1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Spannend !!

2. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Noa we lopen tegelijk! Toevallig uit hetzelfde groepje om weer mama te worden en nu tegelijk uitgerekend :D

Mozart beterschap zeg, zwaar vervelend als je er nu ook nog eens hebt rondlopen.

Kleine fee weer bedankt voor de mooie lijst!

Nog een aanvulling voor de afsprakenlijst: 9 juli guo en dus ook geslachtsbepaling

Ps ik doe alvast m'n 12 weken dansje :D zometeen de nekplooimeting maar heb ik een heel goed gevoel over. En dan kan het echte genieten eindelijk beginnen! Geen geheimen meer ;)

3. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    #2063 fryslangirl, 19 mei 2015
    Laatst bewerkt: 19 mei 2015
    Jeej vandaag mag ik het 12 weken dansje doen...*dans dans* blij:D

Geslacht;
    Ml wil het heel graag weten, ik ben er nog steeds niet uit. Maar denk wel dat we het willen weten. Weet nog niet of ik direct met de hele wereld ga delen.

Namen; we hebben wel wat namen die we leuk vinden maar zijn er nog niet serieus mee bezig geweest.

Morgen de termijn echo, benieuwd of het verschuift. ... wel pas om 17.30u dus kan ik de hele dag in spanning zitten. Maar aangezien mn buikje weer een beetje gegroeid is verwacht ik dat t wel goed zit.

Zijn er al meer dames met bekkenpijn? Hier als ik langere stukken loop krijg ik pijn in het bot boven mn stuitje. Ben ook al paar keer wakker geworden met pijn in een bil. Denk dat ik er maar op tijd mee naar de fysio moet, of zou t wel weer beter worden?

4. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Ow nee mozart . Wat een pech!! Heel veel beterschap/ sterke met je schouders. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Echt balen zeg!!

5. IH5

IH5 Niet meer actief

Jaaaaaaaa hier ook bijna 12 weken! Super!

6. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sim, oh ja nu zie ik het!! Wat leuk zeg!! Wel heel speciaal!!! Wie weet bevallen we ook nog wel tegelijk :D.
    We hebben trouwens ook tegelijk de geslachtsbepaling, wij hebben 9 juni een echo!! ☺️
    Succes straks, maar komt vast goed!!

Mozart, beterschap!!

Geslacht: wij willen het heeeeewl graag weten ☺️. Gisteren nog gevraagd of ze de nub kon zien, maar daar was ze niet geoefend genoeg voor zei ze 😔.

Fryslangirl, ik dans met je mee!!!😃

Vertellen: hier weet iedereen het ook al, moest ook wel ivm de misselijkheid etc. Had toch hulp nodig. Gaan jullie het ook op fb zetten? Iemand leuke ideeën? ☺️

Haha fidel, lekkere verslaving 😁.

Vrouwtje, volgens mij is dat helemaal niet gek, ze hebben nu nog alle ruimte lijkt mij.

7. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hooi,
    Dames met een echo, heel veel plezier vandaag!!
    12 weken dames: vind het erg leuk om me jullie dansjes in te beelden haha

Xx

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Voor de lijst: 9 juni controle vk
    En de uitgerekende datum was volgens de termijnecho 8 december!

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Fb bekend maken
    image.jpg

Ik ga er zo voor denk ik

10. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Heel erg leuk, ben erg benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste het doorheeft!!

11. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Heel creatief fidel.

Wij moeten eerst zelf nog wat mensen inlichten voor we het op facebook zetten. Wil er alleen niet te lang mee wachten gezien mn buik. Ik heb de mensen vanuit het zeilen beetje ontweken, om het niet direct te hoeven vertellen. Ma nu lijkt t net of ik de hele winter teveel gegeten heb ;) haha... zal straks wel veranderen, maar wil dan toch liever dat ze t weten. (Gekke kronkels misschien, maja)

12. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat origineel zeg!! Zou je het heel erg vinden als ik hem van je "jat"? Vind het echt super leuk!!

13. IH5

IH5 Niet meer actief

Leuk fidel
    Ik heb zelf geen actief Facebook dus hoef het daar niet bekend te maken :)

Maar ga het morgen wel op mijn werk vertellen, spannend!
    Mijn officiële werkgever weet het al maar het bedrijf waar ik echt werk met mijn collega's enz weten het nog niet.
    Alleen denk ik dat het niet langer echt te verbergen is want ik begin echt een buikje te krijgen.

14. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Nekplooimeting was goed! 😍😃🎈

Echt super leuk fidel! Echt origineel

Noa, ik heb 9 juli pas de geslachtsbepaling, we wachten gewoon tot 20 wkn echo. Net wel gevraagd of ze de nub kon zien maar dat deden ze niet 😒

15. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super meis!!! Nu openbaar maken toch? 😍

Oh haha zullen de hormonen wel zijn 😂, verkeerd gelezen 😁. Balen dat ze niet naar de nub willen kijken... Heb je wel een foto mee gekregen?

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    :D:D:D
    Wat leuk dat iedereen mij orgineel vind maar heb ehm eerlijk gepikt van internet hoor, tis niet mijn idee haha iedereen mag ehm gebruiken

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik ook duurt mog even hoor eerst wachten op volgende echo, zal t doorgeven al ik t op fb heb gezet haha

18. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd naar de echo's van vandaag!!

19. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik mag me hier ook melden! Mijn UD is verplaatst van november naar 2 december. Kan ik het zelf in de lijst zetten of word dat gedaan?

20. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hooi gezellig dat je mee komt kletsen!! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?
    Volgens mij mag heeft kleinefee(die de lijst doet) er van onder bij staan dat iedereen hem zelf mag aanpassen als die dat wilt! Alleen vele van ons zitten altijd op telefoon of tablet en dan is dat niet handig om zelf te doen;) dus ik zou zeggen ga je gang;) paar pagina's terug staat de meest recrecente!
    Xx

Deel Deze Pagina