1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hooi
    Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Sneeuwbloempje is!!!???? Ik hoop dat alles verder goed is verlopen, maar weet uit ervaring dat het rauw op je dak kan komen zo'n spoedkeizersnede!!!
    Verder hier nog steeds gerommel, maar gelukkig wat beter geslapen!! Dat doet toch echt een hoop!

Wie mocht er nou vandaag op controle bij de gyn. En werd mogelijk de datum vervroegd? IH5 toch?? Suc6 en ik.hoop het voor je!

Vandaag met quinn kruidnoten gebakken :)

Verder ben ik nu 16 kilo aangekomen!! Woog voor de zwangerschap 51 klilo, toen afgevallen tot 47 kilo en vanaf 18 weken begon ik pas weer aan te komen, dus die kilo's zijn toch best nog hard gegaan, maar ben er erg blij mee! Hoop dat er zeker 5 kilo aan blijft zitten :p
    Ik kom nog steeds aan trouwens, wel heel verschillend, de ene week niets en dan opeens weer 1,5 kilo in een week en zo schommelt t wat!

Ff vraagje: gaan jullie inbakeren? Zo ja met welke ( merk) doek? En gebruiken jullie dan de winter versie of een dunne doek met dan een deken er over heen?
    Heb t bij quinn nooit gedaan, was niet echt nodig en was toen ook zomer dus de handjes boven de deken was ook niet zo'n probleem!

Xx

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ff gauw tussen door maar hier vandaag ook controle gehad en 3/4 ontsluiting en woensdag is de big day als hij er dan nog niet is ;)

3. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Dat klinkt goed!! 😁

4. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Ow fijn lunap... dat je nu wat zekerheid hebt...

Hier ook controle gehad, alles was goed, vk grapte nog dat dit maar de laatste controle moest zijn, want mn kaart voor afspraken was vol. Hopen dat de kleine daar naar luistert, vind wel mooi geweest hihi.

Ben ook erg benieuwd naar sneeuwbloempje...

5. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Fijn Lunap!

Hier 38 weken dansje. Tijd om eruit te komen ventje!

Fryslandgirl, ik hoop voor je dat de vk gelijk krijgt!

Sneeuwbloempje, ik ben ook erg benieuwd. Ik vind het zo wel spannend, hoop dat alles goed is!

6. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook controle gehad en kleine ligt muurvast ingedaald en kan niet meer terug :)
    Jullie zijn al 38 weken gewoon! Ik kijk uit naar woensdag 37 weken dan mag hij echt komen! Ben gewoon zo benieuwd naar hem!
    Wat inbakeren betreft we gaan dat alleen doen indien nodig. Ik vind de borstvoeding heel belangrijk en inbakeren kan dat toch lastiger maken omdat je minder snel hongersignalen ziet. Maar als hij onrustig blijkt te zijn staan we er wel open voor.

7. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Wij eerst he ;) haha

Hier niet inbakeren. Bij de oudste wel de puckababy gebruikt, maar die was zo onder gespuugd dat het spuug weer naar boven kwam zetten zeg maar. Nu eerst maar eens zien hoe die kleine slaapt, voordat we er eentje kopen.

Iemand hier ervaring met strippen? Hoe voelt dat, en hoe gaat het in zijn werk? Is er een eendenbek voor nodig of gaat de vk 'gewoon' met een vinger naar binnen en probeert ze wat te fixeren? Als het lukt probeert ze dat morgen, en stiekem vind ik dat toch wel spannend.

8. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    @ inbakeren: hmm..ik denk dat ik dan ook maar even wacht met aanschaffen, wil inderdaad ook weer borstvoeding geven!

@ lunap: wat spannend zeg!!! dat gaat zo ie zo niet meer lang duren!ben wel enorm blij voor jullie dat jullie zo ie zo de 37 weken hebben gehaald!

9. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hoii dames,

Hier ook weer controle gehad. Kleintje heeft niet veel vruchtwater meer en baarmoeder groeit ook niet. Gelukkig was de doorbloeding van de navelstreng en de CTG wel goed. Keizersnede staat nu gepland over 2wkn. Vind het wel erg spannend nu merk ik. Ze wijzen me er constant op dat ik moet bellen bij verminderd leven voelen en dat benauwd me alleen maar. Krijg nu 2x per week controles en CTG. Zodra er iets afwijkends gezien word krijg ik spoedkeizersnede. Brrr vind het maar niks.

10. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Spannend miekje! Hopelijk meld de kleine zich snel zelf!

11. IH5

IH5 Niet meer actief

Oh klinkt spannend miekiej

Fortunae bij mijn oudste hebben ze gestript en ik dacht dat dat zonder eendebek ging maar weet het niet meer helemaal zeker. Het deed mij totaal geen pijn.

Lunap fijn dat je een beetje een idee hebt hoe en wat

Inbakeren: denk het wel. Wij hebben dat wel gedaan bij onze andere twee kinderen. De oudste echt strak - dat had hij nodig - en de jongste alleen maar in de puckababy.

12. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Ik kijk vol spanning of er kleintjes zich melden!

Ons meisje heeft het momenteel niet zo heel lekker, ze is heel onrustig en ze drinkt niet zo goed. Ze heeft verder gelukkig wel goede plasluiers en geen verhoging. Hopen dat ze geen virus op heeft gepikt.

13. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aaah succes met je kleine meisje Kleinefee. Hopelijk zit ze snel weer beter in haar velletje!

14. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ach wat sneu hopelijk voelt ze zich gauw weer lekker.

15. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ahh zo klein nog, altijd zo sneu. Hopelijk knapt ze snel op!

16. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bij mij gebeurde het zonder eendenbek. Helaas vond ik het wel pijnlijk en echt een tegenvaller dat na 12 uur krampen er niets gebeurde 😁

17. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Aauw hier nauwelijks geslapen vannacht
    Last van continue zeurende pijn (menstruatie achting) in onderbuik en rug! Ben benieuwd wat dat is en of t gaat doorzette.

@sneeuwbloempje ; alles ok?
    @lleine fee sterkte en beterschap

18. mik81

mik81 Niet meer actief

Hmm nog geen babies geboren!

Sneeuwbloempje Ik hoop dat alles goed is met jou en kleine!!!

Beterschap voor Annabel KleineFee, hopelijk voelt ze zich inmiddels weer wat beter.

Meiden met veel tegenslag! Zet hem op jullie zijn er bijna! Er zijn er al veel bij (bijna) 38 weken zeg. Hier net de 36 gepasseerd. Net urine weggebracht, vannacht naar de wc en het brandde behoorlijk. Voelt als een blaasontsteking ... Vanmiddag bellen voor de uitslag.

Slapen gaat hier ook waardeloos. Al een hele tijd ... Je raakt er bijna aan gewend 😅. Hoewel ik ook nog graag even wil genieten van de hele nacht doorslapen.

Inbakeren hebben we bij Isa wel gedaan, ze was heel onrustig mede door verborgen reflux. Zij heeft er wel baat bij gehad. Heb de zakjes in huis dus maar ga er niet bij voorbaat mee beginnen.

Gister was Isa jarig. Nu is ze echt 1 ... Zondag hebben we het gevierd. Bijzonder 36 weken zwanger en haar 1e verjaardag vieren. Dankbaar ☺️.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,6 KB
      Weergaven:
      1
  19. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mik, gefeliciteerd met Isa!

20. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Gefeliciteerd met Isa, mik. Wat een mooie foto! 🎈

Hier vannacht echt een waardeloze nacht gehad! Veel bekkenpijn, druk op mn schaambeen, buikpijn, rugpijn. Was echt hoopvol maar dan wordt ik vanochtend wakker en is het weer allemaal weg.
    Wel vandaag de 38 aangetikt 😁
    Morgen controle bij vk, bij dl was dat de laatste, dag erna ging ik bevallen. Hopelijk wordt dit ook de laatste of is ie helemaal niet meer nodig 😉
    Vanmiddag komt mn moeder zodat ik even paar uurtjes kan slapen en denk dat ik daarna meteen een heerlijk lange warme douche neem ☺️

Deel Deze Pagina