1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Fryslalgirl wat verschrikkelijk!! Ik ben er geëmotioneerd van. De grootste nachtmerrie van iedere vrouw. Wat erg dat jij dit moet meemaken. Bah bah weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel kracht en sterkte komende tijd. Denk aan jullie!😙

2. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Jeetje fryslangirl want ontzettend heftig en oneerlijk! De nachtmerrie van alle ouders... Heel veel sterkte met dit enorme verlies. Ik ben er stil van, wat een bericht.

3. Dide

Dide Actief lid

22 jun 2014
    116
    41
    28
    NULL
    NULL
    Wow ik schrik hier van! Wat ontzettend heftig!! Heel veel
    Sterkte de komende tijd en hopelijk kunnen jullie het een plekje geven. Denk aan je en mijn laatste loodjes zijn ineens niet meer zo erg na het lezen van jou bericht ...

Liefs dide

4. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Jezus Fryslangirl wat schrik ik hiervan.
    Wat vreselijk zeg! Ik weet niet wat ik moet zeggen behalve dat ik enorm met je meeleef en je vreselijk veel sterkte wil wensen.

5. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje fryslangirl, ook hier ben ik er stil van.... Dit is toch je grootste nachtmerrie! Gefeliciteerd en tegelijkertijd ook gecondoleerd.... Deze 2 woorden horen niet in 1 zin 😔. Ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om met dit enorme verlies om te gaan. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie.

6. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fryslangirl, Wat een vreselijk bericht en wat moet dit voor jullie hartverscheurend zijn. Ik wens je alle kracht toe om dit verlies te verwerken. Wat oneerlijk is het toch dat dit kan gebeuren. Je mag trots zijn op je mooie mannetje... Ondanks dat hij een sterretje is zal hij voor altijd stralen in je hart. 😘

7. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Fryslandgirl, wat vreselijk! Heel veel sterkte!

8. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Fryalangirl wat afschuwelijk!! Tranen springen in mn ogen.. Heel veel sterkte meid!! Ik kan me niet voorstellen wat voor nachtmerrie jullie moeten doorstaan.. Een hele dikke knuffel voor jullie!

9. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje fryslangirl, wat een bericht.. :(
    Ik ben er ontdaan van.. Zoals vele heb ik hier geen woorden voor.. Gefeliciteerd met jullie dappere jongen, wat zul je, terecht, trots op hem zijn.. Daarnaast gecondoleerd en heel veel sterkte met dit afschuwelijke verlies! Het zou niet moeten mogen dat je deze twee woorden in een bericht typt maar ik vind dat beide op z'n plaats zijn.. Hij hoort bij jullie en zal nooit uit jullie hart verdwijnen!
    Nogmaals heel veel sterkte!

10. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Lieve fryslangirl,
    Jeetje wat ontzettend heftig en zo niet eerlijk!!
    Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst voor jou, je man en jullie familie en vrienden!
    Echt verschrikkelijk dit....dit gebeurt altijd ver van je eigen bed...zo hard en oneerlijk als het dan zo dichtbij is en je overkomt!!!
    Ik kan mij ook niet voorstellen hoe verschrikkelijk je bevalling geweest moet zijn... En het afscheid van jullie prachtige perfecte zoon... Ik hoop dat jullie het uiteindelijk een plekje kunnen geven, maar neem daar vooral alle tijd voor die nodig zal zijn!!

Ik denk aan jullie!!
    Dikke knuffel

11. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lieve Fryslangirl,
    Wat een vreselijk nieuws. Gefeliciteerd met jullie mooie zoon en wat oneerlijk dat jullie hem moeten missen!
    Je schreef eerder dat je dacht dat hij 23 nov geboren zou worden, hoe had je ooit kunnen bedenken dat het op deze manier zou zijn. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Hoop dat jullie veel steun hebben!

12. mik81

mik81 Niet meer actief

😢😢😢 wat verschrikkelijk! Wat oneerlijk ... De tranen lopen over mn wangen. Er is niks dat ik kan zeggen. Behalve dat ik jullie heel veel sterkte en liefde wens.

13. will1991

will1991 Lid

25 nov 2013
    87
    10
    8
    Fryslangirl ik ben er stil van. Wat een verschrikkelijk iets!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen om dit een plekje te geven!

14. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Fryslangirl, woorden schieten me te kort...Meid gefeliciteerd naar tegelijkertijd gecondoleerd :( heel veel sterkte gewenst en wat is dit oneerlijk.

15. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik heb hier een brok van in mijn keel. Wat een verdrietig nieuws. Ik wil je enorm veel sterkte wensen voor de komende tijd..! Meer weet ik op het moment niet te zeggen..

16. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Ik ben erg nog steeds naar van fryslangirl :(' ik vind het zo oneerlijk, in gedachten bij jullie.

17. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wat jij zegt Lunap! Sluit ik me helemaal bij aan! 😣

18. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Lieve Fryslangirl,
    Wat een ontzettend verdrietig bericht. Allereerst toch gefeliciteerd omdat dit mooie volmaakte jongetje jullie wel papa en mama heeft gemaakt. Ook gecondoleerd en heel veel sterkte met het een plekje geven van dit grote verlies. Sterkte en een dikke knuffel

19. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat vreselijk...
    Heel veel sterkte, wat heb je daar een kracht voor nodig...
    Dag lief jongetje...
    Tranen over m'n wangen, iets ergers dan je kindje verliezen bestaat niet :'(

20. mik81

mik81 Niet meer actief

Mij laat het ook niet los! Hoe groot kan het contrast zijn, wat een geluk hebben wij. Een zwangerschap is zoiets bijzonders en tegelijk ook kwetsbaars. Je kan niet bevatten dat dit soort dingen gebeuren en je wilt het ook niet kunnen bevatten. Het is zo vreselijk oneerlijk. Fryslangirl nogmaals heel veel sterkte ... 😢! Liefs

Deel Deze Pagina