1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Modra, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Haha sillemie, je vermoed een jongen maar koopt een roze hoes?

Juffie, mooi de veluwe!! ik heb wel een vermoeden van waar je dan ongeveer gaat wonen, en mocht dat zo zijn! Hele mooie plek. Wij zelf zijn ook opzoek naar een ander huisje en we gaab terug naar waar mn vriend vandaan komt. Ook de Veluwe.

Mijn ervarinf in het wkz was trouwens niet zo fijn door het personeel!

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Wel erg origineel om het op mp te zetten hoor, is eens wat anders dan fb of andere sites hahaha! ;):D * misschien krijg je ondertussen nog sponsors erdoor;) *

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Juffie, wat heftig zeg! Heel begrijpelijk dat je dan extra in spanning zit etc! Kan het gedeeltelijk invoelen aangezien mijn zoontje een erfelijk syndroom heeft wat best heftig is en we nu dus 25% kans hebben op weer een ziek kindje. Gelukkig heb ik nooit hoeven meemaken wat jij hebt meegemaakt, een kindje verliezen is het allerergste wat je kan gebeuren...

Ik woon zelf op de Veluwe dus ben stiekem wel benieuwd waar iedereen komt te wonen op wil gaan wonen ;) Zou nooit weg willen hier, veel te mooi, rustig en knus :)

4. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Goedemorgen dames! Ik lig al een hele tijd wakker.. heb buikpijn en knallende koppijn.. vreselijk! Gelukkig ben ik vrij vandaag haha.
    Ik lig al een tijdje op bed en voel de baby af en toe, zo fijn gevoel <3 wat zijn jullie plannen voor vandaag?

5. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Bah nou lekker rustig aan doen jij!!
    Ik ga zo richting mijn werk. Heb moeders ook even opdracht gegeven om naar de kruidvat te gaan vandaag voor mij:D Dat is geen geld voor een voedingskussen!!
    Fijne dag allemaal.

6. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ik heb mijn schoonmoeder gestuurd voor Nog een hoes voor het voedingskussen. wil graag nog een blauwe.

Merken jullie het als jullie teveel doen? Ik merk dat dus aan enorme buikpijn.. wel goed dat mijn lichaam het zo goed aangeeft.. minder goed dat ik er zo slecht naar luister haha

7. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Jaaaa, volgens mijn banner vandaag 12 weken. &#10084;

Nietverwacht ; vervelend dat je buikpijn en hoofdpijn hebt, die vandaag maar rustig aan en goed naar je lichaam luisteren..
    Hier trouwens ook al paar dagen echt fikse hoofdpijn en helaas nog steeds pijn klachten in mn zij ter hoogte van mijn nieren :(

Zal nu even de kleine jongen klaar maken en naar school brengen.

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @nietverwacht: Beterschap! Gelukkig vrij dan idd vandaag. Lekker rustig aan doen!
    Ik lag helemaal in een deuk toen ik las dat je het nieuws op marktplaats had gezet. Briljant :p
    @mamaniess: vervelend dat je nog steeds klachten hebt.
    @juffie: wat heftig zeg! Kan me voorstellen dat dit wat meer spanning met zich meebrengt. Mijn kindje heeft 50% kans dat het mijn ziekte krijgt. Best veel, maar wij hebben ervoor gekozen dat we dit niet weten tijdens de zwangerschap, maar wel meteen testen na de bevalling.
    @aowyn: herkenbaar van dat weeige gevoel. De misselijkheid is over bij mij (gelukkig maar!!) maar als ik niet op tijd eet dan krijg ik ook zo'n weeig gevoel.
    @bloesempje: hoe gaat het nu?
    Ik ga na t werk maar even naar de kruidvat toe, kijken wat er nog over is na de actie haha.
    Ik wide nog wat typen, maar ikw eet niet meer wat haha.

9. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Fijn van de mooie echo Wensmama!
    Juffie: Gelukkig goede uitslag! Veel plezier alvast met boerderijtje, leuk!
    Naar voor je vriendin Mamaniess. Kaartje is lief.
    Beterschap Nietverwacht!

Hier straks ook aan het werk, late dienst. Pf, wij hebben 3 katten hartstikke leuk maar dan moeten ze weer op schoot en zetten ze hun poten zo hard in mijn buik...Dat is dan weer minder fijn.
    Gaan jullie wel eens naar de sauna? Voor mijn zwangerschap gingen wij wel nu en dan en ik vind dat wel heel fijn in de winter. Ik mis het met deze donkere, koude dagen wel. Maar ik durf niet zo goed... Zat er wel aan te denken naar een kuuroord te gaan met thermaalbaden en dan misschien niet in de sauna's of slechts kort? Wat denken jullie?

10. Sillemie

Sillemie Bekend lid

11 dec 2014
    877
    1.051
    93
    Vrouw
    Zorgcoördinator MBO
    Hazerswoude-Dorp
    @ nietverwacht: Ons huis is hoofdzakelijk met paars en roze ingericht. Mijn man en ik zijn gek op roze dus ja, een roze hoes voor het voedingskussen :p. En doe vandaag maar lekker rustig aan. Hopelijk gaat de buik- en hoofdpijn dan weer over.

@ Juffie: dan is de NIPT wel extra spannend natuurlijk. Ook al is de kans op herhaling statistisch gezien niet zoveel hoger tenzij dat er in jullie DNA ook al een verlenging van chromosoom 21 zit. Maar dat doet niks af aan je gevoel natuurlijk.

@ modra: een van mijn katten komt tegenwoordig ook steeds op mijn buik liggen en zo met haar poten stempelen. Daar word ik inderdaad ook niet heel blij van. En dat van de sauna: mijn ex-vriend was opgietmeester in een sauna en hij heeft mij verteld dat je het in het begin best niet kan doen de eerste 12-14 weken omdat het dan sowieso al erg belastend is voor je lichaam. En ook niet de laatste 4-6 paar weken omdat het weeën kan opwekken. Maar daartussen kan je nog lekker gaan genieten, mits dat je wel goed naar je lichaam luistert. Maar als het goed is doe je dat standaard als je naar de sauna gaat ;)

Hier: net terug van stage omdat de pc's het daar niet deden. En aangezien ik moet een presentatie moet geven en mijn prezi daarvoor nog moet afwerken had ik wel echt een werkende pc nodig!

11. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Even ego: Sinds vorige week ben ik eindelijk weer begonnen met werken, de eerste week toch nog veel pijn gehad. En vandaag weer gewerkt en JEEJ bijna geen pijn gehad. Het zwemmen heeft me echt goed geholpen. Ben zo blij als een klein kind:D
    Ik heb me werk en collega's zo gemist. :D

12. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    You go Sierra!! Goed zeg! En fijn dat het langzaamaan de goede kant op gaat.

Sillemie, thuis wel lekker opgeschoten met je prezi? Ik heb thuis altijd zoveel andere (leukere;)) dingen te doen, dat ik beter op mijn werk dat soort dingen kan doen.

Hier lukt het vandaag op het werk zelfs niet om me langere tijd te concentreren... Zodra ik even vijf minuten heb, zit ik leuke dingen op te zoeken op het net; allemaal zwangerschapsgerelateerd. Heerlijk! Maar daarna voel ik me natuurlijk megaschuldig, want heb echt wel wat andere dingen te doen hier. :) die ik dus nu maar zal gaan doen... Tot half negen nog vanavond, pfffff. Ben nu al moe.

13. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Fijn dat het goed gaat !.

Hier een heerlijk rustig dagje gehad, vanmiddag alleen naar mijn schoonmoeder geweest dus daar lekker op de bank geploft. Vriend heeft daar gegeten en zoontje ook. Ik heb totaal geen honger dus neem straks wel een soepje oid.

14. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Goedenavond dames!

MamaNiess Ontzettend naar bericht natuurlijk... Een kaartje zal leuk zijn :) Denk dat ze dat wel kan waarderen!

Nietverwacht Hoe voel je je nu? Is je hoofdpijn al een beetje gezakt? Ik doe sowieso al rustig aan, want dat hoort bij mijn ziektebeeld helaas. Merk nu ook met het koude weer dat ik het wat rustiger aan moet doen. Gelukkig geen extreme pijn ofzo hoor.. kan nog makkelijk zonder medicijnen, maar kan niet wachten tot de warmere dagen weer aanbreken!

Modra Die kat van mij is altijd wel aanhankelijk geweest, maar het is nu echt extreem. Ze is niet bij me weg te slaan. Overal achtervolgt ze mij ook door het huis heen.

Sierra Hartstikke goed dat het weer lukt!! Wel goed naar je lijf blijven luisteren hé ?

Tatie Erg hé! Hier ook hoor... Continu ook te snuffelen op het internet naar spulletjes die we nog nodig hebben enz..! Kom ook zoveel leuke kleding tegen... maar kan nog niets kopen omdat we nog niet weten of het een meisje of jongen is... Nog 3 weekjes geduld!

Hier Jeeeejj! Ik heb een nieuwe bed partner! Ik heb hem Sjakie gedoopt! Voedingskussen is binnen, twee hoezen erbij en heb ook gelijk wat extra dingen bij de kruidvat gekocht. Denk aan hydrofiele doeken, ledikant lakentjes enz !! Nu wel weer genoeg uitgegeven vind ik :p Volgende maand maar weer verder kijken op de negen maanden beurs en dan ook eindelijk op geslacht!! :D

Glazenwasser hier boos op geworden... nou ja boos.. ik kreeg de kans niet!!! Normaal wassen ze alle ramen aan de voorkant waar ik anders met een grote ladder alleen bij kan komen. Het is nu alleen zo dat de laatste paar maanden wordt het raampje van de (toekomstige) baby kamer niet schoon gemaakt!! Het is gewoon helemaal zwart al aan het worden aan de buitenkant... Heb dus ook geklaagd bij mijn vriend en gezegd dat ik hem wel even te woord zou staan... heeft mijn vriend niet toegelaten (GRR) en heeft hem heel snel te woord gestaan toen ik ff bezig was ;) Afijn... het zou door gegeven worden en weer gewoon schoon gemaakt worden. Beetje vervelend ook, want het is nu al maanden zo en een kleine korting geven HO MAAR!

15. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    @pmk. Nee helaas, hoofdpijn wordt steeds erger. Maar die lekker rustig aan, lig nu met mijn dekbed op de bank.

16. Maleficent

22 jan 2015
    53
    0
    0
    Heey dames!

PMK, tnx voor de overzichtelijke lijst! ;)

Bloesempje, is je buik weer een beetje rustig?

Juffie2, fijn dat alles goed ging! Kan me voorstellen dat je erg in spanning zit met zo'n nare ervaring achter de rug... Gelukkig blijft de kans het grootste dat het nu wel goed gaat.

Wensmamma, mooie echo! En natuurlijk heerlijk dat alles goed was.

Nietverwacht, beterschap!

Zie een aantal berichten over katten voorbij komen, ons lieve poesje is de dag voor oudejaarsavond overleden. :( Ze had kattenziekte en kattenleukemie-virus, uit het nest al, dus niets aan te doen. Maar ik mis haar vreselijk...

17. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Over katten gesproken, wij hebben er vijf maar die komen eigenlijk alleen in het achterhuis, onze muizenvangers:D

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Goedemorgen!
    Nietverwacht: wat balen van je hoofdpijn zeg, reactie op hormonen? Herkenbaar of nooit gehad? In de gaten houden hoor en anders vk of ha even bellen voor de zekerheid! Rustig aan!
    PMK: lekker geslapen met je nieuwe vriend?
    Sierra: Fijn joh, dat het weer lukt om wat te werken!!
    Tatie: behalve positiekleding kan ik me aardig inhouden, maar wel herkenbaar om telkens te (willen) kijken!
    Sillemie: prezi btje opgeschoten?
    Juffie: kun je al wat meer genieten nu? Wanneer krijgen jullie de officiele uitslag eigenlijk?
    De rest: sorry, meer kon ik niet onthouden/teruglezen :)

Hier: manlief int zkh opgenomen gisteren (totaal niets ernstigs, maar wel irritant voor mij ;) Sta er dus alleen voor dus moet sowieso wat meer doen nu. Niet erg, want wilde toch wat meer oppakken om te kijken hoe dat gaat, alleen dan liever met backup ;) Hopelijk komt hij vandaag weer thuis en kan hij morgen mee naar de echo, anders moet ik mn moeder blij maken, wat zij totaal niet erg vind uiteraard, maar ik zou het toch jammer vinden :) Wij hebben trouwens 4 katten (lang verhaal, 4 was niet de bedoeling maar zijn ooit gezwicht op een zwak moment ;) en ze zijn allemaal leuk), waarvan er 2 altijd al graag bij me zitten, maar nu helemaal! Aangezien ik momenteel niks en niemand op mn buik wil hebben voer ik dagelijks strijd hier, wat meestal in een soort compromis eindigt. Dat 'stempelen' is ook herkenbaar van 1 van de andere katten, die deed dat bij zoonlief altijd toen ik veel verder zwanger was. Waren ze tegen elkaar aant boksen ;)

19. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Meiden, even weinig aandacht van mij. Relatie loopt op de klippen, ben natuurlijk ook nog zwanger,wacht op de NIPT-uitslag, huis is verkocht, ander huis moet worden verbouwd, kortom, ik leef even in een orkaan heb ik het idee. Vanochtend zoveelste escalatie, dus nu is het einde voor mij echt dichtbij. Heel verdrietig, maar ik kan het niet opbrengen nog langer te vechten voor deze relatie. Ik cijfer mezelf continu weg, moet voor twee denken, ben steeds de boeman omdat ik dingen aankaart en krijg er weinig meer voor terug. Ben heel verdrietig, net daarom ook ziekgemeld op werk, want kan alleen maar huilen. Morgen weer lekker aan de slag, goede afleiding en werk waar ik blij van word.

Deel Deze Pagina