Hai meiden! Wij hebben zojuist de pretecho met geslachtsbepaling gehad en ja hoor: we krijgen een jongen!!!
Pimp dank je wel! Weer een jongetje hihi en bij ons dus ook goed te zien! Ze zei als we twijfelen zeggen we het niet. En eerder rond 13 wk en met 14,5 wk dachten echoscopiste en gynaecologe het ook Dus Vrouwtje ik zeg gewoon doen! En Woerdie wij zijn vanmorgen in Barendrecht geweest, erg mooie apparatuur en aardige mevrouw
Gefeliciteerd!!! Gaat goed met de jongetjes 💙. Zo leuk! Vwb de buik, ben dus niet de enigste 😊.
Haha nou gaat idd goed met de jongetjes hier haha! Ik merk wel dat eerder mij broeken erg strak zaten en dat juist de laatste twee weken ofzo mijn broeken wat minder knellen. Maar mijn buik begint de laatste dagen juist echt te groeien en zichtbaar te worden. Dus misschien komt het wel omdat het meer omhoog gaat en nu meer een babybuik wordt ipv darmenbuik. Ohh vind het zo leuk om nu gericht te kunnen denken aan spulletjes en te shoppen!
Wij hebben besloten toch te wachten tot de 29e. Bij een jongetje zou ik het wel vertrouwen maar als hij dan zegt een meisje zou ik toch bang zijn dat er iets nog net niet zichtbaar is en het nog een jongetje wordt hihi, ik ken mezelf. Maar geniet er van, super leuk dat je het nu zeker weet!
Vrouwtje dat begrijp ik wel. Ik dacht idd van al twee keer vermoeden van een jongetje gehoord dus als dat klopt, dacht ik ook van dan is dat vast sneller te bevestigen..(ze wist niet van vermoeden dat we al hebben gehoord). Als het niet te zien was, hadden we terug mogen komen.
Goede middag dames, Zojuist terug van vakantie uit Griekenland. Heb het heerlijk gehad. Wat leuk dat een aantal al het geslacht weten, heeel veel blauw zo te lezen.. Wij mogen dinsdagavond echt zooo veel zin in. Wat betreft buikje ja ik zie wel iets verandering maar een ander ziet nog niks ook niet in bikini. Vind ik wel beetje jammer. Kom maar buikje ik wil showen :-D
Wvw, leuk hoor en boy!!!! Heerlijk blauw shoppen! Wel grappig dat de overhand nu jongens want echt in mijn omgeving zijn het alleen maar meisjes.
@wvw: gefeliciteerd alweer een jongen 😄 Vlg mij ist nu 💙: 4 tegen 💖: 1 Komop chickies!!!! 😁
-wvw: Gefeliciteerd! Leuk een klein mannetje! Nou dames ik ben samen met nog 2 anderen volgens mij de volgende! Zullen wij de meiden weer eens aanvullen
Hihi dank jullie wel! Idd alweer een jongen hier. In mijn omgeving ook veel meisjes. Maar ik vind het super leuk een jongetje lekker gaan shoppen nu ja! Degene die binnenkort gaan ook super veel plezier!
Wvw gefeliciteerd!! De jongens blijven maar komen zo Mijn arme meisje nog steeds alleen.. Kom op meiden!