1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Suc6 woerdie! Lekker genieten straks!
    En Joos1 fijn dat je weet waar je aan toe bent! Geniet nog even van je buik en straks van de kleine!

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Succes Woerdie!

En joos1, wie had gedacht dat je gewoon de 40 weken zou halen! Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent!

Anders dames succes!

3. IH5

IH5 Niet meer actief

Spannend hier dames!! Zet hem op!

4. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Succes Woerdie, zet hem op 👍🏻👍🏻

Vandaag controle gehad. Strippen doen ze hier sowieso niet voor de 40 weken zoals ik al dacht. Had ze gevraagd om inwendig onderzoek om te kijken of de voorweeen al iets gedaan hadden. Wilde ze wel doen maar ze zei ja het is je tweede kindje dus kan best dat je al weken met die eventuele cms loopt. Dus heb ze maar niet laten kijken anders ging ik me misschien ergens op verheugen wat toch niet kwam.
    Dus het blijft hier "geduldig" wachten. Ik heb me nu maar ingesteld op het weekend en zo verleg ik dan m'n verwachtingen wel haha 😉

5. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Woooow wat zijn er al veel kleintjes geboren!!!!
    Gefeliciteerd mama's!!! ;););)

Voor degenen die ingeleid worden of wachten op een ks, heel veel succes!! ;)

Hier daalt blijkbaar de bloeddruk (was vanmorgen bij vk lager dan die was in maanden tijd :p ) maar dat vocht, ik word er gek van! Typen is lastig en doet zeer (geen gevoel van wat ik doe, maar toch pijn in de vingertoppen tot aan de pols :( ) Mn bekken zit gelukkig niet meer vast, maar is supergevoelig bij stuit en schaambeen.

Ik ben er wel een beetje klaar mee, ik doe niet anders dan rusten. Ik heb ook geen energie voor wat dan ook :(

Bah!

Nou sorry voor het klagen, ik wacht het af en kijk uit naar de volgende die bevalt ;)

Succes dames!! Liefs van hier

6. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Woerdie, heel veel succes en geniet van je kleintje!

Joos, fijn dat je weet waar je aan toe bent! Dday bereikt!

Hele dikke knuffel aan iedereen die m kan gebruiken.. Zullen we even samen huilen?! Ik barst meerdere keren per dag in tranen uit, of van de pijn of uit schuld gevoel, of uit het idee dat dit nog 4 weken kan duren... xD

7. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Nou ik doe met je mee 😢 Snap niet dat moeder natuur niet wat beter op ons lichaam aanpast. Ik voel me vooral falend tegenover m'n dochter omdat ik niet eens meer voor d'r kan zorgen. Er is voortaan altijd iemand bij me in huis en wordt voortaan voor me gekookt en alles maar ik vind het echt heel erg! 😔

8. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Even een kleine update!!
    Ballon zat er na 3pogingen eindelijk in maar viel me alles mee...
    Lichaam reageert gelukkig wel op de ballon, heb aardig kramp die met regelmaat terug komt...
    Ben net heerlijk in bad geweest en dat ontspande lekker!!

Wat een luxe en verwennerij hier zeg!
    Super mooie kraamkamer met magnetron koelkast en inbouw koffieapparaat waar m'n lieve man net een heerlijke macciato voor me heeft gezet!
    Hij mag vannacht ook lekker bij me blijven! Als ik morgen ochtend voldoende ontsluiting heb gaan ze m'n vliezen breken ben benieuwd!
    Als t goed is kom ik nu pas weer met babynieuws lieve meiden!!!

Bedankt voor jullie medeleven en hopelijk tot gauw!!!
    Liefs xx

9. mik81

mik81 Niet meer actief

Zet 'm op 😃👍🏻!

10. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zet m op Woerdie!!

Die kwaaltjes verschrikkelijk, hou vol meiden. Dikke knuffel!

11. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wij wachten in spanning af Woerdie 😁

12. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Klinkt goed!! Succes meis en we willen je ook alleen maar terug zien met baby nieuws 😉

13. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Succes Woerdie!!!

14. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Leuk om te lezen Woerdie!

15. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Succes Woerdie! Klinkt als een heerlijk hotel haha.

16. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Succes Woerdie en klinkt luxe!

17. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Nou helaas die volle maan heeft niks geholpen vannacht. Kheb heerlijk geslapen😊

18. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hier wederom onrustige nacht en wederom geen baby. Ik raak zo gefrustreerd 😢 Maar hier willen ze me nergens mee helpen dus zit niks anders op dan wachten en hopen dat het deze dag of nacht wel raak zal zijn.

19. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    @ woerdie: spannend hoor!!! Kijk steeds even of er al nieuws is:)

Hier is mijn buik wel.qat rustiger de afgelopen 3 dagen, maar doet wel zeer, geen kramp dus maar meer steken en voeld wat beurs...denk dat dat komt van t litteken..
    Verder hier grieperig, verkouden...en quinn is behoorlijk aan de diaree, gelukkig heeft hij er niet echt last van en eet en drinkt hij verder goed en slaapt hij alleen wat meer s middag!

Xx

20. mik81

mik81 Niet meer actief

Hier ook sinds de 'buikgriep from hell' en opname in t zkhs een onrustige buik. Lange periodes met regelmatige best krachtige contracties, sinds gister verlies ik ook delen van de slijmprop. Gisteravond en deel van de nacht weer regelmatige contracties maar het wil niet doorzetten.
    Van mij mag ze inmiddels wel komen, de knop is om sinds die buikgriep. Ik wil ons meisje ontmoeten.

Morgen acupunctuurbehandeling. Hopelijk kan zij de natuur een handje helpen. Heb het de vorige zwangerschap ook gedaan va week 37, ter voorbereiding. Toen langzaam opgebouwd, wellicht kan ze nu met al dat gerommel al wat meer stimuleren.

Hoop voor iedereen die aan het 'rommelen' is dat het snel doorzet. Je hoopt alleen maar meer dat de bevalling daadwerkelijk aan het opstarten is en dan valt het weer tegen als die buik toch besluit weer lekker rustig aan te gaan doen. Haha en dan is die rust 's nachts nog t meest gewenst. Maargoed wij hebben er niks over te zeggen, iets anders bepaald en we kunnen niets meer dan afwachten.

Als het hier zo blijft doorrommelen en acu doet ook niks dan vraag ik maandag wel vk even naar ontsluiting te kijken. Wellicht kan ze strippen.

Deel Deze Pagina