Spannend wanneer we bericht krijgen van sneeuwbloempje! Ze zal vast moeten bijkomen van alles en hopelijk aan het genieten zijn van het nieuwe wonder op de wereld!
Jeetje wat gebeurt hier veel! Sorry dat ik er nooit ben, maar ik ben nogal aan het cocoonen/schoonmaken etc. Voor degenen die al een kleine hebben ondertussen; Gefeliciteerd en succes Voor de spoedkeizersnedes en complicaties; heel veel sterkte!! Ik houd zelf enorm veel vocht vast en heb daar ook veel last van, verhoogde bloeddruk (die vk elke keer "netjes" vindt). Van 118/60 zit ik nu op 132/82, maar goed Het grootste probleem zijn mn handen en bekken, door pijn slaap ik heel slecht en het opzwellen van mn handen, laat ik daar maar niet over beginnen. Volgens vk (zag ze vooral aan mn plofkop) zal ik de 40wk niet gaan halen. Nou ik zie het wel, als onze boef het maar goed doet (groeit goed gelukkig!) Alles is klaar, dus ik maak me niet zo druk.
Jeetje meiden.. Zwangerschapssuiker, balen meid! Maar als t goed is ben je er over ruim een week vanaf en een wonder in je armen.. Wat goed van kleine Juul! Echt heel knap dat ze t zo goed doet! Ben ook wel benieuwd naar sneeuw bloempje, maar snap wel dat ze niet direct op t forum is.. Lunap, ik ben heel benieuwd wanneer t bij jou gaat beginnen! Kleine spruit p5, goed groeien in mamas buik! En mama rustig aan doen!! Sorry, ik vergeet alle namen.. Ik heb gewoon blauwe plekken op mn buik! Hihi, zag het net na t douchen.. Vanmiddag op verjaardag geweest van man z'n neefje szusje was er ook en is twee weken minder ver dan dan mij dus we hebben lekker de hele middag kunnen klagen tegen elkaar, we begrijpen elkaar in elk geval..
Heb donderdagochtend de glucose intolerantietest gehad... Nuchter was blds 5.8 en na drankje 7.9 en de grens is 7.8 😳
Ai, das balen Woerdi! Laat die gup maar snel komen, zodat je er snel vanaf bent! Hier vanmorgen een paar uur weeen gehad, helaas zette het niet door. Waren ook niet gelijk heel heftig, maar toch jammer. Hopelijk heeft het ervoor gezorgd dat de kleine ingedaald is.
Misschien een gekke vraag maar als jullie een harde buik hebben zit die dan in het midden? Ik heb sinds gister heel veel harde buiken maar zit helemaal naar rechts onder mijn ribben. Is dit wel normaal? Dinsdag met de echo lag kleintje aan die kant met zijn beentjes.
Een harde buik is echt je hele buik, je kunt het zien als een hele lichte wee. Als je op een plek een harde plek hebt, dan is het waarschijnlijk je kindje die zo drukt dat je baarmoeder daar helemaal gespannen staat.
Vind het elke ochtend weer spannend of er baby nieuws is! Balen van de zwangerschaps suiker zeg! Gelukkig is het nog meer heel even volhouden.. Hier eindelijk een nachtje heerlijk geslapen! Weer helemaal opgeladen☺
Hier echt mega slechte nacht gehad! Denk dat ik elk half uur wel heb gezien. Ml liet me gelukkig vanochtend nog even liggen. Hopelijk is het een voorteken dat er iets aan komt 😜
Sim ik weet wat je bedoelt... Ik zie ook al weken elk uur op de klok. Slopend! Maar ik mocht vanmorgen ook even uitslapen, mijn man was met de kinderen gaan ontbijten enz en is nu met de jongste naar de zwemles.
Mijn harde buiken zitten ook erg rechts dus zou goed kunnen. Volgens de verloskundige zit mijn baarmoeder ook erg naar rechts. En het is niet het kindje dat hebben ze bevestigd en de ECG ook. Voel ook wel duidelijk verschil met harde buik en kindje.
Ik zal het morgen tijdens controle eens vragen. Ik voel mijn kindje sowieso erg goed liggen maar op sommige momenten is het dus heel hard.
Oh fijn he even een keer blijven liggen. Het was maar een anderhalf uurtje maar was fijn dat ze al gegeten en aangekleed enzo was toen ik beneden kwam. Hier vandaag wasdag! Was weer hard nodig 😇
Vervelend Sim en ih5. En hoe komt het dat je/jullie niet kunnen slapen? Onrustig/veel plassen/pijn? Ik was gister op verjaardag v mijn vader. Terugweg naar huis had ik gevoelige (menstruatie/krampgevoel?) in mijn buik en rug. Ik dacht zou dit een begin zijn of zijn dit misschien voorweeen? Maar bleef best constant. Thuis nog wat spullen in vluchttas gedaan en gaan slapen. Verder niet meer echt gehad. Wel af en toe gevoelige buik en rug en net diarree. Maar had gisteren hakken aan, omdat ik dacht ik zit toch alleen maar, maar toch nog wel even gestaan, dus wie weet had ik daarvan last.. Haha weet nog totaal niet hoe het dan zal voelen en gaan, ben er wel echt benieuwd naar! Kan nog 3/5 weken duren
Hier ook weer een beroerde nacht. Lig nu lekker op bed. Straks om 15:00 de visite voor de verjaardag van Lieke. Morgen afspraak met een acupuncturist en dinsdag met de osteopaat. Kijken of zij de pijn wat kunnen verminderen. Ik ben erg benieuwd. Heeft iemand van jullie ervaringen met acupunctuur of osteopathie in de zwangerschap?
Ahhhh....balen, jullie ook al een slapeloze nacht gehad...Hier dus helaas ook..heb bijna geen oog dicht gedaan, had echt enorme pijn rechts bovenbuik en rug( normaal niet heel veel pijn van in de nacht ) had ook echt super veel last van harde buiken / voorweeën! Had toevallig gisteravond de spullen voor de vluchttas maar eens bij elkaar gezocht( het belangrijkste dan) was vanacht toch even bang dat ik die ook daadwerkelijk nodig ging hebben! T rommelt hier ook al een kleine week..hoop het wel nog een weekje vol te houden, al hoe wel het rommelen natuurlijk niets zegt,kan ook goed weken zo rommelen... EerGister weer een groeiecho gehad en weer helemaal gemiddeld, placenta gaat wel nog steeds achteruit kwa verkalking, maar lijden niet tot problemen voor de kleine, Gelukkig! As vrijdag een afspraak bij de gyn. En dan word er het een en ander besproken over de Bevalling en mag is dus officieel kiezen of ik gewoon wil bevallen of met een geplande keizersnede, hoogst waarschijnlijk word het dat laatste! Ben ook erg benieuwd of ik dan gelijk een datum mee krijg Nou lieve dames, dikke knuf voor de gene die hem kunnen gebruiken! Fijn weekend verder!
Hier vooral onrustig snachts. 20 keer draaien per minuut. Meestal maar 1/2 keer naar wc dus valt wel mee. En buiten mn bekken heb ik gelukkig niet veel pijn snachts. Hier heel het weekend gruimd gepoetst en gedaan. Mn huis is er klaar voor, ik ben er klaar voor. Nu de kleine man nog haha. Vind het zo moeilijk, ben echt absoluut niet geduldig 😇