Pff sorry dat ik zo stilletjes ben dames. Ben moe de laatste tijd en probeer alles bij te lezen maar het beantwoorden schiet er gewoon steeds bij in Ben ook met dagen hier en daar nog 24/7 licht misselijk blegh. Ook de honger blijft waar ik niet vrolijk van word want ik doe niks extra's voor maar mijn lichaam komt gewoon aan in een zwangerschap (1e +44 maar meeste vocht en 2e +22) Weegschaal gaf vanochtend +7 aan Maar ik merk het niet aan mijn benen of billen etc. Wel zijn mijn borsten iets groter en mijn buik lijkt wel 20 weken. Iedereen denkt dat ik verder ben (als ik zelf in de spiegel kijk schrik ik ook steeds van!) of er gewoon direct achter ukkie nog eentje ligt Ik vind mijn buik leuk maar vergeet mijn omvang wel makkelijk omdat ik ukkie nog niet bij mijn navel voel. Collega's willen al briefjes plakken op mijn met tekst 'Pas op zwenkt uit!' Kinderwagen willen we verkopen. Heb een Quax combi. Dus wieg en kinderwagen en MC adapters erbij. Maar heb bij de tweede weinig gebruikt en wil bij deze uk volledig dragen. We willen ook een TULA kopen zodat mijn man ook beter kan dragen. Hij is niet van het knopen haha. Net de afspraak gepland voor de geslachts echo. Spannend! Ben echt benieuwd! Volgende spannings moment is deze vrijdag, dan hoor ik het hartje. Ook al voel ik ukkie wel vind ik het toch spannend. Afspraken VK en GYN Februari 4, Tatie - VK 5, Sillemie - Termijn echo 6, Aowyn - VK 7, Nietverwacht - Geslachtsbepalende echo 9, Wensmamma - Gyn 9, SYRV - VK 9, Modra - VK 9, Gelukkigemoeder - VK 12, Nietverwacht - VK 12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo 14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn 17, Tazzy - Geslachtsbepalende echo 17, Maleficent - 3D Echo (Geslacht) 18, SYRV - Controle Geslachtsbepalende echo 20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo 23, Rhea90 - Echo 23, Juffie2 - VK 27, PMK - VK Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 4, Tatie - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 24, Juffie2 - GUO 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 21 Augustus 21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
O, dat misselijke en kokhalzen, ik ben er zó enorm klaar mee! Gelukkig al een tijdje niet meer hoeven overgeven *klopt af*, maar sta wel vaak opt punt naar het toilet te rennen. Een slokje appelsap werkt bij mij soms wel wat tegen de ergste misselijkheid. Denk dat we de geslachtsbepaling dan toch maar bij Prenatal in A'foort laten doen. Wilde ik eigenlijk niet omdat je dan gelijk naar al die babykleertjes rent maar aan de andere kant is dat misschien niet zo heel erg...
Dag dames. Ik zit inmiddels in de WW en ben druk bezig op zoek naar een baan, maar wegens zwangerschapsverlof midden in de drukste periode zijn veel werkgevers afwijzend. Maar we gaan gewoon door met zoeken. Inmiddels ben ik zowat verslaafd aan m'n primperan, tegen het overgeven. De misselijkheid kan ik wel hebben, maar de nekneigingen niet.. Ben der zo moe van geworden, maar nog een paar weken dan hoop ik dat het voorbij is. (Met de daling van het hCG) Ik heb de 12e een 15 weken echo, en de 21e de geslachtsbepaling! Ik kan niet wachten.. Iedereen in m'n omgeving vermoed een jongen, paar dames op het forum uit een ander clubje een meisje.. Maar ik heb nog geen flauw idee. Kan niet wachten tot de 12e.. elke keer weer een beloning om naar de kleine te kijken.
Ha, hebben jullie ook zo een last van jullie rug? Ik heb sinds een dag of 5 zo een pijn aan de rechterkant me rug en helemaal tijdens het lopen. En een toilet bezoek is helemaal hels en pijnlijk. Vandaag maar de Ha gebeld urine ingeleverd, dat was schoon. Hij vermoedde een spier, of iets dergelijks. Nu vroeg ik me af of een spier zo een pijn kan veroorzaken dat ik tijdens het plassen zo een pijn krijg in me rug/zij dat ik van de toilet afschiet. Nou dat weer niet zei hij, dus wat het wel is weet hij niet. Nu heeft hij weer een afspraak gemaakt bij de gyn voor morgen. Terwijl ik vanmorgen de gyn ook al gebeld die zei dat ik bij de Ha moest wezen. Ik slaap soms nachten niet van de pijn, maar omdat ik niks laat merken. En het gewoon rustig kan vertellen waar ik last van heb, lijkt wel of ze het niet serieus nemen, Terwijl ik verga van de pijn. Nou nu morgen weer langs de gyn, ik hoop dat hij me kan helpen. *klaagmodus uit* Syrv: wat leuk een meisje!!! Pmk: hopelijk ligt het idd aan dat je te snel heb gegeten het overgeven Kinderwagens: wij waren ook voor een joolz wezen kijken. Maar vinden de dubatti ook erg leuk en mooi. Zit alleen een mega levertijd aan kortom zijn er nog niet uit Hier een babykamer gescoord helemaal blij mee, en wij willen heel graag een muurschildering laten maken. Nu nog wat uitzoeken
Hee allemaal! Reageer even globaal, niet helemaal aan toegekomen eerder te reageren. SYRV: Wat leuk zeg een meisje! Gefeliciteerd hé! PMK: Naar dat je misselijk bent, hoop dat het tweede trimester toch gauw beter voor je wordt! Hier eigenlijk niet meer misselijk en ook iets minder moe dan eerste trimester. Dus geloof dat het bij mij wel opgaat. Alleen wel meer last van bandenpijn of een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Sierra: Hier geen last van mijn rug, of tenminste, ik heb wel eens vaker last van mijn rug maar niet op de manier die jij beschrijft en niet dat het erger is sinds de zwangerschap. Hoop dat de gyn een antwoord voor je heeft, naar!
Sierra Ik heb een vrij 'zwakke' rug, maar heb gelukkig nog geen last, ondanks de grote buik al.... Klinkt ook niet echt als een spier, een spier voel je constant en gaat zeuren bij rust. Misschien een zenuw knel? IlonavanH90 Welkom terug! Tijd niets van je gelezen. Balen dat je in de WW zit... Ze nemen je inderdaad al heel moeilijk aan en al helemaal als je nu al zwanger bent. Sterkte en succes ermee... Is een hele opgave! Bloesempje Gewoon doen!! Hier gelukkig de rest van de dag geen last gehad van kotsen. Ik ben ook echt niet misselijk als ik moet overgeven, totaal niet zelfs... Het komt gewoon ineens opzetten. Mijn maag trekt het dan gewoon ff niet. Denk zelf inderdaad te snel eten. Want als ik rustig eet blijft het gewoon zitten Theorie gewoon even uittesten de komende dagen Afspraken VK en GYN Februari 4, Tatie - VK 5, Sillemie - Termijn echo 6, Aowyn - VK 7, Nietverwacht - Geslachtsbepalende echo 9, Wensmamma - Gyn 9, SYRV - VK 9, Modra - VK 9, Gelukkigemoeder - VK 12, Nietverwacht - VK 12, Eloveh - Geslachtsbepalende echo 12, IlonavanH90 - 15 weken echo 14, Wensmamma - Geslachtsbepalende echo 16, PMK - Geslachtsbepalende echo 17, MamaNiess - Gyn 17, Tazzy - Geslachtsbepalende echo 17, Maleficent - 3D Echo (Geslacht) 18, SYRV - Controle Geslachtsbepalende echo 20, Aowyn - Geslachtsbepalende echo 21, IlonavanH90 - Geslachtsbepalende echo 23, Rhea90 - Echo 23, Juffie2 - VK 27, PMK - VK Maart 3, Famke1989 - Geslachtsbepalende echo 4, Tatie - 20 weken echo 10, Modra - 20 weken echo 16, PMK - 20 weken echo 16, SYRV - 20 weken echo 16, Nietverwacht - 20 weken echo 16, Maleficent - 20 weken echo 17, Sierra - 20 weken echo 24, Juffie2 - GUO 25, Bloesempje - 20 weken echo 26, Famke 1989 - 20 weken echo 27, Juffie2 - VK Uitgerekend: Juli: 30. Modra, 25 jaar, 1e kindje, tb, bv 31. PMK, 27 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 1 Augustus 1. Wensje88 1. SYRV, 24 jaar, 2e kindje, zkh, bv - ♥ meisje! 2 Augustus 2. Sophietje11 2. Gelukkigemoeder, 28 jaar, 3e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! 2. Tazzy, 38 jaar, 1e kind, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 3 Augustus 3. Marjon 30 3. Tatie, 38 jaar, 3e kindje, zkh (?), bv - ♥ meisje! 3. Maleficent, 27 jaar, 4e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 4 Augustus 4. Nietverwacht, 21 jaar, 2 kindje, zkh, fv - Vermoeden ♥ jongen! 4. Elita, 30 jaar, 1e kindje, zkh, bv 5 Augustus 5. Wensmamma, 34 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7 Augustus 7. Aowyn, 31 jaar, 3e kind, ?, bv - Vermoeden ♥ meisje! 7. Sierra, 26 jaar, 1e kind, zkh, bv 7. N80, 34 jaar, 3e kindje, zkh, bv 7. IlonavanH90, 1e kindje, zkh, bv 10 Augustus 10. Monique041982, 32 jaar, 2 kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 10. eloveh, 24 jaar, 1e kindje 10. Juffie2, 38 jaar, 3e kindje, zkh, bv 11 Augustus 11. MamaNiess, 28 jaar, 2e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 12 Augustus 12. Typfoudt, 26 jaar, 4e kindje, tb, bv - Vermoeden ♥ jongen! 12. Famke1989, 25 jaar, 1e kindje - Vermoeden ♥ jongen! 13 Augustus 13. Rhea90 - Vermoeden ♥ meisje! 14 Augustus 14. Joanniej14 14. LauieD, 32 jaar, 2e kindje, zkh, bv 14. Bloesempje, 28 jaar, 2e kind, zkh, bv - Vermoeden ♥ meisje! 15 Augustus 15. FlyingWings, 26 jaar, 1e kindje, zkh 21 Augustus 21. Sillemie, 25 jaar, 1e kindje, zkh, bv - Vermoeden ♥ jongen! Sterretjes... Jullie zullen nooit vergeten worden... * Doornstruikje * MamaDeluxe5 * Annemie * Minieme1984 * Suzanneke * Devilduckie * Borelli * Lindaatje22 * Puk2015 * Magnolia83
Ah wat vervelend dat er nog een aantal steeds zo misselijk zijn! Ik ben helemaal nog niet misselijk geweest en hoop dat zo te houden! Wat betreft buik, nou dat valt echt niet meer te verbergen, die is best al behoorlijk!!! Verder alleen als het druk is op me werk dan merk ik dat wel echt aan mijn lijf! En ook snel een zere onderrug. Foto van mijn buik, gisteravond in bed, van bovenaf in ligstand dus:
Idd ook niet meer te verbergen Tazzy Zeker in lig is dit een mooi babybuikkie! Sierra, die rugpijn klinkt niet goed hoor! Hoop dat de gyn je morgen serieus neemt en je niet met rust laat voor er een oplossing is! Pmk, bij mij is er ook geen peil op te trekken qua misselijkheid. Sta op de gekste momenten te kokhalzen enz, blegh. Hoop dat jij er toch een "oorzaak" en oplossing voor vindt, want het is behoorlijk irritant! Straks ff met manlief overleggen wanneer we die pretecho doen en welke precies. Zie dat er in A'foort 2 zeer betaalbare opties zijn, ik neig naar die van 45 euro, echo op dvd lijkt me leuk. Manlief kennende vindt hij het geen keuze en wil hij die sowieso, aangezien hij het liefst zoveel mogelijk (bewegende) beelden heeft Denk dat het dan zaterdag de 21e wordt, weekend is toch wel makkelijk!
Oh wow dat zie je al goed! @sierra: voel je waar t vandaan komt? Bij mij is de spier bij mijn linkerbil overbelast. Met zwangerschap kan je kennelijk heel snel iets overbelasten. Ik had in t begin ook dat ik niet normaal op t toilet kon zitten zonder pijn. Nu gaat t al veel beter. Oefeningen gehad van de fysio. Ik zou als ik jou was eens aankloppen bij een bekken bodem fysio iig. Kan geen kwaad!
Moest vanmiddag even naar de huisarts voor mijn B12 injectie... Zag ik ineens dat ik ook niet meer in het geheim rond kon lopen in mijn winterjas Bekijk bijlage 441549 Ik lees overal over misselijkheid.. ik ben echt niet misselijk. Het komt er gewoon uit. Totaal geen misselijk gevoel erbij... heel vreemd
Das idd overduidelijk pmk! Ik zit nu nog in dat stadium dat mensen waarsch denken dat ik gewoon dik ben geworden na de decembermaand Hopelijk vormt het zich snel naar een duidelijk babybuikje Gelukkig weten veel mensen het nu al wel, dat scheelt!
Dan snap je nu waarom ik zei.. het mag bij mij wel iets minder snel hahaha! Ach... ik begin het nu langzaamaan te omarmen Verbergen kan niet meer zoals iemand hier al eerder zei, dan maar pronken ermee!
Tsja hier moet ik er ook aan geloven. Pas het allemaal nog prima, maar krijg het niet dicht rondom mn buik
Ik heb gelukkig wat zwangerschapsbroeken waarbij ook de buikband verstelbaar is, anders zouden ze afzakken, nu past het dus ook al, zit veel lekkerder dan mn normale broeken!
Ja hier ook, ook ff verstellen maar blijft dan prima zitten Blij toe dat ik toch vroeg al wat zwangerschapskleding aangeschaft had. Komt nu dus heel goed van pas!!
Ik heb dus ook al broeken aan, maar ze zakken nog af haha. Maar doe ze toch gewoon aan. Zitten zoveel lekkerder! Nu nog leuk rokje vinden. Vind alleen maar lange rokken. Niet mijn ding
Zo, ik meld mij ook weer eens. Ik heb een paar hele drukke dagen achter de rug en er komen er nog 2, morgen en overmorgen maar daarna terug wat meer rust. @ PMK: ik zit nog net niet in het tweede trimester maar ik was vanmorgen plots ook super misselijk terwijl ik dat voorheen (bijna) nooit had. Dus gaat niet altijd beter denk ik. @ siërra: ik hoop dat de gyn je serieus neemt en dat ze de oorzaak vinden. In ieder geval veel sterkte ermee! #buik: sinds zaterdag heb ik ineens (echt overnachts) een opgezette buik. Mijn gewone broeken passen nu echt niet meer zonder heel vervelend strak te zitten. Dus ik ben ook heel blij dat ik al 2 zwangerschapsbroeken en 2 jurkjes in huis had. Ik vind het wel nog bizar dat het zo plots gegroeid is maar ok, het is nu eenmaal zo . Verder weet ik het even niet meer.
Ik had gisteren een jurkje van mamalicious aan, is een zomerjurkje maar met een legging en lange mouwenshirt eronder kon het prima. Was daarin alleen wel heeeel erg zwanger, maar had ook opgezette buik van mn darmen (extra veel last van tijdens zw.sch. helaas). Heb vandaag trouwens bijna anderhalve mvm fles volgeplast! Kom nooit aan een hele fles normaal gesproken, maar vandaag plas ik enorm veel, geen idee waar het vandaan komt eigenlijk!