1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    is inderdaad vervelend,zeker omdat je toch aardig wat zit op een dag.
    maar als ik die andere verhalen hier lees,heb ik niks te klagen met pas de 1e ('onschuldige') klacht na week 29

Heb 20/10 wel groei-echo,ben toch wel benieuwd
    zeker omdat ik hier ook vaak lees over te groot,te klein enz
    ik heb geen idee!!! :(

Nogmaals sterkte allemaal XXXX

2. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Sneeuwbloempje schrikken ook zo'n zorgelijke groei op dit moment. Misschien is het hoofdje uiteindelijk groter dan het lijkt.. dat het toch in ieder geval ietsjes beter is dan het nu is gemeten...
    Vervelend dat je nu zo vaak er naartoe moet, maar wel goed dat ze het zo serieus nemen! Hoop dat het gewoon uiteindelijk op een mooi gewicht komt!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Lunap vanuit jou ook al zo'n slecht bericht bah zeg!:(
    Vind het ook rot voor jou dat je geen zorgeloze (in hoeverre dat al kan) zwangerschap mag meemaken. Heel veel sterkte!!!

4. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Nova als je het vergelijkt met de andere verhalen valt het idd mee qua ernst. Maar toch is het heel lastig, pijnlijk en vermoeiend als je daar zo'n last van hebt, lijkt mij.
    Snap dat het spannend is dan zo'n groeiecho na deze verhalen, maar probeer te vertrouwen dat het goed zit!

5. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Goede morgen meiden,
    Is iedereen de nacht goed doorgekomen, met alle baby's nog in de buik?? Jeetje het is best heel raar maar vooral heel vervelend dat er met dit termijn waar wij allen in zitten al wat "bevallingen" zich hebben aangediend!!

@mamavanloker: ik heb een vergrote nier rechts en stuwing..al vanaf 18 weken alleen de pijn daarvan zit echt lager en vooral op mijn rug en zij..ik ben ook pas net klaar met een maand lang antibiotica slikken...dus ik ga niet echt uit van een ontsteking... Deze pijn zit echt meer op hoogte van lever, galblaas en mijn bovenbuik...Maarja het zou natuurlijk kunnen dat mijn nier nog groter is geworden door de beknelling en dat ik het nu ook op andere plaatsen voel..ik merk alleen dat ik ook echt pijnlijke harde buiken er van krijg...ook echt oefen weeën en ook in mijn rug..volgens de gyn en uroloog ook logisch want alles zet elkaar aan, maarja ze verwacht nu ook dat de baby daardoor rustiger is en het ook minder naar zijn zin heeft..dus ik hoop dat ze het echt specifiek kunnen vinden en dat er misschien iets aan gedaan kan worden. Zodat die kleine er in ieder geval geen klachten door ervaart! Want daar maar ik mij wel druk om..

Maarja dat is.allemaal niets met de heftige dinge die voorbij komen!!
    Ik denk aan jullie meiden!! Zet m op he!!

Xx

6. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje ik schrik ook van alle berichten zeg.
    Laat mijn vriend het maar niet horen, die is volgende week en over 2 of drie weken een nachtje weg voor werk, 1 keer Zeeland en 1 keer Friesland en hij is zo bang dat er dan wat gebeurt.
    Maandag groeiecho en begin echt gespannen te worden. Denk dat het wel losloopt, mijn buik is enorm en het is echt een en al kind wat je voelt dus heel klein zal die niet zijn ineens, maar toch.
    Gister besloten over 3 weken te stoppen met werken, ga met 36 weken met verlof maar heb nog 2 weken vakantie over die ik er voor plak. Op die manier heb ik toch nog 12 weken na de geboorte. Fijn dat ik de knoop heb doorgehakt.
    Dikke knuffel voor iedereen!!!

7. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Zo doe ik het ook vrouwtje, lekker is dat he. Best of both worlds :)
    Hier nog een ruime week werken. Wat is de tijd toch snel gegaan. Niet normaal.

Hoe zijn onze dames met veel pech de nacht door gekomen?

8. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was ook even benieuwd hoe het met de dames in het ziekenhuis gaat! Duim dat de kleintjes nog binnen zitten!!

9. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier zit de kleine nog gezellig in mijn buik en voor nu is mij buik weer wat rustiger, hopelijk blijft dat zo want anders willen ze de cerclage verwijderen.
    Stella groeiecho om te kijken hoe meer de groei staat ivm als hij eerder komt ze beetje inschatting kunnen maken. Erg duf van de medicijnen nu maar toch niet kunnen slapen :(

Ben benieuwd hoe het met koekje en dienne is!

Andere dames ook heel veel sterkte!

10. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lunap, goed nieuws meis! Hopelijk blijft je buik ook rustig!! Balen dat je niet kan slapen.... Hopelijk val je toch nog even in slaap.

11. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Getver meiden wat een zorgen hebben jullie!

Alle kindjes netjes nog tenminste vier weken in de buik blijven zitten en goed blijven groeien!!

Veel sterkte voor jullie!

12. IH5

IH5 Niet meer actief

Luna p fijn dat het nu rustig is bij je!

Dieene, joos, koekje, kleine fee....? hoe gaat het met jullie??

13. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even dagje niet gekeken en wat gebeurt er toch veel in deze groep...
    Lunap en Dienne hopelijk de babietjes nog goed en wel in de buik.

Met mij en de baby gaat het goed. Baby doet het prima en laat elke dag een mooie ctg zien. Mijn bloeddruk zwiert nog wel alle kanten op en ik zit op het moment aan 5 tabletten per dag. Emotioneel gezien heb ik het denk ik nog het zwaarste, ik voel me nog steeds niet ziek en toch ben ik het wel. Dat vind ik erg moeilijk. Gisteren een enorme off day gehad en meteen ook maar hulp daar voor ingeschakeld. Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter.
    Als de baby en ik het zo blijven doen en alles stabiel blijft dan gaan we er nog wat weekjes tegenaan plakken, dat is ons doel!!

Verder iedereen bedankt voor de berichtjes!

14. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Koekje, snap dat het emotioneel zwaar is! Het is natuulijk ook niet niks meid! Hoop echt dat je paar weken de aan mag plakken!

Hier nog rustig;) merk wel zodra tablet uitwerkt ( krijg weeënremmers in tablet vorm) mijn buik onrustiger wordt maar gelukkig nog niet zo als gisteren.

Balen is alleen door stress mijn suiker opeens door het dak schiet :( plus dat niet kunnen bewegen niet mee helpt om de waardes omlaag te krijgen.

Verder blijven we positief!

15. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Dat is ook heel vevelend koekje. Mentaal is niks kunnen doen ook echt nasty.

Lunap, vervelend van je suikers en je buik. Zeker de combi maakt het niet gemakkelijk.

Hier kasten aan het inruimen en kritisch kijken wat ik nog wil op de kamer qua aankleding. Als de gordijnen matchen, dan komen er ook sterren op de muur. Dan alleen nog iets bedenken aan de andere muur. Twijfel nog of ik schilderijtjes ga maken of iets anders verzin.

16. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelend ook zeg met je suiker.
    Jij moet nu ook in het zkh blijven neem ik aan?

17. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Elke keer kijk ik even om het hoekje en hoop ik dat alle kleintjes nog veilig en wel in de buik zitten. Dan denk ik maar geen nieuws is goed nieuws.
    Een hele dikke knuffel voor alle dames die hem nodig hebben!!😘💋

18. IH5

IH5 Niet meer actief

Gelukkig allemaal nog in de buiken!

Ik hoef pas maandag terug naar het ziekenhuis. Lekker even "vrij" :D
    Het is elke keer weer spannend of ik naar huis mag.

Straks komt hier een dame van de kraamzorg voor de intake. Hebben jullie die ook al gehad?

19. IH5

IH5 Niet meer actief

Foto van vandaag! Op bijna 33 weken :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,5 KB
      Weergaven:
      0
  20. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Mooi buikje IH5!
    Fijn een vrij weekend hopelijk kan je dr van genieten. Wij hebben over 2,5week de intake van kraamzorg.
    Had het al weekje opgeschoven want heb de boel nog helemaal niet op orde..

Heb al to do lijstje gemaakt want anders overzie ik het niet.
    Maandag heb ik weer controle bij VK en woensdag groeiecho in Zkh. Vind wel spannend weer hopelijk is ze goed doorgegroeid.
    Vandaag 32 weken!! Toch wel weer een mijlpaal.
    Vriendin van me is vd week bevallen met 36,5wk. Gaat gelukkig hartstikke goed met ze. Maar ohhh dan word ik nog ongeduldiger..

Deel Deze Pagina