Hier ook 7 maar hematokriet (ofzo) wel echt te laag. Geen tabletten, wel voedingstips. Groene groente, abrikozen, roosvicee ferro (ofzo) ed.
Ik vind shoppen echt heel lastig, want heb geen idee welke maat ik moet kopen. Kan wel alles in 56 gaan kopen, maar de kans is groot dat we een lange baby krijgen dus dan is ze er zo weer uit.. Dan maar 62-68; maar wat als we toch een kleine baby krijgen? Zo gaat dat dus in mijn hoofd de hele tijd, met als resultaat dat ik niets koop. Beetje stom probleem, ik weet het Welke maat kopen jullie momenteel?
Hier nog geen kleertjes gekocht, wacht eerst tot 29-6 ben wel aan het breien en aan het naaien geslagen voor deze spruit
Zelfs een lange baby past in 56 hoor. Dl was 57 cm bij de geboorte en heeft 6 à 7 weken in die maat gezeten. En 57 cm is uitzonderlijk lang
Mijn zoontje heeft ruim 6 weken in maat 50 gezeten, hij was 50cm bij de geboorte. 62-68 is echt heel groot, dat zit ook helemaal niet fijn bij zo'n kleintje. Je kan beter een paar setjes kopen, en er dan later weer wat bij halen.
Wat leuk dat sommige al wat aan het shoppen zijn! Ik weet nog wel hoe leuk ik dat vond toen ik zwanger was van M.aaike. Nu wacht ik nog wel even met shoppen. We hebben ook nog veel bewaard van M.aaike, in alle maten. Sommige kleding is zelf nog (bijna) nieuw. Dus mocht het een meisje zijn, hebben we niet eens veel meer nodig, ben ik bang. En kleertjes krijgen wij vaak ook wel kado , dus ik houd me eerst nog even in . Ik voel ons kleintje nu sinds een paar dagen bewegen! Korte momenten, maar tijdens die momenten wel een paar flinke bewegingen haha. Gisteren weer controle gehad bij VK en alles was prima .
Ik zou ook voor maat 50 en 56 gaan qua kleding. Maar je kunt natuurlijk ook 62/68 kopen voor wat later. En dat zal bij de ene sneller zijn dan bij de ander. Maar als je misschien kleertjes verwacht als cadeaus, dan kan het zijn dat zij ook kleinere maten kopen, dat scheelt weer
Ik zal eens kijken of ik vanavond tijd heb om bij te lezen en de lijst up te daten. Sorry dat ik zo afwezig ben dames!
Ik vind 1-2 maanden kleertjes dragen persoonlijk best kort. Dus dan zou ik het zelf wel zo goedkoop mogelijk willen houden. Had me nooit zo verdiept in kleertjes. Zie dat ze pas vanaf 9maanden ietsje langer gaan doen met kleertjes. Dus in principe zit je per twee maanden aan een nieuwe garderobe het eerste jaar
Ik heb net ook van die gratis dingen aangevraagd De blije doos van WIJ, de KEK mama en de Zwanger en Baby box van Ouders van nu. Is er nog meer van dit soort dingen die je kunt aanvragen?
❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙?????
Hoi dames, Wij zijn weer terug van vakantie, heerlijk gehad!! Heb af en toe wat mee gelezen en wat terug gelezen, en wat super!! Al een jonge en een meid!!!! Wij zijn ook zo benieuwd!! Maar dat duurt nog 3 weken Ik ga voor de 20 weken denk ik niets kopen! Merk ook dat ik daar helemaal nog niet echt mee bezig ben! Weet van een paar spullen wat ik zo ie zo wil! Maar dat zijn vooral wat praktische spullen! Misschien komt het ook wel omdat wij nog bezig zijn met verbouwen en nieuwe meubels enz aan het uitzoeken zijn! Dit weekend word de tuin opnieuw aangelegd, dus waarschijnlijk ben ik daar drukker mee bezig dan ik zelf denk ! Xx
Valt nog best wel mee, ik zou de maten per maanden niet aanhouden. Hier draagt mijn zoontje ook nog 86 en broeken zelfs 80 (1,5 jaar oud) terwijl maat 80 voor 1-1,5 jaar staat. Hij is zelfs iets langer dan gemiddeld, dus daar ligt het niet aan. Houdt er ook rekening mee dat je geen 20 setjes in de eerste maten hebt. Althans wij hadden dat niet. Nu heeft hij veel meer kleding. De eerste 2 maten had ik echt max 7 A 8 verschillende setjes.... Ik had zelf op een gegeven moment zoiets van: nou mag hij wel weer naar de volgende maat gaan, liggen dan zoveel leuke kleertjes te wachten 😁.