Haha... ja dat w88 en aftellen.... ook ik lijk wel een klein kind op dat gebied af en toe Hier nog tot woensdag wachten. We hebben woensdag drukke dag, eerst tekenen voor de verkoop van ons huis, dan direct er achteraan de pretecho en 's avonds controle bij de verloskundige. Wel fijn dat de dag dan wat sneller gaat! Mik81, ik heb dezelfde neusspray gekregen en dezelfde ervaring als jij. Het helpt, maar niet zo goed als mijn eigen neusspray. Maar goed, het wordt nu niet meer minder, daar ben ik al blij om. Dames die vandaag mogen, heel veel plezier en succes met w88!!!
Spannend Kleine Fee! Ga je hij het meisjeskamp verder aanvullen? Wat denk je zelf? Ik heb de eerste jongenskleren in huis 💙 zo leuk om weer te shoppen. En m'n man heeft een schattig Knuffeltje uitgezocht!
-IS88: Ik heb nog nooit zo een sterk gevoel over het geslacht gehad als nu. Als het aan mijn gevoel ligt wordt het 100% zeker een meisje! Ik denk dat ik me bedrogen voel door mijn eigen lichaam als het een jongetje is Geen voorkeur verder overigens jongen of meisje vinden we allebei geweldig.
whoehoe, de laatste mvm flessen zijn opgehaald! 16-weken dansjes! Alle plasjes weer op de wc Veel plezier voor de echo dames, wij mogen morgen! Zin in!
Ik heb er achteraf spijt van pas voor zaterdag de echo geboekt te hebben. Had het liever al vandaag of morgen gehad veel plezier met de echos dames!
Kleinefee; spannend! Ben benieuwd of je idd de meisjes komt aanvullen Hou ons op de hoogte! Fortunea; ik ben morgen ook klaar met mvm. Ben zooo blij IH5; Ik heb gister de ouders van nu zwangerbox opgehaald. Nou, je kunt het net zo goed laten! 1 luier, 2 radlers (blegh) en een speentje. Verder heeel veeel reclame en "aanbieding" bonnen. Helft van wat op het plaatje stond zat er niet eens in. K wil niet ondankbaar klinken ofzo, maar had er toch iets meer van verwacht...
Best knap dat ze het dan al goed kunnen zien! Maar hoe eerder hoe leuker eigenlijk Ben zo benieuwd naar jouw baby kleinefee!