1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Ook ik mis m'n afspraak op de lijst ...

16/6 geslachtsbepaling

1/7 controle VK

2. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Ooohh deze heb ik ook zien hangen. Super leuk! Hopelijk mag je hem zelf gaan gebruiken 😉

Btw ik heb hier ook zo'n apparaatje liggen maar ik hoor niks wat op een hartslag lijkt. Wel geluidjes, zijn dit beweginkjes of is het m'n maag ofzo? En op welke plek zet jij hem precies?

3. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Links vlak boven m'n schaambeen... Heb ook even moeten zoeken hoor 😉 en even later was ik em alweer kwijt, vk had vorige week ook moeite om hem te vinden hihi... Beweeglijk kindje 😄

Heb nog meer leuke pakjes van Dirkje gezien maar wacht eerst dinsdag maar af 😁
    Deze was met een kortingsbon voor 9,95€ gekocht en heb nog wat kortingsbonnen (kan ik vlg week lekker shoppen haha)

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Cute!!

Ik heb ook maandag voor het eerst het hartje gehoord met de angelsound.
    Vlak boven het schaambeen, redelijk links (als ik van boven naar beneden naar mijn eigen buik kijk)
    Veeeel gel/lotion gebruiken en de tijd nemen.

5. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik zie dat ik mijn afspraak ook nog niet had doorgegeven.
    23 juni controle vk

Nog 6 nachtjes tot de pretecho!

Vergeten dat je zwanger bent herken ik wel hoor! Ik moet mezelf er echt aan herinneren.

6. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Maakt tijd iets uit? Want hier staat in de beschrijving dat je beste 3-4 uur na de maaltijd kunt doen. Ga het zo nog effe proberen als ik rustig op bed lig!

Joh tien euro voor dat complete setje?!? Das een mooi koopje!! Ik hoop stiekem over een paar weken ook die kleertjes te kunnen halen. ☺️
    Maar als ik roze moet shoppen doe ik dat uiteraard ook met alle liefde en plezier 😉

7. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    @ sneeuwbloempje, hoe was het bij de Gyn?

8. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0

Ja had een kortingsbon 😊
    Als ik di zeker weet dat t een knul word... Heb nog veeeel meer leuks gezien 😍😍

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Dirkje heeft zulke leuke dingen!

10. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Zit net te kijken op site Dirkje, leuk zeg! En tenminste ook wintercollectie:)

11. Plmp89

Plmp89 Actief lid

27 mrt 2015
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het bijwerken van de lijst! Ik mis alleen mijn afspraken ook: 12 juni geslachts bepaling, 19 juni controle, 6 juli 20 weken echo. wat een Superleuk pakje.. ga ook eens op de site kijken:) ik vind Sam en Sem best kunnen hoor!

12. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Is88 veel plezier vandaag!!! 💙💖

13. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Wat een lief setje :)

Bij de gyn was niet erg indrukwekkend. Alle symptomen kwamen overeen zwangerschapsvergiftiging, vandaar de dokter die langskwam enzo. Maar dat komt met deze trim eigenlijk nog niet voor. Dus ze hebben ijzer geprikt en moet het nog even aankijken.
    Toen ze de bloedpriknaald eruit haalde begon mijn arm extreem te branden en hij doet nu nog behoorlijk pijn. Iemand dit eerder gehad? :(

Wel even ons kleine meisje gezien (op een super slecht echo apparaat) Ze was nog druk aan het rondspartellen.

14. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Sneeuwbloempje zover ik heb begrepen is dat ook vaak pas later, maar lijkt me wel schrikken als ze het daarover hebben.
    Ik heb geen ervaring met wat jij noemt.
    Wel bleek ik uit de bloedonderzoeken met 12 weken een licht ijzertekort te hebben (7.0 ipv 7.5) en slik ik nu ijzertabletten. Wie weet heeft dat bij jou ook ermee te maken.
    Wel leuk dat je je kleine meisje hebt gezien:)

15. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

24 mrt 2015
    177
    42
    28
    Mijn ijzer is ook 7.0 maar dat is nog zo hoog dat ze er absoluut geen ijzertabletten voor voorschrijven... Heb je meer last van bijwerkingen dat dat je er baat bij hebt.. Zwangeren hebben andere waarden dan niet zwangeren. Bij niet zwangeren is onder de 7,5 idd te laag. Bij zwangeren niet (is mij verteld) Apart dat dat zo verschilt per ziekenhuis/vk

16. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Thanks!! Ik mag 'helaas' om 16:00 pas dus nog even de tijd uitzitten ;) Heb er heel veel zin in!

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Sneeuwbloempje de gynaecoloog zei ook tegen mij dat het wel meevalt het tekort, maar omdat ik nog zo lang moet, ze het toch gelijk voorschreef...
    Ik hou helemaal niet zo van medicijnen en al, dus ben er eigenlijk ook niet zo blij mee, maar dacht zij zal het wel weten... wil ook niet later last ervan krijgen.
    Maar als de jouwe het zo zegt, zou ik daar lekker in geloven!

18. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwbloempje, vervelend zeg!! Ijzer was hier ook 7 en dat is voor mijn doen echt heel hoog. Vorige zwangerschap kwam hij niet boven de 4.5 uit, zelfs niet met tabletten.

IS88, alvast heel veel plezier!!

Pakjes: hier ook al geshopt voor onze baby boy 💙. Heb 2 pakjes van de nieuwste collectie van Z8 besteld 😍

19. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik wil ook gericht kunnen shoppen!!! Zo benieuwd of de vermoedens van de echoscopiste en gynaecoloog kloppen!!

20. IH5

IH5 Niet meer actief

Zo spannend die echo's voor geslacht.

Mijn hb was vorige week ook 7 maar daar heb ik geen tabletten voor gekregen. Wel oa tegen hoge bloeddruk.
    In eerdere zwangerschappen had ik zwangerschapsvergiftiging en hellp syndroom helaas. Maar is wel goed gekomen allemaal hoor :D

Is88 veel plezier alvast!

Deel Deze Pagina