Ik kan ook niet wachten tot we het weten. Ik neig nog steeds naar een jongen. 23e de pretecho. Voor de lijst: 16 juli hebben we de 20 weken echo
Sim en Woerdie leuk zo'n urinetest. Ik heb even geleden ook daarvoor op internet gekeken, maar uiteindelijk niet besteld. Weet niet meer waarom... wat is de kans van dat het klopt?
Hihi heerlijk jullie zijn ook zo ongeduldig . Ik kan ook niet wachten!!!! Nog 5 nachtjes!!!!! Vanochtend naar het hartje mogen luisteren, wat een heerlijk geluid is dat toch he. Ik zat trouwens goed met de hoogte van de baarmoeder, 3 vingers onder mijn navel Dus het is vrijwel zeker dat ik de kleine voel. Bloeddruk was 130/78, is voor mij best wel hoog. Normaal rond de 105/56. Ze maakte zich geen zorgen, maar ik denk er zelf anders over eerlijk gezegd. We hebben thuis een meter, ga nog even meten vandaag.
Hallo allemaal, Ik ben nieuw in deze groep. Bij mijn vorige zwangerschap ook een leuke kletsgroep gehad vandaar dat ik me graag weer bijvoeg. Nu zwanger van mijn tweede. Ik ben 2 dec uitgerekend. Mijn eerste is van mei, nu bijna 13 mnd. Zal dus erg druk worden maar wel heel leuk.
Lees nu voor het eerst van zo'n urine test voor de geslachtsbepaling. Wij hebben 27 juni een echo gepland staan. Maar dit spreekt me ook aan... Lijkt me wel spannend zeg! Maar eens met m'n man overleggen wat hij er van vindt...
90% dat ie klopt met ochtendurine !! Reviews geleZen van gebruikers en bij bijna iedereen bleek t te kloppen 😁 16/6 hebben we de geslachtsbepaling dus ben benieuwd haha
90%?? Haha! Dat is voor mij niet genoeg. Ik wil zekerheid!!! Maar houden jullie ons op de hoogte? Vind het zo leuk dat hier en daar het geslacht nu al bekend wordt. Zo spannend. Wij wachten tot de 20 weken echo. Verder hier nu eindelijk wat minder misselijk en minder overgeven, pfffff gelukkig! Wat scheelt dat enorm. Nu op werk dus moet gauw weer verder..
Wiiihhhhhhh net mail gehad morgen wrs urinetest in huis 😁 Morgenochtend ff plasje opvangen hihi 😍
Eff voor de duidelijkheid. Ik heb niet een test besteld! Ik heb de het trucje geprobeerd met urine op een laagje zout te gooien. Als er wolkjes naar boven komen krijg je jongen en slierten krijg je meisje. Maar zo'n test klinkt wel heel leuk hihi. Waar heb je die besteld woerdie?
O gaaf 90% vind ik best veel voor zo'n thuistest, misschien koop ik het ook wel.. haha. Sim nog nooit daarvan gehoord joh die test met zout haha!
Ik heb ook verhalen gelezen dat het onbetrouwbaar is. Het klinkt verleidelijk maar ik wacht nog 3 weekjes tot de echo
Ik vind het wel grappig en over twee weken hebben we een bevestiging of t klopt... Voor de meiden die em ook willen bestellen; Gendertest
Haha, ik geloof ook niet dat zo'n test echt werkt. Maar goed, kans van 1 op 2 dat je het goed hebt natuurlijk. Als zo'n test maar een paar euro kost, is het wel leuk om te doen.. voor de gein, maar ik zou er niet op vertrouwen!
Woow, ik vind de test wel een beetje te duur 😟 Ben wel heel benieuwd wat er uitkomt bij jullie en of het klopt!! Die test met urine en zout had ik hier op het forum gevonden.
Ik heb met het zout geprobeerd vanochtend, maar er kwamen wolkjes naar boven, is het dan een jongetje? Haha nou de rest wijst meer op een meisje, lees zoetigheid, lekker rond ma goed, ben nieuwsgierig we moeten nog tot 17 juli wachten dus we gaan het wel zien