1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook ineens klachten. Heb enorm veel pijn van onderen alsof er allerlei messen in gestoken worden 😁 kan bijna niet lopen en bijvoorbeeld ook niet m'n been optillen (over elkaar leggen) omdraaien in bed is te pijnlijk.
    Zou dit nou te maken hebben met indalen of moet ik het toch ergens anders zoeken???

2. Babytijd

Babytijd Actief lid

14 okt 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    IS88:

Dat heb ik ook weken gehad is van het indalen, onze is nu ingedaald en zit in bekken en voel het niet meer zo erg. Ik voelde dat ook aan me liesen.

3. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook af en toe denk ik wat jij omschrijft. In je liezen cq schaambot ? Zou de schedel van je kleintje kunnen zijn wat zit te duwen doordat het aan het indalen in.. Had het vannacht ook heel erg. Nu weer over.

4. IH5

IH5 Niet meer actief

Is88 klinkt niet fijn! Misschien inderdaad indalen, dat kan echt wel gemeen aanvoelen.

Suzanne lekker hoor al die voorbereidingen! Wordt het wel ineens echt van he?

Baby tijd Spannend dat er wat lijkt te gebeuren!

Mijn controles vanmiddag waren op de verloskamers. Nou de dame naast mij was serieus kei en keihard aan het schreeuwen en gillen. Nu heb ik bij mijn bevalling letterlijk geen kik gegeven - is misschien het andere uiterste - maar dit was niet normaal hoor. Lullig voor haar want ze verspilde volgens mij een heleboel kostbare energie op deze manier.

5. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hihi bij ons zijn de controles altijd op de verloskamer, heb ook al ondertussen 2 baby's geboren horen worden, eentje met idd. Ook behoorlijk gegil en 1 zonder enig geluid, hoorde alleen de man en vk zeggen: kom op persen, je kunt het...jajaja en toen een momentje later hoorde ik de baby huilen, klinkt dan zooo prachtig!! Vorige week kwam er een hele trotse papa met zijn baby in couveuse van de ok af gegerede, tranen in zijn ogen en hij ging haar eerste pakje aan doen...wauw zo mooi he!! Wat wil ik dan ook graag!
    Het valt mij op dat er bij ons op de kraamafdeling bijna alleen maar meisjes geboren zijn de laatste tijd, denk echt zeker 75% van de kaartjes die er hangen dat het meisjes zijn! Bij jullie ook zo?

Die steken van onderen kunnen goed van het indalen zijn! Mocht het lang aanhouden kun je ook altijd even je urine laten controleren op blaasontsteking, want daar kun je ook behoorlijk gemene steken door krijgen!

Xx

6. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier in de omgeving ook allemaal meisjes hihi.
    Zou de Chinese kalender dan toch kloppen? Bij mij wel ;)

7. Babytijd

Babytijd Actief lid

14 okt 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen een jongen hihi maar zie voor rest ook alleen maar meisjes hier.

8. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij ons in het zkh zijn er in okt precies evenveel meisjes en jongens geboren 😃.

9. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik ook wel liggen schreeuwen bij nr. 1 maar met 3 uur lang persweeen vanwege een sterrenkijker was schreeuwen en me heel hard afzetten tegen het bed het enige wat ik kon doen om het persen tegen te houden 🙈 overigens toen het mocht was ze er zo uit, letterlijk 3 persweeen en 9 min op de klok!

10. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hihi grappig, hier op de groep gaat t redelijk gelijk op! Bij ons klopt de Chineese kalender niet, vorige keer ook al niet d8 ik!
    Volgens mij staat mij vanmiddag een babyshower te wachten:p mijn broertje komt mij zo ophalen en mijn moeder informeerde paar wekeb geleden al naar het een en ander:p en mijn schoonmoeder d8 dat ik haar niet kon horen( hoorde t ook maar voor de helft) maar er was iets ijbde trant van een feestje voor mij waar ik niets van af wist :p heel grappig zulke dingen:p
    Hebben jullie een babyshower gehad of georganiseerd??
    Xx

11. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kwiebeltje, super leuk! Geniet ervan 😄
    Voor mij waren ze al bezig met organiseren maar helaas liep alles even anders. Nu krijg ik binnenkort een "after babyshower". Daar ga ik dan extra van genieten 😊

12. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik een mini versie met 2 vriendinnen. Veel meer trek ik ook niet. Super lief!
    Hihi hebben jullie de meldingen per mail ook aanstaan voor dit topic? Ik merk dat ik meteen kijk nu, misschien is er wel een baby'tje geboren haha!

13. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik weet dat een vriendin er mee bezig was omdat ik op de tel van manlief een berichtje zag dat ze telefoon nummers nodig had.
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het gisteren of nu verwacht had en tot nu toe nog niks... Ben bang dat het ook wat laat komt.
    en ik kan er slecht tegen als ik dingen maar half weet, dus het feit dat ik iets weet maar niet alles vind ik killing :cool: haha!

14. Babytijd

Babytijd Actief lid

14 okt 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel plezier met de babyshower. Ik heb paar weken terug een babyshower gekregen met veel vriendinnen en ook familie erg leuk. Was totaal verrast. Geniet er lekker van xx

15. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben gister verrast voor moeder schoonmoeder zus schoonzussen en nichtje met een heerlijke high tea :) zonder spelletjes of cadeautjes en super gezellig!

16. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo meiden ik moest behoorlijk wat bijlezen.. :)

Meiden met kwaaltjes, heftig, succes en veel sterkte.. Dikke knuffel voor jullie!!

Lunap, ontzettend spannend dat morgen de cerclage eruit gaat... Ben benieuwd! Lief dat je aanbood om kleertjes op te sturen maar dat is niet nodig hoor, bedankt!

Ons manneke doet het heel erg goed.. :D Hij weegt nu 2595gr! Groeit als kool.. Hij is donderdag voor het eerst in bad gegaan, was super., verder drinkt hij uit de borst alsof hij nooit anders gedaan heeft.. Vandaag 35ml van de 45ml die hij nu krijgt.. Top dus! Wel mag het maar 1x per dag nu ivm de energie die het hem kost!
    Het enige waar hij soms nog moeite mee heeft is het doorademen.. Hij heeft helaas soms nog wat dipjes en daar moet hij overheen groeien, heeft z'n tijd nodig! Jammer want anders hadden we hem zo thuis denk ik.. ;)

Koekje, hoeveel weegt Juul nu?? :)

17. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    en na een huilbui omdat ik verdrietig was dat er toch niks kwam vandaag (en mijn man anders dan anders deed) ging toch om 15:30 de bel en stonden familie en vriendinnen op de stoep met een heerlijke high tea :D
    Ook toen vloeide de traantjes weer omdat er gerefereerd werd aan een goede vriendin die in januari dit jaar is overleden, nu moe op de bank!

18. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Hoi dames,

Wat een geklets en zo fijn om te horen dat jullie ook zo moe zijn. Hier ook veel steken daar beneden en met in en uit de auto stappen steeds pijn. Heb t idee dat dan t koppie in de knel komt ofzo.

Gister nog extra controle gehad omdat ik vrijdag nacht zo ongelovelijke hoofdpijn had. Heb echt Kermend op bed gezeten. Na 3/4u kon ik plassen en werkte de paracetamol gelukkig. Maar toch ma sochtend de vk gebeld en die wilde me toch even zien. Alles gecheckt gelukkig niets aan de hand.

Daarna werd ik verrast door mn familie en vriendinnen met een babyshower. Zo leuk, want ik had t helemaal niet verwacht, wordt hier in de buurt bijna niet gedaan. Het was juist zo leuk omdat ik niks verwacht hd, anders had ik me druk gemaakt over van alles vooraf( kleding haar, of ik het wel zou volhouden etc). Nu overkwam het me en was het super leuk. Van 11 tot 1, dus kon mooi daarna ff bijslapen. Vandaag met mn mannetje nog ff naar james bond geweest, ff er samen uit nu het nog makkelijk kan. Dus weekend heeft me wel ff goed gedaan....

Inmiddels ook de 37wk gepasseerd, dus mag nu wel gebeuren.... vind t toch wel heel spannend hoe het straks is... zo met zn 3tjes, kan me er nog geen voorstelling van maken. Ma ben wel heel benieuwd hoe onze kleine eruit ziet en voelt..... kijk er naar uit om m in mn armen te hebben!!

Alle meiden succes met de laatste loodjes, rustig aan en probeer nog ff te genieten van de schopjes en bewegingen in de buik... want ben bang dat we dat straks wel gaan missen!!!

19. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn te horen dat het goed gaat met jullie. Ligt Sid nog in de couveuse of inmiddels al in een bedje? Juul was gisteren 3 weken oud en weegt vandaag 1755gr. Morgen mag ze naar een bedje en eind van de week zal ze als alles goed gaat helemaal van de monitor af gaan. Vind ik echt nu al een doodeng idee maar ze kan het aan zegt de verpleging. Dinsdag is ze 35 weken en drinken uit de borst komt nu op gang. Ze zit nu op 5cc dus begin is gemaakt. Deed Sid dit meteen heel goed? Ik kan me bijna niet voorstellen dat als alles goed gaat we misschien over 2-3 weken thuis zijn...

20. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Hoi Hoi,

Hier zit alles ook nog waar het moet zitten.
    Wat leuk al die babyshowers :D

We hebben de laatste dingen voor de kinderkamer besteld en de badkamer beneden ingericht.

Nu ik eindelijk weer meer mag dan een beetje bankhangen wil ik nog profiteren van de tijd die ik heb :cool:

Verder gaat het allemaal wel zijn gangetje.
    Soms wat steken down there en wat harde buiken, maar niets noemenswaardig.

Veel succes met het verwijderen van de cerclage morgen Lunap (hopelijk is dat minder pijnlijk dan dat pessarium van mij:) ).

Ik vind het nog steeds een bizarre gedachte dat we zoderekt een kind hebben!

Iedereen succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina