1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL

2. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Koekje, wat fijn dat jullie dametje al zo vlot mee kan. En dat jij lekker thuis mag slapen.wat doet ze het al goed dan! Op naar helemaal naar huis!

Dieene, hoe is het bij jullie?

Sorry voor de rest, ben al kwijt wat ik wilde zeggen.

Hier vandaag de dame naar de gastouder, ik ga even de laatste sint cadeautjes halen, boodschappen en even niksen. Das ook wel even nodig. Dinsdag naar madurodam geweest en dat heb ik gisteren echt bekocht. Het was een super dag, maar een beetje rust is niet overbodig.

3. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hallo dames,

Ow koekje, ik hoop dat jullie meisje vandaag over mag!!! Heel veel suc6 met deze spannende dag!! Zeker een hele Mijlpaal en weer een stap dichter naar huis, moet vast veel rust geven voor jullie!

Xx

4. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38

Ik geloof echt als de ctg niet goed was ze wel eerlijk zijn en anders bellen als het je dwars blijft zitten en vragen als je extra controle mag(ctg)

5. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Koekje, hopelijk mag de kleine dame verhuizen! Zal wel wennen zijn straks in een streekziekenhuis. Zit ze nog aan de monitor?
    En hoop ook voor jeZelf dat ze je bloedruk goed krijgen!

6. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ih5, ze prikken je wel echt lek zeg hahaha heb je er geen last van dat ze telkens zoveel bloed afnemen?

7. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Fortunae, succes met Sint cadeautjes en lekker even de beentje omhoog.

Even vraagje, sinds gisteren opeens telkens misselijk/draaierig . Zou gewoon een griepje te pakken hebben of kan dit een zwangerschaps kwaal zijn?

8. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Lieve dames, ik lees nog steeds alles mee en wil ook eigenlijk op alles en iedereen reageren, maar mijn hersenen zijn echt defect.
    Krijg het niet voor elkaar gedachte (laat staan acties) op een rijtje te krijgen.
    Maar ik leef met jullie mee en denk aan jullie!

Wat betreft CTG, alles tussen 120 en 160 is volkome normaal. Zelfs als dit binnen 1 meeting tussen die waardes heen en weer gaat.
    Lig er momenteel twee keer per week aan. Ben je 1-2uur in t ziekenhuis voor een half uurtje ctg. Echt vlot gaat het niet!

Heb preeclampsie symptomen met hoge bloeddruk enzo, maar gelukkig geen eiwit in mn urine. Dus zal allemaal wel loslopen. (Denk ik, hoop ik)

Ben zwanger zijn echt zoooo zat. Eindeloos pijn, al weken praktisch geen slaap. Maar het idee van ineens een kindje hebben en daar voor eeuwig verantwoordelijk voor zijn maakt me ook doodsbang.
    De keizersnee is iig vervroegd naar 38 weken. Dus 18 november zijn we ouders. Wil echt niet meer. Ben doodsbang.. :( Voel me echt een slecht persoon uberhaupt zulke gedachten te hebben.

9. IH5

IH5 Niet meer actief

Vervelend sneeuw bloem dat je zulke gedachtes hebt. Spreek het uit in het ziekenhuis. Natuurlijk zal het goed komen, jij als moeder, maar nu zit je ermee te tobben dus vraag hulp.

Iedereen die voor het eerst een baby krijgt, vraagt zich af hoe dat zal zijn. En eerlijk? Je kunt je er van te voren niets bij voorstellen. Niet van de hoogtepunten en niet van de dieptepunten. Laat het over je heen komen als dat lukt :)

Luna p ik had die misselijkheid ook en dat draaierig zijn! Een paar weken geleden. Gedurende een weekje ofzo. Maar nu niet meer. Misschien bloeddruk schommelingen of toch inderdaad een virus ofzoiets? En over lek prikken: ja pfffff ik word sowieso iedere maandag geprikt - al weken - en gebruik antistolling dus dat zijn telkens grote blauwe plekken ;) Vaak zijn het maar een paar buisjes, maar zo nu en dan zijn het er meer dan 10. Gelukkig gebruik ik al maanden ijzertabletten haha! Wat een gedoe. Maar alles voor het goede doel!

10. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Knuffel sneeuwbloempje, jammer dat je zoveel klachten hebt! Snap dat je er klaar mee bent.
    Maar normaal hoor om koude voeten te hebben! Het is ook hele grote verandering maar geloof mij hey loopt echt los!

11. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het was geen ctg, gewoon even met doptone tijdens controle.
    Misschien heb ik het niet duidelijk verteld in mijn vorige bericht.
    Tijdens vorige controles was zijn hartslag met de doptone telkens rond de 145/155 en nu dus 135. Ik hoorde zelf ook echt verschil met vorige keren. Ze zei meteen ooh keurig. En toen zei ik zelf vorige keren was hij veel hoger en toen zei ze ooh maar dit is keurig hoor.
    Ik zet het maar van me af, bedankt voor jullie geruststellende woorden :)

12. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Vrouwtje ik denk ook dat de baby dan net even rustig was of sliep. Ik had ook een keer met de doptone dat hij langzamer was, toen lag hij ook stil. De keer daarna met de doptone toen voelde ik hem bewegen en ging zijn hartslag ook gelijk sneller.
    Ik zit elke keer mee te luisteren, van klinkt het nog wel goed?!

13. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel voor jullie meiden!

Koekje, fijn dat je richting huis kan! Veel fijner in je eigen omgeving en voor je het weet gaat ze met jullie mee..

14. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel voor je sneeuwbloempje.
    Komt goed meid, die rothormonen nu gaan je extra zorgzaam maken. Ik merk het weer aan m'n dromen, als ik al langer dan een half uur achter elkaar slaap.
    Weet zeker dat je na de geboorte zo gelukkig met je kleintje bent. En de kraamverzorgster gaat je op weg helpen hoor, is niet erg om onzeker te zijn!
    18 november is een heeeele mooie datum ;) zie onderschrift haha.

Is je bloeddruk goed lunap? Hou jezelf maar goed in de gaten!

15. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wiehoe mijn kleine grote meid hebben we vandaag voor het eerst in haar peuter bedje in haar nieuwe kamer gelegd en ze is gelijk gaan slapen! ☺️ Benieuwd hoe het zo gaat als ze wakker wordt...

16. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Dienne en koekje , aangezien ik een nieuwe mijlpaal heb bereikt en ze niet meer ga gebruiken zoals nu naar uitziet, ik heb nog een stapel kleding maatje 44 liggen van Nathan. (Meeste neutraal maar 1 blauw pakje)
    Dat wil ik met liefde opsturen, dus als een van jullie twee wil of beide iets geef maar een pb dan doe ik het op de post :)

17. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Komt allemaal goed Sneeuwbloempje maar is niet gek om het eng te vinden hoor!
    Ik vind het ook eng, zie nog het meest op tegen het slaapgebrek. Toen mijn nichtje baby was sliep ik regelmatig bij mijn zus en na een paar nachten kon je me echt op vegen. Dus als ik daar aan terug denk denk ik aaaaaah ik kan dit niet. Maar het zal vast allemaal wennen!

18. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hoe is je bloeddruk Lunap? Want kan het daar niet mee te maken hebben.

sneeuwbloem, dat is niet gek. Het is een totaal andere wereld met kindje. Oprecht, daar waar ik bij mijn neefje blij was als hij na een nachtje weer opgehaald werd, waren de logeerpartijtjes bij dochter zo kort mogelijk :) Je went aan de nachten en doorslapen is zeker heerlijk, maar die nachtvoedingen zijn ook heel intiem. In het donker met zijn 2tjes knus bij elkaar. Hoewel ik niet op de vermoeidheid zit te wachten, kijk ik wel uit naar die intieme momenten.

19. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Geen idee hoe mijn bloeddruk is, morgen afspraak en ga zeker wel even melden want voel me nog steeds misselijk/draaierig. Misschien is het vermoeiend? Slaap wel goed maar ben vaak wakker voor wc bezoekje? Ben zo en zo erg benieuwd naar morgen echo en afspraak gyn. Genoeg vragen nu het einde in zich komt van deze zwangerschap.

Is88, super hoor, grote bed!

20. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    zo begon ik mij ook te voelen een paar weken geleden en toen was mijn bloeddruk ook aan het stijgen! was ook veel meer moe opeens...
    nu dan ook de klachten van pre eclampsie er bij, maar ook hier gelukkig geen eiwitten, maar nog steeds een bloeddruk die voor mij best verhoogd is en hij schommelt behoorlijk...tussen de 73 en 101...maar zolang het laagste niet 85 is, kunnen ze niets doen en geven!
    '
    @mamavanloker(geloof ik) hier ook tijdens een harde buik, dip van hartslag naar 107 zelfs...verder hier ook een keertje tijdens ctg bijna alleen maar 122 gezien met af en toe een keertje 135 ofzo als hij wat draaide of bewoog, maar ook een keertje rond de 145 gezien met uitschieters naar 170...erg verschillend dus!

xx

Deel Deze Pagina