1 t/m 15 December 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door rosalincke, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Leuk zeg. Spannend. Ben benieuwd. Had je ook een voorgevoel? Wij mogen dinsdag ook spieken.

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Achh wat leuk mavane dan nog wel geen zekerheid maar gelukkig mogen jullie terug komen.

Wat hebben jullie al mooie buikjes.. Iedereen zegt tegen mij 'je ziet nog niks he'.. Vind dat best jammer zit met smart te wachten tot het voor de buitenwereld zichtbaar wordt. Ik en mijn man zien al wel verschil.. Geduld geduld... Dat terwijl ik best een mager ding ben.
    Meer dames nog geen buikje??

3. Vrouwtje1983

Vrouwtje1983 Bekend lid

21 sep 2014
    537
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jammer Mavane maar nu mag je wel leuk nog een keer kijken! Mijn buik is behoorlijk! Ben er heel trots op!

Heb hem een beetje bewerkt om herkenning te voorkomen.
    Ik ben normaal ook wel tenger trouwens. Hopelijk gaat jouw buikje ook snel groeien Miekiej!

Bijgevoegde bestanden:

4. mik81

mik81 Niet meer actief

He wat een mooie duidelijke buiken al 😃! Hier nog steeds niks te zien 😒. Vind t wel jammer, had gehoopt dat t nu toch wel zou komen. Tweede zwangerschap ... Maar helaas. Zal wel weer moeten wachten tot 20 weken 😳.

Leuk mavane een meisje ... Vermoeden moet natuurlijk nog bevestigd worden, maargoed vermoedens worden ook niet zomaar uitgesproken. Hier is onze mini vlgs nubtheorie ook overduidelijk een meisje. We moeten nog wachten tot 3 juli voor we t echt zeker weten. Ben zoooo benieuwd of de nub klopte. En ik wil oooohooook een buik 😩😉!
    Dus Miekiej ... Je bent niet de enige 😏.

5. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Bij ons zei de echiscopiste ook waarschijnlijk een meisje maar als je naar de foto kijkt durf ik wel te zeggen dat t zeker te weten een meisje is 😍
    Heb even moeten omschakelen maar ben zo blij dat we weer een meid krijgen ☺️
    Nog leuke plannen vanavond? Wij gaan zo lekker bankhangen met een filmpje 😄

6. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zekerheid geven ze nooit. Maar ze was nu echt niet zeker genoeg, ze laten je ook niet zomaar terug komen. Maar kan me alsnog niet voorstellen dat het een knul is. En ik ben reuze blij met nog een meid erbij :) kind had echt constant de benen voor het geslachtsdeel en de navelstreng zat er ook voor. Ze heeft twee keer echt met een flits kunnen spieken maar Door de navelstreng kon het verkeerd beeld geven.

Mooie buik ook vrouwtje!

Ja wachten duurt lang hè als je zo nieuwsgierig bent :s

7. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier wel een buikje..
    Ben nu weekje kootwijk en voel mij wel beetje onzeker in bikini want weet niet goed als men kan zien als het een zwangerschap buikje is of gewoon dik...;)

In ons huisje zit een sauna dus ga zo even ontspannen :)
    Hier nog 11 daagjes en dan mogen wij spieken!

8. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hoi meiden
    Mag ik er ook bij? Ik probeer mee te schrijven :)
    Ik ben officieel 14 december uitgerekend. Maar het wordt eerder 14 november... Maarrrr we hopen natuurlijk dat deze baby zo lang mogelijk blijft zitten.
    Ik ben zwanger van de derde. Norah onze prachtige dochter is bijna 1,5 en onze kleine Siem houdt alles vanaf een wolkje in de gaten en waakt over zijn kleine zusje.

Liefs mitsy

9. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Welkom Mitsy,
    Klets gezellig met ons mee.
    Wat heftig dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie zoon. Was hij te vroeg geboren??

10. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Welkom Mitsy :)

Ik ga bij mijzelf nu pas iets van een buikje zien. Het is nog steeds niet veel soeps hoor :).
    Normaliter heb ik een plat buikje en nu zie je een hobbeltje.

Bijgevoegde bestanden:

11. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    Welkom mitsy en wat erg van jullie zoontje !!
    Hier ook al een heuse toeter, probeer strax een mooie foto te maken/ plaatsen ☺️

12. Dide

Dide Actief lid

22 jun 2014
    116
    41
    28
    NULL
    NULL
    Ik doe vandaag een 16 weken dansje👯 woensdag de echo benieuwd of ze het geslacht kunnen zien!!

Ik heb een mini buikje maar niemand die dat al echt ziet! Dus ik trek wat wijde kleding aan en wacht tot ik echt een buik heb om mee te pronken!! Nu voelt het gewoon als of ik wat dikker ben geworden ...

Fijne dag allemaal!

13. Sim88

Sim88 Bekend lid

2 okt 2013
    933
    0
    16
    Hier ook al flinke buik, zal straks effe foto maken. Grappig dat er altijd zoveel verschillen zijn. Maar zo'n dikke buik is ook niet altijd leuk!! Vannacht hele nacht wakker gelegen van bandenpijn!! 😖

Mavane blijft toch nog effe spannend dus...... Oehhh het is ook allemaal wat dat geslacht!!
    Wij zitten ook echt af te tellen. Zo raar de vorige keer echt absoluut niet mee bezig geweest. Dl was al twintig minuten geboren toen de vk zei, heb je al gekeken wat het is. Ehm nee niet dussss..😂
    Haha zo cliché maar waren gewoon super blij dat alles goed en gezond was!
    Maar nu ben ik zoooooo benieuwd!! 😌

14. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bedankt! Fijn dat ik mee mag schrijven!
    Spannend he wat het wordt! Willen jullie het allemaal weten? Wij wel, ik hoop stiekem dat we het al voor de 20 weken echo kunnen zien. Heb veel extra echo's dus misschien...:D
    Heb ook al een flinke buik. Maar had ik bij de andere twee ook snel hihi.
    Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Hier is t een beetje druilerig weer. Zo even de beesten verzorgen en dan hopelijk even wandelen.

15. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mitsy, welkom hier! Ik heb net even je geschiedenis terug zitten lezen na het zien van je onderschrift. Jeetje meis, ik zit hier nog te huilen. Kan mij niet voorstellen hoe jij je moet voelen zeg.... Wat moet het ook weer dubbel zijn om zwanger te zijn of niet? Wel heel bijzonder dat Siem en Norah er nu een broertje of zusje bij mogen krijgen!
    Heb je nu ook extra begeleiding bij deze zwangerschap? Ik hoop dat je ondanks het verdriet toch nog een beetje mag en kan genieten van deze zwangerschap!

Edit: lees net dat je extra echo's krijgt. Dat is wel heel erg fijn!!

Meiden, mooie buiken al hoor!!! Hier ook een behoorlijke toeter 😁. Buik is nu net zo groot als bij mijn eerste met 20 weken ☺️. Kreeg nu wel direct echt een zwangerschapsbuikje, bij de eerste was het in het begin echt meer een dikkere buik (alsof je aangekomen was).

Sim, pijnlijk is dat he! 😔 Misschien dat je ook iets teveel hebt gedaan? Ik heb al veel last van harde buiken, voorals als ik teveel doe.

Lunap, dat is jammer he. Voel je je eerder dik dan zwanger he? Veel plezier nog daar!

Mavane, nog even spannend!!!!

16. Woerdie

Woerdie Bekend lid

17 aug 2012
    839
    0
    0
    image.jpg

17. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    Hoi dames,
    @ mitsy: welkom, wat gezellig dat je ook mee kletst!! En van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

@ buikjes: wauw wat een mooie buikjes!ik heb ook al wel een buikje hoor! En mensen zeggen ook wel dat ze zien! Mijn buik is nu ong. Net zo groot als bij.de eerste met een week of 18!

@vandaar, het weer begint hier een beetje op te knappen! Vanmiddag even naar de kinderboerderij en es desas

18. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken dames! Bij iedereen is het toch echt al te zien!

Welkom mits!

Ja dat geslacht haha pfff. Hier is het vooral ook erg praktisch. Ben nu bezig met kleding van dochter uit te zoeken. Hebben alles bewaard. Voor een meid dus weinig aanschaf van nieuwe spullen nodig.
    Ik hoop 29 juni wel duidelijkheid te krijgen. En anders 17 juli herkansing met de 20 weken echo.

20. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nog 2 nachtjes en dan weten wij het hopelijk ook! Wil graag shoppen!😍

Deel Deze Pagina