1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Kleine kanjers op Facebook is een hele fijne groep waar je ook verhalen kan delen enz. Plus early birds voor als de kleine eerder komt om mooie foto's te maken om mooie herinneringen te hebben aan de tijd op de nicu.
    Hier natuulijk ook op het bord onder prematuur ;)

2. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Gefeliciteerd dieene met jullie zoon!!
    Mooie naam en fijn dat hij t naar omstandigheden goed doet!
    Dikke knuffel

Hier ziekenboeg!
    Dochterlief heeft een beginnende longontsteking en ik voel me sinds vanmorgen ook helemaal niet lekker...

Sterkte voor iedereen die t nodig heeft

Liefs xx

3. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wow wat fijn dat hij het zo goed doet! En super dat de bv zo snel op gang is :) snap dat jullie trots zijn op jullie kanjer Sid!

4. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Dieene!!
    Wat een sterk mannetje en wat ontzettend goed dat je kolft voor hen. En jullie hebben hem een hele leuke naam meegegeven! Ik duim dat hij snel naar een ziekenhuis in de buurt mag :) en voor jouw herstel!

5. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren een netelroos aanval gehad, wat een ellende. Het jeukt nog een beetje maar de dikke, rood/witte plakkaten zijn weg. Alleen nog wat opgezet.
    Oh en voor de mensen die online bestellen, probeer bij Wehkamp de kortingscode "starterspakket" bij de eerste maandbox pampers (maat 1 en 2 + doekjes). Scheelt je een tientje!

6. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Dieene zelf ademenen al! Wat goed!

Fryslandgirl dat heb ik ook weleens gehoord ja..dat je dochters jou schoonheid eruit halen.Nou beval ik straks een mooie dochter met een kop met haar,heb ik zelf geen haar meer over..en bedankt he :D

7. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo fijn dat hij het zo goed doet! Wat een geruststelling

8. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Wat fijn dat Sid het zo goed doet! Sterk ventje.
    Meliva, hoe is het met jouw meiden?
    Lunap, fijn dat het relatief rustig is. En idd nog even het weekend door, dan ben je de 32 weken gepasseerd toch? Dat is dan toch weer een streven.
    Ik ben ff kwijt wie, maar knap dat je durft te wachten tot je verlof met shoppen. Hier probeer ik juist alles daarvoor klaar te hebben :) stel dattie lekker optijd komt, dan is het maar af.

Kraam, hier nog niks gehoord. Maandag maar even bellen. Ben dan 33 weken en wordt er een beetje onrustig van.

Net opgezocht wat het verwachte geboortegewicht bij p84 is (lang leven google) maar dat is met 40 weken 4100 (nog wat) en met 42 weken bijna 4500. Ga bij de volgende afspraak toch maar vragen wat ze denken van overtijd lopen. Ondanks dat ze er nu niks van hebben gezegd en ze het mooi vonden.

9. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    vanochtend op mn mobiel paar keer berichtje getypt maar hij komt er nie op :(... Met die hormonen ben ik al zo geduldig :D ... dan maar even zo

Super dat Sid het al zo goed doet, wat een vechtertje! Fijn ook dat je zo toch borstvoeding kan geven. Hoe gaat het met jou Dieene?

Lunap, fijn dat het bij jou niet meer regelmatig is, hopen dat het idd nog ff zo blijft. Elke dag is er maar weer 1 zou ik zo zeggen. Hoe gaat het met de suikers?

Woerdie en mamavanloker beterschap!! En alle anderen die ik vergeet en behoefte aan een knuffel hebben, *knuf*

Ik vind het ook knap dat sommige kunnen wachten met alles klaarmaken tot het verlof. Ik moest en zou alles af hebben vorige week. Wat ook gelukt is natuurlijk. Moet alleen mn eigen vluchtkoffertje nog doen, en ff druivensuiker halen. Maar verder ben ik wel compleet.

Heb t gevoel dat de kleine aan het indalen is. Veel steken daar beneden. Buik is voor mn gevoel ook wat naar beneden aan het zakken. Wat wel leuk is dat je de kleine heel erg voelt als ie beweegt. Je voelt echt de beentjes en de knietjes.:D

Ben veel moe, slaap snachts ongeveer 12 uur en dan tussen de middag ook nog 2u als ik de kans krijg. Jullie ook??

Heb nog ff buikfoto van gister, had m al een poosje geleden beloofd. Echt een wereldbol zei mn schoonpa gister haha.. :D:cool:

Goeie zaterdag allemaal, geniet van het mooie weer zover het kan!!

Bijgevoegde bestanden:

10. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Pampers bij de Makro... 2+1 gratis 15€ per doos (70stuks) dus 30€ voor 210 luiers... Vandaag voorraadje ingeslaan!!

M'n collegaatje is vandaag 2weken te vroeg geboren van een knappe knul... daley gelukkig gaat alles goed!

M'n dochter heeft me aangestoken voel me hartstikke belabberd!!

Liefs xx

11. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Ben je er even niet, is er weer een baby bij!

Dieene van harte gefeliciteerd! Wat een spannende beleving zeg, en dan zo vroeg je baby. Ben blij dat ie al zo goed ademt en hoopt dat ie lekker blijft groeien de komende tijd.

Haaruitval; Had ik behoorlijk totdat ik ijzerpillen kreeg. Bij mij lag het dus vooral aan een te laag ijzergehalte. Misschien iets om te checken?

12. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij wordt er geprikt op ijzer en die is steeds goed,dus bij mjj kan de haaruitval er niet door komen.Vroeger toen ik aan de hormoonpillen Clomid zat,heb ik dit ook gehad.Dus ik denk door hormoonschommelingen.

Ik wacht met shoppen tot mijn verlof omdat ik anders bang ben dat ik mij verveel,kan niet zo goed thuiszittem :D en voel mij nog erg goed dus moet lukken.Geloof ook steeds nog niet echt dat er een baby komt,dus het was ook uitstelgedrag :)
    Toevallig gister wel veel gehad tijdens een onverwachtse babyshower met 15 vriendinnen.Ik had er echt altijd een hekel aan,maar het was toch wel gezellig!

Leuk die buikfoto!! Meeeerr :)
    Dit is mijn laatste van precies 1 weem geleden 31.1

Bijgevoegde bestanden:

13. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik besef het ool nog steeds niet helemaal Nova, tijd mag dan ook best even stil staan van mij. Tot ik het wel besef :)

14. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hooi dames,

Gefeliciteerd met S.id dieene!! Wat een rollercoaster...gelukkig doet hij het goed!! Gaat het met jou ook een beetje?

Mooie buikjes dames!! Ik zal binnenkort ook weer een foto showen! Zit nu tot ong. Mijn haar aan toe in het behanglijm..we krijgen steeds meer ideen voor de babykamer..er lijkt dus geen eind aan te komen:p hoop toch wel dat de meubels staan met 34 weken en dat ik tijdens mijn verlof kan wassen en alles kan aankleden en kopen wat er nog nodig is! Maar ziet er naar uit dat dat wel haalbaar is! Ik merk wel dat als ik even iets zwaarders doe dat ik enorm misselijk ben als ik klaar ben...
    Gelukkig is ml aankomende week maar 3 dagen van.huis ipv 4:D

Xx

15. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Watis iedereen rustig...

hier toch wel stress. Had nog niks gehoord voor de kraamzorg. Bel ik net, is mijn aanvraag bij hen helemaal niet bekend! Whaaa! Zij alles noteren, mij instrueren de verzekering te bellen, en nee hoor. Ook daar niks bekend. Nu met spoed aangevraagd en als het goed is, is het nu goed. Maar vind het echt gek. De bevestiging van mijn aanvraag staat in de mail, kraampakket is al even binnen. Pfff, wordt daar wel onzeker van. Hopelijk deze week eenn belletje terug voor de intake, want anders hang ik weer aan de lijn. Stel je voor, geen kraamzorg! Dat was juist zo heerlijk bij de eerste.

Enne, whoehoe nog minder dan 50 dagen dan is het d-day!

16. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo wat slordig zeg!! pff :(

bij mij is ze vanmorgen thuis geweest..was gewoon even een gezellig gesprekje...hoefde de kamer en spullen niet eens te laten zien.

17. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier een buik fotootje van mij 31+5.
    Vanavond groei echo spannend!

Bijgevoegde bestanden:

18. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Ik lees een paar dagen niet mee en er is gewoon alweer een klein baby'tje bij! Dieene super gefeliciteerd met jullie kleine kanjer S.id! Fijn dat hij het zo goed doet en hopelijk mag hij straks lekker met jullie mee naar huis.

Prachtige buiken ook weer, we zien er inmiddels allemaal echt onwijs zwanger uit :D

Ik waggel rustig verder de dagen door richting de inleiding. Denk dat kleine meid ook echt niet van plan is om een dagje eerder te komen ;) Inmiddels ben ik ook deels aan het werk. Maandag en dinsdagochtend, beide dagen geef ik 2 uren les en verder kan ik daar werken en een beetje socializen met mijn collega's. Heerlijk om er weer even tussenuit te zijn. We hebben wel besloten dat ik na volgende week met verlof ga, prima.

19. IH5

IH5 Niet meer actief

Fortunae wat stom van die kraamzorg! Pfffff
    Nu er maar bovenop zitten dat het goed komt.

Hier zijn ze afgelopen week geweest, heel leuke dames. Ze hebben de babyspullen bekeken - gewoon voor leuk - en hebben ook geconstateerd dat ons bed niet verhoogd hoef te worden. Scheelt weer!

Maakt het wel weer echter, zo'n intake.

Dieene hoe gaat het?

20. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    DSC_0112.jpg

Vandaag 32 weken alleen jammer dak zo beroerd ben!

Dikke knuffel voor jullie!

Deel Deze Pagina