1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ja,ik zou het vragen. Hij zal niet extra uitgebreid kijken, maar even kijken moet kunnen toch. Nee heb je...

2. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Lionne dat is waar:)

3. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0

Lief van je! Gaat wel goed, druk weekend met verjaardag van de oudste.
    we moeten maar gewoon afwachten. Meer kunnen we niet doen...

Ik lees hier gewoon nog gezellig mee maar post wat minder... nieuwe spulletjes en geslacht zijn we nu gewoon even niet mee bezig eerst de uitslag maar afwachten...

Vandaag is het niptbloed opgestuurd dus nu gaat de wachttijd pas echt in....

4. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Oeps dubbel gepost :(

Zwangerschapshormonen geven we maar de schuld werkt met veel haha

5. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Net bij de masseur geweest, was genieten! En nog veel leuker, de masseuse, een goede kennis van me, is 1 weekje langer zwanger dan mij. En zij had een angelsound! Ik mocht die wel even van haar lenen. Dus thuis gelijk geprobeerd. En binnen 20 seconden had vriendlief het gevonden! Onze kleine stoomtrein!

6. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk he?! En het stelt mij ook gerust als ik wat onzeker ben. Ik kon het met 9,5 week horen. Toen nog wel goed zoeken maar als ik het er nu op zet hoor ik het vrijwel direct en ook een stuk harder.

7. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ik zou het gwn vragen! Heb het bij de nekplooimeting ook gevraagd alleen zij deed het niet. Idd nee heb je ja kun je krijgen ☺️😉

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Vandaag op controle geweest bij de vk en het hartje voor de 1e keer gehoord!♡ Blijft een speciaal moment. Vandaag ook 14 weken en mijn misselijkheid is nu draaglijk. Het gaat nu echt de goede kant op. Hopelijk kan ik over 2 weken wat afbouwen met de medicijnen. En ik hoop dat ik daarna kan gaan genieten.

9. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn om alles van de beginnende buikjes te lezen. Spulletjes kopen en kloppende hartjes, Superleuk:D
    Ik wilde eerst niet weten wat het word.. maar mijn vriend wel heel graag en word nu toch wel heel nieuwsgierig. Nu dus een geslachts bepaling geplant komende vrijdag... super spannend!!
    Voor de lijst: 12 juni geslachts bepaling, 19 juni controle verloskundige en 06 juli 20 weken echo!

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Voor de lijst: 30 juni controle

11. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Noa heb je de echo al gehad?? 💖💙??? Wat is het 😌

12. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik ben ook benieuwd!

13. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Noa spannend?!

14. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi sorry meiden, ik was even aan het zweven op een hele mooie blauwe wolk!!! 💙💙💙💙💙 we krijgen een jongen!!! Wat zijn we gelukkig!! Echo was echt prachtig! Hij heeft ook veel nagelopen wat ze bij de 20 weken echo doen (doet die man zelf ook al jaaaaaren in het ziekenhuis). Zo fijn om te zien en horen dat alles er goed uit ziet!!

Edit: kleine is gewoon al 19 cm met de benen erbij gemeten, groot al he? Was echt verbaasd! Voelde hem ook toen hij aan het trappen was, zo gaaf! Placenta ligt achter dus alles is goed te voelen 😍

15. IH5

IH5 Niet meer actief

Wat leuk noa! Gefeliciteerd!

Ik ben ook zo nieuwsgierig naar het geslacht!

Eindelijk begin ik me weer een beetje de oude te voelen. Misselijkheid neemt nu echt af en overgeven heb ik vandaag helemaal niet gedaan, yes! Dus heel erg fijn.
    Intussen voel ik mijn kleintje elke dag dus dat is ook zo heerlijk. Kan het genieten gaan beginnen :D

Hoe is het met jullie kwaaltjes?
    Voelen jullie je ook iets beter?

16. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Noa!!!
    Leuk, we gaan volgens mij gelijk op 😍

💙: 1
    ❤️: 1

Oeh... Wij moeten nog een week wachten, spannend!!
    Kreeg vandaag over de post van een vriendinnetje een kaart en een mutsje ( wit met blauw en turkoise) die denkt vast dat we een Zoon krijgen! Hihi

Gisteren weer voor t eerst een hele dienst gewerkt, was kapot aan t eind vd avond zeg , maar wel fijn om weer normaal mee te draaien !

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Noa wat leuk dat je het nu weet, een jongetje:)! Fijn dat ze het goed heeft gezien. Heb je foto?!!

18. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden!! Ja we hebben een hele rits foto's mee gekregen, zal er morgen wat plaatsen! We hebben ook een dvd mee gekregen, heb hem al 4 keer bekeken thuis 😍.

Kwaaltjes: hier nog steeds volop aanwezig :( maar nu we de kleine weer even gezien hebben kan je dat wat beter relativeren.

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Gaaf zeg zoveel fotos en een dvd!!! Ben zo benieuwd!!:) Slaap lekker;)

20. Koekje2015

Koekje2015 Bekend lid

7 feb 2015
    626
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk een jongen! Gefeliciteerd 💙
    Vanaf welke week ga je het kindje eigenlijk voelen? Ik kan niet wachten haha!

Deel Deze Pagina