1 t/m 15 December 2015 - DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IH5, 17 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IH5

IH5 Niet meer actief

Vandaag weer in het ziekenhuis geweest, maandag weer terug.
    Het houdt me lekker bezig die tweemaal per week een ochtend daar.

Libido: ik wil wel maar mijn man durft niet zo goed :-/
    Vanwege de hartproblemen die ik heb.
    Zolang ik de trap nog op kom, geloof ik dat ik die activiteiten ook nog wel aankan maar hij is er niet van overtuigd helaas :D

Nu lekker relaxen.
    Jullie ook een fijne avond en sterkte voor iedereen die het kan gebruiken.

2. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Snweuwbloempje sterkte met alles!
    Libido is hier heel laag maar vriend vind het ook beetje gek nu dus hoef me niet schuldig te voelen. Baal er alleen we van soms dat we ook weinig zoenen enzo. Wel knuffelen en tegen elkaar aanslapen Gelukkig.
    Fijne avond iedereen. Ik ben aan het werk maak op vrijdag altijd dagen van 12 uur Pff wordt wel zwaarder.

3. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sneeuwbloempje dat klinkt echt niet goed. Sterkte meid!

Libido bij mij is er nog maar m'n man begint er niet aan nu. Die is bang dat hij de bevalling opwekt ;) en eigenlijk ik ook wel een klein beetje. Dus nee niet heel actief ;)

4. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Sterkte sneeuwbloempje, probeer er zoveel mogelijk over te praten. Hopelijk komt er snel verlichting voor jou/jullie!

Libido is hier heel goed maar ml lijkt het woord niet eens meer te kennen. Ik moet echt smeken en zelfs dan nog gebeurt er niks. Bij dl had hij het ook maar toen kon ik hem af en toe nog wel verleiden, maar nu....... Zal blij zijn als het december is en ik opgeknapt ben 😇

5. Dieene

Dieene Actief lid

11 mei 2014
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sneeuwbloempje, vreselijk!! Veel sterkte meid.. Gooi het er hier lekker uit!

Na het suikerdrankje was m'n waarde 7.9! Vrouw in het ziekenhuis zei dat het goed was.. Belde m'n verloskundige 's middags dat het tot 7.8 mocht zijn en ik dus doorverwezen wordt naar de gynaecoloog! :( erg balen, had het niet verwacht! Tot 27 weken nergens last van en de afgelopen 2 weken ineens kwaaltjes! Jammer..
    Ben benieuwd wat de gynaecoloog te vertellen heeft!

Zag leuke kaartjes en een heel leuk fietsje voorbij komen! :)

Naam, kaartje en andere dingen.. Wij zijn er nog niet aan uit! :( keuzes maken is lastig voor vriendlief!! ;)

Libido is hier ook heeeeeeel laag! En vriendlief vindt het eng... Dat scheelt.. ;)

6. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Dienne wat balen zeg :( 7.8 is inderdaad de grens :(
    Bah nu hebben we al drie dames met zwangerschap suiker in ons groepje.. Niks aan.

7. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ja niet normaal lunap, echt een kwakkel groepje!

8. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Hoi allemaal,
    Er zitten inderdaad een hoop kwakkelaars in ons groepje :)

Pfff, ik kan amper meer zitten, mijn bovenste buikspieren (ter hoogte van mijn maag zegmaar) zijn super aan het uitrekken door mijn groeiende buik en dat voelt zoooo k*t.
    Alsof het in de brand staat. Dus vandaag kan ik alleen maar staan of liggen.
    Hopelijk duurt dit niet tot het einde van mijn zwangerschap!

9. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    He bah dieene, dat is inderdaad een flinke tegenvaller!!

Kom op meiden, de laatste weken nog even doorbijten en dan kunnen we eindelijk ons kleintje vasthouden!!

Ik voel me sinds net een partij beroerd, hoop toch echt geen griep te krijgen!

Vanochtend echo gehad, alles goed.. Placenta lag nog wel erg laag en moest over een paar weken nog gechekt en gemeten worden als er minimaal 2 cm er vanaf ligt..

En net voor €35 een lief luiertas gekocht bij winkeltje hier.. Een koopje! Nu man nog overtuigen dat die echt nodig is.. :p

10. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Hoi dames,

De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze altijd, zie al dat het bij ons groepje in elk geval wel op gaat. Balen allemaal zeg.

Bij mij is de antibiotica aangeslagen en ben ik (voorlopig) van de blaasontsteking af. Zojuist de laatste pil vd ab gehad, dus hopen dat t ook zo blijft. Merk wel dat t plassen lastig blijft, moet echt eerst ff op het toilet zitten voordat er wat gebeurd ook als ik nodig moet. Dus echt vertrouwen dat t wegblijft heb ik niet echt.

Gister zijn we ook eindelijk verhuisd. Wel veel te veel gedaan natuurlijk maja, nu vandaag t appartementje ma eens inrichten en kan ik ook aan het tijdelijke babykamertje beginnen. Eindelijk :>.

fijne zondag allemaal!!!

11. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Inderdaad, de laatste weekjes zijn wat zwaarder. Maar dat is wel nodig om zin te hebben in d bevalling ;)

Hier morgen weer aan de slag, helaas. Heb echt geen zin, vakantie was zo lekker. Gelukkig maar 3 weekjes en dan verlof! Heerlijk!

12. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog 5 weken werken! Gelukkig vanaf morgen halve dagen, ben ik erg blij mee. De rust doet me goed. Vandaag nog wel bij de vk geweest, baby bewoog veel minder de afgelopen dagen maar na een mooi regelmatig hartritme te hebben gehoord en gerustellende woorden van de vk ben ik weer gerustgesteld. Gek genoeg nu ineens weer veel meer beweging hier binnen. Waarschijnlijk ook doordat ik er nu minder op gefocust ben.

Jullie fijn weekend gehad?

13. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Lieve dames, bedankt voor alle reacties. Het doet me goed om het ergens kwijt te kunnen.
    We hebben komende donderdag een uitgebreide echo en de dinsdag erna weer controlle bij de gyn.
    Ik schiet echt van "ach het zal allemaal wel meevallen" naar dat ik al voor me zie dat ik mijn baby moet begraven... Wat als mijn placenta er ineens acuut mee stopt? Wat als ik niet goed merk dat ze mindr beweegt door de gevoelloosheid in mijn romp? Wat als, wat als..

Het complete verlies van vertrouwen in mijn lichaam vreet echt aan me :(
    Volgens de gyn kan ik er niets aan doen.. Niet meer eten, niet meer rusten.. Helpt allemaal niet. Maar de behoefte om IETS te doen is zo groot en acuut. Word er gek van.

14. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Ik vind het vreselijk voor je!! Ik snap je angst en dat je je flink in de steek gelaten voeld door je lichaam en dat je flink wat vertrouwen begint te verliezen! En dat je dan ook nog is geen enkel touwtje in handen hebt en niets kunt doen...verschrikkelijk!! Ik kan je alleen helpen met mee hopen dat de kleine nog lekker warm binnen blijft en nog wat groter groeid!! Ik hoop echt dat je het beetje vertrouwen kunt behouden, vooral voor jezelf, maar ik snap dat dat heel makkelijk is gezegt!! Zijn er geen dingen die gyn kan doen voor het vertrouwen? Misschien elke dag aan de ctg zodat je ziet dat de hartslag en beweging goed is? Of een eigen dopetone? Al is het alleen maar zodat je zelf miss wat minder angst hebt dat je het niey zou voelen als de kleine minder beweeg...
    Nou meid dikke knuf en blijf hier alstublieft van lekker van je afschrijven en delen zodat je er niet alleen mee rondloopt

Xc

15. IH5

IH5 Niet meer actief

Bah sneeuwbloem, wat ellendig.

Mijn situatie is iets minder heftig dan de jouwe, maar ook mijn baby zit maar op de p4 nu qua groei en buigt af :(

Daarbij heb ik hartproblemen die toenemen (falen en lekkende klep enz) en nog een scala aan andere minder acute problemen zoals bloedings stoornis, baarmoeder afwijking, hoge bloeddruk, enz.

Je voelt je zo machteloos, ik herken dat.
    Vandaag weer in het ziekenhuis, ik ben er twee ochtenden per week voor controles en natuurlijk neem ik mijn rijtje medicatie elke dag in maar meer kun je niet doen en dat is inderdaad vreselijk frustrerend.

Sterkte!
    Laten we hopen dat de kleintjes toch groeien gaan en we ze nog heel wat weekjes in staat zijn om binnen te houden.

16. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    He bah sneeuwbloempje, kan me helemaal voorstellen dat je je zo voelt. Machteloos, maar aan de andere kant als de gyn je kindje nog laat zitten, heeft ie er wel vertrouwen in, anders zouden ze het wel halen lijkt me. Wat kwiebeltje schrijft van een doptone oid lijkt me ook een goed idee. Tis wel belangrijk dat je wat rust krijgt ook voor de kleine. De stress die je nu ervan hebt is voor niemand goed! Duidelijk wezen naar de gynocoloog en inderdaad goed blijven praten en hier je gevoelens uiten. Het van je af schrijven werkt bij mij wel altijd goed.

Dikke knuf voor jou!!

17. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    :( knuffel sneeuwbloempje. Ook voor de rest waar het niet makkelijk loopt!

Hier vandaag de 30 weken dansje! Super dat we deze mijlpaal hebben gehaald. Op naar de 34.1.... Dan ben ik langer zwanger dan ooit ben geweest ;)

18. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Sneeuwbloempje: Dikke knuffel voor jou!! Hopelijk kan de gyn je nog wat vertrouwen geven. Al is het maar iets, waardoor jij minder gespannen bent!

Lunap: Fijn he, die mijlpalen :D.

IH5: Hoe was het vanochtend in het ZH?

Hier gaat alles wel redelijk. Vanmorgen belde de vk nog. Of ik ook a.s. woensdag kan komen ipv volgende week dinsdag. Gelukkig kan ik wel! Dan krijgen we woensdag een groei echo, ben erg benieuwd :) . Ook zo blij dat ze dat nu doen. Bij de zwangerschap van M.aaike heb ik dat niet gehad (toen deden ze de echo's niet zelf).

Hier inmiddels weer wat spulletjes in huis gehaald voor de baby. Maar er moet nog zoveel geregeld. We hebben nog geen naam, geboortekaartje... Kamertje is nog niet af (gaan we dit weekend mee bezig). Kleertjes moeten nog gewassen, bedjes nog opgemaakt. Genoeg nog te doen, maar hopelijk ook nog genoeg de tijd voor. M.aaike werd geboren met 38 + 5, dus ben zo benieuwd dit keer!

19. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Kaartjes: Leuke kaartjes allemaal!!

IS88: Wat toevallig zeg! Mooi kaartje :D

Sneeuwbloempje: Sterkte met al die pech meid!

20. Meliva

Meliva Niet meer actief

Hoi allemaal al een tijd geleden dat ik gereageerd heb deel 2 alweer zie ik. Gaat snel allemaal.

Ik wil graag laten weten dat wij op 18 september de trotse ouders zijn geworden van Myla Nadine Zoë en Vieve Ninthe Ivy. Ze doen het beiden goed voor hun termijn. Misschien dat ik later even tijd heb voor het verhaal van hun geboorte.

Deel Deze Pagina