1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ja hebben het oo Facebook gegooid een mooie foto van dl die een plaat vast heeft met daarop grote zus dec 2015

Ik heb een foto maar volgens mij kun je er niks op zien, zal zo nog een posten

2. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Volgens mij op beide niks te zien

3. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aaaah mooie echo's sim!

4. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Mooie echo sim!! Vind de 2de echt wel duidelijk hoor!! En nu lekker gaan genieten!!

5. mik81

mik81 Niet meer actief

Heerlijk Sim ... Dan valt er toch weer een stuk spanning weg 😃. Hier 1 juni de echo. Ben echt aan t aftellen maar dat kan ik beter niet doen, lijkt t alleen maar verder weg 😅.

He origineel Fidel ... Heel leuk!

6. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Oh ja hij is zeker duidelijk. Maar ik bedoelde de nub zie ik niet.

@mik ja zeker grootste spanning is nu weg. Nu op naar die 20 wkn echo die blijft toch ook altijd spannend!

7. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Sim wat goed en mooie echos, gefeliciteerd!!!
    Fidel wat leuk die aankondiging, ik heb hem idd ook gezien via google, erg leuk!!

Hebben jullie ook dat jullie het nog elke dag spannend en wat onzeker vinden?

8. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer sim! Nog even geduld hebben dus ☺️

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wvw zeker weten, ben veel onzekerder als bij dl maar de 12 wkn voorbij gaat t denk ik wat beter, al weet niet giede vriendin heeft virig jaar een mk met de 13e week zw gehad... Wil je niet aan denken maar brrrrr ( hoop niemand ongerust te maken ) maar echt gerustgesteld pas bij de eerste plopjes

10. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Fidel ik hoop ook dat ik iets geruster ben als ik 12 wk voorbij ben.. Ik denk en hoop daarna als ik de echo heb gehad.. Ik ken ook iemand die met 13 wk mk kreeg.. Idd maakt je bang, maar gelukkig gaat het ook heel vaak goed!

11. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Altijd van het beste uit gaan meiden. Anders maak je je zelf helemaal gek.

Maar ik snap wat jullie zeggen. Ik kijk ook erg uit naar die eerste duidelijke beweginkjes ☺️
    Dan weet je idd wel waar je aan toe bent zeg maar 😉

12. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wvw, ik zit nu op 12+2 maar vind het ook nog spannend hoor. Maar moeten erop vertrouwen dat het goed gaat. Was bij mijn dochter wel wat zekerder. Weet niet waardoor ik nu soms wel nog eens bang ben dat het fout gaat

13. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Heey dames,
    Wel appart om te horen, maar ik was dus bij onze zoon ook een stuk minder onzeker!

14. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Denk dat het komt omdat je dan weet wat je mist omdat je het allemaal een keer hebt meegemaakt. En omdat je weet hoe mooi en bijzonder het is om een gezond kindje ter wereld te brengen.
    Denk ik hoor ☺️

15. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook nog hoor. Morgen weer echo maar brrr wat vind het weer eng.. En voor mij is het de eerste..

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Het is ook zon wonder dat er zoiets moois in je groeit..!
    Succes met de echo miekiej morgen en evt anderen vandaag!

17. Mozart

Mozart Lid

15 mei 2015
    22
    0
    0
    Onzeker
    Vond de eerste 8 weken het spannendst. Ook omdat we onze mond stijf hebben dicht gehouden tegen iedereen tot we echt bevestiging hadden dat we echt zwanger waren. Ben best wel blij dat iedereen het straks mag weten.
    Ik ben juist iets zekerder dan bij zoon. Alles gaat goed, voel mij over het algemeen goed.

Vind het een enger idee dat als we straks de 20 weken hebben gehad we richting de 26 weken gaan. Waarin zoon dus geboren is.

Facebook
    Echt leuke aankondigen die hier voorbij komen. Wij willen een calender van december gaan uitprinten en dan een hartje om de uitgerekende datum met B-dat er op. Boven in geschreven naam van vriend met geboorte jaar, naam van mij met geboorte jaar , naam van zoon met geboorte jaar en een hartje met 2015.

Schouder
    Met mijn schouder gaat het redelijk. Halverwege de nacht word ik wel wakker omdat ik gewoon niet meer weet hoe te liggen. Voor de rest duurd alles veeeeeeel langer want alles moet met links terwijl ik eigenlijk rechts ben.

Mijn zoontje wil altijd buitenspelen en wat gaan doen. Gister kwaaie gezichten van 2 kanten want had hem de iPad gegeven in de hoop dat hij zich wel zou vermaken. Hij wou dus naar buiten. Papa komt thuis dikke tranen, ik moest van mama op de iPad. :D
    Vriend die had een electrische kinder-Quad gezien dacht leuk voor zoontje want zijn andere electrische auto doe we tweedehands kochten zitten bijna geen banden meer onder zoveel rijdt hij er mee rond.
    Heb vriend bijna verplicht om het ding te kopen. Hoef ik niet meer de tas te sjouwen als we naar de supermarkt de kleine boodschappen gaan doen.
    Hoef ik niet meer met kind hond en tas te lopen.

18. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    leuk al dat goede wn leuke echo nieuws!!!
    Alle nieuwe leden welkom en gefeliciteerd !

Ik heb zo de termijnecho m'n dochtertje gaat mee ze is er helemaal vol van ☺️ Broertje zusje kijken mama 😍

Hoop dat alles goed gaat met kleine uk!
    Ik hoop dat ik ook strax een mooie echo kan plaatsen!

Alle andere meiden met een echo veel plezier en geluk

Liefs xx

19. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Heel veel plezier!!!!

20. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel plezier Woerdie!

Echt leuk dat je je kleintje er een beetje bij kan betrekken, wij willen onze dochter maandag ook meenemen naar de echo! Dan wordt het voor haar ook wat echter, nu snapt ze er natuurlijk nog niet veel van..

Ik ben echt zo labiel, bij die nieuwe reclame van de rabobank waar zo'n babytje wordt geboren schiet ik al vol..

Vandaag weer wat misselijker dan vorige dagen, maar de 12 weken zijn natuurlijk ook nog niet om.. Ook ik ben zo vreselijk onzeker, nog steed iedere keer als ik naar het toilet ga controleer ik alles op bloed. Ik kijk ook echt uit naar de eerste plopjes! Maar dat duurt vast nog even..

Deel Deze Pagina