Yeah een goede uitslag van de combinatietest! Heerlijk om de kleine weer te zien, in love ! Meteen even gevraagd wat ze dacht aan de hand van de Nub theorie en ze denkt een jongetje !!! Gevoel zegt ook een jongen en zou dat ook super leuk vinden! Vorige keer had ze het fout nog maandje en we weten het echt. Nu even bij tanken in de zon
Hallo dames! Ik ben toch meer een meelezer geworden. Destijds met de zwangerschap van M.aaike, had ik alle tijd om even met de laptop op schoot te zitten. Maar nu... Op mijn telefoon lees ik iedere dag wel bij, maar reageren is dan zo onhandig. Van mij dus af en toe een berichtje, maar ik lees jullie verhalen dus wel . Ik had het ook nog niet doorgegeven maar de 20 weken echo staat voor ons gepland op 20 juli! Dan horen we gelijk of het een meisje of jongetje is . Wij ook een rustig weekendje voor zover ik dat nu weet. Iedereen een fijn weekend!
Lunap: Zon?? Hier regent, hagelt het steeds weer. Echt zo zat van! Morgen word het wel mooi weer geloof ik. Geniet maar lekker van de zon
Gefeliciteerd Lunap 😃! Weer een goede combitest hier .... Echt superfijn. Wij gaan maandag. Pas om 15.30 uur, dus dat word een lange dag. Heb er een beetje een onheilspellend gevoel bij, jakkie. Ik kan op de een of andere manjer maar niet geloven dat ons twee gezonde kindjes gegund is. Stom hè 😏! Zal blij zijn als t zo ver is en nog blijer als alles in orde lijkt maandag. Poeh spannend. Zo spannend vond ik t met Isa niet.
Bhel hagel bah... Had gehoopt o een buitendag, maar vl is nu op verjaardag, heb vanmorgen al boodschappen gedaan, maar nu even rust...helaas vl morgen ook de hort op.. Zucht
Wat goed lunap! Fijn zeg, eindelijk genieten 😉 Wat gaaf dat ze bij jou iets wilde zeggen. Ik had het ook gevraagd maar deden ze niet, jammer! 😌 Voel de baby inmiddels af en toe 😍😍
Sim wat heerlijk he, dat je dat gefriemel al kunt voelen! Ik voel het serieus elke dag wel even. Dat gefladder en ook al echt beweging aan de binnenkant. Heerlijk. We hebben vandaag kinderfeestje gehad van onze oudste zoon, altijd fijn wanneer alle vriendjes weer veilig thuis gebracht zijn haha!
Ik herken je gevoel mik, alleen geen combinatietest dus moet er maar op vertrouwen dat het allemaal goed is. Ik voel de kleine ook sibds gisteren gisteren 1 keer en vandaag 2 keer en maar heel kirt. Maar begin is er. Morgen al weer 14 weken. Het gaat nu ineebs een stuk harder dan eerste weken. Ik heb nu geen echo bij 3d barendrecht. Kon geen afspraak plannen op internet en toen maar ergens anders gedaan. Heb m ook 20 juni maar baal nu toch wel dat ik ervens anders ga. Ik had gewoin even moeten bellen. Ik zit nu bij mijn ouders, manluef is paar nachten weg voir werk. Ik heb een goede keelontsteking Fijn weekend dames!
Mavane jammer, misschien alsnog daar proberen? Ik ben (alleen nog op internet) naar verschillende wagens aan het kijken. Maar blijf denk ik toch bij de wagen die ik vanaf begin af aan al leukste en meest handige denk te vinden. De Joolz day parrot blue! Als ik ervaringen lees word ik steeds enthousiaster en kan niet wachten haha! Maar sowieso eerst in babyzaak testen en vergelijken. Jullie ervaringen mee?
Super van de goede echo's!! Genieten meiden. Beterschap voor de zieken! 😘 Vraagje, kunnen jullie de baarmoeder voelen? Ik heb het idee dat hij heel hoog zit. Is natuurlijk ook mijn 2e zwangerschap... Denk namelijk af en toe de kleine te voelen, alleen is dat best wel hoog. Ga dan weer twijfelen....
Ook mijn 2e zwangerschap, maar ik voel mijn baarmoeder nog niet. Vermoed dat ie iets naar achteren gekanteld is. Had gehoopt deze keer eerder een buikje te tonen maar ik denk dat het weer niet voor de 20e week word.
Morning, He bah Mavane, beterschap. Ik voel ook mijn baarmoeder niet zitten . Bij de combinatietest (was toen 12+6) zei de gyn al dat mijn baarmoeder nog erg "diep" zat. Misschien een stomme vraag maar "plopt" hij mettertijd ineens omhoog/naar voren of blijft hij dan diep zitten? Nog een suffe vraag, maar worden jullie niet helemaal gek van al die etenswaar regeltjes? Ik dacht serieus dat je alleen geen alcohol, caffeine met mate, geen osseworst en filet americain en geen rauwmelke kazen mocht. Nu heb ik mij de afgelopen weken rond gegeten aan gedroogde/rauwe ham en dat mag volgens elke site gelukkig wel (behalve het voedingscentrum, maar daar mag je zo te lezen niks ) en lees ik ineens ook over gerookte zalm, cervelaat/salami etcetc. Wat een gedoe allemaal! *klaagmodus uit*
Goedemorgen!! Ik voel mn baarmoeder nu ook als een bolletje onder in mn buik zitten (als ik druk) geen babybewegingen.. Hihi! Joos, moet zeggen dat ik nog niet overal zin in heb maar gisteravond waren we op bezoek, stond er alleen leverworst en droogworst op tafel... En ik mis paté en leverworst ben daar echt verslaafd aan, nu koop ik t maar niet meer omdat ik me toch niet in kan houden.. Najaa.. Dan maar een plakje kaas.......
Wij hebben op het werk altijd pate staan en meestal neem ik 1 á 2x in de week een boterham ermee, maar ik moet het ook niet in huis hebben liggen hoor want dan moet het op!
Als je dol bent op paté en leverworst, is de vega variant misschien een optie ... het zal er niet exact op lijken. Ik eet al jaren vegetarisch maar kan me de smaak van leverpastei en dergelijke nog wel herinneren en voor mij komt het er toch wel dicht in de buurt hoor. Al zal dat voor een echte vleesliefhebber misschien niet het geval zijn.
Gen zachtgekookte eitjes, geen gerookte zalm, En de droge worst zijn de meningen zo over verdeeld ik eet ze wel, of te minste nagelhoudt (gedroogd rundvlees) maar daar moet ik bij zeggen, schoonvader heeft vleeskoeien, dus het komt uit eigen stal... Vorige keer had ik daar vooral in de laatste wkn van de zw, gevolg, heel mooi ijzer, na de bevalling was mijn ijzer 7 Weet nu al na de bevalling laat ik me verwennen met door bakker bart, broodje zalm, fillet american en rosbief 😋😋😋
Wij willen ook de Joolz day parrot blue en sinds we er afgelopen maandag een test rondje mee hebben gemaakt in een babyzaak zijn we helemaal verliefd.
Ik merk dat ik nu met de tweede het al minder gedoe vindt. Ik vind filet americain erg lekker, dus dat moet ik echt even laten. Alcohol dronk ik toch al nauwelijks en rauwmelkse kazen heb ik hier in Nederland nog niet gevonden. Ik eet nu gewoon 's avonds af en toe een stukje brie (uit de supermarkt). Vis at ik af en toe. Ik haalde wel een gerookte zalm. Als ik er nu een keer zin in heb, dan loop ik naar de visboer. Het is wel (duurder), maar ik wil het risico niet lopen. Verder is het gewoon je gezonde verstand gebruiken, denk ik. En mocht je het toch een keer eten, dan krijg je er (zeer waarschijnlijk) niks van. Oh en leverworst mag wel, maar met mate toch (vanwege de vitamine a (de lever) die erin zit). Op een verjaardag (van bekenden) waar ze alleen dat op tafel zouden zetten, zou ik vragen om een stukje kaas (dat heeft iedereen wel in huis toch?)