IH5 die eerste zin... pure mama liefde <3 ik kijk er ook naar uit om mijn kleine man te knuffelen! Nova1984 Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Ruby. Geniet van je knapperd bevalling klinkt ook als prima, kijk je er goed op terug? Koekje2015 wat een prachtige foto van Juul. Hopelijk blijft ze het zo goed doen en kunnen jullie eindelijk thuis gaan genieten van haar! Corina1985 spannend dat de verhuizing nu zo concreet is! Was je bij M.aaike overtijd? Hopelijk blijft de kleine man zitten en kun je nog ' rustig' over. Sim88 spannend of het nu snel doorzet. heb je nog een beetje kunnen slapen? MamavanLoker super spannend dus ook voor jou! Heel veel sterkte alvast!! Hier ik heb weer een paar nachten goed geslapen gelukkig, daardoor weer energie om leuke dingen te doen met dl! voor mij wordt komende week ook spannend. Aanstaande maandag gaan ze een poging doen om te strippen. donderdag (nogmaals) een afspraak met de gyn om te bespreken dat deze baby zo groot is. Afgelopen maandag de laatste groei echo gehad (38 weken) en hij is nu zo'n 4100gr. Ik wil bij de gyn toch aandringen op inleiden met 40 weken, dus vrijdag de 27e of maandag de 30e. Ben benieuwd... Hier trouwens 0 tekenen dat er iets aankomt dus ik vermoed dat deze anders gewoon blijft zitten waar ie zit...
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 25 november ♥ Joos1 35 jaar 1e kindje Jongen! 28 november ♥ Fryslangirl 30 jaar 1e kindje Jongen! 29 november ♥ Mavane 29 jaar 2e kindje Meisje! ♥ IS88 27 jaar 2e kindje Jongen! 30 november ♥ Fortunae 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Plmp89 25 jaar 1e kindje Jongen! 1 december ♥ Sim88 26 jaar 2e kindje Jongen! 2 december ♥ Sara88 26 jaar 1e kindje Verrassing! 4 december ♥ Miekiej88 27 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Wvw 28 jaar 1e kindje Jongen! ♥ Nonie 31 jaar 1e kindje Verrassing! 6 december ♥ Corina1989 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Dide 26 jaar 1e kindje Meisje! 7 december ♥ Woerdie 35 jaar 2e kindje Meisje! 9 december ♥ Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Jongen! 10 december ♥ Lionne 35 jaar 2e kindje Jongen! 11 december ♥ Missymaaike 30 jaar 2e kindje Meisje! 12 december ♥ Mik2sept 33 jaar 3e kindje Jongen! ♥ Kwiebeltje 25 jaar 2e kindje Jongen! Juis 28 jaar 2e kindje Jongen/Meisje 13 december ♥ Mik81 33 jaar 2e kindje Meisje! ♥ Scarlett1985 29 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Suzanneke 23 jaar 2e kindje Jongen! ♥ MamavanLoker 27 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Fidel2010 30 jaar 2e kindje Verrassing! 14 december ♥ Meisje1234 27 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Mitsy1983 31 jaar 3e kindje Meisje! 15 december ♥ Wanda86 32 jaar 1e kindje Jongen! ♥♥ Puumelke 22 jaar 1e en 2e kindje Jongens! 10 meisjes, 16 jongens en 3 verrassingen Geboren♥ Juli ★ 27 juli - NathalieD 24 jaar 3e kindje E.mily stil geboren met 20+6 weken September ♥♥ 18 september - Meliva 28 jaar M.yla Nadine Zoë en V.ieve Ninthe Ivy Oktober ♥ 8 oktober - Dieene 32 jaar S.id ♥ 17 oktober - Koekje2015 33 jaar - J.uul M.ikki November ♥ 11 november - KleineFee 27 jaar - A.nnabel N.oa ♥ 12 november - Noa2 30 jaar Jongen ♥ 13 november - Sneeuwbloempje 27 jaar Meisje ♥ 17 november - IH5 35 jaar K.oen ♥ 18 november - Lunap 32 jaar G.ideon ♥ 19 november - Nova1984 31 jaar R.uby Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
@Fortunae nee ik weet het maar ik houd toch goede hoop ☺️ @IS88 gelukkig was ml vandaag thuis en kon ik vanochtend even blijven liggen dus heb nogvan 4:30 tot 09:00 kunnen blijven liggen. En vanmiddag weer mt dl gaan slapen. Zo maar weer optijd naar bed en hopen dat het spektakel vannacht begint. Door al die mooie fotos van de babys wordt ik wel steeds ongeduldiger hoor ☺️
iedereen met een klein wondertje Gefeliciteerd!! wat een prachtkindjes! hier alles rustig.. ben benieuwd wanneer het gaat beginnen. ook nog niks geen voorwerk of wat dan ook. zo wordt het nog wel 42 weken:S en ik ben zo nieuwsgierig onderhand... vooral last van mn maag zo bizar ik kan geen thee meer drinken dan staat mn maag op zn kop en bij koffie geen last alleen vind ik dat momenteel niet zo lekker dus we leven vooral op water voor de lijst: 3 dec uitgerekend 24 jaar 2e kindje geslacht verrassing. nu eindelijk in kleur. wilde op mn telefoon steeds niet
Ohh als ik die foto's zie ... Kan me nog steeds niet indenken om straks ook zon mooi mensje te mogen ontvangen Hier al dagen last van harde buiken steken richting beneden en nu ook echt rugpijn... Ben er gewoon naar van en omdat ik best pijn heb er ook de hele tijd mee bezig 😁 Meer mensen hier last van? Liefs dide
Graag wil ik jullie voorstellen aan ons kleine lieve meisje ' Vera'. Gisteren om 15.01 uur geboren met een gewicht van 2510gram. Keizersnede is toch wat vervroegd ivm stagnerende groei en weinig vruchtwater maar ze maakt het super goed!! Helemaal verliefd!😍💗
Die, heel herkenbaar! Gisteravond had ik een feestje maar ben na een uur al naar huis gegaan, alles deed zeer en behoorlijk chagrijnig.. Mamavanlocker, wat spannend dat je een datum hebt! Kun je er naartoe leven.. Wat een waardeloze gyn, kan me goed voorstellen dat je boos bent!
Gefeliciteerd met V.era!! Wat een plaatje ook weer!! Kwiebeltje wat naar dat je zo behandeld werd zeg. Vooral omdat je er zelf zo vroeg bij was. Onbegrijpelijk, die gynaecoloog moet toch ook wel snappen dat t allemaal al spannend genoeg is zonder dat ie zo doet. Hier vanacht 8 weeën gehad.... toen was t weer over, wel duidelijk wat anders dan de harde buiken die ik normaal snachts had met omdraaien of plassen. Die had ik nu eigenlijk helemaal niet. Iemand daar ook bekend mee? Nou ja we wachten nog maar weer rustig af
Gefeliciteerd Miekiej! Mooi gewicht nog voor 38 weken toch? Wat fijn! Hier amper geslapen. Meneer ligt met kont en voeten tegen mijn ribben en als ik lig krijg ik nauwelijks lucht. Ik ben al licht astmatisch en was vannacht bijna aan het hyperventileren. Bleh.
Spannend weekend voor de boeg! Alvast succes, wetende dat je maandag een mooi kindje in je armen hebt is het allemaal waard toch....
Kwiebeltje, wat ontzettend naar dat er van dit soort mensen in de zorg werken. Ik zou ook zo boos zijn! Een beetje inlevingsvermogen zou fijn geweest zijn. Maar verspil je energie niet teveel aan zo iemand, kun je beter ergens anders insteken 😘
welkom kleine Vera en papa en mama ook!! wat een mooi meisje! volgens mij krijgt mijn man nu pas door dat t niet lang meer duurt...jeetje meneer is lekker sjaggo sinds we te horen kregen dat het nog z'n 10 dagen duurt voordat we hem mogen verwelkomen hij is helemaal gestrest hihi omdat hij graag zoveel mogelijk klussen af wilt hebben...snap ik wel maar ik vind dat er nu op t moment genoeg af is om veilig, schoon en gezellig met de kids hier te leven...een plintje hier en daar en het trappen gat omhoog behangen, vind ik niet zo interessant! ik maak mij dan weer meer druk dat hij dat dus nog allemaal in het laatste weekend gaat doen en het dan niet afkrijgt en ik naar het ziekenhuis moet terwijl het huis ontploft is fijn he die nesteldrang nee maar wat betreft de gyn. bedankt voor jullie reacties, vorige keer bij Quinn is er ook van alles mis gegaan en hebben wij veelste veel laten gebeuren omdat wij niet wisten wat '' normaal '' was en behoorlijk overrompeld werden tijdens de bevalling en net er voor! deze keer laten wij ons dat niet gebeuren! dan vinden ze mij maar zeikerd @ mamavanloker: jeetje erg vervelend!!! ook erg angstig met jou hart en die dip van de kleine!!! snap heel goed dat je in huilen uit barst als daar het einde van in zicht is!!die pijn van de BI is ook niet niets! nou...laatste dagje thuis dus vandaag zonder baby, toch?? @ fryslangirl: oehhhh spannend!! wie weet zet het door een van deze dagen!!! jij bent ook al echt een stuk verder dan mij!!! dus baby kom maar snel!! @vrouwtje: jeetje vervelend, is de kleine nog niet ingedaald? xx
@Kwiebeltje jawel hij lag maandag vast en diep en kon niet meer terug zei ze. Maar hij is best wel flink en zijn benen lopen 2 weken voor en ik ben maar een klein meisje. Hij ligt echt klem. Voel hem ook zichzelf afzetten voel dan voeten en kont tegen mijn ribben en zijn hoofd in mijn bekken duwen. Volgens mij gaat dit nooit meer 4 weken passen mocht ik over tijd gaan.