@Nietverwacht: Had niet door dat ze al op de site te bestellen waren! Meteen een bestelling geplaatst! Bedankt!!
Fijn he dat bestellen. en ze komen het nog bezorgen ook, das helemaal handig haha. ik heb net gebeld voor de 20 weken echo,, heb die 16 maart om 10,15
Even een ego berichtje, net klaar met werken dus ik lees straks alles weer bij maar wilde even melden dat 17 februari de geslachtsbepaling gepland staat
Even een ego bericht. Echo was super goed. Baby is ook al uitgebreid nagekeken (ipv de 20 weken echo onderzoek) en ook niet onbelangrijk, geweldige score voor de 3 trisomie dingen. En een half uur naar baby kijken is helemaal niet erg!
Wat fijn Wensmama, en wat goed nieuws. Half uur kijken naar je kleintje is zeker geen straf mooie echo
Wat ontzettend fijn Wensmamma! Nu dus volledig genieten van je/jullie kleintje! Ik ga alleen morgen nog even langs voor de luiertas.. Die ik wou hadden ze niet meer online staan, dus hoop in de winkel nog wel! En anders pak ik gewoon onze grote tas die we al hebben! Heb de afspraken toegevoegd dames! Afspraken VK en GYN januari 2015 29, Bloesempje - Termijn echo + VK 29, LauieD - Termijn echo 30, Elita - Combinatietest 30, SYRV - Geslachtsbepalende echo Februari 3, Modra - VK 4, Tatie - VK 5, Sillemie - Termijn echo 6, Aowyn - VK 9, Wensmamma - Gyn 9, SYRV - VK 12, Nietverwacht - VK 12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo 14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo 14, Nietverwacht - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn 17, Tazzy - Geslachtsbepalende echo 23, Rhea90 - Echo 27, PMK - VK Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 10, Modra - 20 weken echo 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje - Vermoeden ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 21 Augustus 21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Even ego-berichtje, net gegeten en zoonlief moet nu eerst naar bed... NIPT ging goed, zelfde gyn als bij onze eerste zoon, dat was dus fijn gevoel. Ze heeft nog een echo gemaakt en alles zag er erg goed uit zei ze. Nu max drie weken afwacten. GUO is ook al gepland, 23 maart. Ook in WKZ. Ik zal daar ook gaan bevallen, gezien voorgesch. Fijn idee want voel me daar erg veilig en vertrouwd. Mijn baas reageerde eerst niet en erna opgelucht toen bleek dat ik dit schooljaar tot de zomer gewoon er nog ben 😊 hij is heel blij voor ons. Pffff...vandaag ook voorlopig verkoopcontract getekend dus als er niets tussen komt kunnen wij 23 maart starten met aankoop boerderij en verbouw daarvan. Om vervolgens 5/5 daar in te trekken 😉 misselijkheid verdwijnt nu gelukkig een beetje. Buikje is bescheiden en gelukkig nog te verhullen. Kindje ligt erg naar achteren in mijn naar vorengekantelde baarmoeder. Maar gezien de steken onderin buik zal er wel groeispurtje aankomen.... Data 23/2 controle vk, 24/3 GUO, 27/3 controle VK
Wensmama, mooie echo!! Juffie, spannende tijden dus! Leuk waar hebben jullie een boerderijtje gekocht?? Wij hebben ook een boerderijtje maar dan net over de grens bij ter apel in duitsland. Puur hobbymatig hoor, paardjes aan huis Verder weer een hoop bijgelezen, wat gaat het hier toch hard!!
Wat ontzettend fijn allemaal Juffie! Hoop dat je nu lekker kunt genieten! Ik kan waarsch vrijdag het wkz bellen voor een afspraak voor de guo.
@Juffie. Wat een spannende tijden! Mag ik vragen waar jullie een boerderijtje hebben gekocht? Ik kom zelf ook uit utrecht en ben wel bekend met boerderijtjes en ben (ben getrouwd met een man die half boer is.. helaas wonen we nu nog op een appartement haha) Welke gyn hebben jullie in het wkz?? Wij hebben de GUO ook in het wkz, bevallen doe ik in Amersfoort.. de vorige keer wkz maar moet zeggen dat het me toch slecht bevallen is. Wensmama wat een mooie echo! En wat fijn dat je ruim een half uur hebt mogen kijken.. ik kan dat niet hoor, ik ben na een kwartier echo het echt wel zat hahaha. Haha ik lig nu in bed doordat ik ineens flinke last heb van mijn bekken maar mn buik is al flink aan het uitzetten. Ben benieuwd wat voor mega buik het wordt. Ik heb het troueens vanmiddag toch op marktplaats gezet.. ik ben toch wel heel trots op dit ukje! En het is hartstikke welkom!, dus dacht dan zet ik het mooi op facebook dan weet iedereen het Gelijk. Gelukkig allemaal goede reacties gehad
Ja een heleboel, de ene bood 10 kamelen, een snder wel een miljoen.. hahaha ik heb echt geen idee waarom mijn telefoon nou weer marktplaats intikt ipv facefacebooj.k. ik denk dat mijn telefoon langzaam een pijnlijke dood aan het sterven is hihi.. zo raar doet hij. Ik bedoelde dus, dat ik het op facebook had gezet haha
We gaan naar klein dorpje op de Veluwe, om niet herkend te worden blijf ik zo vaag 😋 Dr. Christiaens is onze gyn in wkz, hele bijzondere vrouw die helaas dit jaar met pensioen gaat. Waarom beviel wkz niet, nietverwacht? De wetenschappelijke benadering die ze hanteren of het personeel?
HAHA ik moest ook wel lachen om het foutje van Marktplaats Juffie ik heb je ertussen gezet hoor! Naar aanleiding van wat krijg je een GUO? Afspraken VK en GYN januari 2015 29, Bloesempje - Termijn echo + VK 29, LauieD - Termijn echo 30, Elita - Combinatietest 30, SYRV - Geslachtsbepalende echo Februari 3, Modra - VK 4, Tatie - VK 5, Sillemie - Termijn echo 6, Aowyn - VK 9, Wensmamma - Gyn 9, SYRV - VK 12, Nietverwacht - VK 12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo 14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo 14, Nietverwacht - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn 17, Tazzy - Geslachtsbepalende echo 23, Rhea90 - Echo 23, Juffie2 - VK 27, PMK - VK Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 10, Modra - 20 weken echo 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 24, Juffie2 - GUO 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje - Vermoeden ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 21 Augustus 21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
@pmk onze eerste zoontje had syndroom van Down en is helaas vlak voor de geboorte in mijn buik overleden doordat hartje niet sterk genoeg was qua pompfunctie
Ontzettend k*t nieuws dus. Ik vroeg het me af omdat ik helemaal niets over een GUO gehoord had, vandaar. Sorry om het omhoog te halen.
Geeft niets hoor! Hij hoort er helemaal bij, dus vind het niet erg om er over te hebben. Verklaart misschien waarom ik soms extra in stress zit of onzeker ben, dus ben er graag open over
@ nietverwacht: haha, marktplaats @ juffie: mooi omgeving, de Veluwe! Mijn zus heeft daar een aantal jaar in de buurt gewoond. @ Wensmama: wat een mooie echo. Hier: Jeej, de Voedingskussens waren nog niet helemaal uitgepakt toen ik de Kruidvat al uitliep met eentje + een roze hoes. Ben er nu al heel blij mee . En mijn tentamen ging behoorlijk goed, denk ik. Nu heerlijk bankhangen en klaarmaken voor de drukke week die eraan komt.
pff hier even een ego berichtje. Zojuist van mijn allerbeste vriendin te horen gekregen dat haar oma is overleden ongeveer 3 kwartier terug! Heftig allemaal. Ging allemaal zo snel.. Vandaag ineens echt super slecht gegaan. Voor vriendin ook erg heftig.. binnen 1 jaar moet ze haar (lievelings)oom en haar oma verliezen! Denk dat ik vd week maar even een kaartje naar haar ga sturen, nu nog een mooie tekst bedenken. Voel me er erg naar onder dit nieuws!