1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Sneeuwbloempie wat een super schattige echo foto! Wel jammer dat het eigenwijssie niet wilde draaien, maar vind dit wel erg schattig eruit zien!

Wij hebben vandaag controle en echo gehad, was weer mooi! We hebben het nu ook wat meer mensen verteld. Mensen op het werk, mn man zijn oma, twee vrienden..

Wij moeten nu ook gaan kijken voor kraamzorg en alvast voor vk.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,6 KB
      Weergaven:
      87
  2. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Superlieve echo's weer 😍

3. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Mooie echo wvw!
    Het beginnen nu ook al echt mini babys te worden hè? :)

4. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Idd net wat is88 zegt. Hij is zeker duur maar ik vind het ook zeker waard.
    En anders op marktplaats kijken ja.
    Vrienden van ons ook gedaan. En zelf helemaal afgeschuurd en in de lak gezet, zagen er weer als nieuw uit!

5. IH5

IH5 Niet meer actief

Wat leuk die echo's weer

Triptrap hebben wij ook niet maar ik overweeg er eentje te kopen. Mijn broer en zusje hebben hem wel en zijn er blij mee. Wij hebben alle babyspullen weggegeven dus moeten beetje opnieuw beginnen. Maar sommige dingen kunnen we wel terugkrijgen.

Mom in balance: ik denk dat ik zoiets wel ga doen misschien. Vooralsnog ben ik nog gewoon aan het tennissen. En binnenkort starten een vriend en ik met zwemmen. Hij wil afvallen en strakker worden en voor mijn conditie is zwemmen ook niet verkeerd :)

6. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Sneeuwbloempje idd je ziet steeds meer:)

Mom in balance: wat dat precies is weet ik niet, maar ik vind het wel leuk om iets van een zwangerschapscursus te doen. Ik zag iets over een soort combi cursus, lijkt mij wel wat. Zwemmen lijkt mij op een gegeven moment ook wel langer.

7. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier ook de stokke triptrap. Heel tevreden mee. Een aanrader

8. mik81

mik81 Niet meer actief

Wij hebben het stokke steps systeem. Ik ben er superblij mee. De wipstoel kan je inklappen en op het stoeltje zetten. Dus ook als je kindje nog niet kan zitten kan hij/zij toch gezellig hoog mee aan tafel ☺️.

Als deze zwangerschap goed gaat kopen we er nog een 'gewone' triptrap bij voor onze dochter. Via marktplaats oid. De kleine kan dan in het steps systeem.

Heb me gister maar weer eens verdiept in duowagens. Onze mura 4 gaan we dan verkopen. Die is dan ook maar amper een jaar oud, dus ik verwacht daar (gezien de aanschafprijs) nog wel een redelijk bedrag voor te krijgen. Hopelijk kunnen we een geschikte duowagen vinden tweedehands, anders word t wel een duur grapje denk ik. Voor nu lijkt de bugaboo donkey duo me wel een fijne wagen. Maar we laten ons nog voorlichten tzt bij een speciaalzaak ... Dan kunnen we alsnog tweedehands gaan zoeken uiteindelijk.

9. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vanochtend belde de vk, dat er een stagiair bezig was met een echo cursus, of ik volgende week door haar een extra echo wil laten maken.. Uhmmmm... Geen probleem! :p

Ik ben ook op marktplaats van alles aan t afspeuren, ben alleen nog niet echt van plan om iets te kopen.. Wil ook graag een stokke triptrap stoeltje. En ben aan t kijken voor een draagzak voor de beeb.. Voor de rest hebben we bijna alles van dl nog.. Maar soms is iets nieuws wel leuk! :)

10. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Wij zullen ook wel wat nieuwe dingetjes kopen. Heb alles in uni maar zullen nu wel weten wat het wordt dus misschien gekleurde hoeslakens en nieuwe Spuugdoekjes erbij enzo. En uiteraard wat kleertjes vooral als het een jongen is natuurlijk.

11. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de stokke trip trapp. Vobd m voir de baby erg fijn maar eenmaal uitvhet babyzitjen wat je er ttmrouwens apart bij moet kopen, niet veel beter dan die van ikea die aanzienlijk goedkoper is.

12. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echos!

13. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, even een ego berichtje... Maar hebben jullie soms ook zo'n last van hoofdpijn? Ik heb sinds maandag echt zulke enorme hoofdpijn, gaat maar niet over 😔. Maandagavond zelfs een extreme aanval gehad, zag zwart voor de ogen en ben gewoon stukken kwijt....
    Begin me nu toch zorgen te maken... Mijn VK zit morgen dicht, misschien toch even de huisarts bellen?

14. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Zeker even bellen! En anders de spoedlijn van je vk.
    Bij zorgen of twijfel altijd bellen.

Hier genoten van de echo. Prachtig plaatje weer! Lekker beweeglijk ding, vingers en al waren te tellen en de hersenhelften ook goed te zien. Ribbetjes, ruggengraad, allemaal! Super!

Nog een 3 weken tot de pretecho en over 4 weken weer controle.
    Wel morgen even langs de ha voor de jeuk en uitslag. Moest mijn leverwaarden laten controleren ofzo. Hopelijk iets waar ze iets aan kunnen doen, want het is erg vervelend.

15. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fortunae, super van de echo!! Goed dat ze je doorsturen, ik heb dat vorige zwangerschap ook gehad, alleen pas met 30 weken. Waren bang voor cholestase, maar was het gelukkig niet. Heb je ook jeuk aan de handpalmen?

Ga misschien toch wel bellen... Mijn bloeddruk is nog steeds laag gelukkig.

16. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noa, ik heb het ook, vveel migraine. Had het bij mijn dochter ook, echt weken lang non stop. neem je wel een pcm? Dat wil bij soms wel iets doen. Helaas een zwangerschap skwaal. Maar bij twijfel even bellen. Aan je lage bloeddruk kunnen ze denk ik niet zo veel. Ik heb het met vlagen. Even wat zouts erin en dan gaat het wel weer.

Goed nieuws fortunea

17. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Nee Noa, geen jeuk aan mijn handpalmen. Gezicht ook niet, maar de rest van mijn lijf helaas wel. Benen en armen het meest. In de avond is het het ergst.

18. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm dat klinkt niet fijn.... Ben bang dat ik er ook last van heb dan. Bij mijn zoontje echt nooit gehad, terwijl ik normaal echt maandelijks hoofdpijn had.
    Ik neem wel PCM maar wil liever niks nemen....
    Bel morgen voor de zekerheid wel even.

19. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk is het onschuldig en komt het door de hormonen! Jeuk is echt vreselijk he.....

20. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Jeuk is een ramp

Al is jouw hoofdpijn ook geen pretje. Ik heb vaak hoofdpijn als ik te weinig drink of een beetje benauwd ben. Je hebt volgens mij ook wat meer vocht nodig. Dus mss dat water drinken wat helpt. Hoofdpijn is een van de kenmerken van een (lichte) uitdroging (daarom heb je daar ook last van bij een kater).

Deel Deze Pagina