Hoi dames, Wat een emotionele achtbaan heb ik gehad de afgelopen dagen.. Woensdag was ik dus in het ziekenhuis en kreeg ik die longrijpingsprikken (daarvan schiet je suiker ook omhoog, Lunap!) en weeën remmers.. M'n buik was heel de dag rustig.. 'S nachts werd m'n buik onrustig, aangesloten op de monitor, geen weeën. OK dacht ik, dan heb ik het mis.. 'S ochtends nog steeds krampen, weer aan de monitor, geen weeën.. Ik zei dat ik naar mijn idee echt wel weeën had.. Toen gingen ze voelen om kwart voor 9 en had ik 3cm ontsluiting.. De dokter gaf me nog een spuit om het tegen te gaan en zou na een uurtje weer komen kijken.. Toen hij na anderhalf uur kwam had ik 9cm ontsluiting en moest ik met spoed naar de ok omdat onze kleine ook in stuit lag.. Om 11.44u is onze zoon geboren.. Hij heet Sid.. Hij doet het gelukkig super goed, ben erg trots op hem!! Hij weegt 1675 gram.. Ik hoop dat alle andere kleintjes nog lekker blijven zitten waar ze zitten!! Succes en sterkte meiden!!
Dieene allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoontje S.id! Wat fijn dat ie het naar omstandigheden goed doet! Wel een rollerscoaster voor jullie 😔 hopelijk blijft S.id het zo goed doen en kun je zo snel als mogelijk is thuis van hem gaan genieten! Sterkte ook de komende tijd in het zh! Dikke knuf
Dieene gefeliciteerd met jullie zoon Sid. Mooie naam en fijn dat hij het goed doet. Zal zeker een achtbaan zijn geweest ... Zo had je het je niet voorgesteld. Sid komt er wel 😊, jij ook goed herstellen en genieten van jullie wonder.
Van harte gefeliciteerd Dieene met de geboorte van jullie zoon Sid!! Ik geloof zeker dat het heel zwaar voor jullie is geweest en nog steeds. Maar wat fijn dat hij het goed doet het is vast en zeker een vechtertje! Zal allemaal heel dubbel zijn. Sterkte komende tijd!😘
Jeetje Dieene, wat een verhaal, gelukkig gaat het goed met jullie. Zo zie je maar weer, op je eigen gevoel vertrouwen kom je een heel eind mee. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Sid! Hele leuke naam! heel veel sterkte deze dagen!! Dat jullie maar gauw opknappen en jullie mannetje snel mag groeien!!
Gefeliciteerd Dieene. Fijn dat Sid het goed doet. Mooi gewicht voor het termijn, dat is vast al een zorg minder. Sterkte de komende tijd! Hopelijk is Sid snel sterk genoeg om met jullie mee te gaan. Hier groeiecho gehad, hoofdje nog steeds iets kleiner dan gemiddeld. Benen en buikje wel weer wat groter. Maar buikje was nu ipv p90 p84. Dus voor de vk geen reden om extra in de gaten te houden en ik hoef geen nieuwe suikertest! Jeehj! Wel vind ik het dan nu erg spannend dat ik waarschijnlijk niet ingeleid zal worden. Een spontane bevalling lijkt me zo onzeker, man op een goed uur rijden van werk en de vorige keer zonder medicatie hele vlotte ontsluiting. Volgende keer maar even bespreken met de vk. Verder was alles weer prima, bloeddruk, hartje alles top. Alleen mag mijn ijzer niet zakken. Is nu 6.4 en dat is geen probleem, maar als hij lager wordt wel. En das vervelend want ik wordt beroerd van ijzertabletten (nu dus al een aantal weekjes met huistuin en keukenmiddeltjes bezig).
Jeeeeeeetje Dieene! Gefeliciteerd met jullie zoontje! Hopelijk blijft het fijn goed gaan met hem en mag hij gauw mee naar huis.
Gefeliciteerd Dieene!! hoe gaat dat nu met een baby van 31 weken?? moet hij dan in de couveuse tot ca 38 weken of..? Gelukkig dat alles goed gaat met jullie!! en superleuke naam Ik zag iemand wat vragen over de kraamzorg, bij mij komen ze ook maandag kijken. Hebben jullie de laatste tijd ook meer last van haaruitval? vind ik NIET leuk!!! Wat me wel opvalt sinds ik zwanger ben: minder (geen..) last van puistjes..dat is dan wel weer beter
Gefeliciteerd met jullie zoon Diene!! Hopelijk mag hij snel mee naar huis. Wij hebben dinsdag intake gehad. Je hoeft dan niet alles al klaar te hebben hoor! Ze controleren niet meer, dat was alleen vroeger. Vragen alleen heb je daar aan gedacht en hoe ga je dat doen enzo. Ze kijken in principe niet eens meer in het kamertje, tenzij je het zelf leuk vind dat ze even kijkt!
Mooi!!! Er valt hier ook nog niet zo heel veel te zien ik was van plan om te gaan shoppen tijdens mijn verlof (nog 2 weken werken)
Ja hier vreselijk last van haaruitval vanaf 2e trimester ongeveer... Blijft niet veel van de dikke bos haar over..
Diene, wat een achtbaan! Gefeliciteerd met jullie zoon, hele mooie naam ook. En wat een gerustellend bericht dat hij het zo goed doet. Hoe gaat het nu verder? Blijft hij voorlopig in het ziekenhuis? Je mag terecht trots op hem zijn 💙
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 25 november ♥ Joos1 35 jaar 1e kindje Jongen! ♥ Sneeuwbloempje 27 jaar 1e kindje Meisje! 28 november ♥ KleineFee 27 jaar 3e kindje Meisje! ♥ Fryslangirl 30 jaar 1e kindje Jongen! 29 november ♥ Mavane 29 jaar 2e kindje Meisje! ♥ IS88 27 jaar 2e kindje Jongen! 30 november ♥ Fortunae 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Plmp89 25 jaar 1e kindje Jongen! ♥ IH5 35 jaar 3e kindje Jongen! 1 december ♥ Sim88 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Noa2 30 jaar 2e kindje Jongen! 2 december ♥ Sara88 26 jaar 1e kindje Verrassing! 4 december ♥ Miekiej88 27 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Wvw 28 jaar 1e kindje Jongen! ♥ Nonie 31 jaar 1e kindje Verrassing! 5 december ♥ Nova1984 31 jaar 1e kindje Meisje! 6 december ♥ Corina1989 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Dide 26 jaar 1e kindje Meisje! 7 december ♥ Lunap 32 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Woerdie 35 jaar 2e kindje Meisje! 9 december ♥ Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Jongen! 10 december ♥ Lionne 35 jaar 2e kindje Jongen! 11 december ♥ Missymaaike 30 jaar 2e kindje Meisje! 12 december ♥ Mik2sept 33 jaar 3e kindje Jongen! ♥ Kwiebeltje 25 jaar 2e kindje Jongen! Juis 28 jaar 2e kindje Jongen/Meisje 13 december ♥ Mik81 33 jaar 2e kindje Meisje! ♥ Scarlett1985 29 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Suzanneke 23 jaar 2e kindje Jongen! ♥ MamavanLoker 27 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Fidel2010 30 jaar 2e kindje Verrassing! 14 december ♥ Meisje1234 27 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Mitsy1983 31 jaar 3e kindje Meisje! 15 december ♥ Koekje2015 33 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Wanda86 32 jaar 1e kindje Jongen! ♥♥ Puumelke 22 jaar 1e en 2e kindje Jongens! 16 meisjes, 20 jongens en 4 verrassingen Geboren♥ Juli ★ 27 juli - NathalieD 24 jaar 3e kindje E.mily stil geboren met 20+6 weken September ♥♥ 18 september - Meliva 28 jaar M.yla Nadine Zoë en V.ieve Ninthe Ivy Oktober ♥ 8 oktober - Dieene 32 jaar S.id Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Wauw dieene, gefeliciteerd met jullie zoon! Hoop dat hij het goed doet en jullie over een tijdje lekker met zn 3en naar huis kunnen. Gave naam ook! Voor alle andere dames met ellende dikke knuffel! Ik ben erg blij dat ik op wat kleine kwaaltjes na me goed voel en ben daar dan ook extra dankbaar voor als ik jullie verhalen hoor. Maar we schieten al op! Nog een paar weekjes en dan heeft iedereen zn kleintje vast!
Bij mij is het juist andersom, mn haar zit steeds super mooi en krult fantastisch... misschien te maken met het feit dat jullie een meisje krijgen? Ze zeggen toch altijd dat die de "schoonheid" van de moeder steelt.
Dienne van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sid! Heel veel sterkte met de komende tijd meid! moet hij nog ondersteund worden met zijn ademhaling? heb je al mogen kangoeroeen? Early birds is zeker een aanrader! Ze maken mooie foto's om de vroeggeboorte een plekje te geven. Hier zit de kleine gelukkig nog binnen buik is rustig maar niet zo rustig als gisteren maar geen regelmaat en dat is het allerbelangrijkste. moet het weekend zo elen zo blijven en dan kijken we weer verder.
Hij ademt in principe zelf.. Maar omdat dat nog veel energie kost helpen ze hem nog heel licht.. Ik kolf nu en hij krijgt dus borstvoeding via zijn sonde.. Dat gaat ook goed.. Hij was vandaag 10gr afgevallen, dat is heel netjes.. Hij doet het zo goed dat het waarschijnlijk niet lang duurt voordat hij naar een ziekenhuis in de buurt van ons huis mag.. Hoelang hij precies in de couveuse moet blijven weten we niet, ligt aan zijn groei, ademhaling en andere dingen.. We zien het wel.. Voor nu zijn we heel trots op hoe hij het doet!!
Nathan kwam natuurlijk iets later maar snap de achtbaan (34weken) Fijn dat het kolven goed gaat! Hopelijk mag hij snel naar een ziekenhuis dichtbij! Voordat je het weet breekt de dag aan dat ze zeggen dat je hem mee mag nemen. Succes meid.
Diene van harte gefeliciteerd met de geboorte van S.id!!! Jeetje hoe gek zeg ineens alweer een kindje geboren in ons topic wow! En zoals ik het van je lees doet hij het aardig goed, fijn zeg! Ook fijn dat het kolven lukt en ze hem dat via de sonde kunnen geven.
Lunap, heb je nog sites waar je echt nuttige info kunt vinden over vroeggeboorte? Je had me al iets doorgegeven geloof ik maar ben het ff kwijt