Wat is het hier toch spannend!! Mamavanloker: Succes vandaag!! Ben zeer benieuwd. Zet m op . Sim88: Spannend voor jullie zeg. Wie weet worden de weeën straks wel regelmatig en heb je vandaag een baby. Wie weet Hier, volgens mij, last van voor weeën. Gisterochtend naar Sprookjeshof geweest met dl, ml en mijn broer en zijn gezin. Had al wat menstruatiepijn in de rug, maar gewoon zeurend. Richting de avond werd deze pijn echt heel vervelend en voelde me er niet lekker bij. Dacht eerst vermoeidheid, maar werd er vannacht wakker van. Op moment is het weer rustig. Kan ook indalingsweeen geweest zijn denk ik, had ook enorme pijn in mijn liezen vannacht (kon niet eens omdraaien van de pijn). Hier hoop ik alleen wél de 40 weken te halen . Ik moet volgende week maandag mee naar de notaris om te tekenen voor onze nieuwe woning. Als dat eerst maar gebeurt is! Woensdag weer naar VK, ben benieuwd...
Meestal als vrouwen nog een "stress"moment moeten beleven komt de bevalling niet op gang. Ga ik voor jou duimen dat het rustig blijft tot aan de 40 weken 😉
Sim88 hopelijk zet het nu door! Fortunae idd in bad gaan lijkt me dan veiliger dan zwemmen. Maarrr schaam schaam ik hb mij vanmorgen verslapen dus zwemmen ging niet door! Wekker blijkbaar uitgedrukt en laat gaan slapen en aantal keer wakker dusss..
Spannend allemaal! En suc6 mamavanloker! Wie weet sim88 hopelijk zet het door! Hier niks meer aan de hand heb weer heerlijk geslapen vannacht. Dus ben benieuwd wanneer er weer wat gerommel komt. Deze zwangerschap duurt nu langer dan van mn zoontje..
Rugpijn houd aan maar echt weeen heb ik niet meer 😣 Jezus wat wordt ik onzeker hier van! Dit is al de derde keer dat die weeen niet door willen zetten! 😔
Geen nieuwe babies 😁? Voor de meiden die in t voorwerk zitten, hopelijk zet het door! Mamavanloker jij vandaag toch? Sorry weet het allemaal niet meer. Dochter was ziek t weekend. Buikvirus en ik ben gister begonnen te spugen en water poepen. Is heel snel gegaan, 3+ ketonen, 3 kilo afgevallen binnen 24 uur en een hoge hartslag. Lig nu aan t infuus en nog even aan t ctg maar die gaat er zo weer af. Lekker toetje zo aan het einde vd zwangerschap 😑.
Getver Mik81, veel beterschap! Hopelijk krijg je voldoende tijd om aan te sterken voor de bevalling begint! Sim88, wat jammer dat het weer niet heeft doorgezet! Hier een heerlijke vrije dag, hele ochtend alleen maar gehaakt en op de bank gelegen.. Nu in dubio of ik even na de prenatal ga om de blije doos op te halen en wil ook even kijken voor bv hemdjes en misschien nog een babysokje.....
Gadver mik, das niet fijn. Sim, we kunnen de handen ineen slaan. Hier sinds vorige week zaterdag (lees dus al 8 avonden!) Iedere avond rommel, rugpijn en voorweeen. Helaas pakt het niet door. Hup, voor ons beide... weeen, ga over int echte werk. Hier heeft het weekend een grote aanslag op mijn lijf gepleegt. Mijn been is nu echt naar de knoppen en mijn rug is ook ver op. Maar vooral been is echt heel vervelend. Daar waar lopen zelf eerst nog redelijk ging, doet nu iedere stap goed pijn. Eerst liep ik het er wel uit, maar nu is het amper weg te bluffen. Die kleine moet eruit, anders hou ik geen kracht over om te persen straks.
Oh wat heb ik met jullie te doen met die laatste loodjes die echt het zwaarste zijn Hier gaat het super! Hij doet het goed. Kraamhulp is echt een hulp dus ook heel fijn. Ben zo verliefd op het snoetje van ons baby'tje. Succes dames nog even!
Hij ligt inderdaad nog aan de monitor. De coffeine is helaas weer opnieuw gestart en het gaat gelijk weer beter! Met de borstvoeding gaat het goed. Hij drinkt 1x per dag bij mij en daarnaast kolf ik nog 6 à 7 keer. De laatste loodjes in het ziekenhuis zijn ook de zwaarste.. Knap hoor dat Juul het nu zo goed oppakt! Wanneer mogen jullie richting huis?? Is daar al iets over bekend?
Oh frustrerend he. Vertrouw m'n eigen lichaam voor geen meter meer! Ben ook als de dood dat ik straks uitgeput aan de bevalling moet beginnen. Ik hoop dat ze me woensdag willen strippen en dat dat het laatste zetje is voor onze man. Maar ze zijn hier niet zo gretig met dat strippen.
Zoals het nu gaat misschien aankomend weekend al wel (inschatting kinderarts).. Wij zelf gaan uit van volgende week. Fijn dat je bv zo goed gaat. En inderdaad de zkh loodjes zijn zwaar. Wanneer was jij uitgerekend?
Ooh koekje, dat zou fijn zijn! Sim, vervelend idd. Ik ga voor na 12 uur bevallen. Vanavond beginnen en vannacht bevallen. Mijn dochter is van 24-02 dus een zoon van 24-11 zou wel heel mooi zijn, toch?
Kan ik ook ergens intekenen voor de 24e ik ben vandaag gestript, heb wel krampen maar het zet nog niet door. Ben zelf ook van de 24e dus ik vind het wel een mooi getal
Fortunea en IS88, veel succes vanacht! Duim voor jullie mee!! Morgenvroeg naar vk, ben benieuwd of de kleine nu is ingedaald... Voel hele erge druk alsof ik moet poepen de hele dag al... Vanmiddag ook minuscuul beetje bloedverlies.. Maak me er geen zorgen om, zal er wel bij horen.. Herkenbaar wel?
Haha, dank jullie. Ik vrees alleen dat mijn plannetje gaat mislukken. Tis nog helemaal rustig hier. Dus vlak na 12 zal ik wel niet redden. Daarnet even flink gebruld van de pijn. Nu in bad, hopelijk geeft dat de boel wat rust in de rug. En dan morgen de gyn maar eens heel lief aankijken en hopen dat hij snel wil helpen. Mocht 24-11 hem niet worden is 26-11-15 ook een leuk sommetje. En de 25ste is uiteraard ook leuk. Maar ik hoop nog steeds op 24-11.
Oh dat zou echt super zijn zeg.. Ik was 8 december uitgerekend.. Dus nog twee weken.. Ik hoop nog steeds rond 8 december naar huis te mogen.. Dames, succes vannacht.. zet 'm op, ik duim!