Oh koekje, wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet... En wat herken ik mezelf in je verhaal, die enorme emotionele achtbaan waarin je zit.. Pffff heftig hè.. Wij zouden deze week 2x naar een ziekenhuis mogen dichtbij huis.. 2x ging de reis niet door omdat de kleine weer iets afwijkends liet zien.. De tweede keer hoorde we het pas een uur van te voren.. De ambulance zou om 15.15u komen en om 14.15u kwam de arts het zeggen.. Zo frustrerend! Nu zijn ze het aan het plannen voor morgen.. Wij durven niet meer te hopen!! Dames met kwaaltjes, succes en sterkte.. Hoop oprecht dat jullie ze allemaal nog even binnen houden, dat is toch de beste start!!
Koekje, wat fijn dat je meisje het zo goed doet! Begrijp de rollercoaster waarin je zit! Het lijkt me heel moeilijk om je kleintje zo te moeten zien. Fijn dat je goed herstelt van de ks. Dieene, jeetje, dat lijkt me ook heel frustrerend! Een uur van te voren pas te horen krijgen dat het niet doorgaat. Duim voor je dat hij morgen mee kan. Morgen weer de groeiecho van de kleine man, hoop zo dat hij goed is gegroeid afgelopen dagen. Heb voor mijn doen echt rustig aan gedaan en gezond gegeten. Ook wil de vk de bevalling al bespreken, ik ben er nog niet echt mee bezig. Ben benieuwd!!
Ja dat snap ik wel die emoties. Goed dat je er over praat, is ook niet niets! Gelukkig doet J.uul het heel goed, en S.idje, zet m op jonge. Hoop dat de kleintjes snel in de buurt komen te liggen. Suzanneke, veel succes en plezier morgen
Suzanneke succes! Dieene hopelijk kan ze mee naar huis vandaag! En Koekje logisch die emotionele achtbaan... let goed op jullie zelf!
Fijn om te horen dat de kleintjes het goed doen. Hier gisteren leuke babyshower gehad en lekker verwend met leuke kados en heerlijke hapjes 😁 Morgen alweer 35 wkn, gaat echt hard maar vind ik stiekem helemaal niet erg. Slapen gaat met de nacht slechter en sta voortaan gebroken op 😟 Dl slaapt nu al voor de tweede nacht in het grote bed en doet het echt super! Alleen smiddags moet ik ze nog in het ledikant leggen want dan blijft ze er voortdurend uitkruipen. Wel schattig om dan een klein meisje in een groot bed te zien liggen. 😊
Sim: hier ook 35 weken en OOK ik sta gebroken op Pfff moet de hele nacht naar de wc, kramp in mijn kuiten, harde buiken, voorweeen en enorm pijnlijke aambeien Kunnen we wel alvast wennen voor als de baby er is Ik kan niet wachten tot ik mijn lichaam weer terug heb. Maar toch ga ik voor nog zeker 3-4 weken deze kleine binnen houden. Als het lukt. Morgen weer een aantal uren ziekenhuis voor uitgebreide testen. Hopelijk is het allemaal weer acceptabel. Mijn eigen hart mag nu ook niet meer verder achteruit gaan, anders moet ik weer opgenomen worden, hebben ze gezegd. Dus laten we hopen dat dat stabiel blijft, duim duim. Zit echt niet te wachten op weer opgenomen worden met twee kinderen thuis en man die ruim fulltime werkt Koekje en Dieene: Sterkte met alles wat er op jullie af komt. Is echt niet makkelijk en hopelijk blijven de kleintjes het goed doen. Suzanneke: Hoe ging het vandaag?
IH5, pffft.. Klinkt echt vervelend, al die kwaaltjes en dan nog je hart.. Hopelijk zijn de testen allemaal prima! Het einde is in zicht.. Sim88, leuk he zoon minimensje innzoon groot bed, vind het ook heerlijk om s avonds even te kijken hoe ze slaapt.. Hoe oud is je dochter? Veel sterkte met de kwaaltjes! Ben wel een beetje jaloers.. 35 weken al!!! Hier, de echo was goed! De computer van de vk kon het percentielscore niet goed uitrekenen, maar waar het vorige week dinsdag 29 weken was, was t vanochtend 31.2.. Opgelucht en heb het gelijk gevierd met een lekkere lunch! Ook de bevalling besproken, ze dacht dat t deze keer wel sneller zou gaan, vorige keer 30 uur.. Ook hadden ze nu een ander beleid wat betreft vliezen breken en zouden ze t wel eerder doen om de bevalling op gang te brengen mochten de weeën niet sterk genoeg zijn, wat vorige keer het probleem was.. Dus wel een opluchting..
Ih5, hier ook vreselijke aambeien sinds dit weekend. Nog nooit gehad, maar wat is dat vreselijk zeg. Vanmorgen de huisarts gebeld, kan zo medicijnen ophalen, want bevallen met deze aambeien lijkt me erg vervelend. Dubbele gevoelens lijken me heel logisch bij een vroeggeboorte. Het is ook een achtbaan. Hopelijk nu echt dichterbij huis en hopelijk snel naar huis! Ik vermoed hier stiekem een babyshower aankomende vrijdag. Ik ga met een vriendin naar de bios, maar ze was super stellig wat rijden betreft en we kopen normaal altijd kaartjes vooraf, maar ook dat mocht ik niet. Super lief als het zo is, zo niet dan is het ook leuk omdat het echt lang geleden is dat ik haarheb gezien. iedereen succes met de onderzoeken, hoop dat alles goed is!
Hoi Dames, Sorry voor mn late reactie op alles, maar was zo moe vorige week, had er even de kracht niet voor. Gelukkig bijna alleen maar goed nieuws als ik er zo doorheen lees!! Koekje gefeliciteerd met de geboorte van J.uul fijn dat ze het al zo goed doet. Hier dus erg moe, werk nu alleen 's ochtends en dan smiddags na de lunch slaap ik een uur of 2. Vorige week ook gigantische olifanten poten, zoveel vocht hield ik vast, echt niet normaal. Nu ik tussen de middag slaap gaat het gelukkig beter en is het niet zo extreem meer. Morgen hebben we de liggingsecho, benieuwd wat ze daar verder nog bij meten en bekijken. Tis al 15 weken geleden dat we gespiekt hebben, dus heb er wel veel zin in! Verder mag de kleine van mij nu wel komen, ben wel groot genoeg nu en kost me allemaal veel energie. Haha maar goed, 2 weekjes zullen we ook wel volhouden. Maar dan mag het van mij wel.
Zooooooo 15 weken geleden dat je hebt mogen kijken! Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Ondanks dat ik al ontelbare echo's gehad heb, blijf ik het bijzonder vinden om de baby te zien. Fortunae welke medicijnen heb jij gekregen? Ik heb wel van die aambeien zalf - heeft mijn man bij de apotheek gehaald, maar weet nog niet zo goed of het echt iets doet. Suzanne fijn dat de echo goed was!
Hier volgende week weer liggingsecho, was bij de oudste ook een verschil van dik 15 weken, maar deze keer flink verwend met echo's. Geniet er in elk geval van. IH5, heb lidocaine zalf gehad, dat smeer je op en rond de aambei (en ik duw hem dan gelijk ff terug naar binnen, sorry voor de details). Maar dat scheelt enorm, is een pijnstiller. Verder moeten aambeien volgens mij vanzelf verdwijnen. Dus dit en vezelrijk eten + veel water drinken. Whaa, besef me vnvd opeens dat de baby er over 2 weken al kan zijn. De aankleding van de kamer moet nog, de geboortekaartjes, bed omhoog, box wegzetten, adressenlijst, eigenlijk alle details. En in mijn hoofd wil ik dat echt fiksen, maar fysiek is dat toch echt niet haalbaar. Overdag een dametje lopen en de avond is voor rust.
Mijn dochter is 16 maanden nu. Misschien beetje jong voor een groot bed maar ik dacht ik probeer het gwn en tot nu toe gaat het goed. Moet er soms wel uit om d'r weer in te stoppen maar tot nu toe is dat tot drie keer beperkt gebleven, dus ik ben tevreden haha 😁 @IH5 tuurlijk ze moeten nog wel even blijven zitten. Ik ga zelf ook voor minimaal nog twee weken maar vanaf die 37e week mag het van mij elke dag komen 😉 Wat doen jullie nou trouwens in je koffertje? Ben vandaag begonnen met inpakken maar vorige keer had ik teveel. En wat nemen jullie mee aan eten of spullen voor je man?
Mee eens, vanaf 37 weken mag het van mij ook gedaan zijn Maar mijn KS staat al gepland en die doen ze als het kan pas vanaf 39 weken. Ook geen probleem, wat is nu een aantal dagen op een heel leven Maar ik begin wel nieuwsgierig te worden naar dit jongetje. En wil GRAAG mijn lichaam terug. Fijn sim dat ze nu al zo goed kan slapen! Lekker hoor. Koffer: ik heb er inderdaad ook van die koekrepen in gedaan want inmiddels heb ik wat ervaring met ziekenhuis opname en daar zijn weinig / geen tussendoortjes terwijl ik juist tussendoor wel een liga of sultana lust. Verder gemakkelijke (nacht)kleding, slippers, badjas, ruime onderbroeken voor die enorme kraamverbanden en natuurlijk een paar setjes kleding voor de baby. En een wikkeldoek. Vorige keren moest ik een week blijven en heb toen ook mijn eigen voedingskussen laten brengen. Vandaag heb ik een box besteld. Zodra die er is gaan we die maar opzetten. Hebben jullie al een box staan? Wordt het wel ineens serieus van
Ja hier staat ie In de tas kleding voor mij en de baby, wikkeldeken, telefoonoplader (is ook fototoestel), pen en papier, toilettas met van alles en dat was het wel zo. Iemand rijdt maar op en neer als we wat missen Ik doe met jullie mee. Vanaf 36 weken mag de kleine man wel komen. Ik ben kapot, wil m'n goedwerkende lijf terug. Ik wed dat ik beter slaap met een baby dan nu...Max 3 uur op een hele nacht.... Maar ik durf weer niet goed dingen uit te proberen behalve bewegen. Heb nog niets gevonden waarin ik geloof en wat geen kwaad kan voor de baby
Goede avond meiden Ook ik lees nog trouw mee hoor maar t gaat hier ook niet erg lekker😔 Vrijdag naar vk ivm hele nacht buik en rugpijn had er bijna niet van geslapen... Echo gehad en inwendig onderzoek... Geen zorgen niks aan de hand! Later werd ik terug grbeld met de vraag om toch maar langs de hap te rijden voor urine onderzoek daar bleek m'n bloeddruk 142/95 en werd ik doorverwezen naar t ziekenhuis ... Kleintje doet t prima verder en in t ziekenhuis was bloeddruk ook weer normaal ! Urine schoon en beeb in orde Pijn blijkt te komen omdat baby vanzelf gedraaid is en met hoofd in bekken wil en dat wil nog niet erg lukken' Woe opnieuw controle met echo... Spannend Wat fijn om te horen dat de geboren kindjes t zo goed doen! Mama's met kwaaltjes heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie allemaal ! Slaap lekker Liefs Woerdie
Woerdie ook weer gedoe zeg! Wel.fijn dat je baby gedraaid is. Dat scheelt weer. Hier nog altijd stuitligging - maar dat is bekend. Wel is hij ondanks dat een stuk gezakt. Ligt echt lager nu dus dat is wel comfortabel - even geen hoofd onder mijn ribben Helaas kan ik toch niet echt slapen. Hopelijk straks nog even voordat de wekker gaat.
Ga straks nog even reageren op iedereen maar: Ben vandaag 34.1 zwanger!!!!! Danst blij in het rondte , wie had dat verwacht? Vorige keer was ik nu mama zo raar maar oh zo cool!
Zeker cool Lunap! Lekker hoor en laat de dagen maar lekker verder aantikken Woerdie heftig dat zon pijn deed maar wel gedraaid dus IH5 hopelijk heb je goed geslapen nog. Ik moet nog tm volgende week donderddag werken en ben nu die dagen wel echt aan het aftellen hoor.