Super leuk al die verwennerijen. Hier vorige week gehad, als verrassing. Super lief en erg verwend, foto staat een paar blz terug. Het is wel maar goed dat het vorige week was en niet deze week, mijn batterij is helemaal leeg. Familiefeestje vandaag en dat was gezellig maar slopend. Waren om 4 uur daar en om 6 uur viel ik bijna om van de slaap. Terwijl ik gewoon kon zitten en niks hoefde. Pfff ben blij als het straks voorbij is en die gup lekker in mijn armen ligt. Zegt de tant van mij man ook nog (lieve vrouw hoor daar niet van). Ja gewoon tot de 40 weken, de draagtijd is niet voor niks 40-42 weken. Ik zei, 37-42 is de normale draagtijd, en vanaf 38 is het heel gebruikelijk. Dus we gaan voor morgen, al mag dat ene weekje er nog best bij. Ik dacht, zak erin! Dat kind moet eruit. Ik ben gesloopt en er loopt wel gewoon een 2 jarige rond die haar mama nodig heeft.
Haha Fortunae "dat kind moet eruit!" Nou ik denk er precies zo over als ik eerlijk ben. Pfffff wat ben ik er klaar mee. S nachts word ik inmiddels ook wakker van de harde buiken, op het CTG zijn ze ook echt duidelijk en regelmatig aanwezig. Contracties tot 70-80 waren kwamen voorbij dus er is ook wel echt al wat voorwerk gaande. Morgen weer de hele rij testen in het ziekenhuis: bloed, urine, CTG, echo, doppler enz. Ben benieuwd. Leuk al die baby showers! Hier niet maar men wacht met een feestje tot de baby er is. Vanwege alle medische complicaties zou ik het nu niet eens goed trekken. Mijn conditie is nul komma nul - vanwege de hart problemen enz. Bovendien zit ik voortdurend urenlang in het ziekenhuis. Koekje fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met jouw kleintje! En dieene ook. Spannende tijd voor jullie zo. Lunap succes morgen! Joos dus nog redelijk rustig daar binnen dus? Ik vind het ook nog steeds niet voor te stellen dat er straks (weer) een baby is in huis.... En dat terwijl het onze derde al is Je kunt er van te voren gewoon geen voorstelling van maken. En nu na al die jaren weer zo'n klein hulpeloos baby'tje... best wel gek. Mijn jongens kijken er erg naar uit. Ze weten dat het nog maximaal twee weken gaat duren want dan wordt hij uiterlijk gehaald. Ik hoop dat we die twee weken nog kunnen vol maken, want dat geeft de beste kans op een goede start. Maar voor mezelf zeg ik: haal hem er vandaag maar uit, ik wil mijn lichaam terug en stoppen met alle medicatie en ziekenhuis bezoeken! We zullen zien, laatste loodjes dus niet meer dan logisch dat we allemaal meer en meer uitkijken naar de baby.
Leuk zeg al die babyshowers! Hoe was die van jou vandaag kwiebeltje? Dieene: Fijn om te horen dat jullie mannetje het zo goed doet! En wat weegt hij al veel zeg, super dat hij zo goed groeit. Koekje: En Juul doet het ook al zo goed, echte kanjers zeg die kleintjes! Lunap: Succes morgen! Ben benieuwd of de kleine man nog blijft zitten als de cerclage eruit is. Hier de magische grens bereikt. Iets wat ik op 15 juli niet eens had durven dromen. En toch heeft ons meisje ons verwonderd. Want het is echt wel een klein wonder dat ze er nog steeds in zit. Ik voel de afgelopen dagen wel veel voorwerk. Dacht vanochtend even dat het begonnen was maar het zwakte al vrij snel weer af. Ik ben benieuwd of ze al eerder uit zichzelf komt of dat ze vrijdag rustig afwacht
Hier gisteren ook het idee gehad dat het begonnen was. Ging in douche staan en werd niet minder. Vond het helemaal niet fijn en had dat bij de bevalling van dl ook. In zh toen onder de douche en vond het verschrikkelijk. Dus begon nu toch wel beetje zenuwachtig te worden. Maar er heeft niks door gezet. Bijna bij de magische 37! Begint nu toch wel echt spannend te worden ☺️ Vandaag alle wagens en buggy's schoongemaakt met moeders. Voorbereidingen zijn nu echt bijna klaar. Alleen boven nog een keer grondig schoonmaken, laatste dingen in de koffer en de base installeren voor de maxicosi. Geeft me zoveel rust nu wetende dat m'n lijstje nog maar heel kort is 😁
Meiden heb sins vandaag ineens als geen harde buik heb dat me huid weer soepel is kan zelf weer een vetje pakken zeg maar.. Ook voel ik de baby echt drukken van onder hebben jullie hier ook last van? Toen de verloskundige gisteren inwendig onderzoek deed en dus de opening voelde dat voelde hetzelfde als ik nu continu voel.. Moeilijk uit te leggen haha.. Heb echt gevoel dat een hang buik heb ineens hebben jullie dit ook? Xx
Hoi meiden Ff ego hoor... Wat een rotnacht! Heb elk uur op de klok gezien!😔 Gisteren zowat de hele dag gehuild en kort lontje 😳 Ik maak me zo druk om dinsdag! En Ben ook best bang voor wat komen gaat😢 Klinkt mss heel stom... Hoop dat t gauw dinsdag 15.00 is zodat ik weet waar we aan toe zijn! Knuffel...
Balen Woerdie! Sterkte met wachten. Ik zie ook al nachten achter elkaar letterlijk elk uur op de klok. Vannacht ook weer wakker geworden van de pijnlijke harde buiken. Ben benieuwd vandaag op het CTG. Sim: lekker dat alles gepoetst is! Geeft echt rust hé. Kleine fee voor jou komt het serieus dichtbij nu! Zal jij de volgende zijn van ons groepje met baby in je armen?
Meiden wat hebben jullie lekker veel gekletst!! Babyshowers, super leuk dat jullie zo verwend zijn en van hebben genoten!! Ik verwacht er geen.. Is hier niet zo gebruikelijk... Hihi, die baby moet er inderdaad snel uit! En wat je zegt dat je je andere kinderen te kort doet dat heb ik ook heel erg.. Voel me vaak ontzettend schuldig en ga te vaak over mn grenzen heen.. Waardoor mn rug en buik weer vreselijk zeer doen.. Hihi.. Alle baby's nog netjes binnen gebleven afgelopen weekend, ben benieuwd lunap wat er gebeurt als de cerlage eruit gaat! Koekje en dieene, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! En er zelfs al vooruitzichten zijn om naar huis te gaan.. Niet slapen, ohhh dat is zo frustrerend he! Volgens mij ligt t ook een beetje aan de hormonen dat je van alles wakker wordt, toch? Hier is het nog om en in gelukkig, 1 nacht goed andere nacht slecht... Gisteren naar Zondag in t zuiden geweest van rowwen heze (wss onder Limburgers wel bekend).. Normaal ga ik altijd naar t slotconcert maar dat zat er dit jaar niet in.. Zelfs deze middag was veel te zwaar en vermoeiend maar ik heb genoten en ook dl vond het fantastisch en heeft de hele middag gespeeld gedanst en snoepjes gegeten.. Ml heeft dl naar oma gebracht en ik heb een heerlijke bijkomende dag allen thuis en kan lekker mn eigen gangetje gaan... Kan daar opnt moment enorm van genieten!
Succes vandaag Lunap! Woerdie, ik herken het. Heb van 22:00-00:45 geslapen. En dat was het...ik probeer zo met Lieke nog een dutje te doen...
Succes lunap, ben ook net als iedereen hier benieuwd of de kleine zoch dorect meld of dat ie nog ff op zich laat wachten! sterkte woedie met wachten... gelukkig is het bijna zover! Hier btje rare nacht gehad, ma voel me nu weer een stukje beter dan vanav vrijdag toen ik ook zown rare nacht had, ma me daarna ook beter voelde. Vanacht had ik ineens diarree (sorry) en vanochtend stond ik op de weegschaal en was ik 2 kilo lichter als gister ochtend. Maar ik voel me zo fit.... fitter dan ik me weken gevoeld heb. Raar ma hoop ma dat t zo blijft. Alsof eerst de hoofdpijn en nu dit ff nodig was om iets uit mn lichaam te halen ofzo.... ( ok raar verhaal, ma zo voelt t). Nu hopen dat ik me zo blijf voelen vandaag en liever nog de rest vd laatste loodjes, maakt t een stuk aangenamer! Nu heb ik niet meer zo het gevoel van.... "die baby moet eruit".
Hooi meiden, Gisteren idd. Dus een babyshower gehad! Erg leuk en gezellig en toen het klaar was kwam mijn man met quinn met Chinees aan en hebben we met de familie dan lekker gegeten! We hebben tijdens de shower rompertjes versierd en een boekje gemaakt, stond eigenlijk nog meer op de planning, maar door het gezellige gekletst niet aan toe gekomen! @hier ook heel veel wakker s nachts! Snap ook dat de meiden die 37 weken zijn denken,van mij mag het nu komen! Zeker als je zo uitgeput bent! Ben ook echt benieuwd wanneer je babyboem hier begint!
Pfff hier ook een rot nacht. Super warm en misselijk en gewoon ongedurig en voel me nu ook niet fijn. Misselijk en beetje grieperig ofzo. Het zou toch geen voorteken zijn he heb wel eens gelezen dat je je dan niet lekker kunt gaan voelen maar hou hem liever nog een weekje binnen! Knuffel voor jullie allemaal!
Wat een gezellig gekletst hier! Maar wat ik vooral lees, is dat iedereen toch wel last hebben van de laatste loodjes. Het is ook wat he! Hier vind ik het ook steeds zwaarder worden. Moe en bekken pijn. Nog even doorzetten.... Vanochtend co gehad bij de VK, nu wekelijks heen. Alles is verder prima. Baby is inmiddels ingedaald , blij mee! Heb de "kaart" weer mee gekregen wanneer we moeten bellen. Komt nu toch wel dichtbij zeg! Oh en wat betreft het slapen. Hier 's nachts ook vaak wakker, vaak op de klok kijken, plassen, onrustig, pijn bekken. Ben blij dat dl smiddags nog slaapt, ik ga dan ook altijd een uurtje liggen. Knap ik wel van op. Ik bekijk trouwens ook iedere keer dit topic of er al baby's geboren zijn, zo spannend!! Het komt voor ieder dichtbij.
Bedankt dames voor het meeleven! Het bandje is de af hoor! Viel me reuze mee! Deed gelukkig geen zeer ofzo. Mijn buik rommelt heel erg dus we zijn benieuwd, volgens de gyn zou het niet al te lang duren ( weekje) aangezien hij al heel laag lag. Onderweg naar huis stonden we met pech aan de weg! Dus anwb enz. Nu thuis aan het bijkomen en wachten maar haha Ik ga straks rustig terug lezen en reageren op iedereeen
Spannend lunap! En nu maar wachten. Hier ook spannend: heb alweer uren in het ziekenhuis gezeten voor de hele rij testen. CTG liet inderdaad behoorlijk veel weeen zien, voortdurend ruim 90, en de overige waardes waren niet helemaal in orde. Uiteindelijk na veel wikken en wegen besloten dat ik toch naar huis mag, medicatie wel weer omhoog (was net afgelopen week verdubbeld) en dan maar heel even afwachten. Wel fijn, nu kan ik toch even serieus de laatste puntjes op de i zetten van de voorbereidingen
Wat apart he net een elastiekje. Fijn dat het meeviel en zorg maar dat de auto jullie niet in de steek laat want die zul je binnenkort hard nodig hebben 😉. Ben benieuwd wanneer de kleine zich meld heb wel meegemaakt dat meiden na verwijderen bandje nog over tijd liepen. Spannend hoor 1 geruststelling je zit in een veilige zone nu. Succes!