1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thomas! Hopelijk herstel je snel van de bevalling en knip en kun je heerlijk genieten van je mannetje!

2. mik81

mik81 Niet meer actief

Slapen is zooo heerlijk, op dit soort momenten word alleen maar bevestigd hoe fijn het is ... Als je het mist 😁! Ik sta er ook alleen voor vandaag met I.sa, al hoop ik wel dat vl niet al te laat weer thuis is. Met een beetje geluk in de loop van de middag.

Niet gezellig een chagrijnige dochter 😒. Hopelijk word ze nog vrolijk vandaag. Ik ga nu mijn spruit eruit halen, gelukkig heeft ze (nog) geen last van ochtendhumeur. Wel zo af en toe een 'anger-attack', haha maar dat is het leven van een 1 jarige denk ik 😅.

Succes vandaag!

3. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom kleine Thomas! Joos, geniet van je kleine mannetje!
    Oh meiden het klinkt toch echt wel alsof jullie er klaar voor zijn!! Ik duim voor jullie.

4. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joos, van harte met Thomas 💙!!!
    Eindelijk genieten.

5. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Yes Joos eindelijk. Gefeliciteerd met Thomas 💙 lekker aansterken en genieten van jullie mannetje!!

Hier wederom hetzelfde verhaal, onrustige nacht en geen baby! Ik denk dat ik ook overtijd ga hoor. Zie hem niet meer komen voor een dinsdag.
    Vandaag wel verwend door dl! Ik moest d'r om kwart over negen wakker maken! Schrok me kapot 😇

6. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ik kijk net naar je onderschrift. Wat gaat de tijd toch bizar snel 😳 jullie meisje is gwn al ruim een maand oud. Haha moest ik effe kwijt 😜

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Joos gefeliciteerd met Thomas!

Kwiebeltje ik geloof dat we elkaar de hand kunnen schudden.. Sinds gisterochtend 4.30 uur ofzo zijn de voorween niet weg geweest. Op gegeven moment kwam het wel zo rond 4/5 min vaak, maar nu steeds ong 7/8/9 min ertussen. Ook vannacht daardoor niet doorgeslapen en in onderrug af en toe echt wel pijn ervan.
    Af en toe natte onderbroek maar of dat vruchtwater is..
    Ik heb zelfde als jij, als het maar goed gaat enzo. Voel hem wel steeds bewegen.
    Hoelang gaat dit nog duren zo.. Als dan begint, zet dan maar door. Gisteravond had ik nog keer vk gesproken en toen was al aantal keer om 4/5 min maar dacht ik dat het maar kort was dus moest gaan meten. Nu weet ik dat ze wel rond minuut duren en zit er weer meer tijd tussen..
    Heb idee dat als ik haar nu bel dat ze weer zelfde zegt, eerst steeds min 4/5 min met duur v 1 min/1,5 min en dat ze dan komen kijken of je ontsluiting ervan hebt

8. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet normaal hè! Terwijl ik eigenlijk een van de laatste had moeten zijn met uitgerekende datum 15 december 😁

9. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wvw, ik zou bij onzekerheid gewoon bellen hoor. Je moet je echt niet bezwaard voelen hoor...

10. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Joos Gefeliciteerd met T.Thomas!

11. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ja wvw ik zou ook gewoon bellen hoor. Het is toch niet bij iedereen hetzelfde nietwaar. Beter een keer teveel bellen. Vind het wel spannend hoor! Het klinkt echt veel belovend naar mijn idee. Mja ben natuurlijk geen deskundige. Ik help je hopen dat het goed door gaat zetten vandaag.

12. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    wvw: hoe is het nu bij jou?? heb nog geslapen van 08.00 tot 10.00....toen ik wakker werd was mijn buik een stuk rustiger!:S
    sinds 12e wel weer veel ongi kramp en ook weer harde buiken, maar zonder regelmaat en lang niet zo als gister! ik blijf wel veel steken houden van onderen ze maar...dus ik denk dat het gister wel wat heeft gedaan! ongi kramp is nu trouwens constant en verergerd wel steeds met harde buiken en veel beweging!

@ sim: echt balen hoor, ik vind al dat voorwerk ook maar niets, daardoor lijkt het wachten veel langer te worden, door de constante valse hoop! en ik ben dan vandaag nog maar 38 weken...maar vannacht rond 04.00 zat ik langs bed van de kramp en d8 toen eigenlijk voor het eerst dat het echt ging doorzetten, ging timen en elke 5 min een wee die ook echt pijnlijk waren....en na een uur opeens zakte het weer af...

xx

13. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Hier de hele morgen last van een raar soort kramp helemaal onderin mn buik en trekt door richting mn achterste.
    Steeds het gevoel dat ik moet plassen word er niet goed van.
    Herkent iemand dit😏

14. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Oeh zo frustrerend he! Zo heb ik ook al heel wat nachten gezeten. Iedere keer als ik nu iets voel durf ik het niet meer serieus te nemen. Voorwerk zal vast wel ergens goed voor zijn maar voor het mentale deel toch niet haha. Wordt er echt moedeloos van. Hoop dat het bij jou ook door gaat zetten! Ik heb er meestal alleen snachts last van en overdag praktisch niet dus misschien voor jou een teken dat het toch sneller op gang gaat komen! Laten we hopen dit weekend.
    Wil het liefst de eerst volgende zijn maar dat gun ik iedereen met dat voorwerk want weet hoe frustrerend het is!
    Normaal doe ik nu een dutje met dl maar kan de slaap niet pakken grrrr ook weer om chaggie van te worden 😇

15. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat ellendige voorwerk ook! Iedere keer hoop en dan toch weer niks.. Echt irritant!

Vanochtend naar t zwarte pietenhuis geweest met dl, t was heel leuk maar toen ze sinterklaas was begon ze helemaal te shaken van angst, fantastisch wat zoon man met witte baard voor indruk kon maken, toch ook best zielig maar later vond ze t heel leuk.. Viel net in de auto in slaap en heb haar gelijk in bed gelegd. Nu lekker relaxen op de bank..

Oow... Vanochtend echt de slijmprop verloren en nu zit ik helemaal te wachten en bij elke harde buik denk ik, zal het, zal het, zal het.. Haha!! Om gek van te worden..

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Update: net op paar afwijkenden na twee uur lang om vijf min weeen gehad waarbij af en toe kruipend over grond.
    Kan niet meer stilzitten en normaal ademen erbij.
    S nachtd was hele tijd om 7 min en overdag beetje wisselend tot aan die om vijf min.
    Vk gebeld en ze was er in vijf min. Hartslag baby goed en vliezen nog intact. Nu nog maar 1 cm ontsluiting pf. Dus ze zei afwachten of nu weer afzwakt net als gister of aanhoudt. Nu moet ik weer bellen als het om de vier min is en dat twee uur lang.. Dat zie ik niet zo snel nog gebeuren.. Dus denk dat nog wel even duurt, zit nu soms ook weer langer tussen. Ze zou dan weer komen en voelen naar ontsluiting en daarna verdere afspraken over wanneer ze langskomen.
    Blij in ieder geval dat ik weet hoe nu ervoor staat.

17. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ipfff, pittig wvw. Hopelijk zet het door! En dan wel wat vlotter dan nu!

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook Fortunae! 1 cm hebben sommigen al hele tijd zonder te weten dus ik vind het echt niet veel.. Baarmoedermond iets wel verstreken en verweekt. Kan het zijn dat het iets meer gaat doen doordat ze naar ontsluiting heeft gevoeld of niet?

19. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Het kan ineens heel snel gaan hoor! Ik ging bij dl in drie kwartier 4 cm verder! En de laatste 3 cm waren er in 1,5 uur. Kan best dat doordat ze gevoeld hebben de baarmoeder gestimuleerd wordt volgens mij.
    Ik hoop snel op baby nieuws van je! Zet hem op.

20. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Dat klinkt goed Sim! Ach het heeft verder geen haast maar nu het eenmaal is begonnen en steeds meer pijn doet pff. Ben niet bang geweest of wat dan ook voor de bevalling maar nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig en vind ik toch wel eng de pijn die nog komen gaat. Ik ga maar even slapen. Mijn cursus komt v pas qua ademhaling en houdingen en de gedachte elke wee is er een dichter bij je kindje haha

Deel Deze Pagina