Kwiebeltje succes vandaag! Fryslangirl je bent nog steeds in mijn gedachten! Zal ik je mannetje een mooi plekje als sterretje geven op de lijst of heb je dat liever niet? Hier S. zit op 9gr na op z'n geboortegewicht 💪 bv loopt als een tiet 😉 we mogen dus met dit lekkere weer ook even naar buiten om een frisse neus te halen!
@Saraa88 gefeliciteerd met je kleine man!! Ligt het aan mij of heeft blauw duidelijk de overhand? Onze knul is ook zeer aanwezig en ik voel me op, minder eetlust, veel maagzuur, en vannacht wakker gelegen door rare buikpijn. Sinds vanochtend gezeur in mijn onderbuik en ik voel me echt chagy/emo. Bah niets aan Geduld is niet mijn ding en dit zou nog weken kunnen aanhouden, dus afwachten maar weer. Nou hopelijk snel weer mooi nieuws te lezen hier
Hooi dames, Heb al eerder geprobeerd wat te posten, maar dat wou niet! Om 14.55 is onze zoon R.iff geboren, hij weegt 3170 gram en meet 50 cm!! Operatie is prima verlopen ! Verder gaat alles ook goed!! Hij hapt al super goed zelf aan de borst, zonder hulp!!! Erg fijn dus!!! Begin nu goed moe te worden, dus zo lekker slapen!!! Quinn is ook erg lief voor zijn broertje!! Hij moest even de kat uit de boom kijken maar vervolgens wou hij steeds kusjes geven en aaien Suc6 lieve dames die bezig zijn of last hebben van al t voorwerk!! Xx
Wat fijn Kwiebeltje!! Van harte met je tweede wondertje R.iff. Heerlijk dat jullie het allebei al zo goed doen Genietze! Ik vind het prachtig om te zien hoe de oudste reageert op de kleine, dat maakt het nog meer bijzonder
Even snel een update. Wij zijn vanochtend om 11:26 trotse ouders geworden van onze zoon T.ygo! Hij weegt 4350 gram en is 52 cm. Het verhaal vooraf vertel ik nog wel in de loop van de week ☺️ Nu lekker uitrusten en genieten! Kwiebeltje proficiat met jullie R.iff! Is alles goed verlopen? Lekker uitrusten nu en genieten van de kraamtijd! 💙
Kwiebeltje en sim88 van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes! Geniet van de kleine en laat je lekker verwennen in de kraamweek
R.iff je bent een lekkerding! En Sim, hartelijk gefeliciteerd met T.ygo! Wat een grote jongen, niet gek dat je het zo zwaar had. Hij is iig niets tekort gekomen!
Sim88 en kwiebeltje! Daar zijn jullie kleintjes dan eindelijk!! Van harte gefeliciteerd meiden, geniet van de komende tijd! Sim88, je hebt er nog best lang over gedaan volgens mij.. Een goed herstel! En wat is Riff een mooi mannetje!! Hier vreselijk veel pijn in bekken/rug weet me geen houding meer.. Net alle pakjes uitgepakt en nu lekker spelen en relaxen thuis, nog een dag blijven zitten kleintje en dan wil ik je heel graag zien!
Wil dit toch even delen met jullie... Sinds de bevalling voel ik me al een hele tijd niet mezelf. Mijn huisarts heeft telkens gezegd dat ik last heb van het ontzwangeren / keizersnede en herstel van de pre-eclampsie. Maar gelukkig nam de gyn mijn verhaal serieus en ben ik doorverwezen naar de cardioloog. Afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik peripartum cardiomyopathie heb; oftewel een verminderde werking van de hartspier. Mijn klachten van kortademig zijn en vermoeidheid zijn hier een gevolg van. Ik ben er erg van geschrokken en had dit totaal niet verwacht. Gelukkig heb ik gisteren te horen gekregen dat het een milde vorm is en en dat ik er volledig van kan herstellen maar moet wel rekening er mee houden dat dit maanden kan gaan duren. Na de isci, pre-eclampsie en de vroeggeboorte had ik gehoopt klaar te zijn met het ziekenhuis maar helaas zal ik er toch af en toen nog naar toe moeten. Over vier weken de eerste controle bij de cardioloog. Gelukkig doet ons meisje het goed en kan ik daar wel enorm van genieten!!