-Juis: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! -Miekiej88: Leuk een meisje!!! Ze lopen weer op En Woerdie en Fortunae?? Ik ben benieuwd!
Leuk, weer een meisje in de groep Ben ook zo benieuwd!!!! Vraagje: Was het bij jullie echt 100% duidelijk? Ongelooflijk toch dat het zo vroeg al te zien is.
Gefeliciteerd Miekiej 💖 Je brengt de stand weer mooi in balans 😉 Ps, voor alle fans; de lief site is weer online!!!!!! 😁
Sorry te voorbarig geweest 😧 Als ik op een item klik dan geeft ie weer aan dat de site tijdelijk offline is.
aangezien ik geen verstand heb van jongenskleding (wel van meiden inmiddels ): Waar kan ik een leuk, lekker-zittend (of in geval van baby: lekker-liggend), vrolijk gekleurd setje kopen? Niet te duur, anders gaat manlief steigeren.
Ik heb dit shirtje gekocht met bijpassend donker blauw broekje. Vind het wel een vrolijk en kleurrijk shirtje! Is van z8 en op verschillende sites in de aanbieding 👍
Babyface en Lief lifestyle (stoer). Die hebben veel vrolijke en felle kleurtjes. New born zit altijd fijn bij deze 2 merken.
Hallo allemaal 😄 Wij hebben nieuws!!! T duurde even voor we t mochten zien... Handje werd echt tss de beentjes gehouden 😊
Ohw ja ik ga jullie niet langer in spanning houden... Geheel tegen al m'n verwachtingen in gaan wij ... T ROZE kamp versterken 😍😍😍