1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Haha hoe kom je daar nou bij? :D
    Hoop ik toch stiekem dat jij ongelijk hebt. We zouden wel graag een jongetje krijgen nu ;)
    Maar uiteraard is een meisje erbij ook goed hoor!
    Wel mega grappig dat jij over mij droomt terwijl we niet eens weten hoe we eruit zien. Hoe had je dat gedroomd dan? Was het op het forum dan dat ik dat zei ofzo?

2. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL

Mijn voorgevoel zegt een meisje maar ik weet inmiddels dat het niks zegt :D

Voor de lijst:
    11 juni geslachtsbepaling
    6 juli 20 weken echo

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Miekiej mooie foto zeg, gefeliciteerd 12 weken!

4. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    -fryslangirl: Het is ook een heel karwei om de lijst hierop te krijgen, dan moet je eerst het lettertype overal gelijk maken etc.

-Miekiej: Mooie echo!!

-mavane: Mooi buikje! Ik wacht nog steeds op een buikje wat zichtbaar is met kleding ;)

-Sim88: Haha ik droomde inderdaad over het forum, dat er in jouw onderschrift stond dat het een meisje werd en dat ik me afvroeg hoe je dat zo snel al kon weten :D

5. mik81

mik81 Niet meer actief

Gefeliciteerd weer met de mooie echo's 😃!

Voorgevoel ... Hmmm het voelt als nog een meisje! Gevoel zat met Isa wel goed maar of dat dit keer weer zo is weten we over een week of 6. Als de gelegenheid er is vraag ik 1 juni met de nekplooimeting/vroege guo of ze een nub kunnen zien, maar anders wachten we gewoon tot 16 weken. Ben wel heel benieuwd .... Als hij/zij maar gezond is.

Buikje Waaa hebben jullie serieus al buikjes? Jaloers 😁 ... Nouja voor nu maakt t nog niks uit aangezien t nog ons geheimpje is, maar ik hoop wel deze keer eerder te tonen ... De vorige keer was t pas met 20 weken redelijk zichtbaar. Maar nog niet overduidelijk. Vind t zooo mooi die zwangere buiken.

6. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Ik ben in augustus bevallen en liep zelfs met flink wat vocht in mijn voeten altijd op mijn.birkenstocks!! De verloskundige zijn toen zelfs dat dat heel.verstandig was omdat dat juist een goed voetbed was! Handige is ook dat je de bandjes was losser kan zetten! Ik was er echt verliefd op en heb ze echt de hele zomer en voorjaar aangehad! Ik heb gewoon lekker een bikini gedragen, moest alleen wel zowel top als.broekje wat groter kopen, top had ik 1 cup groter en broekje voor.op het eind 2 maten groter, maar ging prima met gewone zwemkleding! Ik.had alleen wel.gewone broekjes gekocht en 1 wat hogere, niet van die hele lage strakke die je veel ziet!

Xx

7. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Vandaag een super echo gehad:D beebje doet t super! Ben weer 2 dagen vooruit gezegt dus uitgerekende datum is 12-12-2015!!
    Heb nu ook de intake gehad, moet volgende week weer langs komen want was al 5,5 kilo afgevallen in 4 weken tijd:s Heb nu ook zetpillen mee gehad, in de hoop dat die wat beter helpen...maar word nu vooral voor mijn gewicht even goed in de gaten gehouden! Verder vandaag te horen gekregen dat ik mag kiezen tussen een natuurlijke bevalling en een keizersneede, omdat ontsluiting krijgen bij een drama is, is het voor mij zeker iets om over na te denken, maar heb ik.nog alle tijd voor!

Xx

8. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    1432221231574540747119.jpg

9. fryslangirl

fryslangirl Actief lid

13 mrt 2015
    316
    32
    28
    Vrouw
    Mede eigenaar bedrijf
    Friesland
    Wauw kwiebeltje... wat een prachtig plaatje ook weer;) echt leuk dat het nu zulke mooie echo foto's worden!!

Dan hou ik het mooi op de birki's kan altijd nog iets van wolky sandalen kopen mocht het nodig zijn. Ik heb zoiezo altijd goeie schoenen ivm met een teenblessure die niet meer overgaat en rugklachten. Dus loop in de winter op wolky's en in de zomer op birkenstock's.

Ook goed om te horen dat je dus echt geen speciale bikini hoeft te kopen. Vond ze nogal duur, maar ja moet toch wel een nieuwe, want de top pas ik echt niet meer. Maar dan ga ik gewoon bij een normale winkel shoppen!! Tnx allemaal voor het meedenken!

10. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Bij bonprix heb je mooie zwangerschaps tankinis voor mooie prijsjes !

Wat een super mooie echo's gefeliciteerd lieverds!!!

1/6 termijn echo

11. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
  12. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Dankje wel!!! Ben nu 10 weken en 5 dagen!
    Xx

13. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt dames, wij zijn ook zo blij met de goede echo.

Wauw kwiebeltje wat een mooie echo foto!! 5,5kg afgevallen dat is veel ja. Hopelijk voel je je gauw beter en dan komen de kilotjes er vanzelf weer aan.

Buikje
    Hier ook nog geen buikje te zien al helemaal s'ochtends niet.
    S'avonds wel maar dat is dan nog een darmenbuikje??
    Vreemde in wel dat ik een bult heb op me buik die ik s'ochtend kan zien en voelen. Dus ik vroeg aan de verloskundige wat dat was blijkt het dus mijn baarmoeder te zijn :$. Apart he.. Ben dun van mezelf en al helemaal op me buik dus je ziet gelijk alles. Toen ik vergrote eierstokken had was kon ik ze ook zien en voelen heel bizar.
    Kijk ook zo erg uit naar een mooi buikje.

14. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    #2154 Vrouwtje1983, 21 mei 2015
    Laatst bewerkt: 21 mei 2015
  15. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had mijn echo nog niet geshowd..
    Het kijkt hier recht in de camera en draaide het hele lijfje precies richting ons haha zo lief.

Bijgevoegde bestanden:

16. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Wat super lief!!! Haha echt van hier ben ik mam:p

17. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Wat een leuke echo vrouwtje1983! :D

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    EchosWat een fine echos weer, allemaal goed nieuws!!

Sim88soms kan een voorgevoel heel raar zijn, ik weet nog heel goed bij het net zwanger zijn van dl, dat er iemand was op de NOD-lijst waarbij ik gewoon heel sterk t voorgevoel had die is gewoon zwanger deze maand.. En wat bleek t was ook zo, heb haar nu ook op fb en we snappen t beiden niet maar t klopte dus wel... Dus wie weet haha

Voorgevoel
    Ik ben er nog niet overuit, aan de ene kant neig ik naar een meisje,maar omdat deze zw tot nu toe al heel anders dan de 1e keer misschien toch wel een jongen.. We zullen nog even moeten wachten ik nog langer dan vl

TanteDag dames

Vanavond de tante geworden van een nichtje genaamd lianne
    Was de 2de voor sz, ook deze keer kz uiteindelijk, zo ik begreep was ze met 38 wkn al een flinke dame, vermoedelijk morgen even op bezoek in zh.

Zw kleding
    Neeee mijn oude zwbroek de gene die t lwkkerste zat, versleten tussen de benen een slijtgat ( benen schuren langs elkaar) wat ik der mee wil delen ehh ik baal

Eetgewoontes
    Na 1,5 week smachten mijzelf getrakteerd op een dikke vette bigg tastie zonder bacon jam jam jam, en vervelend 😁 mijn vk zit letterlijk naast de mac dus in de volgende keren b de vk wordt het even bezoekje ongezond.. Vullen t weer gezond aan met aardbeien hoor ook heerlijk!!

19. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Fidel en Kleine Fee: ik hoop toch nog steeds op een jongen hoor ☺️

Ik had bij dochter ook vanaf 8 weken al sterk gevoel dat het een meisje was. Bleek dus ook zo te zijn. Ik had ook meteen dat roze me zo aantrok.
    Nu is het juist andersom. Als ik nu een winkel loop, loop ik recht op de jongenskleding af. Maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik het graag wil.
    M'n zwangerschap is wel totaal anders, dus ook daarom denk ik dat het een jongen is.

Echter voordat ik ooit zwanger was riep ik altijd ik zie mezelf met twee jongens. Ik zag mezelf niet zo tutten.
    Nou toen bevallen van een meisje en na een paar dagen zei ik tegen ml, ik heb het idee dat we twee meiden krijgen dusssssss...
    Hahaha het kan nog alle kanten op en we zullen het 9 juli weten 😉

20. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Oh en fidel, gefeliciteerd met je nichtje!!! 🎈🎈💋💖

Deel Deze Pagina