Leuk dames al die buikfotos echt zwanger nu he allemaal Balen dat je zo beroerd bent Woerdie. Hopenlijk knap je snel op!! Voor jou morgen nog een maandje, kleine Fee!! Hoop dat ik dan ook al aan de beurt ben, haha heb t al wel n btje gehad en hoop echt dat t eerder komt. Gek van de kraamzorg zeg Fortunae. Gelukkig dat je er nu nog optijd achter komt en nie langer gewacht hebt zeg!! Lunap hoe gaat t bij jou? Kleine nog veilig in je buik?
Net echo gehad Ziet er allemaal super uit. Benen lopen 2 weken voor maar verder vrij gemiddeld. Gewicht nu ongeveer 2000 gram en geschat op 3750 gram bij 40 weken. Helemaal verliefd!
Mooie buikfotos Woerdie hopelijk snel beter. Ik zelf verkouden, keelpijn, rillerig. Hopelijk blijft het daarbij en wordt snel minder. Vrouwtje fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad Mooi gewicht waarop hij wordt geschat. Fortunae wat slecht van de kraamzorg. Goed dat je er achteraan bent gegaan. Wij hebben vanavond de partnerles van de zwangerschapsyoga, ben benieuwd. Mijn man had er eerst echt geen zin in, maar nu het allemaal steeds dichterbij komt en echter wordt, toch wel. Het weekend heb ik het eerste babywasje gedaan Ga zo rustig aan alles wassen. Het kamertje is verder klaar. Alleen nog een lamp(en) nodig. En zo goed als alle spullen ook in huis. Ik vind het zelf ook steeds echter worden nu het dichtbij komt. Droom best veel de laatste dagen erover. Over dat ik hem in badje doe, kies wat hij voor kleertjes aankrijgt enz.
Wauw Dieene gefeliciteerd met jullie kanjer Sid 💙 Wat goed om te horen dat ie het al zo goed doet zeg!! En weer mooie buiken gezien. Geniet er nog maar van voor zover het kan. Hier momenteel heel erg last van groeipijnen. Tenminste dat is het volgens de vk. Constant heel scherpe/pijnlijke steken bij de navel. Liggen, zitten, lopen doet allemaal zeer. Wordt er een beetje moedeloos van.
Sim vervelend die groeipijnen, zeker als het met liggen zitten én lopen is. Wij hebben gisteren de partnerles van de cursus gehad, viel gelukkig alles mee, helemaal geen pufles of wat dan ook. Wel handige ademhalingstips gekregen en hoe partner erbij kan ondersteunen. Ik heb sinds vanmorgen wat steken rechts onderbuik en net ook even links. En voel ook mijn onderrug beetje/wat steken. Zou dat indalen kunnen zijn?
Fijn van je goede echo vrouwtje En balen sim die pijnen. Ik herken het niet, heb alleen wel pijn onder mijn ribben maar daar ligt zijn hoofd te wroeten dus dat kan ik wel plaatsen. Wvw klinkt goed die partner les Is jouw partner er klaar voor? Hoe gaan jullie mannen ermee om dat de baby's nu echt binnen een paar weken zullen komen? De mijne is begonnen met geboortekaartjes uitzoeken en ik merk dat hij zich er echt op begint voor te bereiden. Lijkt me best raar voor een man - die kan er toch minder naartoe leven dan wij. Morgen heb ik weer controles in het ziekenhuis, dus ben benieuwd hoe het ervoor staat. CTG'S en echo en lab enz waren eerder deze week goed - was telkens niet goed dus ik was erg blij Succes allemaal!
IH5 mijn man vond de les uiteindelijk wel grappig en handig voor wat hij kan doen! Ik merk hetzelfde. Hij zegt sinds anderhalve week ofzo dat het steeds echter voor hem wordt en steeds meer zin in in heeft. Hopelijk zijn de controles weer goed morgen IH5. Ik voel nu niet meer de steken, maar heb een gevoelige onderbuik, soort van licht menstruatiegevoel. Hoort geloof wel bij indalen. Word er beetje zenuwachtig van haha. Vanavond maar babywasje twee en dat dan eerste kleertjes zijn gewassen.
Hoooi meiden Het is best rustig hier, voor ons doende dan! Gaat alles goed met iedereen?? of zijn jullie de laatste zware dagen tot aan het verlof aan het afzien!? Of gewoon lekker aan het genieten van de kamertjes en spulletjes? Ik vind mijn werk sinds vorige week vooral, erg zwaar..werk maar 3x2 uur, is wel schoonmaak werk...maar t lukt vooral gewoon niet goed meer! Heb wel een hele flexibele baas, geen vaste werktijden en mag alles zelf indelen, anders had ik het echt.niet meer kunnen doen...maar ben nu hartstikke misselijk na t werk en tijdens bijna constant een harde buik..Maarja nog 1,5 week alleen en dan de laatste week samen met vervanger! Verder zit de verf hier bijna op muren en deze als het goed is ligt eind weekend toch de nieuwe vloer IH5: wat super dat alles een keertje een week goed is! Zal vast veel rust geven! @buikfotos: wat mooi!!! Hier gaat het niet meer zo hard als eerst! @wvw: wat leuk samen naar zo'n cursus! zal ik mijn man nooit mee naartoe krijgen, ja..of met een hoop gemopper! Ik merk dat hij nu echt naar de baby begint toe te leven! Hij word wat zenuwachtig en alle klussen in huis wil hij persee af hebben! En als het dan even een beetje tegenzit is die gelijk helemaal gestrest!! En lijkt hij wel de zwangere met last van hormonen hihi Hij begint ook al over de bevalling na te denken, hij is zelf als de dood voor naalden en ziekenhuizen enz. Dusbhij begint enorm tegen het moment op te Zien dat het bloed en de naalden weer tevoorschijn komen hahah, bij quinn heb ik hem vaak bij prikken enz van de kamer gestuurd, want mijn man gestrekt naast mijn bed vind ik een stuk erger dan dat hij bij sommige stukjes er niet was en even op de gang stond maar wel heel erg grappig dt en hoe hij nog steeds tegen iedereen verteld hoe zwaar hij het wel niet had tijdens de bevalling van quinn whahahhahahaha ongetwijfeld hoor @ groeipijnen: heel erg vervelend en pijnlijk!! @ pijn hier: heel veel harde buiken met ook echt kramp in buik en rug! eergisteren zelfs elke 3 tot 5 minuten.. Bijna de hele dag door, maar krampen werden niet erger! Bleven wel ook in rust! Morgen weer naar de verloskundige op t zkh! Xx
Hoi dames, Tis idd wel erg rustig even hier. Wordt er haast zenuwachtig van Wij zijn gister naar een informatieavond in het ziekenhuis geweest over de bevalling. En naast informatie over de bevalling ook in de verloskamer s mogen kijken. Vooral mn man vond het heel nuttig. Dat is niet zown lezer, dus zo kreeg ie mooi zn informatie voorgeschoteld. Tegenvaller vond ik dat er wel een bad was. Maar dat was gewoon een normaal bad. Ik zou graag in bad willen bevallen. In theorie zou t hier ook wel in kunnen, maar veel keuze in houding heb je dan niet. Als je echt graag in bad wilt bevallen dan moet je dus zelf een bad meebrengen. (Hadden ze volgens de verloskundige daar nog ma 1x meegemaakt). Verder was het wel leuk en nuttig om te weten waar we terecht komen. En de dames waren heel aardig, das ook altijd fijn. Vanavond gaan we op controle bij de eigen verloskundige. Maar even overleggen over het bad. En ga nu vast informeren of ik nog ergens op zown korte termijn een bad kan huren. Ma als t blijkbaar nie zo vaak voorkomt, zal t wel meevallen. Heb natuurlijk wel hele nacht over de bevalling liggen dromen en woelen. Haha kijk er nie echt naar uit.
@IH5 mijn vriend is er van begin af aan helemaal positief en blij mee en ik geloof het tot de dag van vandaag nog steeds niet. Hij heeft last van nesteldrang,ik niet Hij is ook degene die zegt : kom we gaan kaartjes bestellen! Hij helpt mij met de boodschappen tillen,maar voor de rest kan ik alles zelf. Ik heb wel gezegd dat hij vanaf 4 weken van tevoren niet meer al teveel biertjes mag drinken,want hij moet me wel kunnen vervoeren @Kwiebeltje het werken gaat mij nog goed af.Wel elke dag rond 6 uur op.Hoef nog maar anderhalve week (ik werk 32 uur p/w,2 middagen vrij) alleen die rugpijn bij lang zitten waar ik eerder over schreef is vervelend. Bij mij is het andersom : veel zwangeren willen veel zitten/liggen, ik kan dat juist minder goed.Maar kan juist nog wel sporten en actieve dingen doen
Ik ben ook vooral druk met het afronden van m'n werk. Werk tot 36 weken door (gemiddeld 32 uur per week). 's avonds merk ik wel dat ik moe ben dus gisteren heb ik lekker een halve avond in bad gelegen. Verder gaat het z'n gangetje dus heb niet heel veel te vertellen
Ik doe ook een zwangerschapscursus achtig iets waar mijn partner ook 1 keer mee moet. Staat hij nog niet echt om te springen volgens mij haha maar wordt vast wel leuk. Verder gaat het hier eigenlijk heel goed. Vandaag 33 weken zwanger en tot nu toe alleen wat sneller moe maar dat is ook niet zo gek, heb het nog erg druk.
Wij hebben nu drie avonden van de cursus Samen bevallen gehad, nog een te gaan. We vinden het allebei erg leuk en leerzaam. Gisteravond borstvoedings cursus gehad en ook daar was mijn vriend mee naar toe. Het geeft ons beiden veel rust om goed voorbereid te zijn. Hij vind het ook interessant slaat het alleen niet echt op nog zeg hij maar hoopt op o ja momentjes tijdens de bevalling en borstvoeding zodat hij me zo goed mogelijk kan steunen. Ik ben nu ziek thuis. Al sinds zondag grieperig en nu ook twee ontstoken ogen. Vanmorgen besloten om maar even aan mezelf en kind te denken. Wel jammer want vandaag wordt onze draagzak bezorgd op mijn werk! Hopen op goede uitslagen vandaag IH5!!
Hallo Allemaal, Maandagavond ben ik overgeplaatst naar het WKZ. Bloeddruk rees de pan uit en heb een bolus magnesium via een infuus gekregen om het te laten zakken. Het spande erom maar gelukkig om 5:30 in de ochtend kwam het verlossende woord dat de baby nog niet gehaald hoeft te worden. Vandaag is het infuus eraf gehaald en het katheter wat ik had ook. Lig hier nu met knallende koppijn en voel me echt heel slecht maar de baby doet het gelukkig goed en de bloeddruk is weer 130/80. We duimen hard dat we er nog wat weken aan kunnen plakken....
Spannend koekje! Gelukkig hoeft ze nu niet gehaald te worden! Sterkte xxx Leuk die verhalen over de mannen en de cursussen. Ik had vanmorgen wat steekjes rechtsonder en ook even linksonder in buik. en daarna even last rug. Vervolgens een soort menstruatiegevoel en wat steekjes en vanmiddag weer. 1x met plassen druk vanonder en af en toe steekjes bij vagina. Net even vk gebeld en gezegd van menstruatiegevoel, steekjes en 1x die druk en die zei dat het een blaasontsteking kan zijn en ze daar altijd eerst op laten testen. Dus gelijk urinepotjes gehaald en morgen een potje bij huisarts inleveren. Ik vroeg of indalen kan zijn, ze zei dat zou kunnen maar ook goed blaasontst.. Ze zei zolang geen bloed hebt of weeen is niet erg. Nu menstruatiegevoel weg en vooral gevoelige vagina ingang hoe noem je dat.. Zo drukkend warm gevoel ofzo. Beetje net zoals ik weleens beetje na seks heb. Ik denk zelf dan indalen of anders blaasontsteking maar werd/ben er toch wel nerveus van en heb gelijk tweede babywasje aangezet en al wat spullen voor 'vluchtkoffer' klaargezet haha. Herkent iemand het?
Hallo dames! Sorry dat ik ook even een poosje stil ben geweest. Meegelezen heb ik wel. Koekje: Oei wat spannend allemaal zeg! Gelukkig gaat het nu beter met jullie. Hopelijk mag de baby nog even blijven zitten om nog even door te groeien. Sterkte! Wvw: Ik herken die klachten niet. Hopelijk heb je morgen snel de uitslag van je urine. Dan heb je in ieder geval meer zekerheid... Hier hebben we het druk. Vrijdag mijn laatste werkdagje gelukkig. Maar wij gaan nog verhuizen . De schrik is hier inmiddels wat weg, maar heb er al wel een nacht slecht van geslapen. We hebben een super mooi huis gezien. Vorige week een bod gedaan die geaccepteerd is. Vandaag alles in gang gezet bij de bank. Hopelijk krijgen we de sleutel half november en blijft hier de baby nog zitten tot de uitgerekende datum. Hier vanaf volgende week rustig beginnen met inpakken... En baby wasjes doen. Verder qua zwangerschap gaat het hier helemaal prima
Oei spannend Koekje, hoop dat je hoofdpijn zakt en je bloeddruk nu zo blijft! Ik heb net een pretecho gehad en we konden nog 3D kijken. Jullie mogen meegenieten <3
Goedemorgen dames, Dieene van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hoe gaat het nu met jullie? Koekje, jij veel beterschap en sterkte, zeker een hele opluchting dat de kleine nog een tijdje in je buik kan blijven! Iedere dag is er een.. Mamavan locker, wat een schatje! Genieten is dat he.. Wvw, hopelijk weet je inmiddels wat het is? Corona. Gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje!! Inderdaad hopen dat t allemaal snel geregeld is en dat je met je dikke buik daarheen kunt verhuizen! Hier gaat t goed, heel druk geweest.. Zaterdag is dl jarig en ik bedacht me zaterdag dat het toch wel fijn is als de benedenverdieping eindelijk eens afkomt wat betreft t schilder en opknap werk dus hard gewerkt tot s avonds laat, maar ik ben nu zover klaar.. Schoonvader komt nog wel de kozijnen verven, heel lief! Nu nog achterstallig huishouden wegwerken en boodschappen doen voor de verjaardag.. Babykamer ligt alweer een aantal weken stil, wil er vanaf november mee beginnen, dan hebben we nog 2 weken voor boven alles te verven en op te knappen, moet lukken! Dikke knuffel voor iedereen die m kan gebruiken..
Wauw mooi MamavanLoker! Een vraagje voor de dames die al kindjes hebben: Onze kleine wordt op 7.5 pond geschat. Hoeveel pakjes maat 50 zal ik kopen? En hou lang zal hij dat dan aankunnen ongeveer denken jullie? Heb er nu 2 en denk dat er wel wat bij kan? (iemand anders ff snel kleertjes laten halen na de bevalling is geen optie ik ben zeer kieskeurig haha)