De eerste maanden vond ik melk verschrikkelijk maar sinds een maand of 4 drink ik ook minimaal een liter melk per dag 😁 zowieZo bij elke maaltijd een groot glas en voor ik naar bed ga ook nog een grote beker 😊 Yammie!!!
Ik zou zeker niet wachten en gelijk co tact opnemen met huisarts of verloskundige!! Klinkt niet best... Sterkte xx
Even heeeeeeel wat anders maar morgen afspraak met de kapper en ik ga Pixie! Wanhooo heb vroeger kort haar gehad en toen ik mijn man leerde kennen lang laten groeien maar het zit altijd in een staartje en ben het gewoon zat. Vandaag goed op papier zetten hoe ik het wil! Zal foto maken before and after
Hoi meiden. Ik lees af en toe nog met jullie mee. Ik lees dat er al een aantal zijn bevallen, gefeliciteerd! Ik heb volgende week woensdag de eerste echo bij de gyn. Erg spannend. Hopelijk een mooi kloppend hartje. Veel succes met de laatste loodjes
Even opgezocht wat een pixie kapsel is😜 maar leuk! Ook nog in bepaalde kleur? Nathalie succes met de echo en vooral plezier! Melkie drink ik nu ook wel veel ja😃
-NathalieD: Heel veel succes en hopelijk plezier bij de echo! Ik duim voor een gezond kleintje! -Mik: Wat een lieverdje die Isa! Al bijna 1 ook, gaat zo snel he. Lorena is inderdaad heel snel met lopen, liep met 9 maanden al. Bezorgt me wel elke keer een hartverzakking want ze kent ook totaal geen angst haha -IH5: Super nieuws!! Wat fijn dat hij weer helemaal 'bij' is. Ons meisje wordt geschat op 2800 gram ongeveer bij de geboorte (38 weken), maar dat hadden we al verwacht. Lorena is ook van 37.6 weken en die woog meer dan 3200 gram. Over 4 dagen 37 weken!!!!!
Spannend Nathalie, veel plezier en succes bij de echo. Jeetje wat gaat het hard hè kleine fee, voor joukomt het echt dichtbij nu. Heerlijk toch. Kan niet wachten hoor, lichaam is echt op aan het raken. Hier ook melkverslaving haha, had ik bij de eerste ook! Morgen controle bij vk, benieuwd wat ze zeggen. Heb echt geen idee hoe onze baby boy ligt, hopelijk ligt ie nog goed maar heb af eb toe m'n twijfels.
NathalieD, heel veel succes en plezier bij de echo! Hoop voor je een gezond kindje en een kwaalvrije zwangerschap! KleineFee, sooo nog maar 10 nachtjes! Pfffft.... Dat komt wel heeeeel dichtbij! Ik hou helemaal niet van melk.. Maar drink wel veel van zoon soort optimel, laat ik normaal ook staan, nu een pak per dag! Vandaag laatste spulletjes gekocht, nu nog een keer alles fatsoenlijk schoonmaken, babywasjes draaien en strijken maar...
Kwiebeltje, hoe gaat het nu met je? Nog contact gehad met de vk? KleineFee, jeetje nog 10 nachtjes! Spannend zeg 😊
Wauw kleine fee nog tien nachtjes. Stiekem best jaloers. Al ben ik natuurlijk niet jaloers op de situatie waardoor ze al zo vroeg komt. Vraagje zijn jullie kleintjes ook nog zo beweeglijk? Hier voel ik de hele dag door trappelende voetjes en knietjes boven in mijn buik, sinds gister bijna non stop. Zo lief.
Pffff heel ff ego meiden!! Zit weer op de bank samen met m'n dochtertje !! 😢 Voel me hondsberoerd ( ben met 31-32 weken ook al zo ziek geweest had toen een bovenste luchtweginfectie ) en nu hoest ik 3 weken later de longen uit m'n lijf!! Onze arme schat heeft al 2dagen 39.2 en is ontzettend ontroostbaar en lijkt nu ook te gaan hoesten... Ook zij heeft een dikke 3wekem geleden al een kuurtje gehad voor een beginnende longontsteking 😔 Ze heeft buiten een banaantje en een rijstwafel nog niets op vandaag maar drinkt gelukkig wel goed!! We zitten allebei aan een beker warme thee met honing en hopelijk kunnen we dan nog wat slapen... Slaap lekker xx
Dat hoesten lijkt me heel erg vervelend...krijg je er ook harde buiken van? Heb ik nl na niesen of hoesten. Gelukkig ben ik niet verkouden! Beterschap ook voor je dochtertje.
Hoihoi, Na een lange radiostilte laat ik ook weer wat van mij horen! Ik ben bewust even wat minder op het forum geweest omdat het wachten dan voor mijn gevoel nóg langer duurde en ik anders constant met het zwanger zijn bezig was . Alles gaat goed hier. Ik heb de 37 weken mijlpaal vandaag gehaald en morgen heb ik weer een groeiecho, controle en wordt het pessarium eruit gehaald. Ik zag dat er ook al wat beebs geboren zijn, wow! Nu even bijlezen.