Spannend he Sim! Fijn dat je huis er ook helemaal klaar voor is. Ik nu net laatste spullen tas gecontroleerd en alles stat klaar voor vertrek ziekenhuis en wieg en ledikant opgemaakt en alles gewassen. Moeten alleen nog laatste adressen in excel voor stickers toevoegen en def tekst geb kaart kiezen en wil nog wat dingen in huis opruimen. Heb sinds gisteravond af en toe menstruatiegevoel in buik en rug. Niet pijnlijk en komt ook niet af en aan zeg maar. Komt af en toe en dan voor langere tijd. Dit kun je toch hele tijd voor bevalling al hebben?
Wvw klinkt alsof je er ook klaar voor bent Hier ook hoor, alles is klaar alleen nog een paar adressen vinden om kaartjes heen te sturen en de basis van de maxi cosi in de auto plaatsen. Morgen ben ik van 1300-1700 in het ziekenhuis voor de gebruikelijke rij testen die ik 2-3x per week heb en daarna nog naar de poli om te gaan afspreken of we de keizersnede wat naar voren gaan halen. Ik zou dat graag willen want ben fysiek op. Hartproblemen nemen weer toe, bloeddruk loopt op ondanks steeds meer medicijnen en daarnaast de gebruikelijke zwangerschap kwalen van moeheid, aambeien, slecht slapen, eindeloze voorweeen enz Nee ik ben er meer dan klaar mee. Ben dus benieuwd wat we morgen kunnen afspreken. Morgen 38 weken dus mooie termijn lijkt mij om iets te gaan plannen voor ergens komende week - als het aan mij ligt.
Ik zat gisteren ineens onverwacht in het ziekenhuis, ik had sinds vrijdagochtend hele heftige migraine (normaal nooit) met zicht en spraakverlies echt heel eng. Ben helemaal doorgelicht en het lijkt niks zwangerschapsgerelateerd zoals zwangerschapsvergiftiging. Een hele opluchting! Enige bummer was dat de lijn van contracties een vlakke lijn liet zien... Er gebeurd dus nog helemaal niks hier aan voorwerk 😁
Jeetje is88 wat een schrik! Gelukkig "maar" migraine maar wat vervelend zo plotseling en heftig! Anderen hier al serieus voorwerk? Hopelijk komen er komende week toch echt weer wat baby's bij hier in deze groep, zo spannend en leuk. Volgens mij zijn er echt al een aantal van ons helemaal klaar voor (klaar mee).
Hier ook geen goede nacht gemaakt, hele nacht een harde buik gehad. Ben om 11u vanochtend maar weer op bed gegaan tot 1u geslapen en om 5u ook nog een uur geslapen. Heb echt respect voor alle dames hier met kinderen, zou echt nie weten hoe ik daar ook nog energie voor zou moeten maken. Verder wel af en toe druk daar beneden, maar nog geem echte weeën. Duimen voor een betere nacht ook voor jullie allemaal!! Weltrusten alvast!!
Ik slaap ook al een tijd heel slecht. Kan gewoon de slaap niet vatten en vaak plassen. Eigenlijk slaap ik in de ochtend het lekkerst dus ik slaap lekker uit. Hier al de hele dag harde buiken die niet echt pijn doen maar ook zeker niet prettig voelen. Zouden het voorweeen zijn? Spannend allemaal! Ben ook benieuwd wie de volgende is en hoe het met Sneeuwbloem gaat!
Deze week is je gegund IH5, jij hebt het fysiek wel echt heel zwaar. Osteo werd gevraagd (ben even kwijt door wie), bij de eerste gehad, was super! Hielp erg goed. Hier wisselt het per dag. Nu een aantal nachten zo'n 5 uur geslapen, maar wel aa een stuk, en das beter dan 7 uur mt 3 onderbrekingen. Maar toch vermoeiend. Gelukkig geven de weekenden wat ruimte om bij te slapen. Mijn linkerbeen doet met de dag meer zeer. Dus qua die dingen wil ik heel graag bevallen. Maar ik wil ook heel heel graag alle sintmomenten met dochter meemaken. En das nogal in strijd met elkaar. Geeft iig weer wat kracht om nog even door te gaan. Dinsdag naar de vk. Weet ook nog niet zo goed wat te doen met strippen en inleiden. Misschien maar afspreken dat als die kleine er volgende week niet is (dan 39weken) we gaan kijken naar inleiden in de loop van die week, zodat ik niet overtijd hoef te lopen.
F ego; Was vanavond bij vriendin en wilde 22u nr huis gaan.. Natuurlijk zoals vaak bij mij veel later geworden en net onderweg naar huis. Voel nog steeds menstr gevoel. Maar nog niet een keer gelet echt op of er regelmaat in zit of een golfbewegingsgevorl ofzo. Werd net bij haar duizelig dus dextro genomen. Nu onderweg nr huis lijkt menstr gevoel toch echt wel erger geworden sowiesi.. Maar nog steeds zie ik dat golfachtige of regelmaat geloof niet. Het is echt net of ik ongesteld ben. Wat zou dit zijn??
Gewoon overbelasting? Ik heb dat heel erg vaak nl. Idd gewoon aanhoudende pijn. Als er weeën bijkomen voel je dat wel
Dat zou kunnen mamavanloker.. Jij hebt dus vaker.. Het lijkt nu ineens sinds half uurtje weg te zijn.. O toch niet. Nou ga maat eens naar bed. Ben nu weer nieuwe kaarsjes aan het neerzetten in woonkamer en anders aan het inrichten. Weet nog niet of ik er tevreden over ben. Morgen maar eens in het daglicht bekijken
WVW ik denk hetzelfde als mama van Loker: banden die trekken en overbelasting. Ik heb dat ook heel vaak. (Oefen-)weeen herken je echt meteen. Dan wordt je gehele buik in korte tijd heel hard en doet pijn en het drukt de baby naar beneden. Het neemt toe in kracht en houdt een tijdje aan, dan zakt het weer af en wordt je buik weer zacht(er). En dan na een tijdje weer en weer en weer en weer.... (ik heb er ook de hele nacht van wakker gelegen hahaha). Nog geen nieuws van Sneeuwbloempje?? Hopelijk gaat het allemaal goed. Fortunae: Dubbel is dat he? Je wil dat de baby komt, maar ergens is het ook nog zo lekker rustig zo Je weet wat er komen gaat voor hectiek. Ontzettend vervelend van je been! Lijkt me heel erg lastig. Hopelijk is het straks na de bevalling weer gauw over en kun je weer "uit de voeten" IS88 is je migraine aanval voorbij gegaan? Oh vandaag 38 weken mijlpaal Nu ECHT de laatste loodjes
Hihi, echt spannend nu he.. Hier zit de baby nog wel even binnen, maar nu de Sint er is gaat de tijd weer wat sneller.. Zo de inkopen doen, huisje maar weer een beetje bij werken en dat was t voor vandaag.. Meer dan genoeg.. Gisteravond echt hele avond voorweëen gehad, trok door mn rug en buik en was echt heel vervelend, ben gaan douchen en toen met een kruik op bed gaan liggen, toen trok het wel weg maar wel een beetje spannend.. Wil nu echt t laatste voor de baby klaar krijgen..
Fortunea lees net over je been, dat heb ik ook. Van de 12de wk tot wk 24 heb ik dat ook gehad. Daarna kon ik mn been nie optillen, ma nie zoveel last meer. Ma nu sinds paar dagen ook wat jij zegt.... geen pretje.... weet ook nie zo goed of de oefeningen die ik toen van de fysio gekregen had nu nog goed zijn. Omdat t kindje nu al met zn koppie in het bekken ligt. Hier wel lekker geslapen, werd alleen om kwart v 9 wakker gebeld door de vk... of ik ook om kwart over 9 kon komen... nou moet 20 minuten rijden om er te komen... dus nee... nu gewoon vanmiddag voor controle. Morgen man hele dag ver weg, vind ik wel wat spannend.... maja vond ook nie dat het niet kon. Omdat t zomaar nog 3.5 wk kan duren. Ma vind t toch nie zown fijn idee. Lastig die hormonen he... nu hoop ik stiekem dat t voor die tijd zich aandient, dan hoeft ie nie weg. Nog dames met voorwerk, voor gevoelens?
Wat is het iedere keer weer spannend om hier weer bij te lezen! Zo benieuwd of er inmiddels alweer baby('s) geboren zijn. Maar helaas nog niet dus! Over slapen gesproken... Dat gaat hier ook slecht. Word vaak wakker van pijn in mijn bekken en moet dan even verliggen. Ook altijd 1x per nacht eraf om te plassen en daarna kom ik slecht weer in slaap. En nu ben ik ook nog een flink verkouden geworden gisteren . Net een pcm genomen. Dl is ochtendje psz, dus ik doe het ook maar rustig aan. Al wil ik nog zoveel doen in huis... Vanmiddag co bij de VK
Kan niet meepraten over de vervelende kwalen en pijnen die jullie nu voelen (helaas). Voor iedereen die het nodig heeft, succes en sterkte! Hopelijk komen jullie babietjes over niet al te lange tijd gezond en wel ter wereld. Sneeuwbloempje, hopelijk alles goed met je? Hier!; ons meisje heeft gisteren precies de 2000gr. aangetikt! Zo blij! Ik moest huilen, stomme hormonen 😄. Liefs!
Ik heb gisteren gelukkig geen migraine meer gehad!! helaas vannacht erg slecht geslapen, ook doordat dl vanaf 5:15 tussen ons in lag. dus nu wel weer duf en een beetje hoofdpijn. ik wil ook nog zoveel doen, dus dat vind ik wel lastig!
Koekje: Wat goed nieuws zeg!! Snap dat je daar emotioneel van word . Hormonen gieren ook nog steeds door je lijf! IH5: Lief dat je ernaar vraagt! Heb inmiddels al veel telefoontjes achter de rug vanochtend over ons huis. De bank moet écht meewerken, zodat we 30 november de sleutel kunnen krijgen. Ik hoop vanmiddag weer bericht te krijgen en hopelijk een akkoord te krijgen van de bank. Vanmorgen nog met de notaris gebeld voor het evt. machtigen van iemand die voor mij kan tekenen, indien ik net aan het bevallen ben. Dit gaan we nu echter niet meer doen, kost even 250euro excl btw . Nu hopen dat ik er op de datum zelf bij kan zijn... Nog allemaal onzeker. Intussen zijn we hier nog rustig aan het inpakken. Zijn al heel wat doosjes ingepakt. Maar nog veel te gaan. Ik ga M.aaike weer ophalen en naar de VK. Daarna dl naar bed en ik ook. Totaal niet fit...
Vannacht eindelijk een redelijke goede nacht gehad maar keer of vijf wakker das best weinig bij mij ☺️ Jammer dat er nog geen babynieuws is! Wel fijn om te horen dat Juul al aan de 2000 gram zit!! Echt goed 😊
Zo spannend hier! Ben benieuwd hoe het met Sneeuwbloempje is! Miekiej wat vervelend dat het juist slechter gaat ipv beter. Ik herken je gevoel van bang zijn dat er alsnog wat misgaat.Daar ben ik al bijna 9 maanden bang voor...geloof nog steeds niet dat er straks een gezonde baby in mijn armen ligt. Ik weeg trouwens al 7 weken hetzelfde (+10)...opzich fijn natuurlijk..maar hoop dat alles goed is met de baby....groeidecho's krijg ik niet meer. (Toen p29) Hier verder alles prima.Sinds de baby is ingedaald heb ik ook geen rugpijn meer,dus nu eigenlijk klachtloos....nog steeds aan het sporten,slaap prima..etc Behalve dan in mijn hoofd...veel huilen,beval-angst,onzerkheid over baby Heb ook nog geen gerommel of voorweeen gehad etc. Wordt nu spannend in dit topic komende weken