV - 20 weken echo
    17, Sierra - 20 weken echo
    26, Famke 1989 - 20 weken echo

Uitgerekend:
    Juli:
    30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv
    31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

1 Augustus
    1. Wensje88
    1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!

2 Augustus
    2. Sophietje11
    2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen!

3 Augustus
    3. Marjon 30
    3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje!
    3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje - Vermoeden ♥ meisje!

4 Augustus
    4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen!
    4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv

5 Augustus
    5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

7 Augustus
    7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje!
    7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv
    7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv
    7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv

10 Augustus
    10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje
    10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv

11 Augustus
    11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

12 Augustus
    12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen!
    12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen!

13 Augustus
    13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje!

14 Augustus
    14. Joanniej14
    14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv
    14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje!

15 Augustus
    15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh

21 Augustus
    21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen!

Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden...
    * Doornstruikje
    * MamaDeluxe5
    * Annemie
    * Minieme1984
    * Suzanneke
    * Devilduckie
    * Borelli
    * Lindaatje22
    * Puk2015
    * Magnolia83

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja ik ook, de voedingskussen aas ik op! Luiertas heb ik nog, badstandaard ook. Kleren nog zat en wil zelf kleertjes naaien als ik het geslacht weet.

13. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Voedingskussen van Kruidvat gebruiken wij opt werk al jaren heel intensief! Ideaal! Ikzelf vind deze (met zachte vulling) veel fijner dan die met bolletjes (zitzakvulling) maar dat is persoonlijk. En deze slaapt ook lekker. Kortom, als je nog geen voedingskussen heb zou ik zeggen: kopen!!!

14. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Ja ik aas zelf ook op een voedingskussen ;) Badsteuntje lijkt me ook wel ideaal! Morgen dus op tijd op en even richting kruidvat! :D

15. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    Oh handig om te weten van de Kruidvat actie! Ik ga er gelijk heen. Want de actie begint vandaag toch al?

@ bloesempje: echt kut van die pijn elke keer! Ik hoop dat het snel betert!

Hier: last van studieontwijkend gedrag. Ik heb vanavond tentamen maar ik zit al de hele dag babydingen te doen: kraamzorg regelen, prenatal boekje kijken,... Ach ja, ik heb ook gewoon het gevoel dat ik het ken.

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Officieel beginnen de acties morgen, maar soms logt het er maandag al. Hoop dat je terecht sogt en je je tentamen gewoon goed maakt! Vind het echt knap, studie en zw.sch. combineren! Mn zusje doet het ook (ook psychologie trouwens, hier ook iemand, toch?), echt respect!

17. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Goed dat je het zegt pmk thnx, Dan ga ik morgen ook ff kijken bij de Kruidvat :D

Maleficent: welkom en wat rot zeg steeds bloedverlies:( gelukkig gaat het wel goed met je kleintje.

Bloesempje: lekker dat je even de deur uit bent geweest als was het tussen de bejaarden :p wel balen dat de krampen weer terug zijn:(

En verder heb ik echt een geheugen als een zeef :)

Hier vanmorgen bij de gyn geweest, het liep 3 kwartier uit;). We hebben weer even naar de kleine gekeken en het hartje weer gehoord :D
    Alles was goed.
    Hij wil me gelukkig pas weer met de 20 weken echo zien, en tja daar ben ik blij mee gek genoeg. Ben zo ziekenhuis moe:)
    Ik wil nog wel een geslachtsbepalende echo inplannen ben veels te nieuwsgierig:D

20 weken echo is op 17 maart

18. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hier echt op dinsdag pas.. Ben wel vaker op een maandag langs geweest en toen stonden de aanbiedingen er nooit!! Moet alleen wel snel zijn hier, want het is echt de enige kruidvat in de buurt, dus gaat altijd hard!

Sierra fijn dat de echo goed was!! Op naar de geslacht echo!! Ik heb je 20 weken echo toegevoegd bij de afspraken :)

19. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Fijn Sierra, en snap dat je blij bent!

20. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    hallo dames!

kruidvatacties: ik heb net voor 160 euro besteld haha, morgen wordt het bezorgd :) Heb allemaal luiers besteld en billendoekjes (ook vast de kleine maatjes voor de baby) en een hoes voor het voedingskussen (daarna was hij meteen uitverkocht) en ook sokken en andere dingetjes haha. ik heb nog heel veel dichte XL hydrofielen liggen. die zijn erg fijn maar had er voor mijn zoontje al wat teveel gekocht.

Sierra, wat fijn dat alles goed was en dat je nu pas met 20 weken weer terug hoeft!

bloesempje, wat vervelend dat de krampen weer terug zijn! Rustig aan.

Hier: Net gewerkt, mijn baas weet het en reageerde positief, (de vorige keer reageerde hij erg vreemd) Maar nu feliciteerde hij me en zei dat we het er van de week wel over zouden hebben.
    Morgen een dagje vrij, en vriend ook dus we gaan lekker wat als gezinnetje doen.

Deel Deze Pagina