Hier was het weer een avond, moest me verloskundige bellen als me harde buiken erger werder. Gisteren werd zo erg en pijnlijk toch maar gebeld en ze kwam en ze dacht ook als dit doorzet ga je bevallen.. Inwendig onderzoek 1 cm ontsluiting dus meer als vorige keer. dit heeft 1,5 uur geduurt en ja hoor me lichaam stopte ermee.. Voelde me weer kip lekker toch raar van best veel pijn en rondjes lopen.. Ineens niks meer.. Hoop niet dat dit elke keer zo gaat dan is het erg vermoeiend.
Spannend allemaal, vooral voor kleine fee die gewoon al echt bezig is! Hier alleen maar 'voorwerk'. Wel weeen - die ook op het CTG zichtbaar zijn, regelmatig en ze lopen op tot rond de 90 - maar ik weet uit ervaring dat dit geen weeen zijn waar nu echt een kind van gaat komen Bovendien krijg ik een KS vanwege alle complicaties van deze en vorige zwangerschappen (en hij ligt daarbij ook nog in stuitligging) dus mocht het echt gaan doorzetten, dan moet ik meteen bellen en doen ze meteen een KS. Ben heel benieuwd. Wel ben ik de zg. slijmprop gisteren verloren. Dus er lijkt toch iets gaande te zijn. Morgen weer naar het ziekenhuis voor de hele riedel testen. Vanmiddag komen er een paar vriendjes van de kinderen spelen, dus ik hoop dat ze zich allemaal goed vermaken, want ik merk dat ik niet veel meer kan hebben. Fysiek niet, maar ik heb ook een HEEL kort lontje Herkent iemand dit? Voel me geïrriteerd.
Dat korte lontje komt me heel bekent voor is hier ook al paar dagen aan de gang. Nog effe dames en we hebben allemaal onze baby ❤️❤️
Helaas nog niks hier... Morgen willen ze misschien actie ondernemen als ze er nog niet is. Vandaag nog niet. Het is natuurlijk sowieso nog maar eventjes maar ik moet zeggen dat ik nu wel alle minuten op de klok zie wegtikken. Achja we wachten gewoon af!
KleineFee: Wat spannend zeg! Snap dat je nu wel ongeduldig begint te worden. IH5: Dat kortje lontje komt mij ook heel bekend voor! Ik ben eigenlijk al moe na een uurtje visite, kan dan ook nog maar weinig hebben. Je slijmprop verloren lees ik? Hoeft niks te betekenen toch? Wel spannend, ook voor jullie!! Ik ben zo benieuwd wie de nu de eerstvolgende gaat worden met geboorte nieuws . Het rommelt bij vele al, zo te lezen! Hier is alles rustig. Wel enorm vaak harde buiken, ook bij bijna alles wat ik doe. Vooral 's avonds in rust bijna contant harde buiken. Soms iets vervelend, maar pijnlijk is het nog niet te noemen. Hier mag bib ook nog even blijven zitten, gezien er nog een verhuizing gepland staat
Jammer dat het niet doorzet kleinefee, maar je hebt in elk geval de zekerheid dat je uiterlijk vrijdag je beeb hebt. Hier geen kort lontje. Ik ben eigenlijk ontzettend opgelucht dat alle rust ervoor gezorgt heeft dat ik nu nog zwanger ben en ook blij dat ik weer meer mag, dus eigenlijk voel ik me nu prima Ik ben ook super benieuwd wie de volgende gaat worden! Er zijn er al een paar van ons groepje flink aan het rommelen
Blijft spannend hier. Balen dat het niet doorzet kleine fee. Lijkt me dan helemaal zo erg dat wachten. Slijmprop verloren? Oehhh bij dl begon daarna meteen de weeën bij mij. Weet dat het niks wil zeggen, maar hou nu toch steeds m'n wc-papier in de gaten bij afvegen 😌
Slijmprop verloren betekende bij mij wel begin van de bevalling bij de eerste ja! Maar hoeft inderdaad niks te zeggen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd... Wat denken jullie dat de naam voor ons meisje wordt Het begint met de A en het is een naam die (vind ik) mooi in het rijtje past bij de andere meiden.
Alexia? Ben wel benieuwd naar alle baby's hier en hun namen. We hebben vandaag de box neergezet! Hebben jullie ook al een box staan? Ja die slijmprop (smerig eigenlijk jakkes) kan betekenen dat het gaat beginnen. Ook al is dit mijn derde kind, voor mij is dit nieuw. De eerste is na weken bedrust een ingeleide bevalling geworden vanwege HELLP syndroom. De tweede was een geplande KS.... Nu dus ook weer een geplande KS maar de kans is er dat hij zich eerder aandient, best gek.
Anne? Wij hebben sinds 1 dag de naam gevonden waarmee we allebei tevreden zijn Hier geen box. Ik wilde in het begin mijn eigen oude kinderwagen gebruiken als wieg voor in de woonkamer. Mijn moeder heeft hem ooit gekocht als vintage jaren 60 kinderwagen. Hij is donkerblauw en heeft erg veel chroom, vond ik wel stoer voor een jongetje Hier (nog) geen slijmprop (klinkt inderdaad enorm ranzig).
Laatste update: Ik zit op 5 cm!! En nog niet echt ergens last van. Ik zit hier heel rustig op bed een beetje spelletjes te doen op mijn telefoon.
Hier ook onrust in de buik ... Maar dat komt door de feestvierende kabouter 😅. Wel harde buiken, maar niet veel en ook niks wat voelt als indalingsweeen of iets dergelijks. 20e liggingsecho, hopelijk is ze dan wat verhuist richting mijn voeten 😁. Verder is t maar goed ook het is nog te vroeg voor het echte werk. Eerst de 1e verjaardag van Isa vieren! Bekken is wel waardeloos, maar dat overleef ik de laatste paar weken ook nog wel. Nog even genieten van het zwanger zijn. Want dit is zeer wrschlk echt de laatste keer voor mijn eierstokken met 'vervroegd (te vroeg) pensioen' gaan helaas. En 'nothing is impossible', maar ik beleef de zwangerschap wel heel bewust en probeer van elk moment te genieten of ik het nooit meer mee zal maken!
Amélie, Aimée of Alexis. Cloé wat het eerst zou worden had ik wel geraden. Met een A vind ik wat lastiger! Wiehoe ze komt er echt aan! Succes 👍👍👍👍
Ik heb geen idee kleine fee maar als ik zo de suggesties lees dan ga ik ook voor Amélie. Hee maar goed toch 5cm en nog spelletjes doen, ik teken ervoor 😌 Toi toi toi!
Jeeee kleine fee zet m op!!!! Dat gaat niet lang meer duren Ondanks alle klachten, zijn onze beebjes toch nog.best lang blijven zitten en zijn de kanjers die te vroeg geboren zijn beresterk en doen het gelukkig goed!!! Vandaag nog even mogen spieken, de baby lag al vast in mijn bekken, nog net niet helemaal....dat verklaarde de steken van de laatste dagen dus wat ik al vermoeden!! Xx
Kleine fee, super veel succes en geniet ervan!! Andere meiden met rommelende buikjes... Hoop dat t binnenkort doorzet! Ik wil baby's zien!!
Wow KleineFee, 5cm en relaxed spelletjes spelen, dat wil ik ook! Niks meer gehoord van Lunap...Misschien is die ook wel aan het bevallen