Rooming in Ja zeker weten, dl heeft 7 mnd bij ons op de kamer geslapen in de wieg, ivm optrekken was t niet meer vertrouwd en kedikant paste niet naast het bed, met pijn in me hart ging ze naar haar eigen kamertje... ( ze sliep smiddags wel op der eigen kamertje vanaf 3/4 mnd, daarvoor overdag in de box)
Onze dochter krijgt een nieuwe kamer, die is bijna af. Haar muur is licht zeegroen. ben echt verlief op die kleur. Kibderkamer nog geen idee welke kleur die krijgt. Ons kleintje komt de eerste weken in een wiegje bij ons op de kamer. Met elise hebben we dat ook gedaan
Wij willen de kleine ook op onze kamer. Er komt een wieg naast ons bed. We hebben nu zoiets van zo lang ik borstvoeding geef sowieso maar als een van ons er niet door kan slapen zal het toch eerder naar eigen kamer gaan. De babykamer wordt waarschijnlijk wit met een muur Flexa Early Dew. En dan roze of mintgroene accessoires voor een meisje misschien wel beide. En een antraciet rolgordijn met witte linnen gordijnen om het wat stoerder te maken.
Hooi, Wij willen de kleine de eerste 3/4 maanden bij.ons op de kamer houden houden, We zetten een wiegje naast ons bed! Quinn hebben We een half jaar bij ons op de kamer gehad, maar dat vond ik iets te langs omdat hij daarna dus niet meer op.zijn eigen kamer wou slapen, terwijl hij er s middags altijd al sliep! We hebben toen echt 2 maanden goed vol moeten houden en het heeft hem.heel wat tranen gekost voordat hij daar sliep! Xx
UWV deed ook helemaal niet moeilijk maar m'n werkgever!! M'n leidinggevende trekt aan me kan heus wel wat lichtere cliënten doen en aanvullen met kantoorwerk!
Nee hoor is een foto van internet om de kleur te laten zien! We moeten nog schilderen, heb alleen pas een staal thuis.
Heel mooi! mijn dochter haar kamer heeft een kleur zoals die van mijn banner. Verder zijn de muren wit en gebruik ik veel pastel tinten. Net even fotos bekeken voor de babykamer, maar vind het lastg. Er ligt donkergrijs vloerbedekking in, vind het niet mooi meer, had liever laminaat maar moet het er mee doen. Als het een jongen is misschien 1 muur in een hele zachte kleur blauw en anders denk ik iets van licht grijs of bij een meisje heel licht roze. al ben ik een beetje uitgekeken op het roze...
Bedankt voor jullie lieve woorden Ja het was een heel erge verrassing, juist omdat we ons erop ingesteld hadden dat het zomaar niet zou lukken. En het is nu ook heel erg dubbel, aangezien ik sinds kort een nieuwe (en heel leuke) baan heb en ik zie er heeeeeeel erg tegenop zie om het daar te gaan vertellen. Ben erg bang voor oordelen en mogelijk ontslag (onder het mom, je past niet zo goed in het team) Ik ben benieuwd wat de termijnecho gaat zeggen, die moet ik nog inplannen namelijk. Een dubbel spannende tijd dus, waarvan ik zeker enorm geniet (ondanks de dubbelzinnigheid, ik hoopte al op een kindje sinds mn 18e)
Ik herken mij klein beetje in je verhaal, wij hebben bij onze zoontje aardig moeten oefenen en miskraam voordat we eindelijk een goede zwangerschap hadden. Bij deze zwangerschap waren we nu even niet bezig met zwanger worden omdat ik net een nieuwe baan had..... 1 keer toch gezellig gemaakt en nu bijna twaalf weken. Natuulijk schikken omdat ook bang was voor mij baan maar mijn baas heeft heel goed gereageerd en heeft zoiets van dat weet je bij vrouwen in deze leeftijd de wens voor kinderen de is. Ondanks dat voor mijn baas de zwangerschap alles behalve goed uitkomt ( werk ik de optiek en december / januari zijn de top maanden ivm zorgverzekering) is ze heel blij voor ons en leeftijd ze mee. Natuurlijk heb ik nog geen garantie op een contract verlenging maar dat hangt niet af de zwangerschap maar mijn functioneren. Fijne zwangerschap!
Thanks lunap, insgelijks natuurlijk Ik zie ook dat er al dames zijn die een begin maken aan de babykamer? Ik durf dat echt nog niet hoor! Ik wil sowieso weten wat het wordt en blijf bang voor een miskraam/het niet voldragen van de zwangerschap. Ik denk dat ik pas met ruim 20weken durf. Alhoewel ik dat heeeeel moeilijk vind, want ik wil nu al heel graag rondkijken een verzamelen enzo. Geduld was nooit mijn ding namelijk Maar een teleurstelling als dat lijkt me veel moeilijker als er al een plekje met spulletjes voor de kleine is
Wij tijfelen ook nog wanneer te beginnen. Heb de babykamer van mijn dromen op marktplaats gevonden, Niet duur en in de buurt maar ja, wat te doen.. Wat zouden jullie doen?
wij hebben de meubels al omdat dochterlief nieuwe meubels krijgt. Ze wordt bijna 3 en zou dan sowieso een nieuw bed krijgen. (ze slaapt nu nog in het ledikant). Er hangen al gordijnen (bruin). We zijn al wel vast stiekem aan het fantaseren, maar we doen nog niks aan het kamertje.
Oh vrouwtje1983; dat is inderdaad lastig! Ik denk dat ik nog even zou wachten, tenzij je natuurlijk zat ruimte hebt om het op te slaan. In dat geval zou ik er gewoon voor gaan de 12 weken is al zo dichtbij.. Wij wachten voorlopig nog. Ik zoek wel dingen uit, moet mn hormonen toch ergens in kwijt. Maar kopen word pas in de allerlaatste maanden. Waar zou ik het anders moeten laten?
Wij wachten nog tot zeker september ofzo. Eerst maar eens de 20 weken guo afwachten. Of eerlijk gezegd : eerst maar eens de combinatie test volgende week... We hebben al een en ander meegemaakt zelf (miskramen) als ook heel dichtbij (overleden kindje) dat we echt niet naïef zijn en er maar vanuit gaan dat er een gezonde baby komt. Helaas. Dus hier voorlopig geen aankopen voor een baby.
Wij beginnen ook voorlopig nog niet. Dochter krijgt andere kamer en baby krijgt haar babykamer. Eerst moet dochter goed gewend zijn op haar nieuwe kamer. Maar af en toe beetje dromen over de kamer is leuk
Ik zou er persoonlijk voor gaan, als je t kwijt kan.. Straks krijg je er spijt van, en stel je voor het kan altijd fout gaan je wil er niet aan senken ook met 38 wkn... Ga uit van het goede!!!