Babietje wat leuk zeg, het is niet bij ons in de buurt, maar zal eens overleggen en erover nadenken. Extra echos zijn altijd leuk!
Zojuist gebeld door de verloskundige en over iets minder dan 3,5 week heb ik een afspraak. Dat klinkt nog zoooooo ver weg @babietje, leuk! jammer dat het voor mij iets te ver weg is! En zo te lezen hebben we alleen maar voordelen van in December bevallen
Wat wordt er veel gekletst hier, gezellig!! Bedankt voor het warme ontvangst dames. Welkom voor de nieuwe dames. Hier nog helemaal geen kwaaltjes, eng is dat! Hoe zit dat bij jullie?? Ik heb wel pijnlijke tepels maar dat heb ik al 4 weken en komt door de hormonen die nog moet gebruiken tot 12weken zwangerschap.
Hier ook weinig kwaaltjes tot nu toe gelukkig.. heel af en toe een vlaagje misselijkheid, en af en toe kramp in de buik, maar dat kan ook van de viscurry komen die ik net gegeten heb mijn vorige zwangerschap heb ik 6 weken in de WC geleefd, dus hoop dat me dat dit keer bespaard blijft!
Ik mag me ook bij jullie aansluiten vanochtend een positief testje in handen volgens mijn berekening ben ik 9 december uitgerekend ga even de topic terug lezen
Er wordt goed gekletst. hier nog vooral moe. wat een mooie testen komen er voorbij zeg! Hier vandaag een oproep gemist, ik gok van moeders voor moeders, morgen even terug bellen. de vk wel gebeld, 21 april de intake en echo zin in! Nog 3 weken. Bij mijn dochter vond ik dat een eeuwigheid, nu vind ik het best dichtbij klinken. Ik vrees dat het fabeltje waar is over een 2e of volgende zwangerschap. Dattie sneller lijkt te gaan. Dat is nu fijn, en de laatst weken ook, maar die goede weken tussendoor, mogen wel op geniet tempo gaan. begin hier eindelijk een beetje in te zinken!
Welkom nieuwe dames! Fryslangirl, hoe was je intakd en test van mvm? Om 4 uur komt mvm hier. Ben benieuwd hoe de test er uit zal zien
Oh wat hebben jullie al snel allemaal een afspraak zeg! Hier pas in mei ben dan 11 weken volgens mijn eigen berekening. Waarom zo vroeg? Is dat standaard bij jullie? Hier vorige keer wel eerder gehad maar dat was ivm bloedverlies. Ga straks rustig reageren nu eerst even proberen te ontbijten naar dag niks gegeten te hebben ivm buikgriep
Bij onze vk krijgt iedereen rond de 8 weken een echo, een cadeautje van hun zei ze. Ik krijg sowieso met 8 weken een vitaliteitsecho zei ze vanwege de miskraam.
Mvm testen, die willen wij zien!!! Veel plezier mavane! Hier is een zogenaamde intact echo altijd met 7a8 weken. Dat is wel fijn. Heb hij het zoeken van een vk bij onze dochter gekeken of een van deverloskundige dat deed, maar ze doen het allemaal hier in de buurt.
Ja ik ben ook benieuwd naar die van fryslangirl! Ik heb gisteren nog een digitale test gedaan, dus maakt me iets minder zenuwachtig voor de test van vanmiddag. Daarentegen zijn de kwaaltjes nog steeds weg en dat baart me zorgen.
Hier ook altijd eerste echo rond 8 weken en rond de 10/12 de termijn echo. Bij de eerste heb ik er zelfs drie gehad. Geen idee waarom ze hadden een extra echo voor me ingepland, nou prima dan
Hier overal standaard in de buurt pas met 10/11 weken. Ongeacht miskraam.... Misschien dat zelf wel om vraag en voor betaal ( was destijds 25 euro) dus dat is prima te doen. rond 8 weken ofzo. Wil graag nog keer testen maar probeer het niet te doen, bij Nathan werden ze snel lichter( ivm te hoge hcg)en had daar stress van terwijl er nu een vrolijk manneke rond loopt. Probeer zo en zo meer te genieten want heb vorige keer zo zitten stressen voor niks
Hey ladies, Wat een heerlijk gezellig geklets hiero!!! ik kijk heel even niet kan direct 4 paginas terug lezen haha... Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!! Gister avond de test van de MVM gehad, volgens haar een hele duidelijke voor hoelang ik zwanger was.... dus kregen een leuk kadootje en we werden gefeliciteerd, voor het eerst in het echt door iemand hahaha... Mijn man vond het nog wel wat vreemd. Maar hij is al wel steeds 4 persoonsauto's aan het uitzoeken (we hebben een bedrijfswagen nu met 2 zitplekken) dus hij begint al wat aan het idee te wennen. Volgende week dinsdag start ik met verzamelen omdat we donderdag tot maandag naar Frankrijk gaan. Ik had een verloskundige uitgezocht in Sneek omdat ik graag in Sneek in het ziekenhuis wil bevallen. Maar kreeg daar te horen dat ons dorp niet hun werkgebied was, dus ik mocht me daar niet aanmelden. Dus heb me toen maar bij de dichtstbijzijnde verloskundige aangemeld. Het de eerste echo met 8 weken, daar kijk ik echt naar uit! Vind het wel gek dat het intake gesprek nog zo lang duurd. Gelukkig kan ik al mijn vragen bij jullie kwijt!! Vind de test van MVM wel iets minder duidelijk opgedroogd. Ze had nog gezegd dat ik hem met blanke nagelak moest lakken als ik hem zo mooi wilde houden, maar ja, ik was moe toen ze weg was en heb er niet meer aangedacht. Wel leuk in zo'n bewaardoosje. Misschien geef ik hem wel aan mn moeder als aankondiging dat ze beppe wordt.
Mooie testen! Met hoeveel dpo was die laatste test? Ik ben momenteel wel wat rustiger geworden.....mijn eigen testen lijken iets op te lopen en ook soms nog steeds vlagen van misselijkheid. Vandaag mijn nod als het goed is. De testen lopen iig niet af....dus hoop natuurlijk gewoon dat het goed blijft gaan.
Dat is prima hoor Er zijn nu nog wat plekjes vrij, en je zou het kunnen combineren met een dagje shoppen. Almere heeft best een leuk winkelcentrum!