1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IH5

IH5 Niet meer actief

Dank je voor de lijst!

2. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Fee!

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Kleinefee gefeliciteerd!

Ih5 mooie echo yeah!

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    mag ik met jullie mee schrijven , denk dat ik het nu wel durf vandaag na een goede echo op 11,4 dagen.

ik ben missymaaike 30 jaar en zwanger van ons 2 kindje en dit is mijn 11 zwangerschap .
    helaas hebben wij de afgelopen tijd veel miskramen mee gemaakt en is het zwanger blijven voor ons dus niet vanzelf sprekend .
    uiteindelijk ben ik op een combinatie van asprine , utrogestan , prednison en fraxiparine zwanger geworden en gebleven.
    tot op heden vind ik het zwanger zijn niet leuk en maak me continu zorgen over de kleine en of zijn hartje nog wel klopt.

er komt nu een spannende tijd aan en dat is het afbouwen van de medicijnen , ik hoop dat als ik gestopt ben met de medicijnen de kleine het nog steeds goed doet in me buik !

ik ben 11 december uitgerekend maar met grote waarschijnlijkheid word dit een geplande keizersnede omdat ik met de bevalling van me zoontje een spoed keizersneden heb gekregen en onze kleine man met een flinke infectie is geboren .

Bijgevoegde bestanden:

5. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    @Missy Maaike je bent van harte welkom.

Jeetje wat heb jij een heftige tijd doorgemaakt. Je bent nu een heel eind op weg dus dit wondertje zal het vast en zeker redden.

Klets gezellig met ons mee.

@KleineFee van harte gefeliciteerd met jullie kleine.

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik hoop het , over een paar dagen moet ik me prednison gaan afbouwen en dan gaan we kijken of de kleine sterker is dan mijn imuunsysteem ! komt vast goed maar het is wel erg eng ;)

7. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Woh, heftig missymaike. Hopelijk blijkt deze kleine een krachtige te zijn! Welkom iig.

Kleine Fee, mooie lijst, bedankt weer! 16 juni hebben wij een pretecho! En misschien weten we het geslacht dan ook wel. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik aan het twijfelen ben of ik het wel wil weten.
    Straks maar eens met mijn man over hebben. Al gaat de echo wel door, sowieso!

8. IH5

IH5 Niet meer actief

Spannend voor je maaike. We duimen met je mee.

Kleine Fee trouwens gefeliciteerd met je Fee! Was het een leuke dag?

Ik voel mijn kleintje overigens echt steeds duidelijker bewegen!
    En werk geleden wist ik al zeker dat ik hem / haar voelde maar inmiddels zijn het echt bewegingen. De echoscopiste zei vandaag dat de placenta op de achterwand ligt en dan voel je het sowieso eerder. Met de ervaringen van de andere zwangerschappen natuurlijk :D
    Vind het heerlijk!

9. Dide

Dide Actief lid

22 jun 2014
    116
    41
    28
    NULL
    NULL

Welkom!!! En snap dat je het spannend vind helemaal na alles wat je mee hebt gemaakt!! We duimen mee

Liefs dide

10. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Welkom Missy Maaike, ik begrijp dat je onzeker bent! In je onderschrift te lezen houden ze het wel goed in de gaten! Succes de komende tijd.. En van harte gefeliciteerd!!

KleineFee ook van harte gefeliciteerd met je kleine meid!

IH5, wat leuk dat je je kleintje al voelt springen! Ben een beetje jaloers.. ;)

Voor de lijst, mijn uitgerekende datum wordt 14 december en ik heb 8 juni een echo en afspraak bij de vk..

Hebben jullie je al aangemeld bij de kraamzorg.. Ik kan kiezen uit 3, zou niet weten welke.. Bij dl was er nog maar een aanbieder in de regio.. Die mevrouw was super, maar wie zegt dat we haar weer krijgen..

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Welkom missymaaike!
    De lijst
    Groot gelijk kleine fee, door de td zullen er nog meer afvallen
    Echos
    Mooi dames gefeliciteerd

Baalmoment
    De stucadoor die vandaag zou komen,,, niet komen opdagen, wat blijkt failliet... Fijn dat ie dat even liet weten
    Shoppen
    Verwend door oma een paar baby neutrale shirtjes en 1 zw shirt voor mij, binnenkort met beide omas nog echt kleding voor mij shoppen.
    Mijn ma wilde me vanwege de stucadoor opvrolijken❤️De allerliefste❤️
    Weet ook wat voor kinderwagen ik wil, ik ga voor de maxi cosi mura van mp. Advies gevraagd in de winkel en omdat ik echt t bos in wil, dus geen stadswagen twee kanten opkijkend in buggystand en klein opvouwbaar voor in ee auto kwam de maxi cosi er t beste uit voor ons

Ongeduld morgen nog doorkomen en dan donderdag eindelijk echo pffff

12. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Missy welkom en gefeliciteerd!!
    Weer een paar mooie echo's voorbij zien komen.. sommigen moeten nog even geduld hebben en sommigen hebben het 12 weken dansje al kunnen doen! Ik vorige week ook.. heerlijk😀
    Vandaag de eerste zwangerschapsbroek gekocht.. wat zit dat heerlijk zeg!
    Ik heb me gisteren aangemeld voor kraamzorg. Kon echt kiezen uit een stuk of 10 verschillende. Uiteindelijk maar de gene gedaan met de beste klanttevredenheid en waar ik al goede verhalen over gehoord had.
    Heb sinds gisteren een beetje zeurend gevoel in mn buik en onder rug. Had ik ook altijd als ik ongesteld moest worden.. word er beetje onzeker van.. herkenbaar voor mensen?

13. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn zus heeft nog een Maxi Cosi Mura uit 2008 die ze volgens mij wel wil verkopen..
    Als je interesse hebt laat maar weten dan vraag ik het aan haar!

14. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Yeaah lekker dansje vandaag :)
    Heb gister wat positie kleding gekocht
    wat zit dat mooi en lekker!

Maaike welkom! Wat een verhaal maar ik heb vertrouwen in jouw kleintje!

Kleine Fee nog gefeliciteerd met je kleine meid!

15. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Morning,

Hier alweer een 14 weken salsa :)

Welkom missymaaike!

Kinderwagen; om eerlijk te zijn heb ik mij daar nog helemáál niet in verdiept.
    Positiekleding; nog niet nodig. in de loop van de dag gaan mijn darmen uitzetten, maar ik kan nog prima mijn eigen kleding aan.
    kraamzorg; daar heb ik mij digitaal voor aangemeld. Wij wonen in een dorp redelijk buitenaf dus ik had niet enorm veel keus.

16. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Welkom missy en gefeliciteerd!!

@kraamzorg: ik heb me vd week aangemeld bij DAT en heb naar deZfde kraamhulp gevraagd als bij onze dochter dat is onwijs goed bevallen langs beide kanten (heb ook nog steeds contact met haar)

@gratis dozen: moet ik me even in gaan verdiepen... Maar kan ik mss ook al wel aanvragen, nog iemand tips?

@babykamer: heb al helemaal in m'n hoofd hoe t worden moet maar wacht ook nog een paar weken hoor!!

@vrijdag: termijnecho; ml kan gelukkig mee en erg benieuwd hoever ik nou zou zijn (versprong telkens nogal hihi )

17. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Gefeliciteerd met je dochter kleine fee!

Wij mogen bijna onze dochter haar eerste verjaardag gaan vieren! :D
    12 juni, hebben allebei vrij genomen en gaan er een leuke dag van maken met z'n drietjes en dan de 14e vieren we het voor vrienden en familie.
    Heb er veel zin in, maar vind het stiekem ook wel confronterend! Het gaat zo snel :$ een jaar alweer! Over een half jaar ongeveer is nummer twee er gewoon al bij. ;)

Waar blijft de tijd haha....... :)

18. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Ik word helemaal gestoord!!!
    Word sinds vrijdag op de gekste momenten telefonisch lastig gevallen 😕
    Dat gebeurd op de gekste tijden ... Of heel laat s avonds als we al op bed liggen of rond half 7 ,7uur
    M'n man heeft al boos gegaan werkt niet!!
    Net belde hij ook weer( hij noemt ons bij onze naam), net werd er me gevraagd of ik alleen thuis was, ml is er niet he 😢
    Ben best bang en durf niemeer te slapen nu!!!
    We hebben de politie al gebeld die kunnen een aangifte afnemen tegen een onbekende maar die adviseerde om onze provider te bellen en hun zouden ons verder kunnen helpen! Niet dus... Mr belt anoniem mw, dat kunnen wij niet traceren ?????
    Wat een zielig figuur joh 😑
    Laat me met rust!!!
    Nog iemand tips?
    Scheidsrechtersfluitje is leuk maar niet als je 2jarige dochter ligt te slapen... 😓

#radeloos #bang

19. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Gefeliciteerd kleine fee!!!
    Fijne dag xx

20. mik81

mik81 Niet meer actief

Echo's iedereen weer gefeliciteerd met de mooie en goede echo's!

Woerdie gatsie, is een volslagen onbekende dus die jullie telkens belt? Wat wil hij dan? Of is het gewoon een gestoorde creep die niks beters te doen heeft? Jeetje. :(

Ik tel de dagen af tot maandag ... Dan zien we ons kleine mensje weer, hopelijk een goede uitslag. Vind het erg spannend. Op de een of andere manier ben ik bang, lijkt het me zo onwaarschijnlijk dat we nog een gezond kindje krijgen. Klinkt misschien stom maar eind 2013 hoorde ik dat ik praktisch onvruchtbaar ben, de kans op een kindje was heel klein ook met IVF werd gezegd. En nu voor de 2e keer zwanger ... Zou het dan zomaar 2x goed kunnen gaan???? Ik hoop het echt met heel mijn hart.

Deel Deze Pagina