Precies wat jij zegt. Ik kijk ergens ook wel uit naar de nachtvoedingen. 😍 En idd wat jij zegt, je went echt aan die nachten. Ik weet nog goed toen dl geboren was dat ik me er zo over verbaasde dat m'n lichaam het allemaal aan kon. Net bevallen, weinig slaap, druk met bezoek. Maar dat is gwn moeder natuur die ervoor zorgt dat je door kunt blijven gaan.
Inderdaad, de nacht voedingen heb ik nooit echt als zwaar ervaren.. En ik ben nog steeds doodsbang, kan ik het allemaal wel, doe ik mn dochter straks niet tekort.. Weer zoon klein drupke, dalijk voel ik voor hem minder dan voor haar.. Hoort er denk ik allemaal bij.. Even ego.. Woehoeeee!!!! Verlof!!!!
Lekker he, verlof! Hier zitten de eerste 2 verlofweken (excl weekend) er al weer op. Wat vliegt de tijd. maandag alweer 36 weken. Het wordt ook wel tijd, merk dat mijn lijf vermoeider raakt en ik minder geduldig naar mijn dochter toe. En das niet helemaal eerlijk. Maar als ik dan bedenk dat hij volgende week 'mag' komen, dan is het wel even schrikken. Gordijnen zijn nog niet klaar, aankleding nog niet helemaal, box staat nog niet, bed is nog omlaag, geboortekaartjes nog niet besteld. (Laatst) Deel van de sintinkopen moet nog (wilde ik vandaag doen, maar was in slaap gevallen). Maxicosi moet weer even in elkaar (hoes er terug op, alles in de kleine stand). Wipper idemdito. Moet nog prullebakjes hebben voor op de slaapkamers (dochtr heeft die ook nog niet). Nog best wat te fiksen dus. En de momenten die ik zonder meiske heb, die val ik meestal in slaap zo schiet het niet op dus.
Spannend hey Fortunae dat opeens zo gaat opschieten! Hier wordt 9 november de cerclage verwijderd erg spannend maar gauw nog weekje puntjes op de i zetten. Mijn bloeddruk was goed 143/80. Verder was dit niet mijn eigen gyn en was hij alles behalve aardig Hij heeft mij geen 1 keer aangekeken alleen maar naar zijn computer. Niet gevraagd hoe ging of zo... Weet dat het ziekenhuis wat onpersoonlijk is maar voelde me nu echt een nummer.
Spannend lunap! En is het dan de verwachting dat je daarna snel zal gaan bevallen of kan dat ook nog even duren? Ik weet niks van cerclages. Fortunae: Je moet ook nog allerlei dingen doen Hier is ook nog niet alles helemaal klaar, we hebben net vandaag de box binnen gekregen, dus die kunnen we ook gaan opzetten. Toch wel fijn als dat soort dingetjes klaar zijn. Adressen en kaartjes enz moeten we ook gaan regelen. Maar ik herken wat je zegt: wanneer ik niet in het ziekenhuis ben, lig ik ook veel te slapen of ben met mijn andere kinderen bezig, dus het schiet niet echt op
Haha ik moet ook nog al die dingen doen en ben zondag 36 weken. Ik mis ook de tijd ervoor die ik bij dl wel had. Als ie ook blijft zitten tot 41 weken is het geen probleem en anders is het gewoon iets minder af 😉
Dames, super bedankt voor de lieve reacties. Doet me goed! Lunap; wat spannend zeg! Hebben we over een aantal dagen weer een babytje bij de groep Ego; Gister de hele dag in t ziekenhuis gezeten. De twee wekelijkse ctg liet zien dat ik regelmatige harde buiken had met een toco van 80+ (ja die voelde ik zelf ook wel) dus doorgestuurd naar de kraamafdeling. Geen blaasontsteking, en baarmoedermond was al plat en baby ingedaald maar (na uren wachten en helaas ook toucheren, auw) zette het gelukkig niet verder door en mochten we 7 uur na aankomst weer naar huis. Jeetje wat waren wij geschrokken. Savonds pijn weer erger, ook slijm met bloed verlies. (Help) Braaf weer naar t ziekenhuis gebeld, maar mocht het thuis afwachten (gelukkig) Veel hete pittenzakken gebruikt, hielp niet echt, maar viel uiteindelijk toch in slaap. Voor het eerst sinds maanden 5uur geslapen! Buik was vanochtend gelukkig weer rustig. Maar we gaan nu wel snel de vluchttas klaarzetten! Wat kun je van zoiets schrikken zeg. Hoop dat we iig de 36-37 weken gewoon nog halen. Sorry voor t lange verhaal.
Jeetje sneeuwbloem hopelijk kun je de kleine nog even binnen houden! Spannend zeg. Dit weekend wil ik ook graag de laatste dingetjes gaan doen in huis zoals de box en de geboortekaartjes / adressen verzamelen. Koffer staat hier al weken klaar omdat het steeds weer de vraag is of ik opgenomen word of naar huis mag, dus dat is al wel geregeld Ben wel heel benieuwd wie de volgende is van dit groepje dat een kindje gaat verwelkomen. Zelf hoop ik hem nog drie weekjes binnen te kunnen houden. Ook al ben ik het zwanger zijn Ongelooflijk zat. Wat is dit een vreselijke zwangerschap. De gyn zei bij de eerste afspraak al dat dit zo zou gaan verlopen met complicaties enz. En dat is natuurlijk ook zo gegaan. Gelukkig is dit echt de laatste keer (sterilisatie heb ik al afgesproken ) want deze was echt een verrassing en nog zo'n verrassing gaat mijn lichaam serieus niet trekken. Wanneer leggen jullie zo'n molton / onderlegger in je bed?
Hier ligt de molton ook al een tijdje onder mijn kont Sneeuwbloempje, spannend meid! Hoop dat nog even niet doorzet. Hier ook druk bezig met de puntjes op de I. Eigenlijk is alles wel klaar maar vind gewoon leuk om sommige dingen nieuwe bij te kopen ( hydrofiele luiers, wil paar leuke mint kleurige enz) nieuwe planten bij de deur zodat het er extra gezellig uit ziet als bezoek komt enz. Leuk kleding voor mezelf zodat straks mezelf toch leuk voel als slaap te kort heb.... Nestelsdrang vermoeiend!
Sneeuw bloempje, dat klinkt inderdaad spannend! Hoop dat ie nog een paar daagjes in je buik blijft en dan na de 37 weken komt! Meiden met veel complicaties, we zijn er bijna!! Kom op!! Molton leg ik er pas met 37 weken onder, en dan nog tijd zat.. Ben ik bang.. Ben weer gesloopt, morgen zijn ml en ik jarig en met deze weersverwachtingen hoop ik toch buiten te kunnen zitten, dus hele tuin netjes gemaakt, aanbouw gepoetst en boodschappen gedaan.. Dalijk lekker met dl in bad en even een uurtje in bed, hoop ik...
Hey dames! Tijdje afwezig geweest, maar nog steeds zwanger -Koekje&Dieene: Fijn dat jullie kleine kanjers het zo goed doen! Hopelijk liggen ze snel bij jullie in de buurt. -Lunap&Sneeuwbloempje: Pff spannende tijd dan voor jullie, hopelijk blijven jullie kleintjes toch nog eventjes zitten tot de 37 weken. -Eerstvolgende: Ik ben ook heel benieuwd! Volgens het lijstje mag Joos de eerstvolgende worden - 36 weken!!! Even een klein hoera-momentje! Vandaag de 36 weken bereikt. Meer dan ik ooit had gedacht. Mijn lijf is er ook helemaal klaar mee merk ik, heeft al veel te verduren gehad de afgelopen maanden. Maar toch probeer ik wel te genieten. Laatste kindje voor ons dus voor de allerlaatste keer zwanger. - Hier: Afgelopen week was Lorena jarig, alweer 1 jaar. Vandaag de verjaardag gevierd, heel gezellig maar wel vermoeiend. Wil even de gelukkige jarige met jullie delen:
Woh sneeuwbloempje, dat zijn toch heuse weeen. Ik heb me bij het inleiden laten vertellen, onder de 20 is niks. Tot 50 geloof ik, harde buik en boven de 50 een heuse wee. Volgens mij waren dat de getallen. Man en ik hebben toen nog blij staan giebelen toen de monitor een aantal keer boven de 50 aan gaf. Ikzelf voelde dat niet, maar het waren weeen. Bij jou zit je qua tijd nog niet in die giebel zone, hopelijk hou je de kleine nog heel ffies binnen. Hier vandaag goed gevorderd, de box staat, de gordijnen zijn binnen en hangen. De stofjes voor de schilderijen zijn gekocht. Dus die kan ik van de week maken. Het kaartje gekozen, tekst bijna zeker en de hoeveelheid besloten. Maandag maar even bestellen en een proefdruk maken om te kijken of het er leuk uit ziet. Gisteren babyshower gehad, mijn moeder met een vriendin hebben dat geregeld, super lief. Ben enorm verwend, niet normaal. En het was heerlijk gezellig. Alleen vandaag wel compleet gesloopt daardoor. Maar ach, dat halen we vast weer in van de week. De foto zijn alle cadeaus die we hebben gekregen, echt niet normaal he! Zo verwend! Wat echt wel heel leuk is, is dat blauwe hoopje links, is een 'luierbaby' de kleertjes zijn zo gevuld met luiers dat het lijkt alsof er een baby ligt. Super leuk gemaakt.
Wat ziet ze er schattig uit!! <3 en fijn dat je haar verjaardag hebt kunnen vieren. Ik vermoed dat het hier over een week ofzo ' los' gaat met de geboortes. ik vind het nog steeds bizar al die complicaties in deze groep, in de 15-31 dec ' 13 groep zijn alle baby's tussen week 37 en 42 geboren.
Kleine Fee, wat een dotje die kleine meid van jullie! Erg schattig! Wij zijn inmiddels afgelopen donderdag overgeplaatst naar het zkh in onze woonplaats. Erg blij mee! Kon ik eindelijk na 4 weken ook in mijn eigen bed slapen. Ons meisje doet het goed gelukkig. Morgen mag ze voor het eerst in badje, nu al zin in 😊 Aan alle andere meiden, ik denk aan jullie! Hopelijk nemen de kwalen af en worden er binnenkort gezonde baby's geboren Liefs, 💋