Woehoeeee! Mik81, van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Ennfijn dat je zoon vlotte bevalling hebt gehad! Kan me voorstellen dat het je toch ook kan overdonderen als t zo snel gaat!! Mamavanloker, wat fijn dat je kereltje het zo goed doet.. Voel een beetje jaloerse gevoelens opkomen... Sim88, vandaag is je dag! Perfect weer om te bevallen op je uitgerekende datum! Hier vanochtend bij de vk geweest, zeg ik dat ik er helemaal klaar mee ben.. Zegt ze doodleuk, oow misschien moet je nog wel 3 :O weken!! Ik heb haar volgens mij mn dodelijkste blik gegeven.. Baby ligt nog steeds niet vast en ze dacht dat hij tussen de 3000 en de 3200 gram zou komen.. Kom maar op!
Grrrrr klinkt als mijn praktijk suzanneke! Zei ik vorige week ook. Ik zeg ik heb 24/7 hulp voortaan want ik kan niet meer voor m'n eigen kind zorgen. Werd ook zo overheen gepraat. Vind het echt raar dat er zoveel verschil zit in praktijken! Bij de ene praktijk strippen ze al bij 38 en leiden ze snel in en bij de andere strippen ze nooit en leiden ze echt pas bij 42 weken in.
Van harte gefeliciteerd mik81! Fijn dat zo snel is gegaan! Andere dames in spanning. Hopelijk snel weer baby nieuws! Hier goede nacht gehad! We hebben meneertje voor het eerst swaddle gedaan en heeft netjes in zijn eigen bedje geslapen!( wel lekker bij ons op de kamer) MamavanLoker, herkenbaar! Hier is het ook zo verschil met de vorige keer! Geen ziekenhuis op en neer, geen kolfmachine, geen gedoe naar heerlijk samen thuis!
Vervelend he! Hier gelukkig wel een meewerkend vk gehad, al gok ik dat als die kleine minder groot was geweest ze er wel wat dagen aan hadden geplakt. Onze zoon was immers met 39.2 al 4090. Zo werd hij ook gegokt, ruim 8 pond met 40 weken. Ik snap wel, hoe vervelend ook, dat ze een kleintje van net 6 pond met 40 weken niet eerder halen. Ze hebben die spekkies toch nodig om zich warm te houden. Nog even volhouden dames! De kindjes komen echt. Al is het super pittig!
Serieus? Hier wordt ie ook 8 pond geschat. Je hebt ook gelijk het is altijd beter om de natuur z'n beloop te laten. Maar ben er gewoon klaar mee 😓 Sorry voor m'n negatieve gedoe hoor. Zijn zoveel vrouwen net als mij die het ook klote hebben of zelfs nog erger maar kan het effe moeilijk accepteren allemaal. Ben wel oprecht blij voor jullie dames die wel van het voorwerk af zijn hoor, want ik gun het niemand!
Iedereen gefeliciteerd. Zondag is ons zoontje ook geboren met 39 weken en 2 dagen hij woog 3900g.. Alles gaat super, heb veel melk maar hij drinkt niet uit borst dus vanaf vandaag flesvoeding want hij was vandaag 3600g werd er onzeker van flesje was snel op. Nu lekker rusten en genieten.. Meiden die nog moeten alles komt goed en je krijgt en zo iets moois voor terug.. Xx
Proficiat met jullie zoon!! 💙 Hadden wij bij dl ook. Ging zon last van m'n schouders af toen fv goed ging. Je eigen niet schuldig voelen hoor. Soms lukt het gewoon niet. Geniet van deze bijzondere tijd!!
Helaas nog niet thuis... Het drinken ging de afgelopen dagen niet zo goed. Dametje neemt er de tijd voor en stelt mijn geduld aardig op de proef. Was er gisteren helemaal klaar mee en dacht echt dat we nooit uit het ziekenhuis zouden komen. Vanmorgen kwam ik aan bleek ze vier flessen volledig te hebben gedronken van de zeven. Dus nu heb ik weer goede moed dat naar huis gaan meer in zicht is. Het begint me aardig op te breken om elke dag in het ziekenhuis te zijn vanaf 29 september.... Hoe gaat het met S.id? Ben erg benieuwd!
Gefeliciteerd met de nieuwste baby's. En sim88, je hebt gelijk met klagen hoor. Daarbij, ik ben ook ingeleid op verzoek. Maar ik las ook 3000-3200 gram geschat en dan 38 weken zwanger. Dan zou ik persoonlijk nog even proberen jezelf er doorheen te slepen en probere af te spreken dat er met 40 weken actief gehandeld wordt. Dus, suzanneke, ik ben het met je eens dat je vk stom reageert. Beetje begrip mag wel, maar dat ze nu niks wilt doen snap ik wel. Maar jij Sim88, bent 40 weken met een flink kind. Geen reden dus om je langer te laten lopen. Ja, als het allemaal goed gaat, maar als het bij jou echt op is, dan moet die kleine eruit.
Ons manneke stelt ons geduld ook aardig op de proef.. Hij blijft af en toe dipjes hebben dus kunnen ze de adem ondersteuning nog niet afbouwen.. Zo ontzettend frustrerend want hij doet het zo ontzettend goed verder.. Ik snap dat je er even een baaldag van had.. Heb ik ook wel eens! fijn dat ze nu 4 flessen volledig op had... Thuiskomst is in zicht bij jullie!
Ben bang dat mijn vk/praktijk echt niks gaat doen. Mijn vriendin zat bij dezelfde en ook die werd op 8 pond geschat en haar hebben ze zelfs nooit gestript terwijl die tot 41+5 heeft gelopen en uiteindelijk beviel van een baby van 4300 en nog wat gram! Nou moet ik wel zeggen dat zij met 41 weken nog gewoon kon fietsen dus misschien dat dat dan het verschil maakt. Maar anders zal ik morgen jouw verhaal ook eens voorleggen. Kijken wat ze zeggen. Maar denk dat ze als ze al iets voor me willen doen het hooguit strippen is. Maar ik hoop elke dag/nacht op een wonder! En het duurt nog best lang tot morgen 11:00, dan kan er al een hoop gebeurt zijn ☺️
Sorry mama's van J.uul en S.id! Als ik me nu bedenk dat jullie de kleintjes nog niet eens thuis hebben mag ik echt niet klagen dat ik op D-Day nog niet bevallen ben 😳
Voor iedereen is de situatie anders toch. Lekker klagen, vind ik helemaal niet erg. Had ik waarschijnlijk zelf ook gedaan 😄
Hé wat naar dat hij nog steeds dipjes heeft! Dus ook nog geen ontslagdatum in zicht? Het is ook allemaal niet niks voor die kleine bikkeltjes. Ik ga voor je duimen dat hij minder gaat dippen en snel mee naar huis mag.... En dan eindelijk samen in een vertrouwde omgeving een gezinnetje zijn.
Gefeliciteerd Mik!!!! Snelle bevalling hoor en leuke naam, past perfect bij grote zus! En Sim, klaag maar lekker hoor! Natuurlijk zit je er aan het einde doorheen. en zeker wanneer de VK je niet serieus neemt. Corina succes met het verhuizen, knap dat je daar de energie nog voor hebt Hier: K. gaat heerlijk! Hij is een ontzettend tevreden mannetje. Wel krampjes nu hij volledig over is op flesvoeding - van de BV groeide hij niet genoeg - maar verder is hij een model-baby Heerlijk kindje. En hij gaat zo mee in het ritme met de andere jongens, die overigens DOL op hem zijn. Vooral de oudste van 8 is echt helemaal blij met hem. Ik word echt zo gelukkig van mijn drie mannetjes bij elkaar. Dit weekend keken we een Disneyfilm met zijn vijven op de bank, heerlijk Zelf begin ik ook weer op te knappen. Was echt goed ziek van toch nog een stuk zwangerschapsvergiftiging en een flinke borstontsteking. Sinds zaterdag ben ik weer thuis uit het ziekenhuis met aangepaste medicatie, en antibiotica natuurlijk, dus moet nu echt beter gaan worden. Van de KS heb ik geen last meer, wond is supernetjes gedaan, precies over de oude wond heen.
Bevallingslijst 1 t/m 15 december 2015 ♥ 28 november ♥ Fryslangirl 30 jaar 1e kindje Jongen! 29 november ♥ Mavane 29 jaar 2e kindje Meisje! 30 november ♥ Plmp89 25 jaar 1e kindje Jongen! 1 december ♥ Sim88 26 jaar 2e kindje Jongen! 2 december ♥ Sara88 26 jaar 1e kindje Verrassing! 4 december ♥ Wvw 28 jaar 1e kindje Jongen! ♥ Nonie 31 jaar 1e kindje Verrassing! 6 december ♥ Corina1989 26 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Dide 26 jaar 1e kindje Meisje! 9 december ♥ Vrouwtje1983 31 jaar 1e kindje Jongen! 10 december ♥ Lionne 35 jaar 2e kindje Jongen! 11 december ♥ Missymaaike 30 jaar 2e kindje Meisje! 12 december ♥ Mik2sept 33 jaar 3e kindje Jongen! ♥ Kwiebeltje 25 jaar 2e kindje Jongen! Juis 28 jaar 2e kindje Jongen/Meisje 13 december ♥ Scarlett1985 29 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Suzanneke 23 jaar 2e kindje Jongen! ♥ Fidel2010 30 jaar 2e kindje Verrassing! 14 december ♥ Meisje1234 27 jaar 1e kindje Meisje! ♥ Mitsy1983 31 jaar 3e kindje Meisje! 15 december ♥ Wanda86 32 jaar 1e kindje Jongen! 8 meisjes, 10 jongens en 3 verrassingen Geboren♥ Juli ★ 27 juli - NathalieD 24 jaar 3e kindje E.mily stil geboren met 20+6 weken September ♥♥ 18 september - Meliva 28 jaar M.yla Nadine Zoë en V.ieve Ninthe Ivy Oktober ♥ 8 oktober - Dieene 32 jaar S.id ♥ 17 oktober - Koekje2015 33 jaar - J.uul M.ikki November ♥ 11 november - KleineFee 27 jaar - A.nnabel N.oa ♥ 12 november - Noa2 30 jaar Jongen ♥ 13 november - Sneeuwbloempje 27 jaar Meisje ♥ 17 november - IH5 35 jaar K.oen ♥ 18 november - Lunap 32 jaar G.ideon ♥ 19 november - Nova1984 31 jaar R.uby ♥ 20 november - Miekiej88 27 jaar V.era ♥ 23 november - MamavanLoker 27 jaar T.hijs ♥ 25 november - Fortunae 26 jaar G.uus ♥ 26 november - Woerdie 35 jaar S.acha ♥ 28 november - Joos1 35 jaar - T.homas ♥ 28 november - Will1991 24 jaar J.ulian ♥ 29 november - IS88 27 jaar S. ♥ 29 november - Babytijd xx? jaar Jongen ♥ 30 november - Mik81 33 jaar L.oïs A.nne December Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het in kleur aangeven. Dan pas ik (KleineFee) het aan. Je mag natuurlijk ook zelf de lijst aanpassen!
Gefeliciteerd meiden die zijn bevallen! (ik weet even niet wie ik nog wel en wie niet gefeliciteerd heb...) geniet van jullie kleintjes en de bijzondere eerste tijd!
@Mik81 @Babytijd Van Harte gefeliciteerd met jullie kindjes!! Ik hoop dat de rest maar snel mag volgen