Net weer 2x naar de wc geweest, en er was geen bloed meer. Heb dus ook nog maar niet gebeld, houdt het vanmiddag gewoon even in de gaten. Had wel gewoon witte afscheiding, dus ik denk dat het 'ergens anders vandaan kwam'. Lang leve de constipatie hihi
Bloed afgenomen voor de nipt vandaag.... maar pfff wat duurt dat nog lang voordat we meer weten. vk belde net nog even vond ik wel heel attent nu maar can me afzetten komende tijd..,
Wat vinden jullie van de naam Xem voor een jongen? Vind hem aan de ene kant super gaaf en stoer, maar aan de andere kant vind ik hem ook weer vreemd 😜 Andere tips zijn welkom, graag kort en stoer, liefst één lettergreep 😌
Xem vind ik persoonlijk niet mooi. Ziet er vreemd uit en lijkt te veel op Sem, en dat is zo'n modenaam op het moment. (Altijd eng zulke opmerkingen, wil niemand kwetsen/beledigen)
Sterkte mik!!! Wanneer krijgen jullie de uitslag? MeidennAmen in overvloed hier maar een jongensnaam kunnen we tot nog toe niet erg voor slagen 😕 Gelukkig gebben we nog even 😉
Ik vind xem leuker dan sem Maar is idd best wel een modenaam momenteel. Daarom doen wij wss geen Emma. Hele leuke naam, maar er zijn er al zooo veel van.
Geen probleem Scarlett! Ik vraag erom toch. Iedereen heeft een andere mening. 😉 Ik hou zelf ook niet zo van top 10 namen. Daarom sprak Xem me wel aan. We vinden namen zo moeilijk! 😟 Voor een meisje ben ik momenteel wel weg van Ivy! Vind Emma ook heel mooi maar idd te veel voorkomende naam.
Mik, wat een slopende tijd moet dit voor jullie zijn zeg! 😔 ik hoop dat de tijd snel gaat en je de uitslag snel in handen hebt!! Hoe lang duurt dat, of weet je dat niet? Wat lief van je VK zeg, dat zijn de beste! Sim, ik vind xem leuk maar ben meer fan van sem. Wat betreft populaire namen, wij hebben er zelf niet zo'n moeite mee, voor hetzelfde geld is de naam die je kiest over een paar jaar ook een enorme trend. Maar snap de gedachte wel hoor! Woerdie, hier precies hetzelfde probleem 😁, lastig is dat he? Bij mijn zoontje hadden we alleen maar jongensnamen, dus wie weet is het nu een meisje. Zou ik stiekem wel leuk vinden. Dinsdag hebben we de geslachtsbepaling, zo'n zin in!! Volgens de chinese kalender krijgen we nu een meisje, bij mijn zoontje was hij ook juist. Maar goed, zegt helemaal niks! Bij wie klopte hij nog meer? Scarlett, dat is schrikken, gelukkig nu geen bloed meer!
Veel sterkte ... Van je af zetten lijkt me echt onmogelijk, ik hoop dat je het een beetje los kunt laten. Maar manman wat een spanning.
Namen ... Tja zijn we nog steeds niet over gaan nadenken . Volgens de nub is het weer een meisje, maar we wachten toch nog even 3 juli af. We houden wel van korte krachtige namen. Of het een zogenaamde modenaam zou zijn interesseert me eigenlijk niet heel erg. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat er 10 naamgenootjes later in de klas zitten of in de buurt, maar aan de andere kant het gaat erom dat wij het een mooie naam vinden voor ons kindje. Moet passen bij de achternaam qua klank. Kortom we gaan tzt wel puzzelen als het echt 99% zeker een meisje is en dan kiezen we gewoon een naam die we mooi vinden. Een meisjesnaam zal voor ons wel makkelijker zijn dan een jongensnaam. Daar waren we de vorige keer ook niet over uit. Mijn partner en ik verschillen nogal van mening als het op jongensnamen aankomt .
pff Mik2sep, dat is een pittige uitslag. Gelukkig is de kans op goed nog altijd groter dan slecht. Xem, ik vind het zeker geen stomme naam. Maar zelf hou ik meer van ' eenvoud', dus zou eerder voor Sem gaan. Maar uiteindelijk gaat het om wat voor jullie goed voelt. Hier alleen jongensnamen die ik echt leuk vind. Bij onze dochter keurde ik juist alle jongensnamen af. En in het groepje van toen bleek het voorgevoel best vaak te kloppen. Nog anderhalve week en dan weten we het, als het goed is.
Volgen Chinese kalender kreeg ik bij dl een meisje en dat klopte ook. Nu zou het een jongen moeten zijn. Bij dl was ik alleen maar gericht op roze toen ik zwanger was. Nu bijna alleen met jongensnamen bezig en jongenskleertjes. Hopelijk klopt dit voorteken dan ook hihi. Nog vijf weekjes wachten ☺️ Volgens de urine/zout test moet het ook een jongen zijn btw. Nog meer mensen geprobeerd?