@mavene wat een mooie test, ik hoop mee dat het nu wel goed gaat ♡ Voor de datum hoop ik dat het 5 december niet wordt, ik ben zelf eerste kerstdag jarig en vind dit als kind verschrikkelijk! Dus hoop dat deze kleine spruit niet op een feestdag komt maar we zullen vanzelf zien.. Hier sinds vandaag erg misselijk en hoofdpijn, maar dit kan ook komen omdat ik vandaag weer aan het werk ben.. Hopen dat het hier bij blijft maar vrees het ergste. Vinden jullie het ook zo moeilijk om je mond te houden? Wij gaan het komend weekend aan mijn moeder vertellen en woensdag aan mijn schoonmoeder, zodat we toch iemand hebben om het mee te delen naast ons tweetjes.. Wanneer maken jullie het nieuws eigenlijk bekend?
Mijn ouders weten het al, ze kwamen afgelopen weekend eten om iets werkgerelateerds te bespreken wat nu niet door kan gaan. Schoonouders vertellen we het waarschijnlijk aankomend weekend. En vandaag raadde een collega het, ze zei dat ze wel snel weer een kleintje bij mij verwachtte en toen schoot ik in de lach. Dat zei genoeg volgens haar
Kleinefee bedankt dat je mij hebt toegevoegd leuk om mezelf erbij te zien! Mavane dat is een hartstikke mooie test joh!
Vraagje zouden jullie gaan hardlopen nu? Ik durf niet zo. Heb aan gyn gevraagd en ze zei dat je wel gewoon kunt hardlopen maar op gemak, geen marathon ofzo en ook niet ineens. Maar dat sporten op zich goed is. Nu ben ik altijd sportief geweest maar laatste jaar nauwelijks.. En vorig weekend zonder lopen 2,5 km gerend met vriendin. Aan einde en erna had ik steekjes in buik. Vanaaf ga ik weer zoveel met vriendin. Zij wil meedoen aan ladiesrun met mij in juni. Dat ga ik niet doen, maar zij weet nog niet v zwangerschap. Eerder heb ik expres niks beloofd en gezegd dat ik wel wil oefenen en dan nog kijk of ik meedoe.
@WVW als je je er goed bij voelt, zou het wel kunnen, denk ik. Ik kom ook heel voorzichtig meeschrijven.
Wvw ik had het persoonlijk niet gedaan. Omdat je er ook wel eens minder goede dingen over leest. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. En als de vk zegt dat het kan zal het vast wel zo zijn. Mavane mooie test hoor! Lionne welkom!
Mooie test hoor mavane!! Zo zag die van mij er gisteravond ook uit, dus dan zal het wel aardig kloppen dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn. Zij rekende voor mij 29 november uit, maar omdat ik ook mijn eisprong weet denk ik zelf dat het 1 december is. Hardlopen gaat bij mij in elk geval niet goed. Heb ook mn turnen voorlopig maar afgezegd. Zou gewoon goed naar je lichaam luisteren, als het niet goed voelt niet doen, als het wel goed gaat gewoon lekker rustig doorgaan WVW. Wij hebben afgesproken om het pas na 22 april, de eerste echo te gaan vertellen. Maar heb er veel moeite mee om het nog niet te kunnen delen. Heb vandaag mn man het boek van Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gegeven. Had er voorop geschreven voor heit. Hij vond het maar raar hahaha... maar ik vind dat ie een beetje op moet schieten met aan het idee wennen .
Oe spannend meiden, ik ga zelf liever niet maar heb met vriendin afgesproken.. Gaan nu ergens anders en is zon 2 km dat valt wel mee. Kijk heb met haar even geleden afgesproken rgelmatig te gaan lopen en hou niet van liegen maar wil ook niet dat ze weet van zwangerschap.. Lastig.. Ik ga maar gewoon rustig hardlopen en lopen als niet goed voelt, dan lijk ik maar een watje..
Ik heb niet doorgetest tot een knaltest. Alleen digitale van cb nog gedaan. En dan deze van mvm. Maar test van mvm heeft veel meer hcg nodig zei ze dan reguliere testen. Hoeveel wist ze alleen niet. Je testen lopen mooi op bodien Ik deed aan hardlopen toen ik zwanger was van elise maar werd al vrij snel onprettig ivm buikpijn. Denk dat je lijf wel aan geeft wat wel en niet kan
Ja ik voeg me ook graag toe bij jullie! Deze maand eigenlijk even op een rustig pitje gezet. Had eigenlijk begin ovulatietesten gekocht maar omdat er veel onrust bij mijn jongste was deze maand maar even on hold gezet .... niet dus 😆 Wij hebben heel lmg getwijfeld of we nog voor een 3e kindje willen gaan. onze wens was het wel voordat de 2e werd geboren maar doordat deze zoon ernstigs chronisch ziek is vanaf zijn geboorte het plan in de koelkast gezet, nou ja eigenlijk zelfs de vriezer 😉 Vorig jaar kwamen de twijfels enorm terug en na maanden nadenken over gepraat te hebben hebben we in september toch de knoop door gehakt om te stoppen met de pil. We zijn ook wel benieuwd naar de reacties van onze omgeving, denk niet dat ze het verwachtten. we zullen het huis een beetje moeten gaan verbouwen en opruimen veel zolderrommel weggooien dus zal nog veel moeten gebeuren. mik2sept 3e kindje 2 zonen 7 december uitgerekend
@mamave wauw mooie test zeg!! Geeft vast ook weer een beetje zelfvertrouwen of niet? Vind het overigens super goed dat jullie je aanmelden voor MVM. Dat heeft mij tenslotte geholpen tot een zwangerschap!! @wvw het is bewezen dat het geen kwaad kan maar zelf zou ik het ook wel eng vinden.. @Bodien, ik zie je testen oplopen maar moet eerlijk zeggen dat ik het erg langzaam vind gaan. Heb daar slechte ervaringen mee en wil je ook geen valse hoop geven. Sorry hoop echt dat jij gewoon laat hcg aanmaakt en het goed komt!!
Hoi meiden, Wat is het hier gezellig! Ik probeer een beetje in het algemeen te reageren, is wat makkelijker . Wat betreft testen, ik ga zelf niet mee testen. Het zegt helemaal niks over je zwangerschap. Moet wel stiekem toegeven dat ik er 6 heb versleten . Maar begrijp de onzekerheid, vooral als je ervaring hebt met aflopen van testen en een mk. De testen die voorbij komen zien er echt goed uit meiden! Hoe moeilijk ook, probeer te genieten en vertrouwen te hebben! Lunap, zag al dat jij heel laat een echo hebt ja. Moet frustrerend voor je zijn, zeker met de ervaring van een mk. En als je het aan geeft bij je vk? Hier moeten ze toch wel begrip voor hebben? Ik heb zonder te vragen een afspraak voor een echo met 7 weken gekregen. Was ik ook verbaasd over... ik heb voor mijn zoontje een MA gehad, dus deze extra echo is heeeeel welkom! Ook al geeft het geen garantie. Sporten, hier was ik ook van plan om het hardlopen weer op te gaan pakken, maar ben er toch huiverig voor.... dan maar lekker veel fietsen straks met mijn kleine man als het weer wat beter is . Ik zou zeggen, doe wat goed voelt! Kan je zelf het beste beoordelen! MVM, super meiden dat jullie mee doen! en mooie testen! Wanneer gaan jullie het eigenlijk vertellen? Wij proberen te wachten tot na de eerste echo! Mijn gevoel zij goed bij de zwangerschap. Ik merk alleen dat ik soms ook onzeker wordt door de verhalen hier. Snap het heel goed hoor, maar wil me er niet in mee laten slepen, probeer er van te geniete. Misschien dat ik de komende tijd even niet reageer, of wal minder. Ligt niet aan jullie! En vooral hier je onzekerheid uiten! Maar dan weten jullie dat
Zoooooo wat gaan jullie snel zeg haha bijna niet bij te houden! Wij hebben het ieder aan onze moeders verteld en ik aan m'n beste vriendin. Onze vaders en broers en zussen vertellen we het na de eerste echo en dan de rest van de wereld uiteraard na 12 weken. Maar wij willen de combinatietest laten doen dus misschien nog langer. Bij onze dochter hebben we die uitslag pas met 14 weken gehad dus ook pas daarna wereldkundig gemaakt. En ook wij hopen niet dat ons kindje op 5 december komt
Ik zie dat het gaat over hardlopen/sporten. Ik blijf voorlopig gewoon lekker sporten. Ik zit op korfbal De eerste maanden zit je kindje nog veilig opgeborgen dat het geen kwaad kan. en mijn lichaam heeft er alleen maar profijt van omdat ik fitter blijf... gaat het niet meer dan gaat het niet meer
Woh! Mooie tetstmavane gaaf hoor! Bodien ik vind ze erg mooi oplopen, je hebt gewoon erg vroeg getest. Maar je test van 14&15 dpo zijn erg mooi. Zo donker als d controle streep heb ik bij de oudste niet gehad en bij deze wel, maar ik heb pas getest toen ik al 3 &4 dagen over tijd was. vertellen mijn ouders weten het al vanaf dag 1, maar zij wisten ook van de wens en de gyn. De rest moet wachten tot ongeveer 12 weken. Met 11 weken moet mijn contract verlengt worden naar vast. Hoewel ik denk dat ze me hier niet om laten gaan, wil ik het risico niet lopen. Dus pas nadat de handtekening staat. Al vind ik dat wel moeilijk, zou het zo graag aan iedereen vertellen.