Nog even tip die ik heb gehad van echoscopiste voor geslachtsbepaling... drink wat glazen extra een paar dagen van te voren. Dit heeft een gunstige invloed op het vruchtwater. Ik had dus wat weinig vruchtwater voor een mooie echo. En een half uur voor de echo iets zoetstof nemen, kan ook glas jus zijn. Het kindje word dan vaak wat actiever en werkt dan wat beter mee zei ze
Ik ben blij . Wilde graag voor ons kleintje een Puckababy the bag newborn slaapzak en die is nu bij Wehkamp van 60 euro voor 29 euro. Kon het niet laten hem vast te bestellen lijkt me zo heerlijk warm voor onze decemberbaby.
Heey Dat is zeker een hele mooie slaapzak, ik.moet ook echT nog even omschakelen voor wat ik.allemaal nodig heb heb, aangezien deze kleine gup hartje winter geboren word..ik weet nog dat het bij onze.zoon erg warm was en dat alleen dekentjes genoeg waren en een katoenen mutsje! Maar nu hebben we idd. ook echt een jasje nodig en een winterzak voor de maxicosi en een slaapzak, zeker voor de eerste maanden, en aangezien wij echt graag buiten zijn, is het zeker nodig! Xx
Zou ik doen! Alleen de grijs met witte stippen en de witte met grijze stippen zijn afgeprijsd. Ik heb de witte gedaan
E erf is er nog 1 in de aanbieding, die is ietsje duurder maar niet van teddystof. Weet iemand het verschil?
Als je bij de Teddy op meer informatie klikt staat er een handleiding. Daarin staat dat de andere minder warm is. Is een zomer slaapzak zo te zien.
Hooii dames, Hier erg onrustige nacht achter de rug. Sinds gisteravond tot nu constant harde buiken. Het zat me niet lekker dus toch verloskundige gebeld. Eerst langs huisartsenpost om urine te laten testen maar bleek geen blaasontsteking. Vanmiddag konden we terecht bij verloskundige zelf en heeft ze naar hartje geluisterd en inwendig onderzoek gedaan. Gelukkig zag dat er allemaal goed uit.. Wel gerust gesteld maar blijf het eng vinden zo veel en vaak harde buiken te hebben op dit termijn. Zijn er meer meiden die dit zo hebben?? Vandaag maar rustig dagje en samen filmpjes kijken. Het is ook echt een binnen zit dag want het regent hier constant. Heb voor mijn man alvast een lekker luchtje voor vaderdag gekocht. Iedereen een fijne (vader)dag verder.
Ik kom vanavond uitgebreid reageren, maar ik wil jullie even bedanken voor jullie ontzettend lieve reacties. Bedankt. Miekej, gelukkig dat alles goed was, maar goed dat je hebt gebeld! Hou het goed in de gaten he.
Mooie buiken al! En vervelend die harde buiken miekiej. Bij mijn oudste had ik dat ook zoveel vanaf een week of 16. Toen deed ik ook wel eerlijk gezegd veel te veel, werkte zeker 50 uren per week en daarnaast nog heel veel activiteiten. Tegenwoordig werk ik nog maar drie dagen per week en doe ik het nu een stuk rustiger aan. Nu nog geen harde buik gehad. Leuk die puckababy! Ik had voor mijn andere kindjes de piep en de mini. Daar hadden ze echt baat bij. Ik heb ze helaas weggegeven omdat wij echt absoluut geen kindje meer erbij zouden krijgen.... Dus ik ga ze terugvragen. Zijn best duur die dingen.
Had de handleiding wel gelezen naar had het niet begrepen. Vond het zo raar dat de teddy goedkoper is als de ander een zomer zak is. Heb de vraag aan puckababy gesteld
Heey Hier dus precies het zelfde !!! Heel veel harde buiken en verloskundige kon ook niet vinden , ben nog steeds ziek thuis van werk en doe ook vrij weinig, verloskundige raarde aan toch nog meer rust te pakken, maar als.ik.dan ga nadenken...ik word er elke ochtend mee wakker en t duurt ong tot een uur 10 s ochtends..maar ik heb dan zeker 9 a10 uur in bed gelegen en rust gehad toch!? Naja ik.probeer nu dus wat meer met de beentjes om.hoog te gaan..maar merk niet erg veel verschil, tis toevallig vandaag wat minder terwijl ik vandaag dab juist weer wat drukker ben geweest... Xx
Gelukkig ben ik niet de enige al gun ik dit jou natuurlijk ook niet. Ik heb echt een rot dag. Nog steeds blijft het aanhouden en baat mij zorgen maar ja ze kunnen nu verder toch niks voor me doen. Had net ook iets bruinverlies maar denk dat dat van het inwendige onderzoek komt.. zucht.. Vermoeiend dit.
Thanks voor de tip! Ik had er al 1, maar heb hem ook nog besteld. Ben zo blij met de zak! Die duurdere is een zomer/winter slaapzak. Ik had voor de oudste ook alleen de winter, tegen de tijd dat het warmer wordt zijn ze toe aan de volgende maat. De grotere heb ik wel de winter/zomer gekocht.
Harde buiken, echt vervelend meiden!! Miekiej, goed dat je toch even hebt gebeld. Kan zijn dat je een gevoelige baarmoeder hebt waardoor je snel harde buiken krijgt. Maar zou het toch goed in de gaten blijven houden. Hier ook heel snel last van, bij mijn oudste ook al. Het kan echt pijn doen he 😒. IH5, jeetje toen deed je echt veel!!! Goed dat je nu rustiger aan doet, is zo belangrijk he. Meiden met al kinderen, vinden jullie het soms ook zo pittig, zwanger zijn icm een kleintje? Ik ben echt nog steeds doodop en veel hoofdpijn/misselijk etc. Ben bijna 17 weken, moet nu toch wel een keer wat beter gaan.... Vind het behoorlijk pittig....
O is dat het. Dank je noa, ik weet dan wat ik ga bestellen. Ik vind het ook niet pittig met mijn dochter, ben ook gesloopt. Maar het is anders dan de eerste weken, ook wel iets minder. Rust pakken zit er niet echt meer in en dat merk ik wel. Ik denk maar steeds mooi voorproefje voor als de kleine er is want ik ben bang dat het dan niet heel anders is
Hoi meiden, hebben jullie een leuk weekend gehad? Omdat ik een beetje laat het topic kom invallen, moet ik iedereen nog een beetje leren kennen, dus alvast sorry als ik dingen dubbel vraag. Mavane, ja het is wel echt een verschil he of je een kleintje thuis hebt! Ik heb het ook dat ik veel meer moe ben nu na zo'n dag met Norah spelen, uit de vensterbank plukken, de kat schoonmaken omdat ze die graag een ijsje wilde geven enz hahaha zal vast heel herkenbaar zijn Kan je wel savonds een beetje uitrusten? Noa, wat vervelend dat je je zo slecht voelt, hopelijk ben je snel van de misselijkheid af. Heb je er tabletjes voor gekregen? Kwiebeltje, jij ook al zo'n last van die harde buiken. Ja doe alsjeblieft rustig aan! Lukt het een beetje verder met de zorg voor je zoontje en het huishouden enzo? Goed dat je thuis bent van het werk, want zo kan je niet gaan werken. Zijn jullie bij een gyn of bij een vk? En werken jullie, en in welk vakgebied als ik vragen mag? Ik zelf zit onder controle van het ziekenhuis, en heb extra controles en begeleiding. Ben thuisblijfmama, omdat ik ben afgekeurd voor nu. Liefs mitsy
Ik heb j eed verhaal verder gemist mitsy, maat aan je bannen kan ik zien dat je al de nodige ellende hebt gehad. J eed dochter is nog erg jong, kan me voorstellen dat dat helemaal pittig is. Mijn dochter word bijna 2. Gelukkig luisterde ze erg goed en kan ze ook al een hoop. Ze slaapt gelukkig nog 2-2,5 uur overdag dus dan probeer ik soms ook even te rusten. ik ben onder controle bij de vk gelukkig. Bij elise wel bij de geannuleerd gelopen en vond dat toch anders. Ik werk als vplerpleegkundige in een ziekenhuis.
Welkom Mitsy! Wat heftig wat je allemaal mee hebt moeten maken. Zal extra spanning mee brengen tijdens deze zwangerschap denk ik. Harde buiken heb ik nog niet gelukkig. Kan me ook niet voorstellen hoe dat voelt maar dat herken je vast wel. Wat vervelend voor de dames die het wel hebben! Bandenpijn heb ik wel en 's avonds mijn bekken maar mag zeker nog niet klagen.
Haha ik snap heel goed wat je bedoeld hoor, het is gewoon fijn om te weten.dat je toch niet de enigste bent en dat het dan.kunt delen! Ik word er dus s ochtends heel vroeg al een aantal keer van.wakker en dan.blijft het vaak echt tot een uur of 10, en.dan vervolgens komt het de hele dag door behoorlijk vaak terug, ook echt dat het op een gegeven moment echt een beetje naar gaat voelen, niet echt pijn of kramp maar gewoon vervelend! Ik had de eerste dagen dat ik het ook een druppel bruin bloed!!! Wel heel toevallig! De verloskundige kon het er niet echt aan koppelen zei ze.. Zij d8 zelf te zwaar getild of te veel gedaan en daardoor een vaatje gesprongen...bij jou zou t goed kunnen zijn van het inwendige onderzoek!! Maar snap heel goed je frustratie!! Een van de nadelen van vrij weinig doen op een dag is dus wel dat je slecht in slaap komt, haha help half 1 alweer!! Ga nog maar een poging wagen! Xx